aikavaikea 12.05.2005 12:30:17 | |
---|
I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Bonham 12.05.2005 12:33:27 | |
---|
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
aikavaikea 12.05.2005 12:47:33 | |
---|
Elä ny saateri mainosta, jään kohta ilman pilettiä:) Sori :-D. Pääsi muuten ihan remakka nauru ääneen kun luin vastineesi. Olehan nopeena maanantaina, voipi tosiaan mennä liput aika vikkelään. Itse en tuonne pääse muiden (rahan)menojen vuoksi. I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Bonham 12.05.2005 12:48:29 | |
---|
Sori :-D. Pääsi muuten ihan remakka nauru ääneen kun luin vastineesi. Olehan nopeena maanantaina, voipi tosiaan mennä liput aika vikkelään. Itse en tuonne pääse muiden (rahan)menojen vuoksi. Jep, mulla on jo toinen jalka lippupisteen ovella...:) Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
jPekka 16.05.2005 09:55:40 | |
---|
Jep, mulla on jo toinen jalka lippupisteen ovella...:) Itse kävin jo sisällä ja nyt on piletit varattu. Jes! Näin Pattin tuossa nelisen vuotta sitten Roskildessa kahdellakin keikalla: ensimmäinen, eräällä pienemmistä telttalavoista, oli otsikolla "spoken word", ja enimmäkseen Patti lausui runojaan Lenny Kayen kitaran säestyksellä. Jonkunverran hän soitti myös klarinettia ja lauloi. HIeno, hieno kokemus. Toinen oli sitten täysimittainen bändikeikka päälavalla. Yleensä Roskiksen päälava on aivan liian iso millekään kunnon keikalle, mutta ratkaisin ongelman tunkemalla riittävän eteen. (Siellä oli ihan kohtuuväljää.) Ja se kannatti. Kuten muuan kaverini on Pattista todennut: "Siinä naisessa on edelleenkin munaa." - Mitä on biljoona mikrofonia?
- ???
- Yksi megafoni. |
aikavaikea 16.05.2005 10:00:16 | |
---|
Jep, mulla on jo toinen jalka lippupisteen ovella...:) No, kuinkas jalkojesi kävi? Tuliko puutumista viikonlopun aikana? Asettivatko lipun varpaidesi väliin? :) I like to raise my glass. I like to praise the past. Some things go on forever. Some things never last. (Darrell Sweet, 1947-1999) |
Bonham 16.05.2005 10:07:49 | |
---|
No, kuinkas jalkojesi kävi? Tuliko puutumista viikonlopun aikana? Asettivatko lipun varpaidesi väliin? :) Häh, emmää viälä oo kerinny... ehkä safkatauolla Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Feggy 17.05.2005 11:18:09 | |
---|
Häh, emmää viälä oo kerinny... ehkä safkatauolla Joo, saamatta jäi mullakin. Less is more. |
jPekka 17.05.2005 21:26:15 | |
---|
Joo, saamatta jäi mullakin. Mä voin sitten fiilistellä sulle muutamaa päivää myöhemmin miitissä... - Mitä on biljoona mikrofonia?
- ???
- Yksi megafoni. |