![]() 22.11.2008 13:56:15 | |
---|---|
Paskat. teet kömpelön nössön joka on hyvä puhumaan ja fiksaamaan ja thats it. jotain ankeaa pistoolia ja paskaa meleetä. vaikeustasoksi very hard. onkohan, mitä luulet, sen jälkeen tylsänlaiska ja helppo? Pitäisi ite jaksaa aloittaa uusi hahmo ja pistää very hard vaikeustasoksi. Ainakin normaalilla oli suhteellisen läpihuutojuttu. Aluksi peli kyllä oli loistava, mutta rupesi jossakin vaiheessa puuduttamaan ne kaikki sivu-questit "mene tonne, hae sieltä se tavara ja tule takaisin" ja niitä aina uusiksi. Pääjuoni olikin sitten aika tosi nopeasti ohi. Und hallo everyone I'm amazing check me out! | |
![]() 22.11.2008 14:28:07 (muokattu 22.11.2008 14:48:40) | |
Pitäisi ite jaksaa aloittaa uusi hahmo ja pistää very hard vaikeustasoksi. Ainakin normaalilla oli suhteellisen läpihuutojuttu. Sehän tuossa on jännää, että ymmärtääkseni kokemusta pitäisi vaikeammilla vaikeustasoilla tippua runsaammin, vaikka muuten haastavampaa onkin. Eli strategiset aspektit nousevat varmaan esiin.. Vaikeustasoa omalle sniikkihahmolleni löytyi viimeistään siinä vaiheessa kun lopulta joutui behemothin kanssa lähitaisteluun, ensimmäiset pari kun sai etäältä hoidettua päiviltä :--P Nuo sivuquestit ovat pelissä kylläkin minusta aikas monipuolisia ja monella tapaa pelattavissa. Oon varmaan pelannu ihan eri peliä kun muiden näkemyksiä lueskelee.. "Think MacGyver, think!" -MacGyver | |
![]() 22.11.2008 15:16:34 | |
Nuo sivuquestit ovat pelissä kylläkin minusta aikas monipuolisia ja monella tapaa pelattavissa. Oon varmaan pelannu ihan eri peliä kun muiden näkemyksiä lueskelee.. Munkin kaveri ihmetteli, että mitä ihmeen sivu-questeja mä oon pelannut koska ei se ole löytänyt noita tavaroiden haku -tehtäviä ollenkaan. Und hallo everyone I'm amazing check me out! | |
![]() 22.11.2008 16:55:05 | |
Aluksi peli kyllä oli loistava, mutta rupesi jossakin vaiheessa puuduttamaan ne kaikki sivu-questit "mene tonne, hae sieltä se tavara ja tule takaisin" ja niitä aina uusiksi. Minä en oo ainakaan saanu ku yheltä hahmolta tommosia tehtäviä "wasteland survival guide" tai jotain semmosta. Ei ole kyllä muuten tullut kyllästyttäviä tehtäviä.. Osa on ollut jopa niin haastavia, että niitä on saanut tehdä pitkiäkin aikoja saamatta tehtyä koko tehtävää. Mikäpäs siinä riippuessa
Hiidenkurkihirsipuussa
Wolfhorde@mikseri.net | |
![]() 22.11.2008 22:20:03 | |
Vittu kun otan pataan deathclaweilta siinä nukacola quantumin etsintä missonissa. sääh. Mininuket loppu =) Basaka jätkä | |
![]() 22.11.2008 23:43:29 | |
Vittu kun otan pataan deathclaweilta siinä nukacola quantumin etsintä missonissa. sääh. Mininuket loppu =) Sniper Rifle/Plasma Rifle + Rock-It Launcher = jauhelihaa Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. | |
![]() 23.11.2008 12:39:55 | |
Sniper Rifle/Plasma Rifle + Rock-It Launcher = jauhelihaa Pitää kokeilla rock it launcherilla kyllä. Jos sillä sais jalat vituiksi niiltä niin helpottaisi paaljon Basaka jätkä | |
![]() 23.11.2008 12:45:32 | |
Pitää kokeilla rock it launcherilla kyllä. Jos sillä sais jalat vituiksi niiltä niin helpottaisi paaljon Tee dart gun, toimii tossa tarkoituksessa. Interstellar overdrive. | |
![]() 23.11.2008 12:53:23 | |
Tee dart gun, toimii tossa tarkoituksessa. Vois tietenkin. Tosin noh tällähetkellä tosiaankin roolipelaan sitä Hahmoni on Biggunseihin luottava huono-onninen juoppo josta ei tykkää kukaan. Joten smallgunsit vähän särkis tätä..... Basaka jätkä | |
![]() 23.11.2008 13:12:26 | |
Vois tietenkin. Tosin noh tällähetkellä tosiaankin roolipelaan sitä Hahmoni on Biggunseihin luottava huono-onninen juoppo josta ei tykkää kukaan. Joten smallgunsit vähän särkis tätä..... Noh, raketti jalkoihin tekee varmaan saman tehtävän paremmin. Interstellar overdrive. | |
![]() 23.11.2008 13:16:13 | |
Noh, raketti jalkoihin tekee varmaan saman tehtävän paremmin. Niihän sitä luulis mutta kun ei vaikka kuinka oon yrittänyt. Tosin bigguns o jossain 50 tienoilla kun oon panostanu barteriin ja lockpickiin Basaka jätkä | |
![]() 23.11.2008 14:00:15 | |
Tuo on yksi mikä ärsyttää Fallout 3:ssa. Vaikka skilli on täysillä, niin kymmenen metrin päähän on isoilla aseilla prosentit jotain 40 % luokkaa. Kyllä pitäisi olla skilliskaala 300 asti kuten Fallout 2:ssa, jolloin onnistuisi tähdätyt laukaukset myös pitkille matkoille. Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Hinta 11,99 euroa. FLACina 3,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. | |
![]() 23.11.2008 14:35:36 | |
Tuo on yksi mikä ärsyttää Fallout 3:ssa. Vaikka skilli on täysillä, niin kymmenen metrin päähän on isoilla aseilla prosentit jotain 40 % luokkaa. Kyllä pitäisi olla skilliskaala 300 asti kuten Fallout 2:ssa, jolloin onnistuisi tähdätyt laukaukset myös pitkille matkoille. Totta. Tämä antaa suuren edun pienten aseiden käytölle. höh Basaka jätkä | |
![]() 24.11.2008 11:40:39 (muokattu 24.11.2008 11:43:29) | |
Aloitin mininuken hamstrausoperaation. Tavoitteena kerätä 100 niin eipähän heti lopu kesken. Nyt on jo 20 varastossa =) E. On muuten aika tyhmää että kun hakkeroi konetta ja sitten kun on enää yksi yritys jäljellä ja loggautuu pois ja uudestaan sisään niin tadaa! Taas neljä uutta yritystä. Kyseinen asiahan tekee sen yhden perkin hyödyttömäksi jolla voisi hakkeroitua uudelleen lukkiutuneisiin koneisiin Basaka jätkä | |
![]() 24.11.2008 14:11:48 (muokattu 24.11.2008 14:26:58) | |
Aloitin mininuken hamstrausoperaation. Tavoitteena kerätä 100 niin eipähän heti lopu kesken. Nyt on jo 20 varastossa =) Jostain muistelisin lukeneeni, että mininukeja ei ole koko pelissä kuin 91 tai jotain sinnepäin. E: täällä oli juttua http://planetfallout.gamespy.com/wiki/Fallout_3_Weapons#Fat_Man "only 93 known to exist in the Capitol Wasteland" "There are many dying children out there whose last wish is to meet me." - David Hasselhoff | |
![]() 24.11.2008 14:52:43 | |
Jostain muistelisin lukeneeni, että mininukeja ei ole koko pelissä kuin 91 tai jotain sinnepäin. E: täällä oli juttua http://planetfallout.gamespy.com/wiki/Fallout_3_Weapons#Fat_Man "only 93 known to exist in the Capitol Wasteland" No Rivert Cityssä Flakille niitä näyttää ilmestyvän loputtomasti kun aina venaa pari vuorokautta. Yleensä 3 myy kerrallaan Basaka jätkä | |
![]() 01.12.2008 05:15:20 | |
Herra jumala on hyvä peli. Harmi vain että levelcap tulee kohta vastaan enkä ole pääjuonta edes puolessa välissä. Seuraava hankehan olisi SPOILERI rullata crowley ja painella nyysimään se noh, se systeemi minkä voi nyysiä sieltä mestoilta johon liittyen voisinkin kysyä että miten vitussa citadeliin pääsee sisään? meinaan.. en tee mitään sillä vehkeellä ennenkuin olen saanut koulutuksen siihen asiaan END SPOILERI. Joka tapauksessa, luulen että seuraava ja viimeinen viisitoistatuntisepisodi tuota alkaa siitä että haen yllämainitun asian ja rullaan pelin läpi, pistän jäähylle maaliskuulle saakka jolloin tuohon tulee pääjuonta jatkava tai sen ohi menevä lisälevy. On ollut kyllä kova peli, pistää harkitsemaan vakavissaan miten formatoin koneen sitten kun tuo on pelattu läpi. Ja tottakai piti käydä hakemassa billie holidayta ja inkspotsia ja mitä noita onkaan läjä. En mene vannomaan mutta tämän vuoden aikana veivasin halflife2:sen, episode 1-2:sen kanssa. Se oli vakuuttavaa. Tämä on kokemuksena kirjaimellisesti toiselta puolelta pöytää mutta yhtä massiivinen elämys ja siellä olemisen tunne on läsnä vaikkakin toteutettu aivan eri tavalla. Nythän joku alkaa purnaamaan ettei niitä voi verrata ja se ja tuo on parempi ja pelaa sitä ja tätä ja vittu se on paska jne. Pitäkää tunkkinne, minä nautin molemmista ja mukavinta on että tällaisia kokemuksia tarjotaan tällaiselle vanhan polven superkyynikolle jonka mielestä pahin asia mitä peliteollsiuudelle on tapahtunut ikinä on konsolit, 2000-luku sekä EA. Mahtava peli ja behthesda ei pettänyt. Interplayn kovalla pohjalla jatketaan selkeästi, tämä ei ole huono asia. Jos jostain pitäisi purnata on se ettei mestoihin pääse pikamatkattua ennenkuin ne on löytänyt. Odotan innolla modipoikia korjaamaan tuon puutteen, vaikka ravaaminen tuokin tiettyä immersiota, se on pidemmällä pelissä lähinnä rasite. Kaksi sessiota takana, peliä kestänyt kolmekymmentä tuntia... kai se pitäisi rykästä nyt sitten pois alta ja toivoa että läpipeluuarvo on keväämmällä samaa luokkaa kuin vanhoissa peleissä. Joidenkin väitteiden mukaan näin nimenomaisesti ei ole. Ainoa mitä purnaan pelistä on kosmeettiset asiat: Miksei tänä päivänä ja aikana möröille voi maalata kuin pari hassua skiniä? Miksi pitää ravata paikkojen välillä? Miksi helvetissä levelcap ja ennenkaikkea, jos tuossa on skaalautuva vaikeustaso, niin mitä väliä sillä on tuleeko puolijumalahahmoa ja jos se on ongelma, miksei tasonnousua ole rytmitetty erilaiseksi? Noh, nämä nyt ovat pienen mielen purnauksia. Kymmenen vuotta odotusta palkittiin liki täydellisesti: kylkiäisenä musta tuli nelkytluvun musiikin ystävä samantien. | |
![]() 01.12.2008 05:27:38 | |
Joo... alun ammusten puute on äkkiä historiaa. En ole varmaan kertaakaan joutunut ostamaan ammoa myyjiltä :/ Muutenkin hynätilanne kipuaa lähelle kymppidonaa helposti varsinkin jos korjaa itse kamojaan. Itselläni on AINA laakit, stimpäkit ja massi lopussa. Olen nukkunut enemmän raidereilta pöllityissa squateissa kuin sängyissä ainakin ennenkuin sain oman kämppäni mestoilta jonne siltikin palaan hoidattamaan itseäni harva se kerta questien välillä. Rehellisesti sanoen, mä olen pärjännyt ihan puhtaalla tuurilla (luck 8) ja aivan tolkuttomalla sikailulla (sneak 90+ ja pickpocket jotain samaa tasoa) matseissa. Meinaa että miinoitan kaiken, koitan jemmata kranaatteja taskuihin, sniputan ja vaanin nurkissa. Supermutantti tai yao quai kun tulee meleeseen koputtelemaan se on menoa saman tien ellei lipas tyhjäksi otsalohkoon riitä tappamaan. Oikeasti, Yao Quait ovat parhaimmillaan pistäneet kahdella oikealla suoralla 300+ hiparin jätkän liittymään ilmavoimiin eikä supermutantit paljoa anteeks pyytele siinä rinnalla. Avoimessa tulitaistelussa pärjään mitenkuten mutta meleessä en mitenkään. Huvittavaa on myös huomata että helat on harvoin yli puolenvälin ja hengenpitimiksi imailen vessanpöntöistä(kin) huikkaa että pärjää taas pari mailia talsia. Lisäksi hahmoni on nistaantunut etenkin buffoutteihin ja jettiin mitä tulee kiskottua hengenpitimiksi enemmän kuin "keeping in character". Tämä on hyvä asia. En tiedä johtuuko kaikki tämä suunnaton hankaluus ja jatkuva parkailu puhtaasti siitä että olen puolivahingossa mennyt tekemään jokapaikanhöylän priorisoiden sosiaalipuolen asiointiin hyvässä ja pahassa enkä ottanut selkeätä linjaa alusta asti: "sinusta tulee nyt nyrkkitappelija terminaattori idiootti" tai "megateknikko helvetistä" tai "joutomaan paras diplomaatti" meiningillä. Tuo parkailu on oikeasti helvetin hauskaa. Leveli on tosiaan se viisitoista ja takkiin tulee armotta ja koko ajan, kaikilta, vaikka turpaanvetoskillit alkaa olemaan satasen hujakoilla. Noh kunhan sen crowleyhin ja citadelin koulutuksiin liittyvä asia on noudettu niin sanoisin että vähän paremmin pärjää... Mutta pitää silti pitää se sneakmoodi vahvana :D | |
![]() 01.12.2008 05:40:38 | |
Olen nyt viimeset 3 tai 4 yötä hakannut kyseistä peliä. Pakko sanoa, että itse kyllä pidän hyvin paljon. KAtotaan nyt paljonko alkaa vielä vituttaa. Deathclawit murhaa, stna. "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi | |
![]() 01.12.2008 08:00:08 | |
Repesin aamutuiman kunniaksi kun lukaisin bloody mess- perkistä seuraavaa: "In the German version, which is free of all blood and physical sundering, there is no change in the battle and death animations." Eli sensuurin takia tekee täysin hyödyttömäksi koko perkin :D:D:D:DD: | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)