Aihe: Status Quo Suomeen
1 2 3 4
Tracer
29.10.2009 10:07:26
Kulttuuritalolla taannoin kävin bändin katsastamassa, hyvät fiilikset siitä jäi. Soundit loistavat (mikä ei Kultsalla ole ollenkaan itsestäänselvyys), hyvä greatest hits -setti, kundeilla itselläänkin hauskaa. Ja se Tele-rivistö molemmin puolin lavaa oli aika vaikuttava. Molemmilla keppi vaihtui vähintään joka biisiin, medleyssä tietty matkan varrellakin. Soundissa ei aina mitään eroa huomannut, mutta so what. Näyttävyys ennen kaikkea.
Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus
rheinone
29.10.2009 21:05:27
Hösse: Rossilla ei oo enää ponihäntää...

Ei saatana? Ai no emmä sit ois lähteny Tampesteriin vaik oliski ollu perjantaina tai lauantaina.
The night is wild but I'm in control; You're gonna brush your teeth with ROCK'N'ROLL
Makkari
30.10.2009 20:55:12
Noniin lippu hankittu Finlandiataloon. Täytyy toivoa, että soundit ovat kohdallaan, ja itse mielelläni ehkä vähän liikkuisinkin siellä... Lippu ainakin oli sikamaisen hintainen (69€!), eli saan luvan viihtyä... :/
Flash
27.11.2009 11:57:06

danny: 31.3. Oulu, Teatria

Tuonne täytyy suunnata, koska pitää se tämäkin bändi kerran elämässä nähdä. Mitä tulee lippujen hintoihin, niin ennemmin maksan pikkasen ekstraa siitä, että keikka on Teatrialla, kuin että se olisi ankeassa Oulun jäähallissa. Ja nytpähän ei kerrankin tarvitse matkustaa mihinkään keikan perässä... :P
Live Music Is Better!
Gaines
15.03.2010 20:12:04
Tarttee vähän matkustaa mutta ei se mitään. Keikka senkuin lähenee...:)
Sydän lyö ja parta kasvaa!
HaloOfFlies
22.03.2010 10:30:20 (muokattu 22.03.2010 21:26:51)

Viikko Oulun keikkaan!

Lippua en tosin vielä ole kerennyt hankkimaan, koska pitää ensin selvittää että saanko työnantajalta luvan lähteä tuonne = torstaipäivän vapaaksi.

Lupa heltisi ja nyt on lippu hallussa ja hotelli varattu!

Sinänsä aika kummallista, että Lippupalvelu myy Oulun keikalle lippuja ja Lippupiste hoitelee loppujen keikkojen liput. Eikö ne kaikki olisi voinut samalle lipputoimistolle laittaa?
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Flash
22.03.2010 12:22:34

Komppiranne toimii äijillä edelleen: http://www.youtube.com/watch?v=_2GXwWJ9q_E
Live Music Is Better!
HaloOfFlies
22.03.2010 21:11:06

Tuossa tuorein setti Melbournesta

Caroline
Something 'bout You Baby I Like (Tom Jones cover)
Rain
Don't Drive My Car
Mean Girl
Softer Ride
Beginning Of The End
Hold You Back
What You're Proposing / Down The Dustpipe / Little Lady / Red Sky / Dear John
Big Fat Mama
Pictures Of Matchstick Men
Ice In The Sun (Marty Wilde cover)
The Oriental
Creepin' Up On You
Living On An Island
In The Army Now
Drum Solo
Roll Over Lay Down
Down Down
Whatever You Want
Rockin' All Over The World (John Fogerty cover)
Encore:
Paper Plane
Junior's Wailing (Steamhammer cover)
Rock 'n' Roll Music / Bye Bye Johnny
HaloOfFlies
22.03.2010 21:24:05

joulupukk1: Minkäs takia lippupalvelu näyttää ainoostaan oulun keikan?

Kuten tuossa ylempänä totesinkin, Oulun keikka on myynnissä Lippupalvelussa, Helsinki, Tampere ja Turku Lippupisteessä.

Vähän ihmettelen tällaista järjestelyä. Lippupalvelun kautta hintaa tulee 59 euroa Teatrian keikalle.
doktorkoo
25.03.2010 13:59:22
no ny on pakko lähteä kattomaan kun Radio957 lahjoitti liput...tai siis voitin kisassa.

Viimeksi kun näin, niin tuntui että äijät oli olleet olemassa jo vuosisadan, ja se siis oli vuonna -86 Tulivuorirokissa. Nyt kun katsoo taaksepäin niin eihän ne olleet ees uran puolivälissä (c:

Hauska yksityiskohta oli että ennen Quota Peitsamon Revival veivas samoja biisejä suomeksi. Sai riittävän annoksen räntätänttää kerralla!
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
rheinone
26.03.2010 09:03:15
Josko pistokeikka jollekin klubille Stadissa? Finlandiahuussia ei kyl jaksa.
No nonsense
Mika Kangas
26.03.2010 18:52:02
Josko pistokeikka jollekin klubille Stadissa?

Rossi kertoili joskus haastattelussa etteivät palaa klubeihin mistään hinnasta kun oli niin hirveä taistelu päästä niistä eroon.Keikkapalkkioita jäi maksamatta ja varmaan paljon muutakin negatiivista.
Hösse
26.03.2010 21:21:50
jarmokan: no ny on pakko lähteä kattomaan kun Radio957 lahjoitti liput...tai siis voitin kisassa.

Tietokilpailuvoitto? Sama tuuri, voitin liput Radio sadasta. Rok rok!
HaloOfFlies
29.03.2010 12:56:59 (muokattu 29.03.2010 16:06:25)

Kommenttia kehiin, Helsingin keikalla olleet. Millainen meno oli?

Sain muuten justiin tietää, että Oulussa aloittavat 19.30 ja lämppäribändiä ei ole. Ei Status Quo kyllä mitään lämmittelybändiä tarvikaan, ei sen puoleen.
rheinone
29.03.2010 20:09:58
danny: Kommenttia kehiin, Helsingin keikalla olleet. Millainen meno oli?

Mahto olla paska veto ku ei kommenttia ei minkäänlaista?
No nonsense
doktorkoo
30.03.2010 09:25:37
rheinone: Mahto olla paska veto ku ei kommenttia ei minkäänlaista?

Pikasta kommenttia...ensiksi Treen järjestelyt vähän pissas kintuille. Lipussa luki että ovet aukee 18:30 ja bändi aloittaa klo 20. Saavuimme paikalle noin 19:45, jono oli toista sataa metriä. No eihän se mitään, mutta kun se ei liikkunut! Ensimmäiset otettiin sisään 20:01...kun oli unohtunut henkilökunnalle ilmoittaa koska keikka alkaa. voi j-laut!

Keikka alkoi sitten klo 21, Carolinalla tietysti. Volumea oli riittävästi, Earit oli tarpeen. Eniten kiinnitti huomiota Parfittin äänen "heikkous", tuntui että ääniala oli supistunut huomattavasti. Ääni tosin parani loppua kohti, mutta ei selkeästi ollut enää takavuosien kunnossa.

Yleisöä oli kohtuullisen hyvin, ja etuosa oli kovasti touhussa mukana. Bändi soitti hyvin yhteen, melkein kaksi tuntia. Pakollinen rumpusoolokin kuultiin, onneksi ei kovin pitkä. Kaikki hitit tuli (Down Down, Pictures of matchstick man, Ice in the sun, Whatever you want, In the Army now,Rockin all over the world...encorena oli ensin XXX (en prkl muista) ja toisena Berry-potpurri Rock'n'roll music/Bye bye Johnny.

Kun en kovin fani ole, keikka oli ok, mutta ei ekstaattinen. Enempi tommonen rutiinisuoritus, vaikka äijillä tuntui ihan kivaa lauteilla olevankin.
Minä en bussilla aja. Minä olen minä! -Frank http://www.myspace.com/themisbeats
Hösse
30.03.2010 11:09:13
danny: Tuossa tuorein setti Melbournesta

Caroline
Something 'bout You Baby I Like (Tom Jones cover)
Rain
Don't Drive My Car
Mean Girl
Softer Ride
Beginning Of The End
Hold You Back
What You're Proposing / Down The Dustpipe / Little Lady / Red Sky / Dear John
Big Fat Mama
Pictures Of Matchstick Men
Ice In The Sun (Marty Wilde cover)
The Oriental
Creepin' Up On You
Living On An Island
In The Army Now
Drum Solo
Roll Over Lay Down
Down Down
Whatever You Want
Rockin' All Over The World (John Fogerty cover)
Encore:
Paper Plane
Junior's Wailing (Steamhammer cover)
Rock 'n' Roll Music / Bye Bye Johnny

Tuli eilen postissa toi "Live in Australia". Meinaan potkii! Tätä on kiva oitella, ja odottaa illan keikkaa! RokRok!
Jokapaikanapina
30.03.2010 11:23:55
Missäs noi Tampereella soitti?
Jyppe
30.03.2010 11:38:40 (muokattu 30.03.2010 11:39:38)
Tullikamarin Pakkahuoneella nää isot pojat yleensä Tampereella vetää.
Vola tosiaan yllätti. Eka kertaa näin bändin livenä, mutta eipä ois uskonut että noin lujaa. Olin puolivälissä salia kolmasosan setistä - ilman eareja- ja sitten piti lähteä ostaan tiskiltä kun rupes tuntuun suorastaan pahalta. Earien kans sitten rupes erottuun vähän soittoakin. :) Kyllähän sedät rokin hanskaa, siitä ei pääse mihinkään. (Vaikka ilmeisesti umpikuuroja ovatkin). Parfittin ääni alkaa olla vaan niin loppuun huudettu että se ei aukea ennenkuin viimeisille biiseille. Rossi piti ihan melkoista hauskaa kitaransa ja yleisön kans. Show-mies kun on. Ilmeet ja elkeet toi välillä mieleen Mr. Beanin parodioinnit. Jokaisen oma asia onko se hyvä vai huono juttu. Minusta se oli yksistään hauskaa.
Rock on, Status Quo!!!!!!!!!!!!!
Lyrics - wasted time between the solos!
Mikko_-Procyon-
30.03.2010 21:52:02

Taitaa Parfittin ääni olla mennyt sen kurkkusyöpä-operaation myötä. Itseltäni haukkujen sijaan hatunnosto ukolle, että jaksaa siitä huolimatta painaa täysillä vieläkin.

Keikan rutiininomaisuus tuli jo Vuokatissa selville, itse kuvailin sitä keikkaa että "tuntui kuin ukot olisivat vain käyneet töissä and thats it".
Silver dollar forger
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)