heska 14.02.2004 17:52:55 | |
---|
Tunnetteko? Loistavaa Etno/Retrorokkia Brittein saarilta. Ensimmäinen levy "K" tuli ostettua vissiin 7-vuotiaana, mutta löysin sen pitkästä aikaa tuolta levyhyllyni uumenista ja hoksasin, että tuli pentuna ostettua loistava levy! Yhtyeen toinen ja viimeinen levy Peasants, Pigs & Astronauts ei sitten ollutkaan aivan yhtä järisyttävä, mutta keskitason yläpuolella olevaa rokkia oli sekin. Näiden kahden levyn välissä bändi julkaista uuden version Deep Purplen Hush-kappaleesta, eikä singleä voi juuri haukkua. Kertokaa siis mielipiteitä ja muuta vastaavaa.. Ah! böwakawa poussé, poussé! |
Jake24-25 14.02.2004 17:59:36 | |
---|
Minusta Kula Shaker teki hienoa musaa ja oli sääli, että bändiä ei ole enää olemassa. K-levy on todella hyvä, jossa kaikki kappaleet ovat hyviä. Satuin muuten näkemään Kula Shakerin lyhyen esiintymisen Hartwall-Areenalla vuonna 1997, joka kesti muistaakseni yhden biisin verran. Tämän biisin nimeä en valitettavasti muista. "Rock´n Roll is Cool!" Jake T |
lxi 14.02.2004 19:37:45 | |
---|
On päässyt vähän unohtumaan, aikanaan tykkäsin kyllä kovastikin monista biiseistään (Govinda, Tattva, Mystical Machine Gun jne.). "I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it." -- Voltaire |
RHirvela 14.02.2004 20:07:48 | |
---|
Loistobändi, mulla on nuo molemmat levyt...tuli ostetua joskus ku olin kutos tai seiskaluokalla se peasants, pigs & astronauts. Kyllä K on yks parhaista levyistä mitä tiedän. Hyvät biisit ja soundit ku yhdistyy, nii aijai. Vihreä Mennen. |
AoA 14.02.2004 23:08:02 | |
---|
Hyvä bändi on. Mitä nyt olen kuunnellut. -Anssi |
HaloOfFlies 15.02.2004 14:30:12 | |
---|
Erinomainen bändi joka kyllä saisi tehä paluun "Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty |
sepeli 15.02.2004 15:20:03 | |
---|
On loistava juu. Viimeksi eilen kuuntelin K:ta autossa. Olin liekeissä. Pistä jakusto passiin. |
Dunga 15.02.2004 15:46:33 | |
---|
Kannattaa tsekata myös Kulan Crispian Millsin uus bändi The Jeevas. www.thejeevas.comJätkä on pahin! Pahin munamies! |