Aihe: Joko Jarkko räväyttää?
1 2 3 4 540 41 42 43 44 45
sellisti
20.04.2013 01:03:15
oulukyllosa: Tosiaan, Monesko se on ollu parhaimmillaan äänestyksissä? 2007 eikö ollut se Wimbledonin puolivälieräpaikka, kai se siltä vuodelta se paras sijoitus on?

En muista, on se sillä kymmenen listalla ollut mutta ei lähelläkään kärkeä. Ei täällä osata tuijottaa kuin mitaleita ja arvokisavoittoja, ei tajuta miten uskomaton saavutus se on Niemiseltä että yksinäisenä suomalaisena pysyy lajinsa terävimmän kärjen tuntumassa yli vuosikymmenen, ja pelaa vieläpä näin "vanhemmiten" parasta tennistään.

Ei riittäny paukut enää Djokovicia vastaan, eka erä oli vielä hyvää taistelua ja pienestä kiinni, mutta toisessa huomas että kunto loppuu kun alko tulla kiire päättää pisteitä ja sen myötä virheitä. Syöttökään ei ollut samaa luokkaa kuin Potroa vastaan, mutta ihmehän se nyt olisi ollutkin jos ei kaksi pitkää matsia peräkkäisinä päivinä tuntuis jaloissa yhtään. Mahtava viikko kuitenkin Jarkolta.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
sellisti
04.05.2013 11:09:58
Suomen tennisrintamalla tapahtuu muuallakin; hetken päästä Herkko Pöllänen pelaa itf-turnauksen finaalissa Ruotsin Karlskronassa! Suoraa streamia voi seurata osoitteessa http://www.karlskronakanalen.se/sverigesporten/rising-star-tour-2013

Ja Jarkkokin on huomenna tulessa, nelinpelin finaalissa Münchenissa Dmitri Tursunovin kanssa! Olisko taas turnausvoiton paikka vaikka kaksinpelit päättyivät turhan aikaisin?
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
sellisti
05.05.2013 18:30:12
sellisti: Ja Jarkkokin on huomenna tulessa, nelinpelin finaalissa Münchenissa Dmitri Tursunovin kanssa! Olisko taas turnausvoiton paikka vaikka kaksinpelit päättyivät turhan aikaisin?

No sehän tuli sieltä, turnausvoitto! Uran kolmas nelinpelissä. Ilman aiempaa kokemusta Tursunovin kanssa pelaamisesta, aika kova suoritus. Ja ilman yhtään erätappiota! Matkalla kaatuivat mm. 1. ja 3. sijoitetut parit. Tursunov kertoi haastattelussa että kylmä ja märkä keli suosi heitä, koska kenttä oli erityisen hidas eivätkä nelurin erikoismiehet päässeet hyötymään nopeasta syöttö-volley-myllytyksestä. Oli tuuritkin siis kohdallaan, mutta hieno suoritus joka tapauksessa!
sellisti
25.05.2013 10:20:08
Jarkko pelasi tiensä Düsseldorfin turnauksen finaaliin! Onnea oli toki matkassa, kun flunssainen Tommy Haas joutui vetäytymään puolivälieräottelusta. Mutta eilen oli hyvä taistelu Igor Sijslingiä vastaan, komea nousu Jarkolta kolmannessa erässä 0-2, 15-40 -tilanteesta 6-3 -erävoittoon. Olisihan se upeaa ottaa uran ensimmäinen massaturnausvoitto, lähes kymmenen vuotta edellisen massafinaalin jälkeen (München 2003)! Ottelu alkaa klo 13, ja ainakin Eurosport 2 näyttää suorana jos sellainen jollain näkyy. Itse taidan joutua nettistriimejä etsimään.
JC
25.05.2013 11:27:05
Ei voi ainakaan väittää, että Jarkon matseista puuttuu jännitys. Jarkolla on 2-1 tilasto Monacoa vastaan, mutta tuo tappio on tullut juuri massakentällä, joka on Monacolle se parempi alusta. Tarvitaan siis parasta Jarkkoa, jos voitto kiinnostaa.

Niin ja ES2 näkyy. Jee! :)
sellisti
25.05.2013 13:09:09
JC: Ei voi ainakaan väittää, että Jarkon matseista puuttuu jännitys. Jarkolla on 2-1 tilasto Monacoa vastaan, mutta tuo tappio on tullut juuri massakentällä, joka on Monacolle se parempi alusta. Tarvitaan siis parasta Jarkkoa, jos voitto kiinnostaa.

Niin ja ES2 näkyy. Jee! :)

Streamia tarjolla näemmä myös turnauksen omilla sivuilla: http://power-horse-cup.com/www/tv/

Alla on tiukka matsi Sijslingiä vastaan, toivottavasti Jarkko jaksaa jauhaa raskaissa olosuhteissa vielä yhden matsin. Monaco on massalla kyllä kova.
sellisti
25.05.2013 13:45:54
Eka erä lipsahti Monacolle. Onpa aika järkyttävän huonossa kunnossa kenttä, virhepomppuja jatkuvasti. Niemiseltä ihan ok peliä, mutta vähän hätäisiä, huonoja ratkaisuja ja virheitä tärkeissä paikoissa, etenkin omassa syötössä 4-4-tilanteessa. Jarkko itse peräänkuulutti kärsivällisyyttä ja pisteiden huolellista rakentamista, joten toivottavasti toinen erä tuo tekemiseen enemmän laatua. Osansa on tietysti vastustajallakin, joka pelaa kyllä hyvin.
eino mutku
25.05.2013 14:25:27
Saumat olis ollu, mutta just ne ratkaisevat virheet tuli taas tehtyä. No, hyvä kausi kuitenkin sai jatkoa.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
sellisti
26.05.2013 00:36:23
eino mutku: Saumat olis ollu, mutta just ne ratkaisevat virheet tuli taas tehtyä. No, hyvä kausi kuitenkin sai jatkoa.

Juu, finaalipaikka oli jo tavallaan plussaa ennakkoasetelmiin. Terve Haas olisi voinut olla vaikea vastus puolivälierissä, mutta nyt Nieminen saikin siihen ylimääräisen lepopäivän. Ekan erän kerkesin katsoa ja vähän toisen alkua, ei Jarkko huonosti näyttänyt pelaavan vaikka muutama virhe joukkoon mahtui ja tosiaan se 4-4-tilanteen syöttövuoro oli heikko eka erässä. Mutta ehkä asia oli juuri niin kuin Nieminen sanoi atp-sivustolla, että Monacoa vastaan joutuu lyömään monta tosi hyvää lyöntiä voittaakseen pisteen, ja kun olosuhteet vielä olivat raskaat ja hitaat niin kyllä se vaan niin meni että parempi - tässä tapauksessa varmempi - voitti. Huippupäivänä voitto olisi voinut olla mahdollinen, mutta kuten todettu, finaalipaikkakin toi jo mukavasti pisteitä.
masterhat
26.05.2013 09:09:30
eipä näkynyt ku eurosport ykkönen. missäs kanavapaketissa to eurosport kakkonen tulee messis?

ja hyvä oli niemisen turnaus! gou jakke!
sellisti
27.05.2013 19:22:19 (muokattu 27.05.2013 20:45:37)
Nieminen jo vauhdissa Ranskan avoimissa, vastassa Ranskan Paul-Henri Mathieu. Olipa juuri niin raastavan jännittävä 3. erän tie-break että meinas sydäri tulla. Onneksi Jarkko hoiti ja johtaa erin 2-1. Vaikea matsi, mutta toivottavasti Jakke hoitaa!

E. No huh huh että piti mennä jännäksi, mutta tulihan se voitto! Ihmeellinen matsi, ekan erän Jarkko pelas hyvin, sen jälkeen puolitoista erää meni jotenkin puolivaloilla, kolmannen erän lopulla Jarkko taas heräs ja vei sen, sitten meni taas puolitoista erää niin kuin unessa, kunnes viidennen erän puolivälissä peli löytyi taas ja Mathieuta vietiin. Toki vastustajakin pelasi hyvin ja aggressiivisesti, taisi väsähtää ranskalainen loppumetreillä. Mutta näillä hapoilla Tsongaa vastaan, voipi olla kova homma.
JC
01.06.2013 20:31:36 (muokattu 01.06.2013 21:35:11)
Haas ja Isner hakkaavat melkoista epic'iä. Neljännessä erässä Isner selvitti Haasin 12 ottelupalloa ja voitti erän lopulta katkaisussa 12-10. Saapa nähdä, miten viides erä menee. Isner vaikuttaa melko väsyneeltä.

Edit: Hurjaa vääntöä oli viideskin erä. Haas tuon lopulta vei 10-8.
sellisti
06.06.2013 00:12:37
Aijai, välierissä tulee kuin tuleekin herkkupala Djokovic - Nadal. Toistaiseksi ei oikeastaan muu yllätä kuin Federerin konttaus Tsongaa vastaan. Tsonga pelasi hyvin, mutta Federer oli kyllä todella vaisu ja jotenkin jopa haluttoman oloinen. Sattuu niitä huonoja päiviä mestarillekin, mutta oudon flegmaattista oli. Ei Nieminen silti huonolle pelaajalle hävinnyt. :)
JC
09.06.2013 18:01:59 (muokattu 09.06.2013 18:02:12)
sellisti: Aijai, välierissä tulee kuin tuleekin herkkupala Djokovic - Nadal.

Loistava ottelu tuo olikin. Valitettavasti finaali näyttää olevan vain läpihuutojuttu Nadalille.
masterhat
10.06.2013 07:27:00
JC: Loistava ottelu tuo olikin. Valitettavasti finaali näyttää olevan vain läpihuutojuttu Nadalille.

välierä oli mainio ottelu, mutta finaali jäi pannukakuksi. toki nadalilta hienoa peliä tarvittaessa, mutta vähän sellanen "hoidetaas tää nyt alta pois"- matsi oli
sellisti
20.03.2014 22:29:04
Herätellääs ketjua pitkästä talviunesta, Nieminen räväytti nimittäin juuri melkoisen pommin eli ATP-historian nopeimman otteluvoiton! Bernard Tomic kaatui Miamin Masters-turnauksen 1. kierroksella luvuin 6-0, 6-1 ajassa 28 minuuttia 20 sekuntia! Greg Rusedskin entinen ennätys vuodelta 1996 parani minuutilla. Taisi olla aussi lonkkaleikkauksen jäljiltä vielä hieman puolikuntoinen, mutta silti. Voipi olla että jää Niemisen nimi tennishistoriaan ihan joksikin aikaa! Harmi ettei tuolta kentältä tullut minkäänlaista livestreamia, olisi voinut olla hauskan näköistä.
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
Hetfield
20.03.2014 22:35:10

sellisti: Herätellääs ketjua pitkästä talviunesta, Nieminen räväytti nimittäin juuri melkoisen pommin eli ATP-historian nopeimman otteluvoiton! Bernard Tomic kaatui Miamin Masters-turnauksen 1. kierroksella luvuin 6-0, 6-1 ajassa 28 minuuttia 20 sekuntia! Greg Rusedskin entinen ennätys vuodelta 1996 parani minuutilla. Taisi olla aussi lonkkaleikkauksen jäljiltä vielä hieman puolikuntoinen, mutta silti. Voipi olla että jää Niemisen nimi tennishistoriaan ihan joksikin aikaa! Harmi ettei tuolta kentältä tullut minkäänlaista livestreamia, olisi voinut olla hauskan näköistä.

Kova äijä. Juuri etsin tätä ketjua, mutta ei millään löytynyt. Nostit sen samalla hetkellä ylös =D
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
sellisti
21.03.2014 15:06:57
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
Hetfield
26.09.2014 16:12:08

Noniin perkele, Jarkko räväytteli itsensä Kuala Lumpurin turneen välieriin!

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2014092618698317_ur.shtml
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
sellisti
27.09.2014 01:10:48
Hetfield: Noniin perkele, Jarkko räväytteli itsensä Kuala Lumpurin turneen välieriin!

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2014092618698317_ur.shtml

Aiheellinen nosto, kun edellisestä puolivälieräpaikastakin oli jo yli puoli vuotta. Hyvä vaihe Jarkolla menossa, saapa nähdä kuinka onnistuu Nishikorin haastaminen. Siellä on toinen kovakuntoinen kaveri, Matosevic sai aika kylmää kyytiä edellisellä kierroksella.

Tuliskohan tuokin matsi jostain eetteristä..? Tämänpäiväisen näki kuulemma ainakin Katsomosta, itsellä meni ohi töiden takia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)