Aihe: Queen W/Beyonce Knowles, Britney Spears & Pink.
1 2
p130
23.01.2004 16:00:37 (muokattu 23.01.2004 16:01:02)

Tällaista uutista..

Antaisivat jo Kuningatar-vainaan olla. Varsinaista häpäisyä..

Luulisi ettei Maylla ja Taylorilla ole niin pikkurahan puutetta että tällaisiin on pakko lähteä mukaan!

http://www3.soneraplaza.fi/musiikki … rtikkeli/0,3634,6197_189039,00.html

Nimiartistit versioivat Queenia mainokseen
23.01.2004

Legandaarisen englantilaisyhtye Queenin klassinen 'We Will Rock You' -biisi on valjastettu Pepsin uuden mainoskampanjan vetonaulaksi. Mainos saa "ensi-iltansa" ensi kuussa Lontoossa.

Queenin kitaristi Brian May ja rumpali Roger Taylor soittivat kappaleesta uuden version, jonka laulajina kuullaan Beyonce Knowlesia, Britney Spearsia ja Pinkia.

- Meillä oli studiossa äärimmäisen hauskaa, Brian May hehkuttelee.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
balzary
23.01.2004 16:06:44

Tällaista uutista..

Antaisivat jo Kuningatar-vainaan olla. Varsinaista häpäisyä..

Luulisi ettei Maylla ja Taylorilla ole niin pikkurahan puutetta että tällaisiin on pakko lähteä mukaan!

http://www3.soneraplaza.fi/musiikki … rtikkeli/0,3634,6197_189039,00.html

no voe vitulainen. jospa ne olis tälläset temput syynä ku diikkonin jouni on kyrppiintyny ko. dynamic duuoon. kylläpä kylläpä. ei ei. pistänpä queen kakkosen soimaan.
Str prd skrz prdel!
Härski
23.01.2004 16:08:53
- Meillä oli studiossa äärimmäisen hauskaa, Brian May hehkuttelee.

En muuten epäile hetkeäkään...
p130
23.01.2004 16:12:53

No eiköhän tuolle parivaljakolle nuorta lihaakin irtoa ihan muutenkin...
Tapani L
23.01.2004 16:18:47

Jostain syystä tuli täysin sama miete heti mieleen.
Anteeksi häiriö...
   Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Härski
23.01.2004 16:23:46
No eiköhän tuolle parivaljakolle nuorta lihaakin irtoa ihan muutenkin...

Epäilenpä vain...
p130
23.01.2004 16:25:58

Epäilenpä vain...

Kyllä rokkitähdille irtoaa aina... Ja muille rikkaille & kuuluisille.
Härski
23.01.2004 16:52:24
Kyllä rokkitähdille irtoaa aina... Ja muille rikkaille & kuuluisille.

No näinhän se kyllä on... rahalla saa, vaikka olis minkä näköinen.
Shaft
23.01.2004 17:25:53
Tarvinneeko tuota ottaa niin vakavasti? Brian Mayn biisihän se alun perin on, tehköön minun puolestani siitä ihan minkälaisen version hyvänsä.
ozz3
23.01.2004 17:34:46
Eikö se Five:n (oksennus) versio ollut jo tarpeeksi? Taas raiskataan klasikkoa!
"Somebody is buying them and it's not the fucking reindeer" - Bruce Dickinson 21.12.2003
jPekka
23.01.2004 21:57:21

Eikö se Five:n (oksennus) versio ollut jo tarpeeksi? Taas raiskataan klasikkoa!

Närhkh, tuo on sen herkkusienilaulun ohella Queenin puhkikulutetuin kappale, jos ei muuta niin lätkämatsien takia. Menköön menojaan, kuunnellaan me jotakin sellaista mitä ei ole jo valmiiksi tullut joka kutun tuutista.

.
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
kid ego
24.01.2004 01:05:36
Perkele, mun on pakko alkaa pikkuhiljaa menestyä niin saan Beyoncen ja kaverit reenaaman mun kanssa.

Juu en kyllä usko että Queenin pojilla ei olisi kysyntää kun Tenacious D:n dvd:llä eräskin tyttö toivoi tupladippausta niinkin rumilta herroilta.

"Toi muija painaa varmaan hehtaarin!" - kaverin suusta
"Mä en kyllä auraa neliöjuurtakaan!" - toinen kaveri
Brian May jr.
24.01.2004 11:19:55

Juu en kyllä usko että Queenin pojilla ei olisi kysyntää kun Tenacious D:n dvd:llä eräskin tyttö toivoi tupladippausta niinkin rumilta herroilta.

No johan on...mitä biisiin tulee niin Queen ei olisi saanut mennä tuollaiseen mukaan, legendoja kun ovat.
Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi!
Brian May jr.
24.01.2004 11:54:19
No johan on...mitä biisiin tulee niin Queen ei olisi saanut mennä tuollaiseen mukaan, legendoja kun ovat.

EDIT: En sanonut tuota mitenkään naiivissa mielessä.
Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi!
Vilhelmus
24.01.2004 16:10:31

Miksi Queen-diggarit katsovat oikeudekseen valittaa, vaikke heidän mielestään alkuperäisjäsenillä ei ole oikeutta äänittää biisejä uusiksi kenen kanssa lystäävät?
Now he knows his father betrayed, Now his wings turn to ashes to ashes his grave.
Burning Winter The Coveralls
Bonham
24.01.2004 17:37:36
Miksi Queen-diggarit katsovat oikeudekseen valittaa, vaikke heidän mielestään alkuperäisjäsenillä ei ole oikeutta äänittää biisejä uusiksi kenen kanssa lystäävät?

Asiasta ei tarvitse puhua, me olemme oikeassa (siis diggarit)...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Zed
25.01.2004 11:42:47

Kyllä oli paskahalvaus minullakin lähellä, kun tuosta Britney-projektista kuulin. Päänvaivaa en asiasta viitsi ottaa, mutta Brianin ja Rogerin jatkaminen Queenin nimellä ei enää ole kovinkaan uskottavaa. Antaisivat jo olla, bändi kuoli Freddien mukana.
Tässä haluaisitte nähdä jonkinlaisen iskulauseen, ehkä muusikon lausuman karun elämäntotuuden, tai sitten jotakin hauskaa, jotta saisitte hohotella vieraskirjoissa: "Onpa hauska allekirjoitus". Pyh, minulla ei ole tarvetta todistaa mitään.
p130
26.01.2004 12:48:55

Eikö jokaisella ole oikeus mielipiteeseen. Varsinkin faneilla jotka ovat kannattaneet ja seuranneet bändiä vuosia.

En minä kyllä edes miksikään erityiseksi Queen-diggariksi tunnustaudu. Muutama levy löytyy hyllystä, enemmänkin kyllä saisi olla...
Heavy Metal Machine
26.01.2004 14:37:44
voi voi sentään... kyllä tämmöset uutiset pistävät vihaksi! vaikka onhan We Will Rock You jo kertaalleen raiskattu niin silti.

onneksi eivät sentään Bohemian Rhapsodyyn sekaantuneet!
Veit omasi lentoon en kiinni sua saa
p130
26.01.2004 19:11:12

onneksi eivät sentään Bohemian Rhapsodyyn sekaantuneet!

Johtuisiko siitä, että moni tämän päivän "tähti" tajuaa itsekin ettei siitä tulisi muuta kuin sanomista. Jotain itsekritiikkiä sentään...

Varmaan pian joku helvetin Blue tekeekin Bohemian Rhapsodyn... Pro tools etc. rules...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)