tigrushka 17.10.2006 09:36:37 | |
---|
Teuvo
Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..." |
NHR 14.11.2006 16:53:09 | |
---|
Tänään näky olevan jomman kumman iltapäivälehden lööpissä: "MAAJUSSI-MIIA katuu seksipuheitaan" Tai jotain sinne päin. Maajussi-Jussi tais ollakin jo joskus aikasemmin. Tää ois varmaan sopinu paremmin siihen lööppiyhdyssanat-ketjuun, mut menee se varmaan tässäkin, kun satuin tän ensin löytään... "Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain |
Mättöpiiska 28.11.2006 04:28:14 (muokattu 28.11.2006 04:31:05) | |
---|
Eisss... "Big Brotherin seksikohu-Sorella palaa töihin" AAARRGGHH!!! |
mydarkstar 05.12.2006 20:17:48 | |
---|
|
Kiljupunkkari 05.12.2006 22:14:17 | |
---|
Eisss... "Big Brotherin seksikohu-Sorella palaa töihin" AAARRGGHH!!! Hoho, lööpin tekijä on melko idiootti. "Me ajettii karille."
"Sori kari" |
tigrushka 07.12.2006 12:09:05 | |
---|
Tuorein Seiska kunnostautuu jälleen: Maajussi-Miia shokissa: KOIRANI SAI KUOLEMANTUOMION! Maajussi-paljastus! KATKERA ERO: LOUKATTU ANU JÄTTI JUSSIN! tulee tosin miinusta "maajussi"-etuliitteen poisjättämisestä Anun ja Jussin nimistä... ;D Teuvo
ruuvimeisseli 08.12.2006 20:38:50 | |
---|
Eilen tais olla iltalehdessä: LORDI-SKANDAALI LINNASSA häh. |
Volante 08.12.2006 20:50:17 | |
---|
Eilen tais olla iltalehdessä: LORDI-SKANDAALI LINNASSA häh. Oliko tämä nyt sitten se, mitä tänään uutisoitiin, että Lordin vaimo mokasi tai jotain? |
sellisti 08.12.2006 22:47:23 | |
---|
Oliko tämä nyt sitten se, mitä tänään uutisoitiin, että Lordin vaimo mokasi tai jotain? Siis mokasi olemalla siellä? Vai tekikö se jotain muutakin? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
ruuvimeisseli 08.12.2006 22:48:37 | |
---|
Oliko tämä nyt sitten se, mitä tänään uutisoitiin, että Lordin vaimo mokasi tai jotain? Muistaakseni tuo oli siitä kun Lordi ei tullut linnaan ja kun Lordin bändikavereilla ei ollut naamareita. |
Volante 09.12.2006 13:40:14 | |
---|
Siis mokasi olemalla siellä? Vai tekikö se jotain muutakin? Mokasi vain olemalla siellä, eihän sitä edes oltu kutsuttu. |
tigrushka 09.12.2006 16:51:29 | |
---|
Mokasi vain olemalla siellä, eihän sitä edes oltu kutsuttu. Oli kutsuttu, mutta avecina, ja avecilla ei ole hiluihin yksin asiaa, sanoopi etiketti. Olipahan tämäkin taas tuplalööpin arvoinen uutinen. :P Teuvo
carnation 09.12.2006 16:56:14 | |
---|
Oli kutsuttu, mutta avecina, ja avecilla ei ole hiluihin yksin asiaa, sanoopi etiketti. Olipahan tämäkin taas tuplalööpin arvoinen uutinen. :P Linnan juhlien mielenkiintoisinta antia oli varmasti se, että tuleeko Lordi vai ei. Oikein suurennuslasin kanssa kyylättiin... sitten kun Putaansuu piti kiinni periaatteistaan ja haistatti paskat niiden kermaperseiden halipuppelijutellaankivoja-juhlille, niin pitihän roskalehtien löytää edes jostain syntipukki ja aihe, josta kirjoittaa. Sijaiskärsijäksi valittiin sitten Lordin vaimo, niin sitä pitää! "Skandaali", kirkuvat otsikot ja tuulipukukansa ostaa. Mikäli Putaansuu olisi saapunut juhliin, lööpeissä olisi ollut "HÄN ON LORDI, SHOKKIKUVAT!!1" "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
sellisti 09.12.2006 22:51:31 | |
---|
Linnan juhlien mielenkiintoisinta antia oli varmasti se, että tuleeko Lordi vai ei. Oikein suurennuslasin kanssa kyylättiin... sitten kun Putaansuu piti kiinni periaatteistaan ja haistatti paskat niiden kermaperseiden halipuppelijutellaankivoja-juhlille, niin pitihän roskalehtien löytää edes jostain syntipukki ja aihe, josta kirjoittaa. Sijaiskärsijäksi valittiin sitten Lordin vaimo, niin sitä pitää! "Skandaali", kirkuvat otsikot ja tuulipukukansa ostaa. Mikäli Putaansuu olisi saapunut juhliin, lööpeissä olisi ollut "HÄN ON LORDI, SHOKKIKUVAT!!1" No joo, on se vähän noinkin, mutta mitähän se vaimo siellä ylipäätään teki jos mies oli se joka oli kutsun saanut..? Onko Mr. Lordi itse käskenyt vaimonsa edustamaan, mikä nyt ei järin järkevältä kuulosta, vai onko rouva vaan saanut päähänsä että minähän menen kerrankin kun tilaisuus on, vaikkei tuota äijää kiinnostakaan? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Flow 09.12.2006 22:56:22 (muokattu 09.12.2006 22:56:34) | |
---|
No joo, on se vähän noinkin, mutta mitähän se vaimo siellä ylipäätään teki jos mies oli se joka oli kutsun saanut..? Onko Mr. Lordi itse käskenyt vaimonsa edustamaan, mikä nyt ei järin järkevältä kuulosta, vai onko rouva vaan saanut päähänsä että minähän menen kerrankin kun tilaisuus on, vaikkei tuota äijää kiinnostakaan? Minua ei nuo juhlat kiinnosta ennenkun mut sinne kutsutaan. En hanki vaimoa ja käyn inkkareitten luona ennen bileitä. When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.
-Thomas Jefferson |
BondakeBunny 10.12.2006 21:44:29 | |
---|
"Matti nykänen ja Mervi jälleen yhteen" Joka toinen viikkohan tuommonen suunnilleen on jossain lehessä. In every revolution theres a man with a vision... |
sellisti 10.12.2006 22:06:19 | |
---|
Minua ei nuo juhlat kiinnosta ennenkun mut sinne kutsutaan. Noinhan se taitaa aika monella olla... "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
mydarkstar 11.12.2006 14:16:25 | |
---|
|
Qsysi 11.12.2006 15:26:40 | |
---|
Britney: En ole lesboblondi! http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1283586&ref=rss Sinänsä jännä tämä lause tuolta: "Nyt Britney kiistää kuitenkin jyrkästi Jasonin väitteet. - Täysin naurettavaa. Me olemme kaksi menestynyttä, itsenäistä naista, jotka pitävät hauskaa. Emme ole mitään lesboblondeja, Spears kivahti Daily Star -lehden mukaan." Nii, Paris Hiltonhan on menestyksekkäästi... on menestyksekkäästi.. öö... syntynyt oikeaan perheeseen? Klip-klop klip-klop, hevonen on pop! -Histamiini |
meeza 11.12.2006 17:51:07 | |
---|
[12:21:28] [ysuviy]: ruokaa saa kraanasta |