Aihe: Joko Jarkko räväyttää?
1 2 3 4 539 40 41 42 43 44 45
JC
29.09.2012 20:49:02
4-0 tilanteessa Jarkko oli jo voittanut ottelun. Gasquetin peli oli aivan sekaisin. Sitten alkoi Jarkon uskomaton leikkiminen, varsinkin ykkössyötöllä, joka oli siihen asti toiminut loistavasti. Kun Gasquet onnistui ottamaan yhden murron takaisin, hajosi Jarkon peli täysin. Loppu olikin sitten klassista Jarkkoa.
sellisti
30.09.2012 11:30:51 (muokattu 30.09.2012 11:31:27)
No, nyt analyysiä mieheltä itseltään:

http://jarkkonieminen.fi/blog.php?year=2012

Aika rehellisen tuntuista tekstiä. Aloittelijamaisia virheitä. Harmi juttu tuon ranteen kanssa, jostain luinkin että se oli matsissa vaivannut.

"Shit happens." -Jarkko Nieminen
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
sellisti
01.10.2012 10:45:32
...ja Gasquet sitten löylytti Simonin totaalisesti finaalissa. Voi Jarkko kun olisit hoitanut välierän kunnialla niin olis voinut olla uran kolmas turnausvoitto lähellä.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
sellisti
02.11.2012 22:20:16 (muokattu 02.11.2012 22:20:36)
Johan on mielenkiintoinen Masters-turnaus menossa Pariisissa. Federer ja Nadal jättivät turnauksen väliin, ja Djokovic ja Murray putosivat jo ennen puolivälieriä. Ensimmäistä kertaa aika pitkään aikaan Mastersin voittaa joku muu kuin kärkinelikon pelaaja.

Hämmästyttävintä turnausta pelaa Puolan Jerzy Janowicz, atp69, jonka eräs Henri Kontinen masensi totaalisesti Davis Cupissa ei niin kauankaan sitten. Janowics on kaatanut pääsarjassa jo Cilicin, Kohlschreiberin ja Murrayn, ja tänään kaatui Tipsarevic, joka tosin joutui luovuttamaan kolmannessa erässä sairauden vuoksi. Huomenna Puolan mies pelaa finaalipaikasta Gilles Simonia vastaan. Melkoinen temppu kaverilta, jonka atp-sijoitus oli vuoden alussa 221. Janowiczin valmentaja on muuten Kim Tiilikainen.
sellisti
03.11.2012 17:35:58
...ja Janowiczhan sitten löi Simonin suoraan kahdessa erässä ja meni finaaliin! Huikea turnaus nuorelta mieheltä. Hermo tuntuu pitävän eikä pelissä tule notkahduksia. Saa nähdä löytyykö Ferreristä tai Llodrasta puolalaisen voimatenniksen pysäyttäjää. Joko Jerzy räväyttää..?? :)

Taas sitä vaan miettii että on se kyllä hirmuinen sääli ettei Henri Kontinen saa pelata terveenä ja kehittyä normaalisti. Hän ei ole kuin vuoden vanhempi kuin Janowicz, ja tosiaan voitti puolalaisen kohtuullisen mukavasti viime vuonna Davis Cup -ottelussa. Toki Janowiczin syöttö ja kovat peruslyönnit ovat helkkarinmoinen ase, mutta olisi Kontisellakin saumaa jo ihan tavallisissa atp-turnauksissa jos eivät loukkaantumiset jatkuvasti keskeyttäisi treenaamista ja pelaamista. Toivotaan että äskettäinen polvileikkaus toisi edes hieman valoa tilanteeseen.
JC
09.01.2013 07:35:22
Taas mennään.

"Niemisen piti kohdata Gilles Simon. Gilles Simon vetäytyi turnauksesta ottelupäivän aamuna. Tilalle tullut Klec on ATP-listalla sijalla 416."

Enpä tiennyt, että tällainenkin on mahdollista, ja vieläpä suoraan toiselle kierrokselle.
reverend
09.01.2013 07:48:52
JC: Taas mennään.

"Niemisen piti kohdata Gilles Simon. Gilles Simon vetäytyi turnauksesta ottelupäivän aamuna. Tilalle tullut Klec on ATP-listalla sijalla 416."

Enpä tiennyt, että tällainenkin on mahdollista, ja vieläpä suoraan toiselle kierrokselle.

Aika erikoista tosiaan. Yleensähän tuollaisissa tapauksissa tulee luovutusvoitto, ainakin ensimmäisen kierroksen jälkeen.
No, Nieminen onneksi voitti tämän yllätysvastuksensa.
JC
09.01.2013 07:55:06 (muokattu 09.01.2013 07:55:39)
Tutkin hieman asiaa. Koska Simonilla ei ollut vielä peliä pelattuna, vaan pääsi sijoitettuna suoraan 2. kierrokselle, hänen tilalleen voitiin ottaa karsinnoista lucky loser. Näin se varmaankin menee.
sellisti
17.01.2013 00:52:52
Jee Niemiseltä ihan kova taisteluvoitto Tommy Haasista. Ja Eerikäinen vetää heti överiksi Urheilulehdessä: "Tästä voisi tulla se uran suurin juttu". No, jos Nieminen menee neljän parhaan joukkoon niin myönnän ennakoinnin olevan oikeassa, mutta ennen sitä pitäis voittaa vielä Dodigin jälkeen mahdollisesti Gasquet, Tsonga ja Federer, joten tuskinpa joudun syömään hattuani. Toivotaan tietysti parasta, olisi tuo kaavio voinut paljon pahempikin olla.

Mutta oli kyllä piristävää nähdä vanhan venyjän näyttävän että kykenee vielä vääntämään tällaisen maratonin itselleen ja vielä noinkin kovaa pelaajaa vastaan kuin Haas. Ottelupallon pelastus oli piste iin päälle. Ihan täysiä nyt vaan Jarkko!
sellisti
20.01.2013 20:14:37
Jumaliste mikä matsi oli Djokovic - Wawrinka Australian avoimissa, viides erä 12-10 Djokolle. Yli viiden tunnin matsi. Sääli ettei Wawrinka saanut palkintoa huikealle taistelulle, mutta laittoi ykkössijoitetun kyllä äärimmäisen tiukille. Saa nähdä miten Djokovicilla paikat kestää seuraavassa matsissa Berdychiä vastaan, kramppasi nimittäin tuon ottelun loppupuolella hänellä jo niin selkä kuin jalatkin, sikäli kuin kuvista saattoi päätellä. Mieletön ottelupallo!

Ketäs kaikkia noita huippuja muuten on jotka lyö yhden käden rystyä? Ei niitä hirmu monta ole, mutta on nimittäin hienon näköinen lyönti. Federer, Wawrinka, Almagro, Haas, Kolhschreiber, Gasquet... unohdinko jonkun?
sellisti
08.02.2013 21:18:45
Jarkko vauhdissa jälleen. Montpellierissä on tullut jo kolme ihan mukavaa voittoa; Serra, Davidenko ja nyt viimeisenä Stakhovski, jota vastaan Nieminen pelasti jälleen pari ottelupalloa, eli nyt on muutama tiukka matsi kääntynyt mukavasti voitoksi tämän vuoden puolella. Hauskaa että turnauksessa ei ole enää mukana Jarkon lisäksi kuin ranskalaispelaajia..! :D Michael Llodra pääsi jo välieriin, Benoit Paire pudotti Gilles Simonin ja Jarkon välierävastusta ratkotaan parhaillaan Gasquet'n ja Benneteaun kesken. Jos tulee Gasquet niin olispa maukas revanssin paikka katkerasta tappiosta viime syksyltä (matsista jota Nieminen johti 6-2, 4-0 ennen katkeamista)...
Hargon
14.02.2013 13:43:08
Anustakaan ei ole ollut apua Jarkon löysään kakkoseen.
I was cured all right.
sellisti
22.02.2013 16:33:15
Hargon: Anustakaan ei ole ollut apua Jarkon löysään kakkoseen.

Ei siihen taida enää mikään auttaa. Jännä sinänsä, että pelaaja, joka on kuitenkin jo kymmenen vuoden ajan kuulunut lajinsa huipulle, ei ole saanut missään vaiheessa kehitettyä kakkossyöttöään sille tasolle mitä sen kuuluisi olla. Nauratti tuossa, oliko Rotterdamin turnauksessa missä 1. kierroksella kaatui Bachinger, että syötön vastaanottajan ei tarvi olla edes sadan parhaan joukossa atp-listalla pystyäkseen todelliseen perseraiskaukseen tuon Jarkon kakkossyötön kanssa. Sen verran napakasti viuhui välillä ohi oikealta ja vasemmalta palautukset. Onneksi Niemisen muu pelitaso riittää kompensoimaan riittävän heikkoja vastustajia vastaan nuo syötön puutteet, mutta parempia vastaan pitää sattua ns. pöljä päivä ykkössyötön kanssa että mahkuja olis. Ei oikein jaksa edes pohtia miten paljon Nieminen on uransa aikana antanut tasoitusta muille siinä, että yksi tärkeä lyönti on niin paljon huonompi kuin muut.
sellisti
22.03.2013 00:14:07 (muokattu 22.03.2013 00:15:21)
Jarkko aiheutti taas sydämentykytyksiä... tällä kertaa tosin lopputulos oli oiva, Miamin masters-turnauksen 1. kiekalla kaatui vanha tuttu David Nalbandian, joka ehti johtaa ottelua jo 6-2, 3-0 ennen kuin Nieminen sai pelinsä kulkemaan. Hieno nousu, ja hauska lainaus veikkaajat.comin sivuilta:

Paikalla matsissa oli ainakin yksi jäsenemme, Niklas Rantanen. Liekö Rantasen huuto "Aja sitä peuraa" kirvoittanut Jakken hurjaan nousuun. Ainakin Miamin areenan järjestysvalvoja kävi huomauttamassa suomalaista liian äänekkäästä kannustuksesta.

Noin sitä pitää..! :D
JC
18.04.2013 19:20:28
Kyllä on Jarkko kovassa iskussa. Nyt kaatui Del Potro hurjan taistelun jälkeen.
jra
18.04.2013 19:27:10
Jarkko perskeles?!

Nyt on kyllä tullut kovia päänahkoja, ja tänäänkin vielä hävityn erän jälkeen tiukan taistelun jälkeen voitto. Nyt voi kyllä sanoa että jo räväytti.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Hetfield
18.04.2013 19:58:21

jra: Jarkko perskeles?!

Nyt on kyllä tullut kovia päänahkoja, ja tänäänkin vielä hävityn erän jälkeen tiukan taistelun jälkeen voitto. Nyt voi kyllä sanoa että jo räväytti.

Oho, kylläpä muuten tuli kova voitto. Seuraavaksi sitten tuleekin jo listan ykköstä vastaan =D
I quit the band... Now I just play with myself.
sellisti
19.04.2013 00:27:15
JC: Kyllä on Jarkko kovassa iskussa. Nyt kaatui Del Potro hurjan taistelun jälkeen.

Mutta kyllä oli yhtä infarktia tuon matsin katsominen... ensin johti Potro 3. erää murrolla, sitten Nieminen, sitten taas Potro... Nieminen mursi viime hetkellä tasoihin, sitten mentiin tie breakiin, Nieminen vei 3 ekaa pistettä, Potro 4 seuraavaa... välillä Potron ihmeellinen huilitauko, ja lopulta Niemisen tuuletukset..! En muista että olisi pulssi ollut ihan noin korkeella vähään aikaan penkkiurheilun äärellä. Oli kyllä mahtava voitto, Nieminenhän on suorastaan parhaan vuotensa (2006) vauhdissa! Voitto/tappio -tilasto on tällä hetkellä 17/8, ja edellinen puolivälieräpaikka Masters-turnauksessa on niin ikään mainitulta vuodelta. Mahtavaa seurata kuinka Nieminen pelaa parhaillaan lähestulkoon uransa parasta tennistä vaikka jo vuosikymmen on pyöritty turneella..!

On se kyllä suomalaisen urheilun lähihistorian suurimpia vääryyksiä ettei Niemistä olla koskaan tosissaan noteerattu Vuoden Urheilija -äänestyksessä. Jo yli vuosikymmen maailman huipulla yhdessä kovimmista lajeista. Mainitkaa kovempi yksilölajin suomalaisurheilija 2000-luvulta? Vaan eiköhän siellä joku keihäänheittäjä taas putsaa pöydän.
eino mutku
19.04.2013 18:48:21 (muokattu 19.04.2013 18:48:30)
ainakin veikkaustv näyttää jarkon matsia än yy tee
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
oulukyllosa
19.04.2013 23:03:40

sellisti: Mutta kyllä oli yhtä infarktia tuon matsin katsominen... ensin johti Potro 3. erää murrolla, sitten Nieminen, sitten taas Potro... Nieminen mursi viime hetkellä tasoihin, sitten mentiin tie breakiin, Nieminen vei 3 ekaa pistettä, Potro 4 seuraavaa... välillä Potron ihmeellinen huilitauko, ja lopulta Niemisen tuuletukset..! En muista että olisi pulssi ollut ihan noin korkeella vähään aikaan penkkiurheilun äärellä. Oli kyllä mahtava voitto, Nieminenhän on suorastaan parhaan vuotensa (2006) vauhdissa! Voitto/tappio -tilasto on tällä hetkellä 17/8, ja edellinen puolivälieräpaikka Masters-turnauksessa on niin ikään mainitulta vuodelta. Mahtavaa seurata kuinka Nieminen pelaa parhaillaan lähestulkoon uransa parasta tennistä vaikka jo vuosikymmen on pyöritty turneella..!

On se kyllä suomalaisen urheilun lähihistorian suurimpia vääryyksiä ettei Niemistä olla koskaan tosissaan noteerattu Vuoden Urheilija -äänestyksessä. Jo yli vuosikymmen maailman huipulla yhdessä kovimmista lajeista. Mainitkaa kovempi yksilölajin suomalaisurheilija 2000-luvulta? Vaan eiköhän siellä joku keihäänheittäjä taas putsaa pöydän.

Tosiaan, Monesko se on ollu parhaimmillaan äänestyksissä? 2007 eikö ollut se Wimbledonin puolivälieräpaikka, kai se siltä vuodelta se paras sijoitus on?
Tilaa CCR:ää oululaisiin bileisiisi: www.kopotrulez.com
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)