Aihe: David Bowie 10.10.2003
1 2 3
Tupuna
24.08.2003 23:35:33
Elikkä tällainen häppeninki olis tulossa Hartwall Areenalle. Ihan kiinnostais tietää, että onko kukaan m.nettiläinen tulossa kyseiseen tapahtumaan? Kiinnostaisi myös tietää, miten hankit lippusi? Bowiethan taisivat loppua 40 minuutissa - tunnissa: kuitenkin todella nopeasti. Tarkkaa aikaa en tiedä.

Kuitenkin odottelen keikkaa kovasti, ja toivon että 70-luvun tuotanto saisi aikaa. Sitä kuitenkin yleisö haluaa kuulla.. vai onko täällä joku, joka rakastaa Bowien 90-luvun musiikkia?

Mielestäni 80-luvun Bowien saisi kyllä heittää roskiin :/ No, Let's dance on vielä suhteellisen lempeä levy.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
jPekka
25.08.2003 09:47:39

Kiinnostaisi myös tietää, miten hankit lippusi?

Käytin vaimoa, joka hankki liput lippupalvelun nettisysteemistä. Ilmeisesti osui täsmälleen oikeaan hetkeen kun ei ollut ongelmia.

Kuitenkin odottelen keikkaa kovasti, ja toivon että 70-luvun tuotanto saisi aikaa. Sitä kuitenkin yleisö haluaa kuulla.. vai onko täällä joku, joka rakastaa Bowien 90-luvun musiikkia?

KYllähän miehen 90-luvun tuotannossakin on hienoja biisejä ja levyjä (kuten Earthling). Ja 80-luvullakin Scary Monsters, jonka jälkeen Let's Dance oli kyllä melkoisen järkyttävä tapaus. No, nyt kun olen vähitellen toipunut sen levyn aiheuttamasta shokista niin täytyy tunnustaa että olihan siellä pari ihan kivaa biisiä...
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Tupuna
25.08.2003 10:40:13
Käytin vaimoa, joka hankki liput lippupalvelun nettisysteemistä. Ilmeisesti osui täsmälleen oikeaan hetkeen kun ei ollut ongelmia.

Juu. Mä itse yritin tuota samaa, mutta oli ongelmia - netti tukossa. Koska olin itse töissä, jouduin hälyttämään kaverin Lippupalveluun.

KYllähän miehen 90-luvun tuotannossakin on hienoja biisejä ja levyjä (kuten Earthling). Ja 80-luvullakin Scary Monsters, jonka jälkeen Let's Dance oli kyllä melkoisen järkyttävä tapaus. No, nyt kun olen vähitellen toipunut sen levyn aiheuttamasta shokista niin täytyy tunnustaa että olihan siellä pari ihan kivaa biisiä...

Nooh... taso laski kuin lehmänhäntä. Mun mielestä Little Wonder todella hyvä biisi 90-luvulta. Mutta olen jämähtänyt herran tuotannossa 70-luvulle... ja jos saisin päättää ihan minkä tahansa kappaleen mikä keikalla soisi, se olisi Aladdin Sane -levyltä "Lady Grinning soul". Tai Hunky Dory -levyltä mikä tahansa biisi... erityisesti "Kooks" tai "Andy Warhol". Mutta enpä usko että noita tulisi.
mikko1
25.08.2003 16:23:37
"I'm Afraid Of American's" biisiä olen tässä muutamana päivänä diggaillut...
Mullon kans tele.
diibadaaba
25.08.2003 17:59:20 (muokattu 25.08.2003 18:00:02)
Liput meni nenän edestä, kun tulivat myyntiin, mut saatiin peruutusliput onneksi. Slow Burn on näistä uusista ainakin ihan hyvä.
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
Marlowe
25.08.2003 23:09:22
Kuitenkin odottelen keikkaa kovasti, ja toivon että 70-luvun tuotanto saisi aikaa. Sitä kuitenkin yleisö haluaa kuulla..

... mutta Bowie on tainnut vastata näihin toiveisiin aika nuivasti. Yleensähän miehen keikat eivät ole muodostaneet mitään 70-luvun Ziggy Stardust-hittipotpuria, vaan ovat olleet aika tiukasti kiinni nykypäivässä (vrt. vaikkapa Rolling Stones).
The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
C.F.D.T
25.08.2003 23:42:44
mä ostin duunifrendiltä itselleni ja 2 omalle frendille ja lippuja jäi duunifrendille yli siltikin..
todennäköisesti petyn, koska mun lemppareita ei ikinä soiteta..

mä itse toivoisin kuulevani black country rockin..
"Elämä on laiffii.. Come on, herää jäbä" Andy McCoy
elina_kerttu
26.08.2003 18:19:11
By the way.. Jos jollain on 10.10. konserttiin ylimääräinen lippu, niin... MYY MINULLE. (aika epätoivoista, mutta kuitenkin)
vaiktutus
26.08.2003 19:37:30
Sain viimeisen lipun permannolle, sinne perälle, olisi pitänyt vain rynniä ihmisten ohi Sokoksella sinä aamuna, kun liput tulivat myyntiin.

Tietääkö kukaan, mitä biisejä Bowie on nyt lähiaikoina keikoillansa soitellut? Onko mukaan mahdutettu ollenkaan 70-luvun tuotantoa?
"Moninkertaiset huutomerkit ovat selvä sairaan mielen merkki" -velho Rincewind
Tupuna
26.08.2003 21:13:26
Sain viimeisen lipun permannolle, sinne perälle, olisi pitänyt vain rynniä ihmisten ohi Sokoksella sinä aamuna, kun liput tulivat myyntiin.

Tietääkö kukaan, mitä biisejä Bowie on nyt lähiaikoina keikoillansa soitellut? Onko mukaan mahdutettu ollenkaan 70-luvun tuotantoa?

Vastahan tuli joku livekeikka ykköseltä. Siinä oli aika paljon kyllä 90-luvun biisejä (mitä en hirveen hyvin tunne), ja 70-luvulta suunnilleen Fame, The Man who sold the world... hitsi kun en muista. No ei kovinkaan paljon muuta. Sit oli Ashes to ashes, This is not America... tällaisia 80-luvun juttuja. Ikävää. Minä kun haluaisin kovasti kuulla - ja epäilemättä moni muukin - 70-luvun ihanuuksia.
vaiktutus
26.08.2003 22:14:23
Vastahan tuli joku livekeikka ykköseltä. Siinä oli aika paljon kyllä 90-luvun biisejä (mitä en hirveen hyvin tunne), ja 70-luvulta suunnilleen Fame, The Man who sold the world... hitsi kun en muista. No ei kovinkaan paljon muuta. Sit oli Ashes to ashes, This is not America... tällaisia 80-luvun juttuja. Ikävää. Minä kun haluaisin kovasti kuulla - ja epäilemättä moni muukin - 70-luvun ihanuuksia.

Mitä!? Ja minä en tietenkään katsonut sitä. Pitäisi ruveta lukemaan Hesarista myös tv-aikataulut. No fame on kyllä kiva biisi. Ja the man who sold the world. Ja ashes to ashes. Ehkä se Helsingin keikkakin on ihan siedettävä :)
Juhani777
27.08.2003 15:46:03
No ainakin Low:ta mies on soittanut keikoilla, jopa muutaman kerran miltei kokonaan! Myös useita muita tuon ajan kipaleita, joten hyvä keikka on tulossa uskokaa pois! Ilmeisesti keikka on jaettu kahteen osaan, eli uudet ja vanhat biisit.

P.S. Jos jollain olisi minulle ylim. lippua myynniissä, niin pikamessua kehiin!
Onko se vielä siinä?
vaiktutus
31.08.2003 12:52:37
"Ever wanted to ask David Bowie a question and then get an answer in real time? No it's not a web chat, it's something much more than that, and in true Bowie style it's something that's never been done before.
As you all know, on September 8th David is playing an invite only live show in London that is being beamed out to cinemas the world over, so far so good, right? Well, that's only part of it, as a handful of very lucky people are going to get the opportunity to ask David a question from the cinema they are in, and then, (via the magic of technology) David will answer the question personally, except he'll be on the screen and 20 feet tall!

All you've got to do is fill in the details and ask away, the best questions will then get asked live on September 8th. So get writing, and remember you're more likely to get chosen if you ask an interesting and original question."

Tuo on www.davidbowie.comista. Kursiivilla oleva teksti ihmetyttää, pitäisikö tuon Lontoon keikan siis näkyä Suomessakin jossain elokuvateatterissa? Tietääkö joku tästä enemmän?
mydarkstar
31.08.2003 14:18:31 (muokattu 31.08.2003 14:18:53)
Tuo on www.davidbowie.comista. Kursiivilla oleva teksti ihmetyttää, pitäisikö tuon Lontoon keikan siis näkyä Suomessakin jossain elokuvateatterissa? Tietääkö joku tästä enemmän?

Katsopas täältä:
http://www.lasipalatsi.fi/tapahtumat/bowie_fi.html
vaiktutus
31.08.2003 18:18:06
vaiktutus
13.09.2003 19:32:59
Ostin eilen Realityn ja hyvähän se on. Ei parasta Bowieta, mutta ehdottomasti 23 euron arvoinen. Tässä on kaksi cd:tä, toisessa peräti kolme biisiä. Yksi niistä on rebel rebel erilaisena versiona. Nyt en kyllä viitsi ruveta biisejä arvostelemaan, koska ne ole kerennyt kuunnella levyä kuin vain pari kertaa. Maanantaisessa kantaesityksessä livenä soitettuna se kuulosti ehkä hieman paremmalta.
diibadaaba
14.09.2003 02:11:25
Ostin eilen Realityn ja hyvähän se on. Ei parasta Bowieta, mutta ehdottomasti 23 euron arvoinen. Tässä on kaksi cd:tä, toisessa peräti kolme biisiä. Yksi niistä on rebel rebel erilaisena versiona. Nyt en kyllä viitsi ruveta biisejä arvostelemaan, koska ne ole kerennyt kuunnella levyä kuin vain pari kertaa. Maanantaisessa kantaesityksessä livenä soitettuna se kuulosti ehkä hieman paremmalta.

No viitsitkö sen verran sanoa, millaista tavaraa levy yleisesti ottaen on, siis minkä tyylistä? Mitä Bowien muuta tuotantoa se kenties olisi lähinnä?
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
samwyse
14.09.2003 02:28:27

"I'm Afraid Of American's" biisiä olen tässä muutamana päivänä diggaillut...

Toinen hyvä samalta levyltä on Dead Man Walking.
vaiktutus
14.09.2003 08:49:59
No viitsitkö sen verran sanoa, millaista tavaraa levy yleisesti ottaen on, siis minkä tyylistä? Mitä Bowien muuta tuotantoa se kenties olisi lähinnä?

Mennään samoilla linjoilla kuin Heathenilla. Olen erittäin huono tälläisessa musiikin määrittelyssä, mutta esimerkiksi New killer starista, joka on kai ensimmäinen single, saa aika hyvin suunnan koko levylle. Tällä hetkellä parhaalta kuulostavat mielestäni Pablo Picasso, Never get old (varsinkin se again and again), Looking for water, Reality ja Bring me the disco king.
mikko1
15.09.2003 16:54:17
Toinen hyvä samalta levyltä on Dead Man Walking.

onko nää tuolta heatheniltä?
Mullon kans tele.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)