Manuel Pyrhullo 07.10.2007 21:19:32 | |
---|
Kuinkahan monta yötä tämän produktion tuottaja maannut sängyssä valveilla ja miettinyt "ei tästä saatana tuu mitään. heitetään nauhat roskikseen ja unohdetaan koko paska." |
atimoc 07.10.2007 21:42:53 | |
---|
Ehkä huonointa, mitä televisiosta on tullut, mikä on suomalaisen TV:n mittapuulla jo aika helvetin huonoa. Olisivat voineet pyörittää vaikka niitä jenkki-/brittiversioita, ainakin Youtube-pätkien perusteella niissä oli ajoittain todella viihdyttävää settiä. |
JPQ 07.10.2007 22:21:44 | |
---|
Ehkä huonointa, mitä televisiosta on tullut, mikä on suomalaisen TV:n mittapuulla jo aika helvetin huonoa. Olisivat voineet pyörittää vaikka niitä jenkki-/brittiversioita, ainakin Youtube-pätkien perusteella niissä oli ajoittain todella viihdyttävää settiä. Kyllä heikompaakin on jos oot eri mieltä niin olet väärässä.:) mutta heikoin on Bigbrother ja toki myönnän että tässä jotkut kyvyt on kyllä sellaisia että voih ja joidenkin temput vanhoja mutta silti ei sellasia että jokainen meistä tekisi. |
JPQ 07.10.2007 22:25:08 | |
---|
Miksi hemmetissä se tanssiva pikkupoika pääsi jatkoon? Ei mun mielestä ihan 30 000€:n veto. Helpottomaan tulevaa tuomarointia ja huomaathan iän? eli sekin minkä ikäisenä tekee jotain on tärkeää. PS. hemmetin paljon dissaatte noita onko teillä jotain esittely kelpoisia kykyjä ? ja siis soittotaito tai laulutaito ei riitä. mä myönnän että minäkin odotan jotain radikaalimpaa ja sellaista mitä ei oo ennen nähty mutta. |
Seppo_Howitzer 07.10.2007 22:32:10 | |
---|
Helpottomaan tulevaa tuomarointia ja huomaathan iän? eli sekin minkä ikäisenä tekee jotain on tärkeää. PS. hemmetin paljon dissaatte noita onko teillä jotain esittely kelpoisia kykyjä ? ja siis soittotaito tai laulutaito ei riitä. mä myönnän että minäkin odotan jotain radikaalimpaa ja sellaista mitä ei oo ennen nähty mutta. Ne on vaan kateellisia... |
atimoc 07.10.2007 22:42:51 | |
---|
Ei siinä ole mitään pahaa, että joku tykkää viheltää sambaa hanurin tahdissa, mutta kun sen päälle aletaan rakentamaan prime-time -viihdeohjelmaa, niin kyllä jossakin on menty metsään. Eikä ohjelman huonouden syy ole pelkästään tylsissä esiintyjissä. Kuten joku aikaisemmin mainitsikin, tuomarit, juontajat ja ohjaus ovat kehnoja myöskin. Tiedän, etten olisi itse yhtään jeesusräppäriä viihdyttävämpi esiintyjä lavalla, mutta kai formaattia saa silti kritisoida? |
Jormaz 07.10.2007 22:45:02 | |
---|
Ohjaus/leikkaus on tosiaan sekavaa, näytetään sieltä täältä pieniä pätkiä ja palataan niihin taas myöhemmin pieninä paloina, ei saa kunnollista kokonaiskuvaa ja sitten tuomarit sanoo "ei", "sano sä ensin", "täytyy rehellisesti sanoa että ei", ja "ei". No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Ed_Guy 07.10.2007 23:02:38 | |
---|
Tulis nyt ees yksi tilukitaristi... "tilutitltl kränks! öö eiku tilitils öö eiku... tilutilii" Get the Fuck Out! |
Spawn 07.10.2007 23:21:46 | |
---|
"Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Kabanossi 07.10.2007 23:23:05 | |
---|
Ei seitan sentään. Oli kyllä niin kuraa tänäänkin, että ihan jopa tuli sitä intiaania ikävä. Pistänpä kansanliikkeen pystyyn, että intiaani takaisin talenttiin ja kolkyt donaa sille näppiin. Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio. |
sartzan 07.10.2007 23:59:50 | |
---|
ohjaus Nurkkasilmällä katoin ohjelmaa tänään ensimmäistä kertaa. Ja enemmän kuin yksikään esiintyjä, otti kyllä ohjaus kupoliin. Mistä ne löytää ohjelmiin aina aika ajoin ohjaajia, joilla ei ole alkeellistakaan käsitystä miten esim. tanssia kuvataan? Toki sen pienen pojan esityksestä sinänsä voi olla montaa mieltä noin niinkuin muuten, mutta ensimmäisenä siinä pisti mulla silmään ohjaajan neronleimaus käyttää puolikuvia, eli käytännössä puolet koreografiasta jäi tv-yleisölle arvaukseksi, kun tanssaava tenava näkyi pääsääntöisesti vain vyötäröstä ylöspäin. Oli siellä vissii kaks tai kolme maksimissaan sekunnin mittaista välähdystä, jossa näkyi koko tanssaaja, ja ehkä jopa pilkahdus lavaakin. Mutta noin niinkuin kotisohvaltakaan ei oikein saa käsitystä oliko se esitys nyt hyvä vai huono, kun ei kertakaikkiaan näe, mitä puolet tanssijan kropasta tekee, ja miten esiintyjä käyttää lavaa hyödyksi. Eli esitystä noinniiku kokonaisuutena. Ohjaajalle karttakeppiä sormille. "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
jp8000 08.10.2007 00:19:24 | |
---|
Onkohan tämä ohjelma Suomen X-factor?? Ethnicolor or OK, do it fast many times a day makes me happy. |
JPQ 08.10.2007 00:21:51 | |
---|
Kuvaus tosiaan on onneton ja tuomarit muun taso vaihtelee. |
VR 08.10.2007 01:10:04 | |
---|
Ootan sitä hetkeä kun joku tekee tämän Talentissa: http://www.youtube.com/watch?v=e2o1ww_Nexk En ole muistanut kertaakaan vielä ohjelmaa katsoa, mutta toi tuli mullakin heti mieleen kun kuulin tästä ohjelmasta. Toivottavasti myös Nastolan kansalaisopiston joulujuhlassa jokunen vuosi sitten esiintynyt steppaava hanuristi osallistuu. Äijällä oli vanhan ajan pelimannikuteet sekä komea kaulaparta. Hänelle soisin mielelläni sen 30 tonnia. Everything is a OK! YNWA |
Simo78 08.10.2007 10:15:57 (muokattu 08.10.2007 13:19:58) | |
---|
Jäi näkemättä eilen, kun oli parempaa tekemistä. Taitaa kirjoitusten perusteella melkein kiven tuijottaminenkin olla mielenkiintoisempaa? Oliko tällä kertaa mitään bändiä veivaamassa? Jotenkin tuntuu, että näitä ohjelmasta tulleita kommentteja on mielenkiintoisempaa lukea, kuin katsoa itse ohjelmaa. Tämä kertonee aika paljon tasosta... Kyllä mulla alkaa käymään nää perkeleen tositv:t ja kykykisat hermoille. Miksi ei telkkarissa panosteta laadukkaaseen viihteeseen ala isänmaan toivot/studio julmahuvi jne.? |
Hannu H. 08.10.2007 12:38:01 | |
---|
Kyllä multa alkaa tulee nää perkeleen tositv:t ja kykykisat hermoille. Miksi ei telkkarissa panosteta laadukkaaseen viihteeseen ala isänmaan toivot/studio julmahuvi jne.? Myös laadukkaita musaohjelmia suomi kaipaisi. Tyyliin "se yksi ruotsalainen heebo jonka talkshowssa käy kylässä kaikki ykkös nimet soittamassa mut en muista ny jätkän nimeä". Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
Sir Härö 08.10.2007 13:25:53 | |
---|
Jäi näkemättä eilen, kun oli parempaa tekemistä. Taitaa kirjoitusten perusteella melkein kiven tuijottaminenkin olla mielenkiintoisempaa? Oliko tällä kertaa mitään bändiä veivaamassa? Jotenkin tuntuu, että näitä ohjelmasta tulleita kommentteja on mielenkiintoisempaa lukea, kuin katsoa itse ohjelmaa. Tämä kertonee aika paljon tasosta... Kyllä mulla alkaa käymään nää perkeleen tositv:t ja kykykisat hermoille. Miksi ei telkkarissa panosteta laadukkaaseen viihteeseen ala isänmaan toivot/studio julmahuvi jne.? Eilen sain lähes totaalisen raivokohtauksen katsoessani tekstiteeveeltä päivän ohjelma tarjontaa. Urheilua, yleisurheilua, urheilukatsaus, saappaanheiton mm, urheilua, formulat, vapaatharjoitukset, aika-ajot, formulat, formulastudio, formulajuttuja, uusinta San Marinon GP vuodelta 84, formulastudio, ruutulippu, urheiluruutu, urheilua, salatut elämät, formulakatsaus, 4. divarin jalkapallomatsi, formulan, uutiset, urheiluruutu, vartin sää, golfia, yö chat. Tuleeko telkkarista enää ikinä muuta kuin urheilua joka kanavalta? Välissä tulee joku helvetin huono saippua sarja ja sitten jatkuu jääkiekko.. Vaikka mielipiteeni muuttuu usein, se ei muuta sitä tosiasiaa että olen aina oikeassa! |
Rattata 08.10.2007 13:42:01 | |
---|
Tuleeko telkkarista enää ikinä muuta kuin urheilua joka kanavalta? Välissä tulee joku helvetin huono saippua sarja ja sitten jatkuu jääkiekko.. Tulee sieltä Talent. |
kk80 08.10.2007 13:57:46 | |
---|
Tuleeko telkkarista enää ikinä muuta kuin urheilua joka kanavalta? Välissä tulee joku helvetin huono saippua sarja ja sitten jatkuu jääkiekko.. Lätkä on siirretty maksukanavien puolelle, älä itke. Täysin ohi aiheesta, mutta itse olen huomannut että Yle Extralta tulee aikapaljon tuollaista "pientä kivaa" -ohjelmaa. Musavideoita, haastatteluja, live-vetoja jne. Teemalta tulee dokkareita ja ajoittain mielenkiintoisia sarjoja, esim. Saatana saapuu Moskovaan. Kun vertaa Ylen ohjelmia kaupallisten kanavien tosi-tv:hen ja 4D dokumentteihin niin TV-maksu ei olekkaan yhtään hullumpi keksintö... Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
aikavaikea 08.10.2007 14:06:57 | |
---|
Täysin ohi aiheesta, mutta itse olen huomannut että Yle Extralta tulee aikapaljon tuollaista "pientä kivaa" -ohjelmaa. Juu, eilenkin tuli mäkihyppykisa vuodelta 1992 featuring young Toni Nieminen. :-D En todellakaan aio enää katsoa tätä Talentia edes myötähäpeän toivossa. Enough is enough lauloi jo Status Quo. I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |