Eikös kukaan muu täältä ollut paikalla? Olen odotellut kommentteja, mutta eipä ole kuulunut.. No, pitää sitten kirjoittaa itse. Olin vähän epäluuloinen, jousisektion mukanaolo pisti epäilemään jotakin daideellista muniinpuhaltelua. Ja vielä mitä. Setti koostui soolotuotannon helmien ohella melkoisesta annoksesta Talking Headsien klassikoita, ja poljento oli totisesti jykevää. Oisin jopa suonut että olisivat soittaneet Burning Down the Housen, tuolla bändillä se olisi saattanut jyristä yhtä upeasti kuin siinä elokuvan liveversiossa. Muuten ei setissä valittamista. Byrne tuntui nauttivan touhusta, tanssi välillä hyvinkin, eh, persoonalliseen tyyliin, ja hoiteli kitarat asiallisesti. Rumpali, basisti ja lyömäsoittaja komppasivat komeasti, kuusi jousisoittajaa sävyttivät hyvällä maulla. Vuoden parhaita keikkoja minun asteikollani. Olin ekaa kertaa Pakkahuoneella, ja sekin vaikutti harvinaisen hyvältä keikkapaikalta. Täytyy hypätä junaan useamminkin. "Minne tahansa menetkin, siellähän olet." |