Aihe: Iron Maiden Olympiastadionilla pe 18.7.
1 2 3
Nasty_Suicide
20.07.2008 21:34:32
Toi Olympiastadionin keikka oli mun neljäs Maiden keikka, ja täytyy sanoo et ei kolahtanu. Olin kentäl, mut menoa oli mielestäni vain siin rajatulla alueella lavan edes. Sekoilin vähäse kentäl ja lähin number of the beastin jälkee veke. Kyllä pojat varmaan hyvin soitti jne. mut itelle ei uponnu.
Ens kesänä...
scarletmara
21.07.2008 00:49:43
Itselläni oli vähän kaksijakoiset tunnelmat keikasta. Valitsin vähän väärän paikan ainakin aluksi sieltä kentältä, vaikka ajoissa olinkin ja siinä etualueella. Nimittäin se vasemman sivun eturivi ei tuonnut yhtään hyvää fiilistä ja lavarakenteet. Ajelehdin sitten muualla ja pääsin hyvään fiilikseen.

Moonchildistä kyllä heruu pisteitä minulta, iskee se biisi. En tiedä enempää noista settilistoista kasarina ym., koska olen niin nuori ja kyllähän Dickinsonkin huomasi, etteivät monet oleet syntyneetkään Maidenin kulta-aikoina. Toimi siis hyvin vanhaan aikaan kaipaaville, olkoon kuinka skeidaa tahansa ne dance of deathit. Rime of the Ancient Mariner pelasti itselleni vähiten toimineet biisit eli Aces High, 2 Minutes to Midnight ja Run to the Hills ja Can I Play With Madness ei hyppimisestä huolimatta niin sytyttänyt. Osa setistä taas paljonkin.
Kyllästynyt olemaan ilman poikaystävää. No hei, onhan musiikki.
Miihkis
21.07.2008 11:18:38

Ei kyllä syystä tai toisesta kolahtanut... Lieneekö syynä se, että viikkoa aiemmin olin todistamassa Bruce Springsteenin loistavaa keikkaa, vaiko se, että Maiden ei yksinkertaisesti vaan jaksa enää säväyttää kun on nähnyt pari-kolme keikkaa aiemmin.

Jos jotain positiivista hakee, niin Rime of the Ancient Mariner sai kyllä hyvät fiilikset aikaiseksi. Taustakangas oli hiano ja taustalla kuuluvat, keinahtelevan laivan väsyneen puun narina yhdistettynä valosysteemin keinumiseen olivat hienoja oivalluksia ja tekivät biisistä kokonaisvaltaisen elämyksen.

Oman tähtihetkeni koin jo ennen keikkaa, kun satuin stadionille kävellessäni löytämään jonkun pudottaman kenttälipun. Aattelin, että omistaja joko tulee jossain vaiheessa epätoivoisen näköisenä vastaan tai on portilla kaivelemassa taskujaan, ja eikös siellä joku jamppa ollutkin käsi olkapäätä myöten repussa, kaverin odotellessa kärsimättömän näköisenä vieressä. Kovin olivat tyytyväisiä kun palautin lipun heille =)
He_Man
21.07.2008 15:44:37
Oman tähtihetkeni koin jo ennen keikkaa, kun satuin stadionille kävellessäni löytämään jonkun pudottaman kenttälipun. Aattelin, että omistaja joko tulee jossain vaiheessa epätoivoisen näköisenä vastaan tai on portilla kaivelemassa taskujaan, ja eikös siellä joku jamppa ollutkin käsi olkapäätä myöten repussa, kaverin odotellessa kärsimättömän näköisenä vieressä. Kovin olivat tyytyväisiä kun palautin lipun heille =)
Oho, olipas esmerkillistä toimintaa. Pistän plussalla. Joku mulkvisti olisi varmaan yrittänyt myydä takasin...
Minulla on VOIMAA!!!
Dirk
21.07.2008 17:20:14
Oho, olipas esmerkillistä toimintaa. Pistän plussalla. Joku mulkvisti olisi varmaan yrittänyt myydä takasin...

Itse tapasin Tukholman Rush keikalla miehen, joka oli vielä aatteellisempi. Hän oli ostanut valmiiksi ylimääräsen lipun, jotta olis voinut muuttaa jonkun mattimyöhäisen elämän portilla ennen keikan alkua lahjoittamalla tämän lipun ilmaiseksi.

Ikävä kyllä keikka ei ollut loppuunmyyty... mutta esimerkillinen mies.
MV
25.07.2008 10:16:13
Itse tapasin Tukholman Rush keikalla miehen, joka oli vielä aatteellisempi. Hän oli ostanut valmiiksi ylimääräsen lipun, jotta olis voinut muuttaa jonkun mattimyöhäisen elämän portilla ennen keikan alkua lahjoittamalla tämän lipun ilmaiseksi.

Mun mielestä tuo on jo tyhmää.
Are you madferit?
Regalis Apertura
25.07.2008 21:47:05
^ Heh eikös se lahjan antaminen toiselle pitäisi olla hienompaa/antoisampaa kuin "vain" lahjan saaminen:)... No ainakin jonkun mielestä. Ihan hieno ele omasta mielestäni anyway.
Newsted85
26.07.2008 15:51:13
Muuten hyvä keikka, mutta ärsyttää kun Maidenin settilista on niin ennalta-arvattava todella usein. Ok, viime kiertueella soitettiin koko uusi levy läpi, mutta nyt kun on tiettyjen levyjen teemakiertue, niin voisi soittaa jotain harvinaisuuksia. Miksi esim. SIT -levyltä pitää soittaa Heaven Can Wait? Tietenkään ei kaikkia voi miellyttää setillä, myönnän, mutta totuus on, että Maidenin settilista oli melko tylsä.
"Reality leaves a lot to the imagination." - John Lennon
Sergei Fallinen
27.07.2008 02:57:02
^ Heh eikös se lahjan antaminen toiselle pitäisi olla hienompaa/antoisampaa kuin "vain" lahjan saaminen:)... No ainakin jonkun mielestä. Ihan hieno ele omasta mielestäni anyway.

Just hieno ele, tai tollanen käytännön pilan vastakohta, mutta ehkei kuitenkaan "esimerkillinen", vrt. että kaikki ostaisi ylimääräsen lipun.
Ozzyneito
27.07.2008 10:52:43

Ja olihan Hesarissa vai Iltasanomissa juttua, että jollekin suomalaiselle Bruce-fanille oli jäänyt ylimääräinen lippu käteen sairastapauksen vuoksi, niin hän oli lahjoittanut sen Stadionin viereen ulkopuolelle kuuntelemaan tulleelle miehelle. Lahjoittajalla oli parikymmentä Bruce-keikkaa takana ja halusi ehdottomasti jakaa kokemuksen näin.
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
lasol
28.07.2008 08:24:38
Ja olihan Hesarissa vai Iltasanomissa juttua, että jollekin suomalaiselle Bruce-fanille oli jäänyt ylimääräinen lippu käteen sairastapauksen vuoksi, niin hän oli lahjoittanut sen Stadionin viereen ulkopuolelle kuuntelemaan tulleelle miehelle. Lahjoittajalla oli parikymmentä Bruce-keikkaa takana ja halusi ehdottomasti jakaa kokemuksen näin.

Kävelin muuten ton tapauksen ohi kun se huuteli että haluaako joku ilmasen Bruce lipun, ja sit siihen pari jantteria meni kyseleen niin rupes äijä kinuaan heti 30e, en tiedä sit saiko ilmatteeks
ei siis, on siis
late77
29.07.2008 04:40:52
Ite olin kahtomassa Tampereen keikka ja Maiden vetää niin pirun hienosti ja tarkasti. Kaikki klassikot kuultiin, tosin oisin halunnut kuulla 22 acacia avenuen ja killerisltä mm. nimikko biisin. Muuten aivan mahtava keikka ja brucen ääni kunnossa. Rime of the ancient mariner ehdottomasti keikan parhaimpia biisejä!! Järkyttävän hyvä.
Kovin toivon et maiden tulee suomeen puelentoista vuoden kuluttua niinkuin bruce lupasi.

yeah!!
Pohjis1
15.11.2010 22:09:26
Mnäkin oon menossa tonne ja on eka kerta Iron Maidenin keikal. Toivottavasti sää on suotuoisa
Hösse
15.11.2010 22:35:04
Pohjis1: Mnäkin oon menossa tonne ja on eka kerta Iron Maidenin keikal. Toivottavasti sää on suotuoisa

Mistä sää näin vanhan topicin löysit? Tuleva keikka on 8.7.2011, mut toivotaan sinnekin hyviä ilmoja!
Pohjis1
27.11.2010 14:45:09
Hösse: Mistä sää näin vanhan topicin löysit? Tuleva keikka on 8.7.2011, mut toivotaan sinnekin hyviä ilmoja!

En huomannu et toi oli noin vanha topic :)
Hösse
28.11.2010 22:12:50
Pohjis1: En huomannu et toi oli noin vanha topic :)

Onkin yllättävän vähän ollut juttua tulevasta keikasta.
Regalis Apertura
30.11.2010 20:54:04
Voisikos tuota otsikkoa muokata ensi vuoden keikkaa silmälläpitäen;)...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)