Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 546 47 48 49 50122 123 124 125 126
Hepetintti
05.05.2007 00:52:40
Musiikkikanavalta pukkaa toinen toistaan pöljempiä mainoksia esim. nämä pokerisaitti mainokset, jotka ovat poikkeuksetta aivan järjettömiä. Ja niitä *er*eleitä vilisee siellä niin vähän väliä.
Se mikä ei ole paskaa on ehdottomasti kusta.
päänahka
05.05.2007 06:16:57 (muokattu 05.05.2007 06:24:21)
Etsisitkö lähteen tälle tiedolle? En väitä, etteikö näin voisi olla, mutta kyseessä kummikin yksi tunnustetuimmista funktionaalisista elintarvikkeista, eikä noita terveysväittämiä saa ihan hatusta heitellä mille tahansa tuotteelle...

Maitohappobakteerejakin on useampaa lajia.

-sf

Onhan niitä. Mutta toisaalta kuluttajavirastolta on ennenkin tullut noottia näille funktionaalisten elintarvikkeiden markkinoijille koskien termejä kuten "pelastajabakteeri". Täytyy myöntää että loppujen lopuksi tätä keissiä koskien pohjaan tietoni yhden terveysalalla opiskelevan ystäväni väitteille. Mutta onhan tuohon joku muukin tarttunut. Tässä tilanteessa en jaksa kaivaa enempää.

http://www.bifidusdigestivum.com/

Tuossa nyt on jotain höpinää. Enkä myöskään kiellä etteikö tietyillä maitohappobakteereilla voisi olla terveydellisiä vaikutuksia.

Editti: En haluaisi olla liian skeptinen, mutta ihan oikeasti maalaisjärjellä voi päätellä sen verran, että kun firma, joka tekee maitotuotteita vuosien ajan, väittää yhtäkkiä, että yhdessä sen jogurteista on tällaista jännää bakteeria, joka pelastaa päiväsi koko loppuelämäsi ajan, niin ehkä mikään tiedemies ei ole tuonut heille mitään juuri äskettäin löydettyä bakteerilajiketta, vaan kyseessä on ehkä kuitenkin pelkkä markkinointikikka. Toisaalta tästä ei edes keskusteltu mutta.
Tohtori Tonus
05.05.2007 09:52:15
Täältäkin ääni näille kaiken maailman (terveys)jugurttimainoksille. Daniot, Actimelit ja L. Casei Defensikset ja mitä niitä nyt onkaan, eihän näissä pysy enää perässä.

Ainakin nyt tulee mieleen se jugurttimainos, jossa on se toimistomies. Asiasta on täälläkin jauhettu, joten otan vapauden jättää kommentoimatta sen suuremmin. Helvetin ärsyttävä, se riittäköön. Ja huonot erikoistehosteet.

Toinen (saattaa olla jopa saman yhtiön) on joku lastenjugurttimainos, jossa pomppii joku dinosaurus, ja raivostuttava miesääni sanoo välillä "jee-jee-jea!" Myös helvetin ärsyttävä.

Kolmantena tulee mieleen mainos jossa nainen tulee kotiin ja itkee että "tuli syötyä vähän huonosti, ja nyt turvottaa... " No voi itkuparku saatana!! On se nyt vittu helvetin nysväystä jos yhtenä päivänä "syö vähän huonosti" ja heti pitää olla itkemässä kuin olisi saanut jonkun aidsin! RRaaahHH!!!1!

Mitään merkkejä en kyllä muista tarkalleen, olen mennyt jo sekaisin. Ja enemmänkin varmaan olisi, mutta nämä nyt ovat syöpyneet tajuntaani.

Anteeksi kielenkäyttöni, mutta pistää vituttamaan tämä nykyajan kitinä. Hyvin pärjää koko päivänkin pelkällä kahvilla.
"kalja on parasta" -Moridin
päänahka
05.05.2007 13:53:37
Kolmantena tulee mieleen mainos jossa nainen tulee kotiin ja itkee että "tuli syötyä vähän huonosti, ja nyt turvottaa... " No voi itkuparku saatana!! On se nyt vittu helvetin nysväystä jos yhtenä päivänä "syö vähän huonosti" ja heti pitää olla itkemässä kuin olisi saanut jonkun aidsin! RRaaahHH!!!1!

Hoho, täähän on parasta mitä telkkarissa on vuosiin nähty. "Niin käy joskus." Loistavaa näyttelyä.
Veco
05.05.2007 15:27:18

Heh. Tuosta "niin käy joskus" on tullut jo melkein kolaollin hapokasta veroinen lausahdus.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Nazareth
06.05.2007 01:15:49
Helkatin rasittava ainaki se mainos missä ukko vaahtoaa jostai Blair Witch Projectista.
"Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred."
Melkore
06.05.2007 22:17:46
Niistä jugurttimainoksista on paljon valitettu, joten valitan minäkin. Ei kukaan oikeasti voi tehdä niin huonoja mainoksia! ;( Varsinkin se, jossa se joku ämmä on jääkaapilla ja pohtii, että "Mitäs se vitun äpärä meidän pikku paskahousulle syöttää? Ahaa, tälläisiä jukurtteja. *maistaa mitä tyhmin ilme kasvoillaan* Onpas pahaa, mutta mä ny kuiteski pöllin nää, ku oon itte niin PA, ettei oo jukurttiinkaan varaa" tai jotain sinne päin...

Sitten sidemainokset. Voi elämän kevät niiden kanssa, kun rasittava naisääni toitottaa: "Tunkekaa tälläinen hiostava rätti persuksiinne! Suojaa miltei yhtä tehokkaasti kuin pala vessapaperia!". Yeah...
Bow before a war, call it religion.
Nazareth
07.05.2007 00:40:45
Sitten sidemainokset. Voi elämän kevät niiden kanssa, kun rasittava naisääni toitottaa: "Tunkekaa tälläinen hiostava rätti persuksiinne! Suojaa miltei yhtä tehokkaasti kuin pala vessapaperia!". Yeah...

Joskus oli iha hyviäki sidemainoksia. Joku missä eukko on vessassa ja huutaa "Se mahtuu se mahtuu!". Saatto olla tamppoonimainoski, en muista tarkkaan. Joku naisten juttu kumminki.
sellisti
09.05.2007 23:12:25 (muokattu 09.05.2007 23:16:28)
Editti: En haluaisi olla liian skeptinen, mutta ihan oikeasti maalaisjärjellä voi päätellä sen verran, että kun firma, joka tekee maitotuotteita vuosien ajan, väittää yhtäkkiä, että yhdessä sen jogurteista on tällaista jännää bakteeria, joka pelastaa päiväsi koko loppuelämäsi ajan, niin ehkä mikään tiedemies ei ole tuonut heille mitään juuri äskettäin löydettyä bakteerilajiketta, vaan kyseessä on ehkä kuitenkin pelkkä markkinointikikka. Toisaalta tästä ei edes keskusteltu mutta.

Eiköhän kaiken maailman gefilukset ja acidofilukset oo tunnettu jo vaikka kuinka kauan, mutta kun niille keksii vähän raflaavampia nimiä niin viesti voi mennä paremmin perille. Plus että mainoksiin osataan sijoittaa rivien väliin sellaista piilosyyllistämistä, tyyliin että jos et tätä tuotetta nyt osta ja syö niin et siis välitä terveydestäsi ja elämästäsi. Jos ei muu niin pieni omantunnonpisto laiskahkosti hoidetusta kunnosta voi jo alitajuisesti auttaa monella ostopäätöksen tekemisessä. Vaikka eipä siinä, jos tuote kerran on terveellinen niin eipähän sen mainostamisessa silloin mitään pahaa ole. Itse mainokset vaan ovat tosiaan niin vastenmielisiä, että mulla ainakin tapahtuu ihan toivotun vastainen reaktio.

Pitäähän niitä mainostaa siinä missä mitä tahansa tuotteita, ei siinä mitään. Mutta noista sidemainoksista tekee niin vaivaannuttavia se huoletonta sävyä tavoitteleva naisääni, joka haluaa viestittää, että kyseessä on maailman luonnollisin asia, ja antaa itse asiassa täysin päinvastaisen vaikutelman teennäisyydellään ja keinotekoisuudellaan. Jos olisin nainen niin tuntisin varmaan suunnatonta myötähäpeää.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Melkore
10.05.2007 21:12:28
Pitäähän niitä mainostaa siinä missä mitä tahansa tuotteita, ei siinä mitään. Mutta noista sidemainoksista tekee niin vaivaannuttavia se huoletonta sävyä tavoitteleva naisääni, joka haluaa viestittää, että kyseessä on maailman luonnollisin asia, ja antaa itse asiassa täysin päinvastaisen vaikutelman teennäisyydellään ja keinotekoisuudellaan. Jos olisin nainen niin tuntisin varmaan suunnatonta myötähäpeää.

Myönnetään, että valitukseni muotoilu ei ollut mikään paras mahdollinen. ;D Pointti oli siis suurinpiirtein sama kuin sinun tekstissäsi.
Bow before a war, call it religion.
Hipelius
11.05.2007 11:34:35
Hyi hitto näitä Läkeröl-mainoksia. "Banaani joka vetää sinua jalasta" on vuosituhannen käännöskukkanen. Ei helevetti. Pitää ruveta itte suunnittelemaan mainoksia jenkkeihin joissa käännetään suomalaisia sanontoja kirjaimellisesti. "If you dig a hole for someone else you'll fall into it yourself!", "Not a day from a sparrow!", "Taste issue, said a dog licking his nuts.", "Not a shark then?", "Kirka's shit."
http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))>
Wolfgang
11.05.2007 12:40:59
No pitäähän nyt sitten ottaa puheeksi se Coca-Cola Zero...

Pepsin puolesta voisi pitä arvelluttavana mainoksia, joissa näkyy alhaalla se mittari jonka toisessa päässä lukee max(?) ja toisessa zero. Ja aina kun mainoksen henkilöillä menee huonosti mittari lähestyy zeroa. Tästä tulee liiankin helposti kielteisiä mielikuvia Coca-Cola Zerosta.
soulmates never die.
M-Q
11.05.2007 12:49:40 (muokattu 11.05.2007 12:53:47)
"Not a day from a sparrow!"

Varpusesta ei päivääkään?

"Hello to your swinging parts", "Day in a sled", "We drank correctly from behind the shoulder"

I'll get me coat...
Kovaa mutta matalalta.
Narcosynthesis
11.05.2007 12:52:15 (muokattu 11.05.2007 12:52:35)

Pepsin puolesta voisi pitä arvelluttavana mainoksia, joissa näkyy alhaalla se mittari jonka toisessa päässä lukee max(?) ja toisessa zero. Ja aina kun mainoksen henkilöillä menee huonosti mittari lähestyy zeroa. Tästä tulee liiankin helposti kielteisiä mielikuvia Coca-Cola Zerosta.

Jep, ja tuo on varmana aivan laskelmoitu juttu. Mun mielestä itse asiassa ihan hyvä oivallus! Eipä silti, en kyllä juo kumpaakaan myrkkyä edes pakon edessä...
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
JohnJ
11.05.2007 14:55:54
"We drank correctly from behind the shoulder"

I'll get me coat...

Eiss.. toi pitää melkein ottaa käyttöön :D Tai "asses on the shoulder"

niin ja se rotsi, tuossa ole hyvä.
Metal meets the bone!
M.A.C.H.O. #13 - JUU HÄV PIIN IREISD!!!1
zuppermuhle
11.05.2007 16:47:27 (muokattu 11.05.2007 16:57:19)
Hyi hitto näitä Läkeröl-mainoksia. "Banaani joka vetää sinua jalasta" on vuosituhannen käännöskukkanen.

Siis mitä? Juksaako se banaani sitten? Ja Läkerol on muistaakseni ruotsista.

Paskin tv-mainos on se missä se vitun lamppu nauraa ja räpsyttää valokatkaisijaa. Saatana.
M.A.C.H.O #18 "Who is your daddy and what does he do?"
Tohtori Tonus
11.05.2007 17:01:57
Paskin tv-mainos on se missä se vitun lamppu nauraa ja räpsyttää valokatkaisijaa. Saatana.

Mitä helvettiä, paras koskaan :D Eilen illalla/yöllä näin sen ja mietin, että kerrankin mainos jonka mieluummin katsoo kun jättää katsomatta. Tai ehkä se johtui siitä että kello oli paljon ja olin väsynyt.
"I only know two kinds of people - those who obey me, and those who die." -Chuck Norris
Shemhamforash
11.05.2007 17:25:33

Onneksi mainoskin myöntää itse, että on huono.
Iltaa shemisti. Jos sä oisit mä niin oisitko shefunkelist? Jos mä oisin sä, niin olisin kyllä älasti heti -efunkelist Bella Italia #16
RocknRoll
11.05.2007 17:36:15
Ei se lamppu nyt niin huono ole, kunnon Paavo Pesusieni hengessä tehty ja makoisat Nintendo äänet vielä mukanakin. :)
Jag
12.05.2007 11:08:15

mun mielestä toi on aivan nerokas mainos. Nimenomaan juuri tuon Coca Cola aspektin vuoksi.
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)