LamaAjanElvis 19.12.2006 12:18:11 | |
---|
Muistaakseni jossain jaksossa se joutu vankilaan kun susi ja myyrä kusetti sitä. Tuo on just yks juttu mikä muistuu niistä tarinoista ihan parhaiten. Katteli sieltä kalteroidusta ikkunasta pihalle ja käveli ympyrää. "I can't believe you called me a chucker. No way I'm a chucker. I do not chuck, never chucked, never have chucked, never will chuck, no chuck!" - George Costanza. Sormet lähtee soundista. |
Fuzzy Boner 19.12.2006 12:28:57 | |
---|
Tripodien aika! Möllisty |
Ed_Guy 19.12.2006 21:33:31 | |
---|
Tuo on just yks juttu mikä muistuu niistä tarinoista ihan parhaiten. Katteli sieltä kalteroidusta ikkunasta pihalle ja käveli ympyrää. Jep surullista. Mutta yritin kaivaa googlen ja ylen kautta, mutta eipä löytynyt nimeä. Ei heitetä vielä toivoa hukkaan ehkä joku löytää sen vielä "Todellisuus on vain viinan puutteen aiheuttama illuusio" |
rokiroki 20.12.2006 09:47:10 | |
---|
joskus 70 luvun puolivälissä? tuli sarja Lumikenttien kutsu. Muistaakseni meillä oli MV-televisio......itse olin sillloin n 12 v En ole huomannut että ko sarjaa olisi tullut uusintana, sarjan tunnussävel oli erittäin suosittu sekä alkuperäisenä :I wanna go.... että suomenkielisenä : Kaipaan kotiin..... Olisko ollut Tapio Heinonen tai Jukka Raitanen. Toinen hyvä sarja vähän myöhemmin oli Tsaarin kuriiri, tunnussävel Nadja.... Allekirjoitus_____________
nimen selvennys |
alKOaine 20.12.2006 14:44:34 | |
---|
Mikähän se oli semmonen sarja jossa jonkun äijän keskisormeen oli piirretty naama ja loput sormet olivat jalkoja. Sitten tämä olio, olikohan se joku hipsiäinen tai hapsiainen, kuljeksi hiekkalaatikossa ja miesääni selosti tarinaa. Siinä vasta budjettisarja! What the F*uck?! Eighties Rock!! |
Prophet 20.12.2006 19:11:35 | |
---|
|
Noita 20.12.2006 21:54:46 | |
---|
Ihan sairaan hyviä sarjoja oli ainakin Sledge Hammer, Safiiri ja Teräs, Avaruusasema Alfa ja Taisteluplaneetta Galagtica (kirjoitettiinhan se noin?). Katsottiin niitä aina veljen kanssa pienempinä ja tosi hyviä muistoja jäänyt noista, aivan upeita vanhoja nostalgisia sarjoja, tahtoo nähdä taas! En allekirjoita. |
sellisti 20.12.2006 22:14:47 | |
---|
Eikö tätä muista kukaan..? No kukas muistaa sitä (lasten)ohjelmaa, missä joku täti ja pöllö asu samassa talossa ja niille sitten aina sattu kaikenlaista? En muista oliko se peräti joku opetusohjelma. Sen alkutunnarissa se täti ajo polkupyörällä ja sitten se meni pöpelikköön kun ei osannut päättää kääntyiskö oikeelle vai vasemmalle. Olikohan se vielä ruotsinkielinen..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Noita 20.12.2006 22:20:13 | |
---|
Eikö tätä muista kukaan..? Se on se Mummi! Pikkusisko katsoi sitä hirmupaljon pari kuukautta sitten, ihan lemppari. Ja olihan tuo ihan sympaattinen sarja, kun sitä itsekin siinä videolta katselin siskon seurana. En allekirjoita. |
poppamies 20.12.2006 22:26:15 | |
---|
G strings are for strippers! |
Noita 20.12.2006 22:29:13 | |
---|
Mummi se oli, sellainen lempeän näköinen nukkesysteemi. Ja sit sillä oli se lapsenlapsi tai joku naapurinpoika joka seikkaili sen kanssa.. ja kissakin sillä taisi olla? Ja yhdessä jaksossa sen talossa ei ollut lämmitystä ja sitä paleli niin se neuloi niin ison kaulaliinan että se meni koko talon ympäri monta kertaa eikä enää ollut kylmä. En allekirjoita. |
Chrissie 21.12.2006 01:03:15 | |
---|
Mikähän se oli semmonen sarja jossa jonkun äijän keskisormeen oli piirretty naama ja loput sormet olivat jalkoja. Sitten tämä olio, olikohan se joku hipsiäinen tai hapsiainen, kuljeksi hiekkalaatikossa ja miesääni selosti tarinaa. Siinä vasta budjettisarja! Hapsiainenhan se. Todellista performanssitaidetta YLEn budjeteilla. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
sellisti 21.12.2006 22:06:42 | |
---|
Muistan muistan... Se taisi olla täma SVT'n lastenohjelma "Från A till Ö" http://70tal.blogspot.com/2006/03/frn-till.html Tämähän se oli, kiitoksia paljon. Muistelinkin hämärästi että aakkoset liittyivät jotenkin sarjan teemaan. Olis tietysti voinu kuvauksessa mainita ettei kyseessä ole mikään animaatio. Tuon Noidan ehdottaman Mummi-sarjankin kyllä muistan. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Noita 21.12.2006 22:36:08 (muokattu 21.12.2006 22:36:27) | |
---|
Olis tietysti voinu kuvauksessa mainita ettei kyseessä ole mikään animaatio. Tuon Noidan ehdottaman Mummi-sarjankin kyllä muistan. Hitsi, olin ihan varma. No mutta tajusinkin just että ei se Mummi polkupyörällä pusikkoon ajanut vaan jollain motskarilla jopa. En allekirjoita. |
Prophet 21.12.2006 23:54:42 | |
---|
No voi helkkari, olispa ollut melkoisen nostalgista katsoa uudestaan. Pitänee myöhemmin tarkistaa FST-kanavan ohjelmatarjonta vuodelle 2007, jos tuo Brödrene Dal och Spectralsteinene tulisi sieltä uusintana. |
Antiharras 23.12.2006 13:32:20 | |
---|
Jem and the Holograms oli sairaan kova penskana, bändien "musiikkivideot" ja päähenkilön kolmiodraama alter egonsa kanssa oli jotain niin huisia. Muistaakos joku sarjoja Seikkailujen(?) Linnake tai Kaunotar ja Hirviö, jossa oli Linda Hamilton? I'm still standing here, something must have kept me thinking. |
Chrissie 23.12.2006 19:12:43 (muokattu 23.12.2006 19:13:01) | |
---|
Muistaakos joku sarjoja Seikkailujen(?) Linnake Olisiko kyse Seikkailujen Linnasta? Perustuen Seikkailu-sarjaan, jossa neljä lasta ja papukaija onnistuvat joutumaan ties mihinkä vaaroihin. Niitä on ainakin Seikkailujen Linna, Seikkailujen Saari ja Seikkailujen Joki. En ole juurikaan sarjoja katsonut, mutta kirjat olivat pirun kovia. Paljon parempia kuin Viisikot! Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Niittomies87 25.12.2006 13:02:31 | |
---|
Tota Seikkalujen Linnake-nimeä mä varmaan olen tässä mieleni sokkeloista hakenut kun muistan että joskus natiaisena tuli katsottua sarjaa, jossa muutama nuori oli just jossain linnakkeessa ja jotain pahoja äijiä siellä muistaakseni pyöri. Jossain jaksos yks nuorista piiloutui linnan haarniskaan. Mutta Zorro, Macgyver, Ritari Ässä, Myrskylinnut, Matka maapallon ympäri etc. oli kaikki kovia. Tosin näistähän ei moni ole kokonaan tv:stä kadonnut mutta piru kun sais uusintoja näistä... |
Chrissie 25.12.2006 13:18:27 | |
---|
Tota Seikkalujen Linnake-nimeä mä varmaan olen tässä mieleni sokkeloista hakenut kun muistan että joskus natiaisena tuli katsottua sarjaa, jossa muutama nuori oli just jossain linnakkeessa ja jotain pahoja äijiä siellä muistaakseni pyöri. Jossain jaksos yks nuorista piiloutui linnan haarniskaan. No niin, Seikkailujen Linna se on, eikä Linnake. Haarniska vahvisti asian. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Antiharras 28.12.2006 12:11:52 | |
---|
No niin, Seikkailujen Linna se on, eikä Linnake. Haarniska vahvisti asian. Ei tainnut olla, kyseessä oli jonkinlainen pre-tositeeveekilpailu, tyypit nakattiin linnaan ja niiden piti kerätä kolikoita erilaisilla tehtävillä. Muistaakseni päämääränä oli päästä tornissa olevan tietäjän luo tms. I'm still standing here, something must have kept me thinking. |