Aihe: Alice Cooper - Dirty Diamonds
1 2 3
phiit
01.07.2005 08:17:28 (muokattu 01.07.2005 08:22:09)
Eipä Alice pettänyt tälläkään kertaa odotuksia :)
Would You? www.below-me.com
Zakk
01.07.2005 09:14:27
Eipä Alice pettänyt tälläkään kertaa odotuksia :)

No minkäs tyylistä toi uus on, en oo kerenny kuulla vielä?
Flash
01.07.2005 09:25:57

No minkäs tyylistä toi uus on, en oo kerenny kuulla vielä?

Jep, pika-arvostelua kehiin! :) Pakko-ostos jokatapauksessa.
There Is A Light That Never Goes Out
phiit
01.07.2005 09:30:43 (muokattu 01.07.2005 11:12:15)
Eyes Ofin linjoilla mutta pelkistetymmin.. tulee mieleen 70-luvun tuotanto jossain määrin mutta tämän päivän Alice aggressioilla :P Sanotukset taasen huippuluokkaa kuten aiemminkin. Menkää jo kauppaan ;)

EDIT: ainut pettymys on bonusraita joka olisi muuten hyvä kipale mutta pitänyt ottaa mukaan Xzibit.......... blaah
ravage
01.07.2005 11:46:15
Erittäin hyvä levyhän tuo on. Tällä kertaa tosiaan paljon Billion Dollar Babies, Killer & School's Out levyjen suuntaan kumarretaan ja pyllistetään puolestaan Brutal Planetille ja Dragontownille. Jotenkin aistin itse vaikutteita myös Alicen oudommista teoksista kuten DaDa, Special Forces ja Zipper Catches Skin, mutta erittäin onnistuneesti kokonaisuuteen upotettuna.

Sanoitukset hauskinta Alicea pitkään aikaan. Samoilla linjoilla liikutaan, mitä tarjoiltiin "Eyes Of" levyn Song That Didn't Rhymessä ja What Do You Want From Me:ssä mutta paljon härskimpää humöuriä lyödään silmille. Ja minulle tämä toimii. "Sunset babies all got rabies.." rallatus, Perfect, The Saga Of Jesse Jane ja Steal That Car ovat aika hervottomia repäisyjä noin sanoitusten puolesta.

Huonoja biisejä ei varsinaisesti ole. Stand toimii minun kirjoissa, koska Alicelle antaa jo luvan kokeilla mitä tahansa mieleen juolahtaa ilman, että täytyy periaatteesta lynkata. Ei mikään kovin hyvä biisi, mutta ihan hauska ralli ja Xzibit osaa hommansa ei siinä mitään.

Olisin ehkä pudottanut yhden hitaammista vetäisyistä pois. Pretty Ballerina, Zombie Dance ja Six Hours toimivat yksittäisinä biiseinä, mutta keskelle albumia ladottuna kokonaisuus vähän latistuu. Ja jos nyt oikein miettii niin Run Down The Devil on ehkä vähän laimea ja yhdentekevä.

Yhteenvetona helewetin kova levy ja toimii näin kesällä erityisen hyvin. Kyllä Alice osaa. Hus kauppaan siitä.
"What's on top of the world when you get there?" -Powerman 5000
Flash
01.07.2005 14:54:10

Hus kauppaan siitä.

Mennään, mennään. :) Itse asiassa just nyt...
phiit
01.07.2005 15:22:57
Mennään, mennään. :) Itse asiassa just nyt...

oikein! ;)
dixi19
01.07.2005 18:47:33

ainut pettymys on bonusraita joka olisi muuten hyvä kipale mutta pitänyt ottaa mukaan Xzibit.......... blaah

Eikös tuo ole juuri se biisi joka on alunperin julkaistu viime olympialaisten virallisella soundtrackilla, jossa oli siis tarkoituksena kerätä yhteen vähän epätodennäköisempiä kollaboraatioita.
anomus.com
Flash
06.07.2005 08:55:11

Yeah! Mahtavaa 70-lukulaista rokkia tämä levy. Loistavaa kamaa. Parempi kuin edellinen levy, jossa homma jäi jotenkin kesken. Tässä on myös hiukan paremmat saundit. Kuulostaa ihan vanhan ajan tyyliin nauhoitetulta levyltä. Ja se on hyvä asia. Tuo humoristisempi linja sanoitusten suhteen sopii mulle vallan hyvin, olenkin sitä vähän kaivannut. Yksittäisiä biisejä en ala vielä ruotimaan, todettakoon vain että kokonaisuus toimii.
Flash
06.07.2005 15:55:54

Näyttää olevan vain kaksi biisiä tuolta uudelta loistavalta levyltä mukana settilistassa. Se on kyllä harmi.

http://www.alicecoopertrivia.pwp.blueyonder.co.uk/setlists/dd.php
slowdive
06.07.2005 21:50:06
Yeah! Mahtavaa 70-lukulaista rokkia tämä levy. Loistavaa kamaa. Parempi kuin edellinen levy, jossa homma jäi jotenkin kesken.

Kuuntelin näytteitä netistä ja kyllähän tuo tosiaan hyvältä kuulosti. Itse en juurikaan tuosta edellislevystä pitänyt, biisimateriaali oli suoraan sanottuna tylsää, vaikka erityisen ilolla tietenki tuota paluuta 70-luvun legendaarisiin tunnelmiin komppaa, kyllähän se Alice Cooper aivan ehdottomasti parhaiten sillä saralla putoaa.

Se on vaan kiusallista kun äijä muuten on (tai yrittää olla) niin ajan hermolla. Rockbiisin sanoituksiin ei yksin kertaisesti voi eikä saa sisällyttää sanoja J.Lo, X-Box tai vastaavaa. Särähtää ikävästi korvaan ja aiheuttaa halun ryömiä maton alle, ja kuinka kiusalliselta ja ei-ajattomalta tuollaiset kuulostaa jo 5 vuoden päästä? Samanlaista huonoa arvostelukykyä nuo duetto ja "featuring" -hommelit osoittaa. Mikä sekin A-Teens ja Alice yhteistyö oli mistä joku vuosi sitten puhuttiin? En tiedä tuliko siitä mitään, ja jos tuli, älkää kertoko sitä minulle.
HaloOfFlies
06.07.2005 21:58:43

Kuuntelin näytteitä netistä ja kyllähän tuo tosiaan hyvältä kuulosti. Itse en juurikaan tuosta edellislevystä pitänyt, biisimateriaali oli suoraan sanottuna tylsää, vaikka erityisen ilolla tietenki tuota paluuta 70-luvun legendaarisiin tunnelmiin komppaa, kyllähän se Alice Cooper aivan ehdottomasti parhaiten sillä saralla putoaa.

Se on vaan kiusallista kun äijä muuten on (tai yrittää olla) niin ajan hermolla. Rockbiisin sanoituksiin ei yksin kertaisesti voi eikä saa sisällyttää sanoja J.Lo, X-Box tai vastaavaa. Särähtää ikävästi korvaan ja aiheuttaa halun ryömiä maton alle, ja kuinka kiusalliselta ja ei-ajattomalta tuollaiset kuulostaa jo 5 vuoden päästä? Samanlaista huonoa arvostelukykyä nuo duetto ja "featuring" -hommelit osoittaa. Mikä sekin A-Teens ja Alice yhteistyö oli mistä joku vuosi sitten puhuttiin? En tiedä tuliko siitä mitään, ja jos tuli, älkää kertoko sitä minulle.

No juu, sen yhteistyön lopputulos on unohdettu jo kauan sitten. Tänään kuuntelin tuota Eyes Of Alice Cooper-levyä ja on se vaan pirun hieno. Pitää tämä uusikin hommata kun ehtii.
Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe
ravage
07.07.2005 12:26:00
Settilistat näyttää todella kovilta. Täytyykin alkaa suunnitella matkaa Tampereelle konserttiin. Miksi oi miksi ei voi tänne Helsinkiin Alice eksyä :(
"What's on top of the world when you get there?" -Powerman 5000
Angus
07.07.2005 13:11:50

Settilistat näyttää todella kovilta. Täytyykin alkaa suunnitella matkaa Tampereelle konserttiin. Miksi oi miksi ei voi tänne Helsinkiin Alice eksyä :(

Saadaanpa kerrankin ne Helsinkiläisetkin hiukan liikkeelle.
"It has been a great day though, you know, a nice piece of crumpet in the admin and a great piece of cake in the hut." - Moxey
phiit
07.07.2005 15:08:37
Saadaanpa kerrankin ne Helsinkiläisetkin hiukan liikkeelle.

Grrr...! :) olis tullu vaan omalle pihalle soittamaan
Flash
10.07.2005 10:28:45

Yeah! Mahtavaa 70-lukulaista rokkia tämä levy. Loistavaa kamaa. Parempi kuin edellinen levy, jossa homma jäi jotenkin kesken.

Kuuntelinpa sitten sen edellisenkin levyn pitkästä aikaa ja hyvinhän sekin rokkasi. Ei tämä uusi nyt NIIN paljon parempi ole, hiukan erilainen vain (ja se on hyvä asia).
C.F.D.T
14.07.2005 20:11:13

Vastahan se oli Helsingissä :) ja kova olikin! ja varmasti on myös tampereella!!
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
Umpihullu
16.07.2005 12:09:28
Tää Dirty Dioamonds on kyllä ihan syvältä kun vertaa esim. edelliseen levyyn. Jotenkin nyt ei homma toimi oikein millään osa alueella, biisit vedetään tylsänoloisesti ja vaatimattomasti. Niistä ei löydy sitä groovea jota olen Alicen kohdalla tottunut kuulemaan, aivan kuin taustabändi olisi vaihtunut täysin levyjen välissä. Soundimaaimassa on yritetty hakea vanhojen äänitysten sävyjä, mutta se ei ole onnistunut. Tää on kyllä yksi tylsimmistä Alicen levyistä joka viime aikoina on vastaani tullut. Toki ne 70 -luvun loppupuolen hassuttelut oli myös koomisia (Joka ikinen levy on tullut kuunneltua)
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
Artist
16.07.2005 14:22:26
Tää Dirty Dioamonds on kyllä ihan syvältä kun vertaa esim. edelliseen levyyn.

Jahas, siinä tapauksessa mun lienee turha hommata tuota lättyä, Eyes Of Alice Cooper oli omasta mielestäni jo huono. No, oli siinä pari hyvää biisiä, mutta kokonaisuutena tylsä. Brutal Planet levy taas oli minusta hyvä, vaikka sitä on paljon parjattu. Siinä oli hyviä biisejä ja tekemisen meininkiä. Ei tosin sekään vedä vertoja Alicen '70 luvun materiaalille.
I'm a never ever gonna be a nothin' but a reggae rocker! *Bella Italia #10*
Umpihullu
17.07.2005 11:26:35
Jahas, siinä tapauksessa mun lienee turha hommata tuota lättyä, Eyes Of Alice Cooper oli omasta mielestäni jo huono. No, oli siinä pari hyvää biisiä, mutta kokonaisuutena tylsä. Brutal Planet levy taas oli minusta hyvä, vaikka sitä on paljon parjattu. Siinä oli hyviä biisejä ja tekemisen meininkiä. Ei tosin sekään vedä vertoja Alicen '70 luvun materiaalille.

Juu, oon kans samaa mieltä että Brutal Planet ja silmälevy on parasta mitä viime aikoina Allulta on tullut, nyt ne yrittää ihan selvästi hakea sitä vanhaa tyyliä hieman hapuillen. Tällä timanttilevyllä on soittajiakin vaihdettu, Kissin luottorumpalinakin toiminut Eric Singer on saanut kenkää ja toinen kitaristi on vaihdettu. Siinä Brutal Live DVD:llä on bändi uskomattoman hyvässä vedossa, mutta tää uus kokoonpano ei ainakaan timantin perusteella ole onnistunut.
Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)