biibob 11.05.2007 02:08:35 | |
---|
Eli onkos muusikoiden.netissä muita, jotka ovat ajatelleet lähteä kesällä katsoo Blackmore's nightia jonnekkin päin maailmaa. Itse olen miettinyt, että voisi taas viime kesän tapaan matkustella saksaan castle touriin, mutta tälle kertaa useammalle kuin yhdelle keikalle. Harmi kun eivät suomeen päässeet, mutta pääsehän heitä näkemään euroopassakin, joten no problem. "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Sir Henri 11.05.2007 17:05:31 | |
---|
Olen ajatellut, mutta kukkaro on toista mieltä. Toi Castle Tourhan on vähän kuin pyhiinvaellusmatka Blackmore's Night - fanille; ainakin kerran elämässä olisi tehtävä reissu Saksaan. Ehkä ensi kesänä. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |
biibob 12.05.2007 04:16:35 | |
---|
Vähän heikonlaisesti Blackmore's night vierailee suomessa nykyään (täältä kun ei niin paljon mielenkiintoisia linnoja löydy), niin täytyy päästä jonnekkin näkemään Blackmorea. Castle tourin avajaiskonsertti Creuzburgissa viime kesänä oli niin mahtava, että tänä vuonna ehdottomasti uudestaan. Toisaalta olisi kiva päästä kuulemaan Blackmorea myös Britannian puolella, jonne heidän kesäkuun keikkansa suuntaavat... Kukkaro ei vain ole jatkuvasti yhtä innostunut :/ "You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same." |
Loijaa 14.05.2007 12:38:32 | |
---|
Kiinnostaa, mutta rahaa on riittävästi aikaisintaan elokuussa ja aikatauluista ei ole vielä mitään hajua..millos se castle tour oikein on? Olisi se ihan mukava nähdä Blackmore livenä ennen kuin miehen eläkeikä tulee vastaan. Heavy Metal Thunder |
Sir Henri 14.05.2007 13:01:08 | |
---|
Kiinnostaa, mutta rahaa on riittävästi aikaisintaan elokuussa ja aikatauluista ei ole vielä mitään hajua..millos se castle tour oikein on? Olisi se ihan mukava nähdä Blackmore livenä ennen kuin miehen eläkeikä tulee vastaan. http://www.blackmoresnight.com/tour_info.html Onneksi olen ehtinyt bändin kaksi kertaa jo nähdä livenä; kerran Helsingissä ja kerran Firenzessä. "En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner |