Aihe: Kaikki tuntuu tykkäävän, mutta sinä et?
1 2 3 4 5 6
hanuristi
03.05.2005 17:34:54
Itseasiassa minä en kovin monesta lehvasta tykkää, inhoan vissiin kaikkia mitä kaverit kattoo.
"Ja siihen päälle mie....juuken seura on palkoista parhain.."-Juugeli.Ai göö?
IHKK #1 , MEKKALA #6
sartzan
04.05.2005 20:26:56
Elokuva, josta et saa mitään irti ja muut ihmettelevät sinua, että mikähän tahvo tuo oikein on?

Kutakuinkin kaikki scifiin ja fantasiaan viittaava, esim. matrixit, lord of the ringssit, star trekit ja -warssit. Lost in translation musta päättömyyden ja hännättömyyden lisäksi pysähtyneisyydessään kuolettavan tylsä. Ja näin akkelina monet tutut tuntuivat olevan innoissaan Bridget Jonesista, mulla taas ei riitä innostus koko lajityypille...
"Mun WinAmpin randomi toimii ihan miten sattuu"
Axelino
07.05.2005 01:07:21
The Ring. En ole sitä alkuperäistä versiota nähnyt, mutta se jenkkiversio ei säväyttänyt muuta kuin tylsyydellään.
The world will never forget Monty Python's Flying Circus. But perhaps, someday, we'll forgive.
jannu
07.05.2005 01:34:31
Fight Club
Memento
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Hohhoijaa
07.05.2005 15:16:16
Niin, seitsemän samuraita oli paska. En tajunnut mitään ja jätin kesken.

Komppaan tätä. Ihan käsittämätön leffa :D
BD
vjvesa
07.05.2005 19:13:05
LOTRit = Kääpiöt, tontut ja haltijat hyppii metsissä ja tekee loitsuja. Kakkososan puoleen väliin pystyin katsomaan.

Matrixit = Tyypit heiluu ilmassa nahkapuvut päällä ja tekee superloikkia.

Fear and loathing in Las Vegas = Muka niin erinomainen pää sekaisin -leffa. Tämän leffan aikana olisi kannattanut vetää oma pää sekaisin.

Memento = Leikkaajana on ilmeisesti ollut Saksikäsi Edward. Jos videoista ei löydy kelausnappuloita, suosittelen tätä leffaa.

Mulholland Drive = Tämä leffa on listalla pienellä varauksella. En tiedä tykkäävätkö useimmat tästä, mutta ainakin arvostettu pätkä on kysessä. Eihän siitä yksinkertaisesti tajua helvettiäkään.
Drink or Die
Peoplez
07.05.2005 21:15:30
Yksi on ylitse muiden: Fight Club
Pari kertaa oon vissiin yrittäny kattoa mutta ei niin ei. Moni mun kaveri vielä hehkuttaa jotain Edward Nortonia. Tulee sellanen fiilis että TÄH.

Sitten on tietysti iki-inhokkini Matrix jonka jatko-osat jätin suosiolla väliin. Mutta eikai tästä kukaan OIKEASTI pidä? Eihän? Eihän?
"Silence! You're in the presence of octopus royalty!" -Ultros
Jormaz
07.05.2005 22:13:31
Pitäsköhän se Matrix sitten tänään lopulta kattoa? Huono se varmaan ainakin on.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
overtake
07.05.2005 22:15:11
Pitäsköhän se Matrix sitten tänään lopulta kattoa? Huono se varmaan ainakin on.

Kyllähän sen kerran katsoo. Keanu Reeves vaan on sellainen palikka ettei sitä enempäänsä kestä.
www.stonetabs.tk
jigsore
07.05.2005 22:25:07

The Ring ei oikeen irronnu. Heppakohtaus oli ihan jännä.
"Tykkään musiikista josta ei saa mitään irti" IHKK #8 Biisi
Jormaz
08.05.2005 00:06:56
Kyllähän sen kerran katsoo. Keanu Reeves vaan on sellainen palikka ettei sitä enempäänsä kestä.

Unohin koko paskan kun piti vahtia uunissa olevaa paistia. Myös lätkällä oli imunsa :)
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
la m quina
08.05.2005 03:32:25
Komppaan tätä. Ihan käsittämätön leffa :D

Jätkät on ihan paskoja.
Folcce
08.05.2005 20:13:17
Rockyt. Siis mitä paskaa, oikeasti?

Häh? Ai, kaikki muut ylistävät Rocky-leffoja, mut sä olet ainoa joka ei niistä pidä?

Mulle ei putoo Matrix, LOTR eikä Sopranos.
Homoilu - Se on miesten hommaa!
Brian May jr.
08.05.2005 20:29:11
Sitten on tietysti iki-inhokkini Matrix jonka jatko-osat jätin suosiolla väliin. Mutta eikai tästä kukaan OIKEASTI pidä? Eihän? Eihän?

Täälläpäin tykätään ainakin ensimmäisestä. Jatko-osat taas ihan toista luokkaa.
jarkkkk
14.05.2005 14:11:41 (muokattu 14.05.2005 14:16:20)
tällä hetkellä mieleen tulee Lost in translation. leffassa on viihdyttävät hetkensä, mutta muuten se on mielestäni ihan käsittämättömän tylsä.

ja sitten se josta saan varmaan kuraa päälleni ja bannit: Magnolia. se elokuva ei ole yksinkertaisesti mitään. se on ihan uskomattoman tylsä ja mitäänsanomaton tekele.
|42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla
Spawn
14.05.2005 14:39:10
Häh? Ai, kaikki muut ylistävät Rocky-leffoja, mut sä olet ainoa joka ei niistä pidä?

Tuntuu, että kuulun vähemmistöön.
Järvihirviö
14.05.2005 19:20:38
Star Warsit.
Kulkunen
15.05.2005 11:44:57
Blade Runner. Tylsää jöötiä ja mulle ne musiikit ei vaan uponnu. Ehkä liian 80-lukua minulle.
The downward spiral never ends.
Aerodactev
15.05.2005 12:04:20
Kaveripiiriini kuuluu pari anime-friikkiä sekä pari anime-leffoja katsovaa ei-friikkiä. Itse en tajua koko hypeä japanilaisen animaation takana ja minusta ne elokuvatkin on jotenkin sairaalloisia piirrostyyleineen kaikkineen.

Tuntematon sotilas on tullut kolmesti katottua, kerran taisin loppuun asti jaksaa. Vituttaa se helvetin murrehölötys ja leppoisan lupsakat jutut (mikä pätee myös rumarillumarei-elokuviin, mutta niitä ei niin hirmuisesti hypetetä). Viuhah-hah-tajaa, Lentäviä luupäitä, Koeputkiaikuista sekä paria Uunoa lukuunottamatta en pidä Spede-elokuvista tai monista muista vanhoista Suomi-komedioista, jotka ovat monesti lähinnä huonosti liimattuja kollaaseja huonoista irtovitseistä.

Boogie Nightsistakaan en tainnut pitää sen nähtyäni, pitäis kai nähdä uudestaan, kun on vähän ikää tullut lisää.
Long = progressive = good
Juugeli
21.06.2005 13:34:23
City of God

Mikähän mulla nyt meni ohi tässä. Leffa, josta en ole yhtään huonoa arvostelua nähnyt ja Imdb:n Top Movies-listallakin on sijalla 20. Alkupuolella oli muutamia hienoja kuvauskikkailuja, mutta siihenpä se jäikin. Kyllä näitä nuorisorikollisleffoja on nähty jo ihan tarpeeksi ja paremmin tehtynä. En jaksanut loppuunkaan asti katsoa, kun niin tylsä oli.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)