Aihe: Jääkiekon MM-kisat, Minsk 9.-25.5.
1 2 3 4 536 37 38 39 4045 46 47 48 49
DM
24.05.2014 20:59:48 (muokattu 24.05.2014 21:00:41)
Jumalauta, Saukkosen osakkeet nousi ihan uudelle tasolle laulun myötä. :D

Muuten aika pettymys koko matsi jos kiekkoviihdettä haki. Tsekki oli vissiin jättänyt valmistautumiset väliin Kanadan tapaan ja Jagrkin kiukkuili jo alusta asti. Leijonat toki käytti tän hyväksi niin kuin pitääkin ja finaaliin tää tiimi näillä matseilla kuuluukin. Huomenna sit KOVA matsi!
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
masterhat
24.05.2014 21:00:08 (muokattu 24.05.2014 21:00:37)
Uijuijui! Toivottavasti mikas selostaa myös finaalin, ja kivenkova venäjä voitetaan! Rinne on kova!
Funkånaut
24.05.2014 21:02:04 (muokattu 24.05.2014 21:02:40)

Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Quru
24.05.2014 21:03:40 (muokattu 24.05.2014 21:05:24)
Alkusarjaan piti jäädä, mitali tuli. Toivottavasti kirkkaampi, tämän päiväisen perusteelka kaikki eväät löytyvät. Samana vuonna U21-kultaa, Olympiapronssia ja vähintään hopeaa MM-kisoista. Suomalaisen jääkiekkoilun tila on hälyttävä.
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?"
carnation
24.05.2014 21:04:13
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Tympee Huttunen
24.05.2014 21:04:23
Oli kyllä todella vahva peli Suomelta. Pari heikompaa hetkeä, mutta muuten oli selvää hallintaa. Kolmannessa erässä oli vanhaa Suomi-kiekkoa, jossa kiekkoa pyöritellään kulmissa, äijän vaihtuessa. Onneksi se sopi tuohon tilanteeseen, kun aikaa pelattiin, ennen sillä koitettiin hyökätä:)

Venäjää vastaan on aiempaa vahvempi joukkue. Revanssin paikka on aina parempi ja altavastaajana on helpompi lähteä otteluun. Toivottavasti Venäjä pitää voitttoa itsestäänselvyytenä, kun aikaisempikin hoitui.

Vähän ristiriitaiset fiilikset matsin suhteen, jos Suomi voittaa Putin hyökkää taas johonkin naapurimaahan:)
LordWinter
24.05.2014 21:06:01
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
Dunga
24.05.2014 21:06:59
War... war never changes.
Tympee Huttunen
24.05.2014 21:07:59
Void: Dannyn kommentit on kyl parhaita :)

No en mä tiedä, tarviiko toista koko ajan nälviä?
Bongowing
24.05.2014 21:16:46
Suomalainen jääkiekkokulttuuri 2.0.
But where the heck is magenta?
LaMotta
24.05.2014 21:19:38

Jos Suomella on huono joukkue niin muilla on vielä huonommat. Suomi teki perinteiset Kanadat, eli voitti pelejä sitten kun niitä piti voittaa.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
DirtyFingers
24.05.2014 21:19:43
Void: Dannyn kommentit on kyl parhaita :)

Jatkoajan puolella danny hehkuttaa :D.
Come with me for fun in my buggy
Röntgen-Jeesus
24.05.2014 21:33:04

En ois helvetti soikoon uskonu. Immosen Jarkko ehottomasti nostanu tasoaan. Pekka Rinne kisojen paras mokke. Tosi rauhallisen näköistä touhua. Lehterä kahteen peliin 2+3. Tähän malliin huomennaki.

-95 kaatui myös Tsekki luvuin 3-0 välierässä.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
eino mutku
24.05.2014 21:37:45
Quru: Alkusarjaan piti jäädä, mitali tuli. Toivottavasti kirkkaampi, tämän päiväisen perusteelka kaikki eväät löytyvät. Samana vuonna U21-kultaa, Olympiapronssia ja vähintään hopeaa MM-kisoista. Suomalaisen jääkiekkoilun tila on hälyttävä.

Kyllä muakin ressaa toi huono menestys niin ettei meinaa yöllä uni tulla. Onneks täältä saa vertaistukea!

Suomesta on kuin varkain tullut jääkiekon kovin ylisuorittaja.
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Funkånaut
24.05.2014 21:41:49 (muokattu 24.05.2014 21:41:58)

DirtyFingers: Jatkoajan puolella danny hehkuttaa :D.

:{DDDD

1. EI tuolla joukkueella mihinkään puolivälieriin mennä. Hyvä jos Kazakstanin onnistuvat voittamaan. Eipä tarvitse Leijonien edesottamuksia enää näissä kisoissa seurata.

2. Aaltosella oli selkä klesana ja Kukkosella paukut loppu finaalisarjan jäljiltä. Suomella taitaa olla tällä hetkellä vielä kaksi passia leimaamatta (Korpikari ja T.Sallinen). Jos joku NHL:stä vapautuisikin, niin tuskinpa niitä hirveästi kiinnostaa tulla tuon joukkueen avuksi.

Ja kaksi viikkoa myöhemmin: Onhan tämä aivan käsittämätön joukkue. Ja tuolla pelillä voidaan kyllä kaataa Venäjä, joka ei missään nimessä enää ollut Ruotsi-välierässä sama joukkue kuin alkusarjassa.
Vain kolme kertaa olen joutunut käyttämään ehkäisyä, eikä kertaakaan ole tullut minkäänlaista sukupuolitautia. Minä olen koirilta oppinut, että ensin pitää haistaa ennen kuin saa maistaa. - Pekka Siitoin
Funkånaut
24.05.2014 21:46:26

Anonymous-jazz: Finaalissa pelaa mitä todennäköisimmin Venäjä ja USA.

Tsekki ja Ruotsi sitten ratkovat pronssin kohtalon.

Suomi jää alkulohkoon. Ei riitä paukut kun häviää Latvialle, Venäjälle, Saksalle ja Sveitsille.

Ei tää loppupeleissä mennyt niin kovin kauas. Kahden vikan pelin joukkueista sentään kolme täysin oikein. :)
hullu_ukko
24.05.2014 21:46:50 (muokattu 24.05.2014 21:50:31)
Olen todella huolissani suomalaisen kiekkoilun tasosta. Ihan väärin pelaamalla on taas voitettu ja saatu aikaan tuloksia. Oikeasti tärkeintä on voittaa Valko-Venäjän kaltaiset rupusakit vähintään 6-0, päästä puolivälieriin lohkoykkösenä, pyörittää peliä näyttävästi vastustajan alueella hienoja maaleja hakien ja sitten pudota neljän parhaan joukosta, kun hienot kuviot päätyy ohilaukauksiin ja vastustajan vastahyökkäyksiin, joista ne viimeistelee kovalla prosentilla.

Tällainen viisikkopuolustaminen on aivan Ö-luokan joukkueiden pelitapa. Suomi ei enää eroa näistä jääkiekon kehitysmaista mitenkään. Katsokaa nyt, kun joku Tanskakin on samanlaisella pelillä jatkuvasti neljän parhaan joukossa.
✡ | Kappale kertoo maailmanlopusta, koska maailmanlopun tuoma loppu on mustattu eli blackened. -Wikipedia | ✡
LordWinter
24.05.2014 21:51:55
Se ois sitte OLL-Ille uran kymmenes arvokisamitali. Ois vitummoista jos ois kultainen.
"Hahaha, kiristääkö esarista, onko toistuvia tulehduksia? Annas kun Tohtori Jutku silpoo peniisi." -Röntgen-Jeesus
janezki_
24.05.2014 21:59:21
Huomenna:
http://static.iltalehti.fi/sotshi-2014/putin1902MT_sb.jpg

Ilmoitanko jo töihin, että en tule viikkoon, koska torilla tavataan ja rillataan?
Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
Tympee Huttunen
24.05.2014 21:59:34
Funkånaut: Ei tää loppupeleissä mennyt niin kovin kauas. Kahden vikan pelin joukkueista sentään kolme täysin oikein. :)

Hyvä allekirjoitus sulla:D Naurattaa kyllä toi, että kolme kertaa on käynyt niin, että haistamisen jälkeen on valtakunnan johtaja päättänyt laittaa kumin päälle. Kerran oli kirpparilla Siitoimen pöytä myynnissä. Olisi melkein pitänyt ostaa.

Jääkiekkoon liittyen, mulla meni myös kaikki pitkävedot ja voittajavedot pieleen. Pienestä nämä hommat on kiinni.

Tulee kyllä mielenkiintoinen finaali. Suomi on petrannut peliä koko ajan. Tosin kauttaaltaan tuo slaavilohko oli lohkoista selkeästi parempi. Tsekkiä vastaan hoidettiin homma kotiin paremmin ja hallitummin, mitä yksikään alkulohkon matsi.

Ruotsille onnittelut pronssista.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)