bedlam 22.01.2014 15:04:11 | |
---|
Vessajono: Kummelille on naurettu 20 vuotta Tämä nyt veti vähän pohjan tolta sun alustukselta. http://www.petrilampela.net |
AP 22.01.2014 15:52:45 | |
---|
ADEHD: Luulenko vaan vai onko tänä vuonna vielä paskemmat hahmot kuin edellisinä? Akultakin aikamoista röytöä. On ne kyllä aika vaisuja, mitä olen katsonut. Vain elämää- parodia oli joiltain osin hauska. Mutta onhan tässä jotain nostalgista, pieni häivä yhtenäiskulttuurin ajoista jolloin koko kansa katsoi sitä Reinikaista lauantai-iltana. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Gleb91 22.01.2014 15:52:46 | |
---|
lapio: Tää oli hauskempi postaus kuin koko putous sarja :D En tiedä kummastako putouksen suosio kertoo enemmän: kotimaisen tv-viihteen vaiko ihmisten korvien välisen harmaan massan jäätävästä rappiotilasta. Olen katsonut pari jaksoa putousta pitkin hampain ja se myötähäpeän määrä oli kyllä ihan uskomaton. No onhan siinä tyhmiä juttuja mutta jos puhutaan nyt vakavasti niin herranjumala, täällä menee tuo dissaaminen jo helvetin yli. Tottakai tämä sarja on suosittu, siinä on huumoria koko perheelle. Se, että se huumori ei ole aina niin älyttömän hyvää, paikkautuu sillä että iso osa siitä tehdään suorassa lähetyksessä, jolloin mukana on muitakin elementtejä kuin itse vitsi. Meininki ei ole niin hiottua, valmiiksi pureskeltua ja tylsää. Lapset ja aikuiset voi saunalauantaina katsoa tätä yhdessä. Kestää sopivan pitkään, ehtii oikeasti istua siinä sohvalla perheen kanssa. Ei ole järkeä kokoontua katsomaan jotain 20 min ketosta ja myllyrinnettä koko porukalla naposteltavan kanssa, kun se loppuu niin äkkiä. Vetäkää vittu päähän ja menkää haukkumaan jotain oikeasti hämmästyttävän paskaa TV-ilmiötä kuten Big Brotheria. Aikuiset(?) ihmiset täällä nostattamassa egoaan ja dissaamassa "tavallisia" ihmisiä jotka on niiiin paljon huonompii ku mä joka ymmärrän oikeen laatuviihteen päälle ja katon vaa 40 vuotta vanhaa brittiläistä huumoria. Ja vielä, ymmärrän kyllä jos tätä ei jaksa katsoa, eihän tämä nyt tosiaan ole mitään parasta laatua. Mutta oikeasti, jos pitää ihmetellä että miten kukaan tästä voi tykätä, niin voi mennä itseensä ja miettiä niitä syitä oikein kovasti. Ja pinnistää pienen kakan siinä samalla oman itsensä päälle kun ollaan muutenkin niin paskantärkeää voi vittu nyt. |
LordWinter 22.01.2014 16:06:33 | |
---|
elon arska: Tilulilulii, Näin. Näinpäs. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Gleb91 22.01.2014 16:28:57 | |
---|
LordWinter: lilu Näinpäs. joo ja se on vielä kii eikä kiinni. Servasin teiät kaikki. Huoh ku täällä joutuu ojentaa porukkaa. |
Wradlin 22.01.2014 17:14:47 | |
---|
Vessajono: Ei kukaan muista jotain saatanan munamiestä enää kymmenen vuoden päästä. Ja hyvä niin. Varmasti muuten muistaa, halusit sitä tai et. En minäkään haluaisi, mutta minkäs teet. "Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis |
Tawsky 22.01.2014 17:21:27 | |
---|
Gleb91: Ja pinnistää pienen kakan siinä samalla oman itsensä päälle kun ollaan muutenkin niin paskantärkeää voi vittu nyt. Nää on näitä. Heh heh! "Kyllä nyt jää Jonekin toiseksi, ADEHD on uusi päällikkö äiä" -Stradlin |
KooAa 22.01.2014 20:14:33 (muokattu 22.01.2014 20:15:00) | |
---|
Parhaimmillan hauskaa viihdettä. Tuolleen melko livenä uskoisin sen olevan vaikeaa kokemattomalle ja paikoin myöskin kokeneelle (tällä tarkoitan sen tekemistä enkä seuraamista). It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. Rock'n'troll. |
bedlam 22.01.2014 21:21:37 (muokattu 22.01.2014 21:22:20) | |
---|
AP: Vain elämää- parodia oli joiltain osin hauska. Melko vaisu kun vertaa aiemmin tulleeseen Voice-parodiaan. Ei ole kyllä nää oikein mulle uponneet enää, oisivat saaneet hankkia vähän uusia naamoja mukaan. Ja saisivat tuon formaatin myytyä vaikka britteihin, sieltä vois tulla kunnon settiä. http://www.petrilampela.net |
konnamatti 22.01.2014 21:48:18 | |
---|
Gleb91: Asiaa. Plussaa. Kaikesta pitää tässä maassa vaan vittu tyhmien ihmisten valittaa. Katsokaa mitä katsotte, joku BB:kin, mitä haittaa siitä nyt on sinulle joka ET katso sitä. Käyttäkää energianne fiksummin, tuntuu välillä ihan hyvältä. |
konnamatti 22.01.2014 22:07:56 | |
---|
Vessajono: Putous on jonkinlaista tv-huumorin mäkkisafkaa - nopeaa, yksinkertaista, mautonta ja lähes valmiiksi pureskeltuakin. Viime kaudella jouduin katsomaan finaalin kaverin luona ollessani, en edes hymähtänyt kertaakaan koska mä en vaan kykene näkemään että mitä hauskaa niissä huonoissa ja kertakäyttöisissä hahmoissa voi olla, varsinkin kun niiden hauskuus perustuu johonkin vielä huonompaan ja kertakäyttöiseen catchphraseen. Kummelille on naurettu 20 vuotta ja Monty Pythonille 40 vuotta. Ei kukaan muista jotain saatanan munamiestä enää kymmenen vuoden päästä. Ja hyvä niin. Koko homman idea on tehdä paska sketsihahmo Pulttiboisin tapaan. Siksi ne paskat hokematkin. Tuo alku sentään meni oikein, nimenomaan tv-huumorin mäkkäriä! |
B@sshole 22.01.2014 22:13:38 | |
---|
Taidokasta hermojen hallintaa kameroiden edessä. Välillä maaliin, välillä ohi. Menkää kokeilee yleisön eteen, haastavaa on. Ihan vierestä tätäkin aikoja seuranneena täytyy nostaa hattua tälle nuorelle katraalle. Mut joo, 'mitä jäbä duunaa' kuuluu jo lastenlastenkin suusta. |
Keppis 22.01.2014 22:20:33 | |
---|
|
Jeszse 23.01.2014 13:50:43 | |
---|
Gleb91: Mutta oikeasti, jos pitää ihmetellä että miten kukaan tästä voi tykätä, niin voi mennä itseensä ja miettiä niitä syitä oikein kovasti. Terkuin mies, joka edelliselle sivulle kirjoitti että meillä, jotka ei tykätä Putouksesta, täytyy olla päässä jotain vikaa. |
LordWinter 23.01.2014 13:57:45 | |
---|
Keppis: Onhan tämä lässähtänyt vuosi vuodelta enemmän ja enemmän. Eka demo oli taas paras: Tää oli kans hyvä http://www.youtube.com/watch?v=58safAhF_I0 "Mikä on Turku ilman ärrää?" "...Tuku!" Hietalahden uran hauskin hetki. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Gleb91 23.01.2014 13:59:43 | |
---|
Jeszse: Terkuin mies, joka edelliselle sivulle kirjoitti että meillä, jotka ei tykätä Putouksesta, täytyy olla päässä jotain vikaa. Täytyisi jo tässä vaiheessa olla selvää että mun kirjoituksia ei kannata ottaa aivan täysin tosissaan. Itseasiassa suosittelisin ettet lukisi niitä lainkaan. |
Jeszse 23.01.2014 14:01:24 | |
---|
Gleb91: Täytyisi jo tässä vaiheessa olla selvää että mun kirjoituksia ei kannata ottaa aivan täysin tosissaan. Itseasiassa suosittelisin ettet lukisi niitä lainkaan. Voin toimia näin. |
lapio 23.01.2014 14:11:37 (muokattu 23.01.2014 14:16:26) | |
---|
Gleb91: Se, että se huumori ei ole aina niin älyttömän hyvää, paikkautuu sillä että iso osa siitä tehdään suorassa lähetyksessä, jolloin mukana on muitakin elementtejä kuin itse vitsi. Meininki ei ole niin hiottua, valmiiksi pureskeltua ja tylsää. Tämä nyt on vain törkeää yleisön aliarvioimista. Jos jutut edes yritettäisiin tehdä ja käsikirjoittaa kunnolla niin voisin nostaa hattua. Soittavathan monet bänditkin livenä tosi skarpisti, esimerkiksi Toto. Lapset ja aikuiset voi saunalauantaina katsoa tätä yhdessä. Kestää sopivan pitkään, ehtii oikeasti istua siinä sohvalla perheen kanssa. Ei ole järkeä kokoontua katsomaan jotain 20 min ketosta ja myllyrinnettä koko porukalla naposteltavan kanssa, kun se loppuu niin äkkiä. Kai sen perheen kanssa voisi tehdä jotain kehittävämpääkin kuin pönöttää passiivisesti näköradion edessä? Tahdot varmaan esimerkin: vaikka pelata trivial pursuitia. Vetäkää vittu päähän Kelpais. 40 vuotta vanhaa brittiläistä huumoria. Kumma ettei 40 vuodessa ole vielä saatu parempaa aikaan, ainakaan armaassa kotimaassamme :) Mutta saahan siitä putouksesta tykätä jos se omaan makuun on. Tykkääväthän monet Cheekin ja mamban musiikistakin eikä se ole minulta pois. Paitsi jos sitä tullaan työntämään naamalleni. |
aivokuolio 23.01.2014 14:17:38 | |
---|
Voi vittu että on jengillä taas vaikeaa yhden tv-ohjelman takia joka pyörii noin 8 viikkoa(?) vuodessa telkkarissa ja jonka lähetysaikaan löytyis varmasti parempaakin tekemistä ku sen kyttääminen, etenki jos pitää sitä täytenä roskana. |
Gleb91 23.01.2014 14:27:23 | |
---|
lapio: Kai sen perheen kanssa voisi tehdä jotain kehittävämpääkin kuin pönöttää passiivisesti näköradion edessä? Tahdot varmaan esimerkin: vaikka pelata trivial pursuitia. Kuulehan nyt autisti. Putouksen vetovoima perustuu inhimillisyyteen ja interaktiivisuuteen. Ohjelmaa katsoessa saa sympata näyttelijöitä jotka yrittää tehdä parhaansa todella tiukassa paikassa, saa valita oman suosikkinsa ja "kannustaa", ottaa siten osaa. Vaikkei lähettäisikään niitä telkussa näkyviä twitter-viestejä tai äänestäisi hahmoja, niin subjektiivisen kokemuksen tasolla katsoja voi kokea empatiaa ja jännitystä näyttelijää kohtaan. Tämä toki vaatii sitä, että joskus suoritus menee mönkään. Jos homma olisi pomminvarmaa, ei jännitystä olisi. Ohjelma on siis juurikin paljon aktivoivampi kuin normaali etukäteen nauhoitettu "show". Ohjelman katsomisesta tulee sosiaalista, kun voi keskustella erilaisista hauskoista tai ei-hauskoista onnistumisista ja epäonnistumisista. Ja siitä kuka on hauskoin ja surkein hahmo. Ohjelma jättää juttelulle aikaa, koska siinä on niin paljon ilmaa ja kestoa. Ja koska et sitäkään varmaan itse keksi, haukuin sinua autistiksi, koska sinulla on ilmeisesti vaikeuksia hahmottaa asioita jotka liittyvät peilisolujen aktivoitumiseen. |