PekkaM 14.12.2005 02:21:03 | |
---|
En varmaan ollut ainoa kirjautunut konsertissa? Joka tapauksessa en muista, milloin viimeksi olisi ollut yhtä hauskaa keikalla. |
phiit 14.12.2005 09:05:50 | |
---|
Oltiin maanantaina, hyvä meininki kaikenkaikkiaan. Itse kuitenkin pidin enemmän bändistä ennen tätä uutta levyä, uudet biisit ei vaan toimi yhtä hyvin kuin vanhat livenä, mutta tämä vain oma mielipiteeni. Would You?
www.below-me.com |
leka 14.12.2005 13:01:06 | |
---|
Hyvä keikka oli... Olin vain itse niin väsynyt, että se söi vähän kokemuksesta. JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
Mediamoguli 14.12.2005 14:41:53 | |
---|
Oi, varsin lystiä oli kyllä. Aluksi meinasin hämmentyä kun teinitytöt aloitti kauhian nyrkkienheilutustanssin, mutta sitten tajusin osumien lähinnä kutittavan. Sitten alkoivatkin selkäni takana teinitytöt valittaa että olen liian pitkä. Harmi. Mutta kyllähän tuo oli musiikillisesti likimain mahtava kokemus. Olin myös Tampereen keikalla, ja nämä kaksi keikkaa kyllä kumosivat aikaisemmat epäilykseni Ola Salon varsinaisesta laulutaidosta. Osaahan se laulaa (Joy Surrenderin yksinvedossa ei tullut bändiä edes ikävä)! Hienoa oli myös kuulla harvemmin livenä kuullut Patchouli ja Laurel Wreath. Keikan jälkeen olin niin fiiliksissä, että sain unta vasta neljän maissa. Loppukaneettina: enpä ole minkään muun bändin keikalla vastaavaa hurmosta kokenut (paitsi ehkä Black Sabbathin..). Ars gratia pecuniae |
Jackie 14.12.2005 17:19:54 | |
---|
Olin maanatain keikalla. Todella hieno keikka. Tästä keikasta todellakin jäi mieleen hauskuus. Paljon parempi kuin edellisellä kerralla. Kyllä se Salon poika osaa ottaa yleisön haltuun. Mukkulat sukkulat saatana perkkkele. When I woke up, mom and dad are rolling on the couch.
Rolling numbers, rock and rolling, got my Kiss records out. |
PekkaM 14.12.2005 21:19:44 | |
---|
Oltiin maanantaina, hyvä meininki kaikenkaikkiaan. Itse kuitenkin pidin enemmän bändistä ennen tätä uutta levyä, uudet biisit ei vaan toimi yhtä hyvin kuin vanhat livenä, mutta tämä vain oma mielipiteeni. No olihan State of the Ark:ilta monta kovaa liveraitaa. Rock City Wankers, Clamour for Glamour, One of us is... ja Deliver us From Free Will rokkasi hyvin. This Piece of Poetry... oli ok, mutta The Others ei oikein iskenyt. Patchoulin tilalle olisi voinut vetää vaikka Modern Daysin. |
Pablo Kigero 18.12.2005 20:56:41 | |
---|
Ahh, olikos se Calleth You, Cometh I:n aikana, kun Ola heitti että "now I want all the heavy metal dudes at the back to sing this" :P Ja hevijannuthan pisti laulaen, ahh!!! =)) Siinä huomasi, että on aika karismaattinen kaveri. :> Now it's right, time to roll! |
Cathi777 20.12.2005 21:15:36 | |
---|
Patchoulin tilalle olisi voinut vetää vaikka Modern Daysin. Joo, miksei ne koskaan enää soita tuota biisiä. Only pop music can break my heart... |