Aihe: Jääkiekon MM-kisat 2013
1 2 3 4 541 42 43 44 4569 70 71 72 73
Linnunlaulupuu
14.05.2013 22:33:39 (muokattu 14.05.2013 22:35:25)
hullu_ukko: Tanska - Ruotsi on muuten 2-1.

Tää on sentään hyvä uutinen!

Toisin ku noiden vitun tunareiden katseleminen.

Noni jees, koko ajan tiesin että me voitettiin.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
sellisti
14.05.2013 22:35:10
Jumalauta! Olipa harvinaisen ansaitsematon voitto.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
hmv
14.05.2013 22:35:22
Onneksi osaan olla väärässä aina, tässäkin ketjussa monta esimerkkiä siitä. Huhhuh.
Yks semmonen
LaMotta
14.05.2013 22:36:20

No niin. Suomi voitti muutaman yksilösuorituksen ansiosta. Joukkueena peli oli juuri sellaista mitä se on minun mielestäni ollut koko turnauksen.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Linnunlaulupuu
14.05.2013 22:37:42
LaMotta: No niin. Suomi voitti muutaman yksilösuorituksen ansiosta. Joukkueena peli oli juuri sellaista mitä se on minun mielestäni ollut koko turnauksen.

Olet ollut harvinaisen oikeassa koko turnauksen ajan.
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
AP
14.05.2013 22:37:47
LaMotta: No niin. Suomi voitti muutaman yksilösuorituksen ansiosta. Joukkueena peli oli juuri sellaista mitä se on minun mielestäni ollut koko turnauksen.

Eikä ko tähän astihan se on ollut yllättävänkin jämptiä ja aikaansaapaa. Nyt vasta oli oikein perinteistä maajoukkuehosumista.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
DM
14.05.2013 22:39:45
AP: Nyt vasta oli oikein perinteistä maajoukkuehosumista.

Enemmän ehkä vielä vastustajan aliarviointia. Ihan käsittämätöntä miten lepsusti lähdettiin. Ehkä osalla pelaajista oli jo ajatukset välierissä.. Yleensä tuota perinteistä hosumista tulee kovemmissa peleissä, nyt oli vain yksinkertaisesti puolivaloilla pelaamista.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
LaMotta
14.05.2013 22:39:46

AP: Nyt vasta oli oikein perinteistä maajoukkuehosumista.

Olen nähnyt Suomelta männä vuosina tosi hyvää ja näyttävää peliä MM-tasolla.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
Kimmo72
14.05.2013 22:39:53
Linnunlaulupuu: Sä sentään saat kuunnella Mertarantaa. Me kuolevaiset ollaan Saukkosen armoilla :(

Paitsi jos katto netistä http://www.ustream.tv/channel/goiramiiddi
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Röntgen-Jeesus
14.05.2013 22:40:26

Jee jee tulosveto oikein.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Parasite
14.05.2013 22:40:27
sellisti: Jumalauta! Olipa harvinaisen ansaitsematon lohkovoitto.

Täsmennetään vielä vähän.
"Mies ei voi elää ilman viiksiä." -Kersu
hullu_ukko
14.05.2013 22:40:51
No olipa röytöä. Onneksi on tuo Tanska-Ruotsi ilahduttamassa.
✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡
sellisti
14.05.2013 22:43:39 (muokattu 14.05.2013 22:49:19)
AP: Eikä ko tähän astihan se on ollut yllättävänkin jämptiä ja aikaansaapaa. Nyt vasta oli oikein perinteistä maajoukkuehosumista.

Jep, ei se nyt näin paskaa oo ollu missään pelissä ennen tätä. Mutta eiköhän joka pelaaja tiedä että nyt tuli oltua aika helkkarin löysiä. Takuulla ei esitys ole näin huono Slovakiaa vastaan, vaikka onhan siinäkin se vaara että nyt saatiin se "helpompi" vastus... Mutta ehkä tämä toimi terveellisenä herätyksenä koko joukkueelle.

Oli odotettavissa ettei se Granlundin istuttaminen välttämättä heti suju ihan ruusuisesti, mutta vähän huolestuttavaa jos se saa ketjun pelin noin sekaisin. Toivottavasti yhteinen sävel löytyy seuraavaan peliin.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
Hetfield
14.05.2013 22:45:11

sellisti: Jep, ei se nyt näin paskaa oo ollu missään pelissä ennen tätä. Mutta eiköhän joka pelaaja tiedä että nyt tuli oltua aika helkkarin löysiä. Takuulla ei esitys ole näin huono Skovakiaa, vaikka onhan siinäkin se vaara että nyt saatiin se "helpompi" vastus... Mutta ehkä tämä toimi terveellisenä herätyksenä koko joukkueelle.

Kyllä. Eri asia hävitä hyvin pelatun ottelun jälkeen, ei tommosta ripulikakkaa enää torstaina kiitos. Mutta eiköhän asenne parane tästä.
I quit the band... Now I just play with myself.
LaMotta
14.05.2013 22:45:28

No onhan se toisaalta niin, että ne tosipelit alkaa vasta pudotuspeleistä. Mutta....en tiedä....toivottavasti ei olla vielä nähty joukkueen koko potentiaalia.
-Lassi-
14.05.2013 22:49:58
sellisti: Oli odotettavissa ettei se Granlundin istuttaminen välttämättä heti suju ihan ruusuisesti, mutta vähän huolestuttavaa jos se saa ketjun pelin noin sekaisin. Toivottavasti yhteinen sävel löytyy seuraavaan peliin.

Jotenkin tuntu vain sekottavan peliä. Teki se nyt yhden ihan siistin maalin mutta tuntu että meni ketjujen kemiat ihan sekasin. Vielä kun viimeiseen erään se nostettiin kakkosen sentteriksi niin tuntu olevan pallo ihan hukassa koko ketjulla.

Mut eipä siinä, ei se ykkösnyrkkikään tänään ihan vakuuttanut.
Taustalta kuului vaimeaa hurinaa ja välillä piippauksia äidin painellessa nappuloita umpimähkään. Tuli hyvä fiilis itsellenikin. Elämä jatkuu. -Veksu
hmv
14.05.2013 22:51:21 (muokattu 14.05.2013 23:01:40)
LaMotta: No onhan se toisaalta niin, että ne tosipelit alkaa vasta pudotuspeleistä. Mutta....en tiedä....toivottavasti ei olla vielä nähty joukkueen koko potentiaalia.

Tässä pelissä oli tasan kaksi positiivista asiaa ajatellen jatkopelejä: MG:n onnistuminen ja "pelihuumori" sekä Salmisen maali(t). Tulee tiukka matsi Slovakiaa vastaan.

E: Katsokaapa uusinta siitä "potkumaalista", Salmisen luistin liikkuu itse asiassa TAAKSEPÄIN. Kuinka vitun puusilmä täytyy olla että tuomitsee tuon potkuksi.
Yks semmonen
sellisti
14.05.2013 22:52:39
LaMotta: toivottavasti ei olla vielä nähty joukkueen koko potentiaalia.

Ei ainakaan tämän pelin perusteella kannata vetää hirveesti johtopäätöksiä.

Onneksi ei tuo videotuomarin aivopieru ratkaissut matsia. Olis voinu joku tehdä kuvainnolliset noroset ja putsata vähän pleksiä.
Moimies
14.05.2013 22:57:29
Polki ne jalat ku vanhalla singerillä.
Käykää kuuntelemassa paskaheviä, hävettää itteenikin: Hate Red Action | Arska-huone
sellisti
14.05.2013 22:57:54 (muokattu 14.05.2013 23:00:58)
Sedinit pitää Ruotsia pystyssä Tanskaa vastaan, ei se ole helppoa sielläkään...

E. Eiku sääh, nythän se on jo 2-3.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)