Jormaz 07.08.2005 11:45:23 | |
---|
Hmm, Myllymäen Maurista muistuikin eräs juttu mieleen... En muista kenestä jenkkiläisestä pikajuoksijasta on kyse, mutta aina kun tämä sprintteri näkyy kuvissa, päivittelee Mauri aina kuinka tämä on aikamoinen patukka. Ja tämä on tapahtunut useassa eri lähetyksessä. Onko kukaan huomannut samaa? Mike Marsh? Leroy Burrell? Mauri "Miestä kuin meren mutaa" Myllymäki Mauri "Nandi-heimon miehet" Myllymäki In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
FatSam 07.08.2005 11:46:43 | |
---|
Ai perhana, jos Myllymäen Mauri olis selostamassa noita kisoja! Ihan huippuäijä! En tiedä miksi Yle päästi tämän kultakimpaleen käsistään. Mauri on asiantunteva ja silti aina hyvin innostunut. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Eddie 07.08.2005 12:18:32 | |
---|
Mike Marsh? Leroy Burrell? Niin, saattoipa hyvinkin olla, että näitä patukkamiehiä oli useampiakin. "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
sellisti 07.08.2005 14:49:46 | |
---|
Ai perhana, jos Myllymäen Mauri olis selostamassa noita kisoja! Se oliskin hyvä. Maurilla on mukavan persoonallinen ja rento tapa selostaa. Nelosen urheiluiltoja on aina hauska seurata hänen leppoisan lörpötyksensä kera. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
FatSam 07.08.2005 16:48:27 (muokattu 07.08.2005 16:52:13) | |
---|
Hannula meni jatkoon. 2. alkuerissä piirun alle 11,50 (eli oma ennätys), niin välieräpaikka on aika lähellä. Tai pirustako sitä tietää. Mutta ei se kyllä niin lujaa juokse kuin arveli pystyvänsä mahdollisesti. Mitä se veikkaili hyvissä oloissa pääsevänsä 11,35:een? Ei nyt ihan välttämättä. E: Toivottavasti Arron voittaa. Tai joku Jamaica-Bahama -akselilta. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Jani The Rock 07.08.2005 16:58:25 | |
---|
Hannula meni jatkoon. 2. alkuerissä piirun alle 11,50 (eli oma ennätys), niin välieräpaikka on aika lähellä. Tai pirustako sitä tietää. Mutta ei se kyllä niin lujaa juokse kuin arveli pystyvänsä mahdollisesti. Mitä se veikkaili hyvissä oloissa pääsevänsä 11,35:een? Ei nyt ihan välttämättä. E: Toivottavasti Arron voittaa. Tai joku Jamaica-Bahama -akselilta. Hannulalla kävi tuuri, kun se alkuerä sattui olemaan se jonka aikana oli vähiten vastatuulta. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
FatSam 07.08.2005 17:02:50 | |
---|
Hannulalla kävi tuuri, kun se alkuerä sattui olemaan se jonka aikana oli vähiten vastatuulta. Jaa, en seurannutkaan tuulilukemia. Ihmettelinkin, että miksi Hannula pääsi noinkin lähelle kauden parastaan. Muihin verrattuna. Onkohan tuo stadikan mondo niin nopea kuin piti olla? Vai onko olosuhteet niin huonot noille huipuille? Vai onko tähän asti säästelty satasilla? Vai kaikkia näitä? Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Jkob 07.08.2005 17:06:40 | |
---|
Juurikin näin. Bubi Walleniukselle taas ei suomen kielestä edes löydy sopivaa adjektiivia. Bubin selostukset ovat nerokkuutta. Kukaan ihminen ei oikeesti voi päästää suustaan kolmen minuutin lausetta. Siis Bubin lisäksi With these modern cars, you CAN'T get lost - Homer |
Jkob 07.08.2005 17:08:02 | |
---|
E: Jelena Isinbajeva, tykkään. Nais bat. Jätkällä on samat suosikit! ;) With these modern cars, you CAN'T get lost - Homer |
Jani The Rock 07.08.2005 17:28:58 | |
---|
Onkohan tuo stadikan mondo niin nopea kuin piti olla? Vai onko olosuhteet niin huonot noille huipuille? Vai onko tähän asti säästelty satasilla? Vai kaikkia näitä? Mondohan alkaa olla parhaimmillaan vasta vuoden käytön jälkeen. Mutta illalla tosta asiasta varmaan saa jotain osviittaa, kun juostaan miesten satasen välierät ja finaali. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
FatSam 07.08.2005 18:26:42 | |
---|
Mondohan alkaa olla parhaimmillaan vasta vuoden käytön jälkeen. Mutta illalla tosta asiasta varmaan saa jotain osviittaa, kun juostaan miesten satasen välierät ja finaali. Juu, jotain tuommoista mä Mondosta olin muistavinanikin. Illallahan noita todellisia aikoja juu nähdään. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Jani The Rock 07.08.2005 19:38:33 | |
---|
Gatlin välierässä vastatuuleen 9.99... ei taida mondossa olla pahemmin vikaa. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Kimmo72 07.08.2005 20:01:49 (muokattu 07.08.2005 20:02:06) | |
---|
Mainittakoon tähän väliin, että Ukrainan 7 ottelija Natalia Dobrinska, on varsin kaunis ihminen. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
Jani The Rock 07.08.2005 21:27:18 | |
---|
Mainittakoon tähän väliin, että Ukrainan 7 ottelija Natalia Dobrinska, on varsin kaunis ihminen. Samoin Tsekin 800 metrin juoksija Lucia Klocova, vaikkei finaaliin päässytkään. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
Jormaz 07.08.2005 22:06:45 | |
---|
Taas on joku aivoton munapää päässyt vauhtiin. Miksi se James Brownin hirveä renkutus pitää ängetä aina ja ikuisesti joka paikkaan? Ja miksi vieläkin, vuonna 2005, ulkoradan juoksija ottaa aina loppukirin, oi miksi?? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Travis Bickle 07.08.2005 22:12:28 | |
---|
Liityn itsekin Blanka Vlasic -fanclubiin, ja kysyn samalla miksei neidistä löydy kunnon kuvamateriaalia internetissä? Kuvahakukoneiden tulokset aika laihanpuoleisia. |
sellisti 08.08.2005 00:00:46 | |
---|
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
MV 08.08.2005 00:22:15 | |
---|
Tää Ukrainan 800 metrin juoksija oli myös aika nätti, vaikkei hänestä parempaa kuvaa löytynytkään; Tetyana Petlyuk. http://www.noc-ukr.org/2004/fotos/petlyuk.gif Hmm...Oliko hänellä läväri leuan ja alahuulen välissä? Joku samannäköinen blondi oli muistaakseni samassa kisassa... Ihan pirun söpö... "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
FatSam 08.08.2005 06:08:05 | |
---|
Hmm...Oliko hänellä läväri leuan ja alahuulen välissä? Joku samannäköinen blondi oli muistaakseni samassa kisassa... Ihan pirun söpö... Joo, täähän se oli. Kiva on. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |
Jani The Rock 08.08.2005 07:21:02 | |
---|
Pistetäänkös kehiin veikkauksia siitä, monesko O-P "Löysä" Karjalainen on illan moukarifinaalissa? Mä arvaan, jotta sijoitus on seitsemäs ja tulos siinä 78,50. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1