Rauhanen 19.01.2009 13:55:17 (muokattu 19.01.2009 20:49:55) | |
---|
Kuka tai mikä sen biisin tänä vuonna väsää? Villejä arvauksia kehiin!Tammikuussa 2010 joku voi sitten kaivaa tämän vanhan puun ja katsoa osuiko kukaan edes lähelle? Itse palaan aiheeseen kun olen meditoinut ja keskittynyt tulevaisuuden tietämiseen tarkemmin. |
Booombox 19.01.2009 14:25:52 | |
---|
jaaha. riippuu missä piireissä hitti julkaistaa. varmaa nää perus turvalliset kotiteollisuus ja pmmp hitit pukkaa ulos. Get your money for nothin' Get your chicks for free |
Rauhanen 19.01.2009 14:39:39 | |
---|
jaaha. riippuu missä piireissä hitti julkaistaa. varmaa nää perus turvalliset kotiteollisuus ja pmmp hitit pukkaa ulos. Todellinen hitti tarkoittaa sitä ettei kenenkään tarvitse edes miettiä onko se hitti. Eli kovat on kriteerit? |
jannu 19.01.2009 16:04:55 | |
---|
Aloittajan oma panos on niin suuri, etten kykene tarjoamaan itse enempää. "Hi Wuss-man! We love you Batman!" |
Rotuvaari 19.01.2009 16:53:35 | |
---|
Jippuhan se. Neito nimittäin tulee tulevana vuotena siirtymään kokonaan disco-puolelle ja tulee nimittäin siltä pyllähtämiseltä sellainen hitti, ettei tosikaan! Oikeastaan sen hitin kuvailemiseen menisi koko Mnetin serverin kapasiteetti ja sitähän emme halua? Sanotaan vaikka, että Bee Gees ei tunnu sen rinnalla miltään ja toisaalta Gloria Gaynoria ei muista tämän jälkeen enää kukaan. Nousee myöhemmin kesällä kohu, miten ruotsinlaivat eivät uskalla ottaa biisiä soittoonsa sen massiivisen poljennon takia. Komppi tiputtaisi laivat Itä-Mereen niin, että Bermudan kolmio kuihtuisi häpeissään, ja koiranleuat naljailevat Jeesus-discosta levyarvostelijoiden pakahtuessa miettiessään, saako tästä tykätä vai ei. Muuallakin maailmassa tajutaan, että musiiki tekeminen voidaan lopettaa tähän, kun kovempaa hittiä ei yksinkertaisesti kukaan tule ikinä koskaan tekemään. Musiikkiteollisuus hiipuu levymoguleiden tehdessä itsemurhia ympäri maailmaa, kuin sijoitusmarkkinoilla aikoinaan. Biisiä tehdään tällä hetkellä erittäin valvotuissa tiloissa kosteassa kellarissa villa sukkien lämmittäessä jalkoja. Kun se viimein julkaistaan toukokuussa, on tulevaisuus sinetöity. Beware! ...niinkun sanotaan, minä sillonkun siitä oli sitä aikaa sillon kun pitää. Mä sanon sen suoraan, kun asiaa pitää olla niiku pitää olla, niiku se ounee mittää olla. Minä sanon sen suoraan, kun minä olen siel monessa ollu mukana. Tenho Tuisku |
Metaxa 19.01.2009 17:10:57 | |
---|
Kuka tai mikä sen tänä vuonna väsää? Villejä arvauksia kehiin!Tammikuussa 2010 joku voi sitten kaivaa tämän vanhan puun ja katsoa osuiko kukaan edes lähelle? Itse palaan aiheeseen kun olen meditoinut ja keskittynyt tulevaisuuden tietämiseen tarkemmin. Yö:ltähän tulee syksyllä kai levy. Niillä on ollu hittiosastolla vähän hiljaisempaa eli nyt vois olla taas aika. Tää varmaan on silti täysin siitä kiinni tekeekö Hakulinen niille biisejä? Veikataan Yö ja Hakulisen biisi. |
aivokuolio 19.01.2009 17:24:31 | |
---|
Luulis että nuo idolit jyrää. |
Bullitt 19.01.2009 22:10:03 | |
---|
Veikkailisin Anna Puustjärveä vahvaksi ehdokkaaksi... Mutta saas nähdä, ennustaminen on haastavaa. Mutta mitä veikkaatte, tuleeko ns. kesähittiä, ja jos tulee, onko se suomalainen vai ulkomailta tuleva? Biisiä tehdään tällä hetkellä erittäin valvotuissa tiloissa kosteassa kellarissa villa sukkien lämmittäessä jalkoja. Kun se viimein julkaistaan toukokuussa, on tulevaisuus sinetöity. Beware! Mikä kumma teillä on villa sukkia vastaan? Loisteliaan mukavat sukat etenkin flunssaisena. Vielä kun päälle laittaa Reinot, niin avot. "Seurauksena on usein kakka." -KooAa |
sellisti 19.01.2009 23:22:00 | |
---|
Se on kumminkin joku idioottimainen kesärenkutus jota ei voi sietää mutta jota ei saa poiskaan päästä soimasta kun sitä tehosoitetaan joka radioasemalla. Tekijänä joku yhtä ärsyttävä artisti kuin on itse biisi, vrt. Tytöt tykkää tms. "Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (Kari Suomalainen) |
Simo78 19.01.2009 23:23:44 | |
---|
Tietäis edes miltä bändeiltä on tulossa levyjä, niin auttais asiaa? Ei vaan tuu ihan kauheesti seurattua kuka julkaisee ja mitä. Josko vaikka Valvomo tekis metallicat ja Mikä kesä 2? |
ten 20.01.2009 02:10:20 (muokattu 20.01.2009 02:54:47) | |
---|
Tietäis edes miltä bändeiltä on tulossa levyjä, niin auttais asiaa? Ei vaan tuu ihan kauheesti seurattua kuka julkaisee ja mitä. Josko vaikka Valvomo tekis metallicat ja Mikä kesä 2? Tässähän olis ideaa. Laskee vähän tempoa ja ottaa muutaman soinnu pianosta, niin hitti on valmis. Veikkaisin kuitenkin että se ns. "kesähitti" tulee taas kerran jostain ihan puskista, joltain sellaiselta yhtyeeltä tai artistilta josta kukaan ei ole ikinä kuullutkaan... á la NUMANUMA-*tun-JEI! E: Eiku katos joo, tässähän olikin kyse vuoden KOTIMAISESTA hitistä. No se lienee silti joku samaa sarjaa... THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Vicious 02.02.2009 19:10:20 (muokattu 02.02.2009 19:10:47) | |
---|
Meikän tuntosarvet sanoo, että joko se hitti löytyy tolta Pmmp:n uuelta levyltä tahi sitte siltä kun Arimoral täräyttää uuden levyn tiskiin. In Grind We Crust |
oo-p 03.02.2009 11:13:15 | |
---|
Jari Sillanpää feat. Juha Mieto - Me ollaan kaveria ny tai Family Mikkonen - Natsipaskat Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Mikaelo 03.02.2009 14:57:08 | |
---|
Veikkaisin kuitenkin että se ns. "kesähitti" tulee taas kerran jostain ihan puskista, joltain sellaiselta yhtyeeltä tai artistilta josta kukaan ei ole ikinä kuullutkaan... á la NUMANUMA-*tun-JEI!
Arvaapa mikä renkutus alkoi soimaan päässä.... Hei, tänks :(
Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41 |
ganesha 04.02.2009 19:15:16 | |
---|
Risto Asikainen ja Maki Kolehmainen-Duo todennäköisesti. Ja biisi on joku homoeroottinen R&B-hirvitys. viina. hanuri. ja naiset. |
zekeode 04.02.2009 23:22:36 | |
---|
En osaa nimetä yhtään suomalaista biisiä vuodelta 2008. Mitä voitin? :) |
Kailis 05.02.2009 01:02:31 | |
---|
|
iso j 09.02.2009 13:22:47 (muokattu 09.02.2009 13:26:39) | |
---|
Kun ois aina ilta ja Lauantai, eikä koskaan aamu ja Maanantai |
hmv 10.02.2009 03:22:35 | |
---|
En osaa nimetä yhtään suomalaista biisiä vuodelta 2008. Mitä voitin? :) Kuulolaitteen ja silmälasit. Yks semmonen |
Simo78 10.02.2009 17:37:40 | |
---|
|