Sir Henri 24.03.2007 20:58:21 | |
---|
Tuohon lippujen trokaamiseen voisi auttaa se, että Lippupalvelu muuttaisi sopimusehtoja täydellisestä jälleenmyymiskiellosta --> jälleenmyyntikielto ansaitsemistarkoituksessa. Eli lippua ei saisi myydä tuntuvasti alkuperäistä hintaa suuremmalla hinnalla. Nyt tuon sopimuksen tulkinta on melko vaikeaa, sillä eihän siinä mitään järkeä ole ettei saisi lippuaan myydä tapahtumaan pääsyn estyttyä jotenkin. Toinen keino voisi olla noiden huutokauppojen kieltäminen. Henkilökohtaiset liput toimivat vain jos niillä olisi täydellinen palautusoikeus. Eikös helpoin ratkaisu olisi, jos niitä lippuja ei saisi myydä missään tapauksessa eteenpäin, mutta esteen sattuessa lipun voisi palauttaa lippupalveluun rahoja vastaan. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
DVD-SOITIN 24.03.2007 22:04:19 | |
---|
Eikös helpoin ratkaisu olisi, jos niitä lippuja ei saisi myydä missään tapauksessa eteenpäin, mutta esteen sattuessa lipun voisi palauttaa lippupalveluun rahoja vastaan. Mun mielestä olisi OK, että lipun saisi myydä korkeintaan sillä hinnalla, mikä itse lipussa lukee. Toisaalta taas tuo lippupalveluun palauttaminen olisi hyvä homma. Keep supporting death metal! |
Naanatan 01.04.2007 12:14:23 | |
---|
Aika mahtavaa... En saanut lippuja tähän, niin toivon että tulee uudestaan piakkoin :) |
Miihkis 08.04.2007 19:37:12 | |
---|
|
Jormaz 08.04.2007 22:20:10 | |
---|
Tuskin huutonettikään haluaa kauppaa kieltää kun saavat ilmaista mainosta aina kun puhe trokauksesta alkaa. a game of bingo gone horribly wrong |
marx 10.04.2007 15:21:51 (muokattu 10.04.2007 15:22:20) | |
---|
Apocalyptica toiseksi lämppäriksi Voi vittu... Persettä seinään |
Marshallga 10.04.2007 20:19:32 | |
---|
Apocalyptica on oikeasti mielenkiintoinen lämppäri. Kiinnostaa nähdä miten tuollainen "sellometalli" toimii livenä. |
ozz3 11.04.2007 13:27:28 | |
---|
Apocalyptica on oikeasti mielenkiintoinen lämppäri. Kiinnostaa nähdä miten tuollainen "sellometalli" toimii livenä. Hyvin toimii yhden keikan kokemuksella. Ja varmasti saa arvostusta, jos ja kun Metallicaa veivaavat. Olisi muuten aika makeaa jos pääsisivät Rammsteinin mallia mukaillen soittelemaan yhdessä Metallican kanssa vaikka encoreen. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |
Flash 12.04.2007 09:07:49 | |
---|
Olisi muuten aika makeaa jos pääsisivät Rammsteinin mallia mukaillen soittelemaan yhdessä Metallican kanssa vaikka encoreen. Enpä kovin paljon ihmettelisi. Voi olla hyvinkin yksi syy miksi heidät on otettu lämppäriksi... Live Music Is Better! |
IhmeHeebo 14.04.2007 18:14:34 | |
---|
Soittaakohan Metallica niitä uusia biisejä? ... And justice for all |
Oceancalibra 15.04.2007 18:07:04 (muokattu 15.04.2007 18:07:14) | |
---|
Soittaakohan Metallica niitä uusia biisejä? Ehkä... Ehkä Ei "It's all fun and games till
someone loses an eye, then
it's just fun you can't see" |
washburn21 29.04.2007 13:36:54 | |
---|
Tiedättekö soittaakohan pelkkää uutta vai onko luvassa myös vanhaa kamaa Kitaran kiduttaja |
joulupukk1 29.04.2007 14:03:52 | |
---|
Tiedättekö soittaakohan pelkkää uutta vai onko luvassa myös vanhaa kamaa Ehkä... Ehkä ei Kukas kysyy sitten seuraavaks? |
DVD-SOITIN 30.04.2007 18:55:43 | |
---|
Tiedättekö soittaakohan pelkkää uutta vai onko luvassa myös vanhaa kamaa Eiköhän bändi itsekin tiedosta oman kura-tasonsa ja pysyttäydy niissä vanhoissa klassikoissa, kuten on ollut jo pitkään tapana. HAH, kertoo bändin luotosta uusiin biiseihinsä jotain sekin, että St. Anger-rundilla setissä oli 2 biisiä tuoreelta levyltä. Keep supporting death metal! |
LyraB 05.05.2007 14:22:47 | |
---|
Antakaa nyt mulle yks lippu stadikalle... Oon kauhia fani. Omistan kaikki levyt aitoina (ei singlejä) Lisäksi omistan 6 t-paitaa. 10-seinävaatetta... kaikki mahdolliset fanituotteet... Enkö ansaitsisi lippua...? Mun on pakko nähdä se.. En saanut tallinnaan lippuja enkä tännekkään... Basso, tuo soitin, jolla ei ole rajoja. Paitsi kielet. |
L4t3 05.05.2007 15:29:13 | |
---|
Mun mielestä olisi OK, että lipun saisi myydä korkeintaan sillä hinnalla, mikä itse lipussa lukee. Toisaalta taas tuo lippupalveluun palauttaminen olisi hyvä homma. No mutta esimerkiksi minulle kaveri tarjoutui maksamaan kenttälipusta satasen. Pitäiskö siihen sitten sanoa, että eikun myyn sen kuudellakympillä? Tottakai ennemmin ottaisin sen satasen ilman tunnontuskia kuin 60 euroa, jos kaveri kerran vapaaehtoisesti tarjoutui sen satasen verran maksamaan. En myynyt lippuani. Hevarit tappaa räpärit. |
IhmeHeebo 05.05.2007 21:55:39 | |
---|
En myynyt lippuani. Hienoa Virhe! Tyhmä tai liian paska kirjoitus! When a Man Lies He Murders
Some Part of the World
These Are the Pale Deaths Which
Men Miscall Their Lives
All this I Cannot Bear
to Witness Any Longer
Cannot the Kingdom of Salvation
Take Me Home...
...And Justice For All |
t_hautakivi 12.05.2007 23:05:36 | |
---|
Pari uutta biisiä, jotka YouTubessa pyörivät vaikuttavat varsin lupaavalta. Varmasti Helsingissäkin nuo kuullaan, kun on levyn äänityskin lähtenyt jo käyntiin reilu kuukausi sitten. Itse toivon, että keikalla kuullaan myös Fade to Black, joka uupui viime kerralla. The Unforgivenkin olisi mukava ja Orion ja ja ja.... Ei ole enää älyttömän paljon odottelemista. Fender Foto Flame Stratocaster
ENGL Screamer |
washburn21 04.06.2007 20:27:23 | |
---|
Nelosen teksti tv:ssä lukee että apocalyptica ei pysty soittamaan koska Perttu Kivilaakso on loukannut sormensa Kitaran kiduttaja |
carlos 04.06.2007 20:51:54 | |
---|
Nelosen teksti tv:ssä lukee että apocalyptica ei pysty soittamaan koska Perttu Kivilaakso on loukannut sormensa Jop, se tais murtua. Sellistinä voin sanoa, ettei soittamisesta tule pariin kuukauteen mitään. Exoskeletal junction at the railroad delayed |