Aihe: The Eyes of Alice Cooper
1
stickyfinger
07.10.2003 12:08:55
Oletteko kuulleet tuota Cooperin jannun viimeisintä tuotosta?
Itse pidän kyllä tuosta kyseisestä levystä kovastikin, mukavaa vaihtelua niihin herran viime vuosien hevjunttaukseen verrattuna. Tosi klassisia ja mainiosti sovitettuja ´70-luku henkisiä rock-biisejä uudelta plätyltä löytyy.
Kickstart my heart!
Cathi777
07.10.2003 12:37:34

Oletteko kuulleet tuota Cooperin jannun viimeisintä tuotosta?
Itse pidän kyllä tuosta kyseisestä levystä kovastikin, mukavaa vaihtelua niihin herran viime vuosien hevjunttaukseen verrattuna. Tosi klassisia ja mainiosti sovitettuja ´70-luku henkisiä rock-biisejä uudelta plätyltä löytyy.

Joo toimii kyllä todella hyvin... Mä vielä olen aina ollut sen Alicen `70 luvun tuotannon fani niin tää on taas sitä oikein meininkiä. Että melkein 30-vuotta kesti ennen kuin Alice oppi jälleen tekemään hienoa musiikkia. Tosi hyviä biisejä on tälle levylle mahtunut monta ja onhan tämä aika kertsirockiakin yllättäen. Soundit on kanssa todella loistavat ja Alicen ääni toimii edelleen myös tällaisessa musiikissa. Kaikki on siis kohdallaan niin eiköhän kaikki haeta tuo kyseinen albumi??
Veri on vettä sakeampaa
Uforomeo
07.10.2003 12:45:24
Kaikki on siis kohdallaan niin eiköhän kaikki haeta tuo kyseinen albumi??

No perkele, näin taidetaan tehdä. Mä luotan nyt teihin sitten.
Candyass hairboy out to get me it’s the year of payin’ back
HaloOfFlies
08.10.2003 17:11:23 (muokattu 08.10.2003 17:12:03)

Jälleen yksi ihan ehdoton pakko-ostos. Alice teki 70-luvulla sellaisen nipun kuolemattomia klassikoita, että siihen on harva bändi yltänyt. Esimerkkejä? No miten olisi I Love The Dead, I'm Eighteen, School's Out, Under My Wheels jne... Kovaa tavaraa.

EDIT: Mun avatar=The Beast Of Alice Cooper
"It may be cheesy, but it's the best cheese around" - Paul Stanley
phiit
09.10.2003 12:04:34
Loistava levy! :)
Nixzar
09.10.2003 13:52:06
Perskeles! milloin tuo on ilmestynyt.?
*Keep on rocking in the free world*
Flash
09.10.2003 15:38:23

Pitihän se hankkia. Vaati pari kuuntelua ennenkuin alkoi uppoamaan. Jostain syystä tuli mieleen muinoinen Muscle Of Love levy ja se on vain positiivista. Hyvä levy.

Saatoinpa muuten uuden levyn myötä Cooper kokoelmani täydelliselliseksi siltäkin osin, että tuli viimein hankittua myös ne aliarvostetut 80-luvun alkupuolen levyt (FLush The Fashion, Special Forces, Zipper Catches Skin ja Da Da). Erittäin hyvää matskua löytyy myös noilta levyiltä. Etenkin Da Da on todella kova kokonaisuus. Ihmetellä täytyy, että noita levyjä (ei Cooperin itsensäkkään taholta) pidetä minään vaikka ne kyllä pesevät mielestäni myöhemmän 80-luvun tuotannon.

No viimeaikoina on settilistassa ollut myös Flush The Fashion levyn kappale(ita?), joten jospa se siitä. Cooperillakin on vain niin laaja tuotanto, että on siinä aika vaikea luoda settilistaa, kun ne tietyt hitit on soitettava ja sitten muutamia uusia biisejä päälle. Ei siinä jää paljon tilaa noille vähemmän tunnetuille tuotoksille.
Rust Never Sleeps
ozz3
09.10.2003 15:49:42
Hyvä levy tuo uusihan on, vaikkei ihan top5 Cooper albumiksi ylläkkään...On se niin, että Cooperin tuotannon parhaimmisto on levittynyt ympäri herran uraa: I Love It To Death, Killer, Billion Dollar Babies, Welcome To My Nightmare, Goes To Hell, Constrictor, Hey Stoopid ja Brutal Planet ovat ehkä kaikkien aikojen parasta kauhu rockia...Trash, From The Inside, School's Out, Flush The Fashion ja Dragontown ovat sitten hieman heikompia ja muista albumeita ei kyllä voi paljon kehua...
"Lyhýý-se-hee(r)" -Ace Ventura-
Flash
10.10.2003 08:40:41

Hyvä levy tuo uusihan on, vaikkei ihan top5 Cooper albumiksi ylläkkään...On se niin, että Cooperin tuotannon parhaimmisto on levittynyt ympäri herran uraa: I Love It To Death, Killer, Billion Dollar Babies, Welcome To My Nightmare, Goes To Hell, Constrictor, Hey Stoopid ja Brutal Planet ovat ehkä kaikkien aikojen parasta kauhu rockia...Trash, From The Inside, School's Out, Flush The Fashion ja Dragontown ovat sitten hieman heikompia ja muista albumeita ei kyllä voi paljon kehua...

Juu, mielipideasioita. Hey Stoopid on kyllä aika kaukana kauhurokista, mutta ihan hyvä pimppirock levy se on. Itselleni kolahtaa kyllä jollakin tavalla kaikki Cooperin levyt. Ehkä huonoiten kuitenkin tuo Constrictor-Trash-Dragontown akseli. Noiden levyjen väliin sijoittuvat tuotokset ovat astetta parempia.

Oletteko muuten panneet merkille, että erittäin monet Cooperin levy voi tyylillisesti sijoittaa pareittain esim.
Pretties For You - Easy Action
Love It To Death - Killer
Welcome To My Nightmare - Goes To Hell
Constrictor - Raise Your Fist And Yell
Trash - Hey Stoopid
Brutal Planet - Dragontown

Muitakin parivaljakoita kyllä löytyy, eivätkä ne välttämättä ole peräkkäisiä levyjä. Minulla tuli esim. uusimmasta levystä heti jostain syystä mieleen Muscle Of Love...
Rust Never Sleeps
stickyfinger
12.10.2003 16:42:20
Hmm.. "Killer", "Billion Dollar Babies" ja "Welcome to my nightmare" varmaan mielestäni kolme kovinta, ja kyllä "Hey Stoopid" toimii myös..
Kickstart my heart!
-Mickill-
14.10.2003 22:53:40
En ole vielä kerennyt (ei ole rahaa) hankkimaan tota uutta Lissuu mut oon kuullu muutaman kerran läpi. Ihan hyvältä meiningiltä kyllä taas vaikuttaa. Lyriikat ainakin kohallaan.
Politix Are Nothing, Fucking Is Something.
randombass
16.10.2003 00:18:23
Pitihän se hankkia. Vaati pari kuuntelua ennenkuin alkoi uppoamaan. Jostain syystä tuli mieleen muinoinen Muscle Of Love levy ja se on vain positiivista. Hyvä levy.

Tosiaan on pyritty tekemään 70-lukulaista musaa, mikä sinänsä on positiivista. Olen muutaman biisin kuullut ja ne olivat kekseliäitä ja sisälsivät hyviä torviriffejä, mutta kuitenkin melko tavanomaisia kitaramättöjä olivat. Mahtaako ko. albumilta yhtäkkiä ponnahtaa esiin jokin"Crazy little child"-tyyppinen numero? Epäilen...
Flash
16.10.2003 08:48:15

Mahtaako ko. albumilta yhtäkkiä ponnahtaa esiin jokin"Crazy little child"-tyyppinen numero? Epäilen...

Joo, ei sentään. Ei siinä tuon Muscle Of Loven tasolle ylletä, eikä minkään muunkaan vanhan klassikon. Vanhan kertausta hyvin pitkälti tuo uusi levy. Mutta "nykytasoon" verraten hyvä levy silti.
Rust Never Sleeps
lihaville
29.10.2003 14:09:00

Ei se ole läheskään niin monipuolinen levy, kuin vanhat kunnon jutut tai Last Temptation, mutta kyllä siitä haastatteluissa luvattua hienoa (70-luvun alkupuolen levyjen) tunnelmaa välittyy.Ihan kylmät väreetkin kulkivat ainakin "Bye Bye Babyn" aikana. Hienot torvet.

Ihan ok levy, paljon parempi kuin kaksi edellistä, mutta ei lähelläkään Last Temptationia, vanhoista tietenkään puhumattakaan. Ei sellaisia Crazy Little Childeja ja Luney Tuneja tietenkään enää tule, mutta toivo elää. Onhan Last Temptationistakin vasta rapiat yhdeksän vuotta.
http://www.ahvenverkossa.cjb.net
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)