Catfish blues 29.09.2007 19:28:57 | |
---|
Vuonna 1986 tuo oli (paikalla) ja bändille jaettiin tuolloin kultalevyt Come Out & Play - levystä. Kuinkahan moni tuosta ostajamäärästä vielä kuuntelee levyä? HEP! ja ketjuun täytyy lisätä että kaikista 80 bändeistä myös RATT on palannut - siis Stephen Pearcy, mutta Suomeen asti ei saatu. Ovat 7.10 Tukholmassa. TFS näyttii kaikille 90-luvun ja jälkeisille muniinpuhaltajille Saunassa miten homma toimii. Lay down your soul to gods rock´n´roll |
sellisti 29.09.2007 21:53:57 (muokattu 29.09.2007 21:57:58) | |
---|
Vuonna 1986 tuo oli (paikalla) ja bändille jaettiin tuolloin kultalevyt Come Out & Play - levystä. Kuinkahan moni tuosta ostajamäärästä vielä kuuntelee levyä? Täällä ilmoittautuu toinen. Hyvä levyhän tuo kaiken kaikkiaan on, vaikkei varsinaisia klassikoita sisälläkään. Onhan noita 80-luvun bändejä ilmaantunut vaikka kuinka monta jälleen kiertelemään, kun ko. musa tuntuu olevan taas suosiossa ja äijätkin vielä monet siinä iässä että jaksavat. En nyt ihan jokaisesta reunionista ja comebackista jaksa innostua, mutta Twistareiden keikkoja on niin paljon kehuttu että pakko tsekata. Plus että jäi nuorempana väliin. E. Ai niin, posti toi eilen liput. Kyllä syyhyttää jo. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
stickyfinger 05.10.2007 13:09:04 | |
---|
HEP! ja ketjuun täytyy lisätä että kaikista 80 bändeistä myös RATT on palannut - siis Stephen Pearcy, mutta Suomeen asti ei saatu. Ovat 7.10 Tukholmassa. TFS näyttii kaikille 90-luvun ja jälkeisille muniinpuhaltajille Saunassa miten homma toimii. Ei ole Ratt Tukholmassa, koko Euroopan kiertue peruttiin. Lipunmyynti ei oikein ollut toivotunlaista. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
-Mickill- 11.10.2007 16:35:27 | |
---|
Ai niin, posti toi eilen liput. Kyllä syyhyttää jo. Jep, meidän porukallekin tuli liput eilen postissa. Vielä ei hirveitä fiiliksiä ole mutta kyllä ne siitä keikan lähestyessä kasvaa. Viime vuonna TS oli Saunassa niin loistava että odotukset on kyllä korkealla. Kannattaa muuten kans tsekkaa lämppäri Hardcore Superstar, on meinaan aivan hjelvetin hjyva! There's nothing left to say but fuck you anyway. |
-Mickill- 12.11.2007 14:53:28 | |
---|
Vielä ei hirveitä fiiliksiä ole mutta kyllä ne siitä keikan lähestyessä kasvaa. No vitti nyt on fiilikset! Eka kepu aukes ja kohta lähtee leprasta autollinen apinoita kohti pääkaupunkia, tulee olee ihan loistoilta. There's nothing left to say but fuck you anyway. |
rheinone 12.11.2007 23:59:40 | |
---|
Kliffat kuteet oli kundeilla. Hattua nostan kokoonpanolle jossa kaikki ovat alkuperäisjäseniä. Hä, ai muka jo melkein 35 vuotta? All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mikke-poika 13.11.2007 00:47:15 (muokattu 13.11.2007 00:48:26) | |
---|
........ |
Mikke-poika 13.11.2007 00:47:34 | |
---|
Soittivatko King of the Foolsin? |
williampratt 13.11.2007 03:00:57 | |
---|
Soittivatko King of the Foolsin? Ei mutta muutama yllätysbiisi(ainakin allekirjoittaneelle) kuultiin. "Come Out And Play" ja "I Believe In Rock'n'roll" oli täyttä timangia. En tosin oo seurannut ihan viimesimpiä settilistoja mutta noi oli positiivisia yllätyksiä. "I Saw Mommy Suck Santa Claus" oli aika ylimääränen samoinkuin A.J. Peron rumpusoolo. Mutta kaiken kaikkiaan loistosetti!!! Rock!!!! ROck!!!! ROCK!!!! |
zuper 13.11.2007 16:23:48 | |
---|
Saiko kukaaan biisilistaa, kun sen tarvitsisin. |
williampratt 13.11.2007 17:15:52 (muokattu 13.11.2007 17:16:54) | |
---|
Saiko kukaaan biisilistaa, kun sen tarvitsisin. Mun muistin mukaan setti oli seuraavanlainen: 01. What You Don't Know Sure Can Hurt You 02. Kids Are Back 03. Stay Hungry 04. The Beast 05. We're Gonna Make It 06. I Believe In Rock And Roll 07. We're Not Gonna Take it 08. You can't stop rock and roll 09. The fire still burns 10. I saw mommy "sucking" santa claus 11. Under the blade 12. The price 13. Burn in hell 14. I wanna rock Encoret: 15. Come out and play 16. S.M.F. Korjatkaa jos muistin väärin. |
teg 13.11.2007 20:18:01 | |
---|
Enpä itse ollut paikalla (tosin toivoin olevani kun settilistan näin) mutta ihmettelen kyllä ainakin lehtitietojen mukaan paikalla olleiden määrää, eli missäs se yleisö oikeen oli? Olisi luullu, että väkeä olisi ollut reippaasti enemmän, kun tuo nyt oli erittäin todennäköisesti viimeinen mahdollisuus ikinä nähdä bändi suomessa. Kai se aika vaan ajaa joistakin vääjämättä ohi, valitettavasti. |
aikavaikea 13.11.2007 21:31:05 | |
---|
Kliffat kuteet oli kundeilla. Hattua nostan kokoonpanolle jossa kaikki ovat alkuperäisjäseniä. Hä, ai muka jo melkein 35 vuotta? Reinonen oli paikalla? Ja minä kun pidin sua ihan täyspäisenä. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
rheinone 14.11.2007 00:14:54 | |
---|
Reinonen oli paikalla? Ja minä kun pidin sua ihan täyspäisenä. Frendi hommas vapaaliput. *seli seli* All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Mika Antero 14.11.2007 07:35:35 | |
---|
Reinonen oli paikalla? Ja minä kun pidin sua ihan täyspäisenä. Jumangegga, nyt se on parissa päivässä mollannut Mötikät ja Twisted Sisterin. Mitähän seuraavaksi? Kohta se sanoo jotain rumaa Poisonista... "Kannattaa hakeutua muille sivuille." |
aikavaikea 14.11.2007 08:03:03 | |
---|
Jumangegga, nyt se on parissa päivässä mollannut Mötikät ja Twisted Sisterin. Pitäähän sitä jotain keksiä kun ei mitään oikeaa asiaa ole. Mitähän seuraavaksi? Kohta se sanoo jotain rumaa Poisonista... Eikä. Sehän on hyvä biisi. ;-) Burn the midnight oil. Or pour it on my salad. |
Mika Antero 14.11.2007 08:07:22 (muokattu 14.11.2007 08:24:57) | |
---|
Eikä. Sehän on hyvä biisi. Juu, löytyy toki levyhyllystäni... Mutta kävin miettimään sitä samannimistä bändiä, että onkohan minulla niiltäkin joku levy. Muistaakseni on sellainen kuin Flesh&blood, eikä se ole niin huono kuin mitä bändin ekan levyn kansikuva antaa olettaa. Ai miten niin off-topic. EDIT: Itse aiheeseen liittyen kysyn, että kun rheinone tuolla kehui kuteita, niin oliko bändi yhtä tyylikkäästi pukeutunut ja meikattu kuin Stay hungryn aikoihin? Ja Dee Snider on kuuleman mukaan säästynyt vinceneilittymiseltä hyvin, eli on ikäisekseen hyvässä kunnossa? "Kannattaa hakeutua muille sivuille." |
rheinone 14.11.2007 10:29:52 (muokattu 14.11.2007 10:31:50) | |
---|
Juu, löytyy toki levyhyllystäni... Mutta kävin miettimään sitä samannimistä bändiä, että onkohan minulla niiltäkin joku levy. Muistaakseni on sellainen kuin Flesh&blood, eikä se ole niin huono kuin mitä bändin ekan levyn kansikuva antaa olettaa. Ai miten niin off-topic. Vaimo on tunnustanu ett sillä on ollu jopa Poison-juliste seinällä. Siitä muistan aina sillointällöin mainita. EDIT: Itse aiheeseen liittyen kysyn, että kun rheinone tuolla kehui kuteita, niin oliko bändi yhtä tyylikkäästi pukeutunut ja meikattu kuin Stay hungryn aikoihin? Piti kato jotain positiivista sanottavaa keksiä; Vaaleenpunaisia kitaroita, hammajaiskauhtanoita, teräväkärkisiä korkeekorkoisia buutseja, puudelihiukset + meikit. Ainoastaan kyrvänkokoiset niitit puuttu olkatopatuista rotseista, mut niitä ois pitäny vissiin mennä tsekkaamaan WASP:in keikalle? Stay hungrystä ei oo onneks mitään hajua. Olin 8-keet-luvun lopun ihan muissa hommissa (vrt. jäsenkuvaukseni). Ja Dee Snider on kuuleman mukaan säästynyt vinceneilittymiseltä hyvin, eli on ikäisekseen hyvässä kunnossa? Joo, hoikka ja pitkä poika. Tuskin on mitään rasvaimuja tarvinnu. All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll |
Boyakasha 14.11.2007 16:27:41 | |
---|
http://www.myspace.com/sonicrootsband |
GVL 14.11.2007 18:21:59 | |
---|
|