rokiroki 02.03.2012 13:42:54 | |
---|
top 3: 3)Maa on syntinen laulu: kuvaa aidosti lapsuuteni olosuhteita 2)Pohjanmaa: kuvaa aidosti nykyistä elinympäristöäni 1)Muumipeikko ja pyrstötähti: aina yhtä jännittävä, olen nähnyt vähintään 15 kertaa. Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
L.Ruoska 04.03.2012 20:52:57 | |
---|
Patlabor 3 - paras anime ja mun lempileffa. Melankolinen slow burn police procedural lähitulevaisuudessa, muutama mecha ja biohazard monsteri myös mutta parasta on ne hitaat maisemakohtaukset ja musiikki. Shutter Island - lempparikauhu. Paranee vielä paljon toisella katsomalla kun juttuun tulee ihan toinen kuvakulma. Last Samurai - mieletön tunnelma, soundtrack ja hyvä casti. Koskettava ja mukaansa tempaava leffa. King Kong - paras Peter Jackson mulle vaikka tätä ei kovin moni tuntunut diggailevan. Olen nähnyt varmaan 5 kertaa. Dinosauruksia, synkkää huumoria ja Naomi Watts. Halutaan muuttaa omaisuutta rahaksi! Ibanez S540 ja ESP Horizon myynnissä, tarkasta mun Tori-ilmoitukset. |
Miikss 05.03.2012 00:16:40 | |
---|
Leo Lindgren: Shutter Island - lempparikauhu. Paranee vielä paljon toisella katsomalla kun juttuun tulee ihan toinen kuvakulma.. Pilkkua on pakko nussia, mutta en millään keksi mikä tuosta leffasta tekee kauhua. |
KooAa 05.03.2012 02:05:42 | |
---|
Montenegro ja Pulp Fiction lienee tehneet ensimmäisellä katsontakerroksella mieleenjäävimmän vaikutuksen. It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. |
Meadow 05.03.2012 02:19:42 | |
---|
Miikss: Pilkkua on pakko nussia, mutta en millään keksi mikä tuosta leffasta tekee kauhua. Kauhuelementit ovat sen verran vahvasti esillä, ettei elokuvaa ole vaikeaa genreen laskea. |
Ali 05.03.2012 10:01:17 (muokattu 05.03.2012 10:40:12) | |
---|
Leo Lindgren: Shutter Island - lempparikauhu. Paranee vielä paljon toisella katsomalla kun juttuun tulee ihan toinen kuvakulma. Sori OT, mutta kertokaapa, mistä leffasta Shutter Island on "remake"/"kopio", kun leffaa katsoessa olin 100-varma, että olin nähnyt joskus kauan kauan sitten leffan, jossa oli tismalleen samanlainen twisti. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Miikss 05.03.2012 16:32:33 | |
---|
Meadow: Kauhuelementit ovat sen verran vahvasti esillä, ettei elokuvaa ole vaikeaa genreen laskea. No jaa, itse olen eri mieltä, mutta turhapa tästä kai on väitellä. |
AnonHero 06.03.2012 22:59:16 | |
---|
Monsterit Oy on kyllä aivan mahtava elokuva. "The trouble with quotes on the internet is that its difficult to discern whether or not they are genuine."
-Abraham Lincoln |
Estranged 06.03.2012 23:04:53 | |
---|
Ali: Sori OT, mutta kertokaapa, mistä leffasta Shutter Island on "remake"/"kopio", kun leffaa katsoessa olin 100-varma, että olin nähnyt joskus kauan kauan sitten leffan, jossa oli tismalleen samanlainen twisti. Wikipediassa kerrotaan tämmöstä: The main frame of the plot bears strong resemblance to William Peter Blatty's The Ninth Configuration, a film also known as Twinkle, Twinkle, "Killer" Kane. Oisko se? "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional | "Tässon Esso moro. Painiksella on puoliksi syöty mäyrä peräaukossa. Onko syytä huoleen?" |
Bongowing 07.03.2012 00:03:34 | |
---|
Ali: Sori OT, mutta kertokaapa, mistä leffasta Shutter Island on "remake"/"kopio", kun leffaa katsoessa olin 100-varma, että olin nähnyt joskus kauan kauan sitten leffan, jossa oli tismalleen samanlainen twisti. Tuskin tätä haet, mutta eikö Angel Heartissa oo vähän sama kuvio. Joku toinenkin on, mutta en nyt saa mieleen... But where the heck is magenta? |
Prophet 07.03.2012 21:07:48 | |
---|
Afrikan kuningatar, Sierra Madren aarre, Zaroffin koirat, Karhusaari, Kotkat kuuntelevat, Navaronen tykit, Jääasema Zebra, Papillon, Tohtori Zivago, Liekehtivä torni, Easy rider, Apinoiden planeetta -pentologia,... |