Boldari 22.05.2006 00:11:19 | |
---|
Laine, ajattele. Koita miltä se tuntuu. |
Moratoria 22.05.2006 04:00:53 | |
---|
Mahtavaa! |
Bee-äf 22.05.2006 08:44:22 | |
---|
Euroviisujakin voisi tosiaan ainakin jollain tasolla viedä vähän maanläheisempään suuntaan; ei kaiken tarvitse olla niin helkkarin mahtipontista ja prameaa. Mutta eikös se hölmöys ja mahtipontisuus, tietynlainen vanhahtavuuskin ala olla jo euroviisujen tavaramerkki? Sillähän meiningillä Lordikin voiton vei, vaikkei edustanutkaan perinteistä euroiskelmää. Mun mielestä voisi viedä Viisujen höppänyyttä vielä pitemmälle, niin että se alkaisi muistuttaa jotain psykedeelistä oopperafestivaalia tyyliin Rocky Horror picture show... With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
LiiMaNHeNKi 22.05.2006 10:37:02 (muokattu 22.05.2006 14:40:14) | |
---|
Mun mielestä voisi viedä Viisujen höppänyyttä vielä pitemmälle, niin että se alkaisi muistuttaa jotain psykedeelistä oopperafestivaalia tyyliin Rocky Horror picture show... Kaikille eurooppalaisille postilähetyksenä LSD-tipat jotka jokainen nappaisi juuri ennen viisujen alkua ja itse kisat olisivat aivan hullut monituntiset ääni-kuva-orgiat. Olisi koko Eurooppa tripillä sen illan ja aamulla sitten mietittäisiin, että kuka voitti. Laiskuus on viisauden alku. |
hahuusko 22.05.2006 12:32:12 | |
---|
Jos me oikeasti ollaan kiitollisia Lordille tästä voitosta niin paras tapa osoittaa se on kai ostaa Lordin levy. Itse ajattelin tehdä näin ihan palkintona sisukkaasta työstä, vaikka en välttämättä levyä ihan joka päivä kuuntelisikaan. Lordi teki kuitenkin suomalaisen musiikin historiaa, ja levy on kiva muisto mukavasta Ateenan yöstä vielä vuosia myöhemminkin. Näin. Itse kävinkin juuri ostamassa oman Arockalypsen. Näköjään aika moni muukin on ollut samaa mieltä, jouduin lähtemään kolmesta levykaupasta tyhjin käsin ja neljännessäkin kaupassa oli vain yksi Arockalypse jäljellä. |
kk80 22.05.2006 23:01:02 | |
---|
Vähän sama homma kun olympialaisissa. Joka isäntä haluaa järjestää edellisiä isommat, hienommat ja kalliimmat kisat mielettömillä alku- ja loppuseremonioilla. Mammuttitauti mahtaa vaivata noita kisoja. Itse en kyllä oikein ymmärrä mihin se 10 miljoonaa saadaan uppoamaan. Okei, varsinainen tapahtumahan kustantaa varmaan vain murto-osan kustannuksista, majoituksiin, kestitykseen, tv-yhteyksiin yms. saadaan varmasti rahaa palamaan rutkasti. Mutta silti tuntuu oudolta, että parin päivän häppeninkiin saadaan rahaa palamaan toista kymmentä miljoonaa. Esim. yleisurheilun mm-kisat olivat laaja kokonaisuus ja niiden budjetti oli jotain 30 miljoonaa.... Osaako joku viisaampi informoida mihin se raha oikein menee? Suomella vois olla hyvä sauma tehdä tyylikkäät viisut vähän hillitymmän kaavan mukaan. Ei missään nimessä. Ei todellakaan kannata tehdä mitään tyylikkäitä ja hillittyjä viisuja. Vedetään täysin överiksi. Kalliiksihan sen ei tarvitse tulla, kunnon mahtipontista kitchiä saanee halvalla. Jos itse saisin päättää viisuista tulisi oikeat übereuroviisut. Viimeisimpiä european musicawardseja voisi matkia ihan huoletta. Markkinoidaan suomea entisenä itäblokin maana, juontajaksi jokin paikallinen "Borat" joka juontaisi shown jääkarhujen ja pätkivien tv-ruutujen keskeltä. Kaikki euroviisujen kliseet ja ällöimmät suomi sterotypiat mukaan, maisemakorteissa vilahtelisi tietenkin joulupukki ja poroja. Tyylikkyys ja viisut eivät sovi samaan lauseeseen. Kieli poskessa ne pitää tehdä. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
sellisti 23.05.2006 00:23:41 | |
---|
Mammuttitauti mahtaa vaivata noita kisoja. Itse en kyllä oikein ymmärrä mihin se 10 miljoonaa saadaan uppoamaan. Okei, varsinainen tapahtumahan kustantaa varmaan vain murto-osan kustannuksista, majoituksiin, kestitykseen, tv-yhteyksiin yms. saadaan varmasti rahaa palamaan rutkasti. Mutta silti tuntuu oudolta, että parin päivän häppeninkiin saadaan rahaa palamaan toista kymmentä miljoonaa. Esim. yleisurheilun mm-kisat olivat laaja kokonaisuus ja niiden budjetti oli jotain 30 miljoonaa.... Osaako joku viisaampi informoida mihin se raha oikein menee? No siinähän pitää mm. järjestää kaksi isoa tapahtumaa - ensin semifinaali ja sitten itse finaali. Ei missään nimessä. Ei todellakaan kannata tehdä mitään tyylikkäitä ja hillittyjä viisuja. Vedetään täysin överiksi. Kalliiksihan sen ei tarvitse tulla, kunnon mahtipontista kitchiä saanee halvalla. Jos itse saisin päättää viisuista tulisi oikeat übereuroviisut. Viimeisimpiä european musicawardseja voisi matkia ihan huoletta. Markkinoidaan suomea entisenä itäblokin maana, juontajaksi jokin paikallinen "Borat" joka juontaisi shown jääkarhujen ja pätkivien tv-ruutujen keskeltä. Kaikki euroviisujen kliseet ja ällöimmät suomi sterotypiat mukaan, maisemakorteissa vilahtelisi tietenkin joulupukki ja poroja. Tyylikkyys ja viisut eivät sovi samaan lauseeseen. Kieli poskessa ne pitää tehdä. No toi olis tietysti toinen mahdollisuus, sellainen kunnon parodia nykyeuroviisuista. Eipä vaan taida Yle moiseen ryhtyä. Mieluummin mä näkisin vaikka ne hillitymmätkin viisut kuin tismalleen saman kaavan toistamista kuin mitä on vuosikaudet nähty. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
timus 23.05.2006 01:53:03 | |
---|
Markkinoidaan suomea entisenä itäblokin maana, juontajaksi jokin paikallinen "Borat" joka juontaisi shown jääkarhujen ja pätkivien tv-ruutujen keskeltä. Kaikki euroviisujen kliseet ja ällöimmät suomi sterotypiat mukaan, maisemakorteissa vilahtelisi tietenkin joulupukki ja poroja. Tyylikkyys ja viisut eivät sovi samaan lauseeseen. Kieli poskessa ne pitää tehdä. Tuo local Borat ois aivan megalomaanisen herkullinen ajatus, mutta ei taida ihan riittää vielä maamme äly ja uskallus. Kyllä siellä pitää olla arvokkuutta, Suomen kulttuurista kumpuavia etnomystisiä väliaikatansseja ja lapin maisemaa ja Sibelius-monumenttia ja Suomenlinnan lauttaa :-) Listen to the stage manager and get on stage when they tell you to. No one has time for the rock star bullshit. None of the techs backstage care if you're David Bowie or the milkman.
--Henry Rollins |
Bee-äf 23.05.2006 08:45:14 | |
---|
Lainataan Silvia Nightia juontohommiin. Parivaljakoksi Nykäsen Masa tai Wallu Walpio. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Roger 23.05.2006 09:27:20 | |
---|
Mammuttitauti mahtaa vaivata noita kisoja. Itse en kyllä oikein ymmärrä mihin se 10 miljoonaa saadaan uppoamaan. Okei, varsinainen tapahtumahan kustantaa varmaan vain murto-osan kustannuksista, majoituksiin, kestitykseen, tv-yhteyksiin yms. saadaan varmasti rahaa palamaan rutkasti. Mutta silti tuntuu oudolta, että parin päivän häppeninkiin saadaan rahaa palamaan toista kymmentä miljoonaa. Esim. yleisurheilun mm-kisat olivat laaja kokonaisuus ja niiden budjetti oli jotain 30 miljoonaa.... Osaako joku viisaampi informoida mihin se raha oikein menee? Euroviisut on muutakin kuin kaksi showta. Se on puolentoista viikon mittainen häppeninki jonka medianäkyvyys on yleisurheilun EM-kisojen luokkaa. Suurimman osan budjetista lohkaisee varmasti tapahtumatekniikka, (Eastwaylla taitaa olla isot euron kuvat silmissään) mm. pelkkä lava on helvetin kallis. Sekä tietenkin televisiointi. Myös majoitus yms. maksaa maltaita. Hotellien hinnat nostetaan tapahtuman ajaksi vähintään kolminkertaisiksi, koska kysyntä ylittää tarjonnan. Eikä Hjallis Pallis varmasti ilmaiseksi halliaan kisoja varten anna... Ei missään nimessä. Ei todellakaan kannata tehdä mitään tyylikkäitä ja hillittyjä viisuja. Vedetään täysin överiksi. Kalliiksihan sen ei tarvitse tulla, kunnon mahtipontista kitchiä saanee halvalla. Jos itse saisin päättää viisuista tulisi oikeat übereuroviisut. Viimeisimpiä european musicawardseja voisi matkia ihan huoletta. Markkinoidaan suomea entisenä itäblokin maana, juontajaksi jokin paikallinen "Borat" joka juontaisi shown jääkarhujen ja pätkivien tv-ruutujen keskeltä. Kaikki euroviisujen kliseet ja ällöimmät suomi sterotypiat mukaan, maisemakorteissa vilahtelisi tietenkin joulupukki ja poroja. Tyylikkyys ja viisut eivät sovi samaan lauseeseen. Kieli poskessa ne pitää tehdä. Eikös tämmöinen ollut viime kesän MM-kisojen avajaiset, überkitchin multihuipennus... Suurin pelkoni on että taas sama piiri pieni pyörii ja samat naamat järjestävät ja munaavat euroviisut... ja tapahtuman huipennuksena nähdään Ekku Peltomäen Finlandia laser-show... HELL YEAH... Ateenan viisut olivat visuaalisesti helvetin hienot. Mutta eiköhän suomalaiset nuokin osaa munata ja viisuissa esiintyy Mestarit areenalla featuring Tommi Läntinen ja euroopan suurin tuulikone. Ja juontajina toimii Marco Bjurström ja Simo Frangen.. Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon |
foetor ex ore 23.05.2006 09:39:59 (muokattu 23.05.2006 09:54:23) | |
---|
e. suht heikkoa läppää! |
aikavaikea 23.05.2006 09:48:33 | |
---|
Suurin pelkoni on että taas sama piiri pieni pyörii ja samat naamat järjestävät ja munaavat euroviisut... Eilen jotain (mahdollisesti) järjestävän tahon heeboa (en nyt muista nimeä, oisko ollut Stuba?) haastateltiin järjestelyistä ja hän totesi että hommat onnistuu kyllä, kun pidetään yleisurheilun MM-kisojen avajaisten kanssa tekemisissä olleet ihmiset kaukana tästä projektista. "I am familiar with forty-two different impressions left by tires. This, as you perceive, is a Dunlop, with a patch upon the outer cover. Heidegger's tires were Palmer's, leaving longitudinal stripes." - Sherlock Holmes |
Roger 23.05.2006 09:58:43 | |
---|
Eilen jotain (mahdollisesti) järjestävän tahon heeboa (en nyt muista nimeä, oisko ollut Stuba?) haastateltiin järjestelyistä ja hän totesi että hommat onnistuu kyllä, kun pidetään yleisurheilun MM-kisojen avajaisten kanssa tekemisissä olleet ihmiset kaukana tästä projektista. Ylläri pylläri... :) Putaansuu on kohtalaisen terävä kaveri. Lordin lehdistötilaisuus: http://194.252.88.5/yle24/video/Lordi_lehdisto.wma Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon |
Kampela77 23.05.2006 12:41:40 | |
---|
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Late_ 24.05.2006 23:18:11 (muokattu 25.05.2006 00:49:54) | |
---|
Ylläri pylläri... :) Putaansuu on kohtalaisen terävä kaveri. Lordin lehdistötilaisuus: http://194.252.88.5/yle24/video/Lordi_lehdisto.wma Jep, mutta kumman paljon puhuu rahasta hän... "Sit kun päästään Ville Valon lompakon paksuuteen.." Sekö vaan on tärkeetä? -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
anttipi 24.05.2006 23:24:44 | |
---|
Jep, mutta kumman paljon puhuu rahasta hän... "Sit kun päästään Ville Valon lompakon paksuuteen.." Soon kato huumoria. "Oh, it's so neat to beat your meat while sitting on the toilet seat - Isn't life divine,
Funiculì, funiculà. |
Late_ 24.05.2006 23:38:06 | |
---|
Soon kato huumoria. Onko? Aika hyvin piilotti meinaan sen huumorin/sarkasmin puheeseensa, sillä en sitä siitä huomannut. Toivon kyllä että oli. Lähemmäs 10 kertaa siellä oli puhetta "jos sitä rahaa ois iha niinku junou vitusti niin..." -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
aivokuolio 25.05.2006 00:09:17 | |
---|
Onko? Aika hyvin piilotti meinaan sen huumorin/sarkasmin puheeseensa, sillä en sitä siitä huomannut. Toivon kyllä että oli. Lähemmäs 10 kertaa siellä oli puhetta "jos sitä rahaa ois iha niinku junou vitusti niin..." Just niin joo. Mahdoitko kuinka tarkasti kuunnella tuota? Rahan määrästä puhuttiin suurimmaksi osaksi vain siinä yhteydessä, kun Lordi mietti minkälaista showta hän rakentaisi jos budjetin suhteen ei olisi kattoa. Ja tuo Ville Valo-juttu oli ihan sarkasmia. Kato sanakirjasta selitys. 3 henkilöä tai 240 kg lihaa |
Late_ 25.05.2006 00:44:04 (muokattu 25.05.2006 00:53:30) | |
---|
Just niin joo. Mahdoitko kuinka tarkasti kuunnella tuota? Rahan määrästä puhuttiin suurimmaksi osaksi vain siinä yhteydessä, kun Lordi mietti minkälaista showta hän rakentaisi jos budjetin suhteen ei olisi kattoa. Ja tuo Ville Valo-juttu oli ihan sarkasmia. Kato sanakirjasta selitys. No ollapa sitä nyt viisasta aikuista ja hieman ehkä fanipoikaakin? Ei mun tarvi sitä selitystä katsoa mistään, ihan tuttu sana kyllä. Kyllä se siitä rahasta vähän liikaa mun makuun kuitenkin puhui, sulla voi olla eri käsitys asiasta. En kuitenkaan ollut sua/ketään kohtaan mitenkään hyökkäävä, joten en ymmärrä miks noin rajusti heti vaahtoat. Rahasta puhuttiin myös siinä, että.. "Saatais keikkoja ja näin ollen töitä. Ja siis rahaa.. sittenhän olis kivaa" Tostakin päätelmiäni muodostin. Koitappa seuraavassa viestissäs antaa vähän asiaa ton ylenkatsovan perseilys lisäksi. E: Lisätäänpä nyt vielä. Tottahan toki muusikon olisi hienoa itsensä musiikilla elättää ja sitähän herra Lordikin tossa varmaan tarkotti. Mutta silti, yhden haastattelun aikana puhutaan noin monta kertaa rahasta ja siitä mitä sillä saa. Musiikkia taiteen vuoksi, ei rahan vuoksi. -We dreamed of a world in peace, but killed for a life of ease- |
Super-Jari 25.05.2006 01:13:29 | |
---|
Musiikkia taiteen vuoksi, ei rahan vuoksi. Eläs jauha paskaa. Pitää työstä saada palkkaa. Miltä tuntuisi odottaa kun saisi jatkaa ja jatkaa ja jatkaa? |