Aihe: Joko Jarkko räväyttää?
1 2 3 4 536 37 38 39 40 41 42 43 44 45
Madtheswine
15.01.2012 03:14:42
Ja voittohan sieltä tuli. Loistava juttu!
JC
15.01.2012 03:19:13
Kyllä! Benneteaulla ei ollut aseita Jarkkoa vastaan. Tuossa toisen erän lopulla tuntui jo siltä, että Nieminen vain pallotteli ja antoi ranskalaisen tehdä ne ratkaisevat virheet.
carlos
15.01.2012 09:34:58
Hianoo Jarkko! Nyt sitten vaan samalla höökillä Nalbandiania kaatamaan...
by the grace of God
Jormaz
15.01.2012 09:42:44
Jarkko räväytti.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
sellisti
15.01.2012 11:09:45
Jormaz: Jarkko räväytti.

KYLLÄ! Ja lähes päivälleen ensimmäisen tittelin ja tämän ketjun perustamisen jälkeen. Kuusi vuotta, 147 turnausta ja 38 sivua keskustelua siihen meni, mutta kannatti odottaa..! Onpa mukavaa Jarkon puolesta että tuo synkkä finaalitilasto kaunistui nyt hieman. Ja hienoa että vielä tässä veteraani-iässä Jarkosta löytyy turnausvoittaja, kun lukemattomat tahot ovat olleet valmiit jo tuomitsemaan hänet entiseksi pelaajaksi jonka uralla on jäljellä enää laskusuuntaa. Toivottavasti tämä antaa nyt erinomaista boostia koko kaudelle, pianhan Jarkko on jo tulessa Australian avoimissa.

Onnea Jarkko, loistavaa!!
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
kiriminni
16.01.2012 18:54:41
Nyt ei räväyttänyt vaan reväytti vatsalihaksensa.
Sitten,kun peli alkaa kulkemaan niin paikat hajoaa...
author
16.01.2012 19:21:57
kiriminni: Nyt ei räväyttänyt vaan reväytti vatsalihaksensa.

Sillon ku pää kestää niin muut paikat hajoo. :P
Hot Rod Deluxe Torilla!
sellisti
16.01.2012 22:57:15

Tuskin tuo mikään aivan akuutti hajoaminen oli, varmaan kellä tahansa olis paikat tiukoilla vastaavan urakan jälkeen kuin mitä Niemisellä Sydneyssä, jossa tuli 12 matsia 8 päivässä. Jotain teippejähän sillä oli vatsassa jo siellä, mutta en tiedä miten läheisesti ne liittyi tuohon itse vammaan. Toivotaan ettei ole sen pitempi vaiva, mutta oli kyllä hyvin arvattavissa ettei Jarkko jaksa tuollaisen viikon jälkeen Australian avoimissa kovin täydellä höngällä. Aika kehno pelisilmä kyllä sikäläisillä järjestäjillä etteivät suostuneet siirtämään Niemisen peliä tiistaille, vaikka tämä oli edellisen viikon turnausvoittaja ja finaali siellä vielä siirtyi lauantailta sunnuntaille. Mutta eipä se välttämättä olisi johtanut juuri sen kummempaan lopputulokseen.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -jami
JC
16.01.2012 23:07:37
ATP-sijoitukseen tällä ei onneksi ole suurtakaan merkitystä, sillä 1. kierrosta pidemmälle ei Jarkko päässyt viime vuonnakaan. Ei muuta kuin vaiva kuntoon ja kohti uusia haasteita.
sellisti
16.01.2012 23:34:08
JC: ATP-sijoitukseen tällä ei onneksi ole suurtakaan merkitystä, sillä 1. kierrosta pidemmälle ei Jarkko päässyt viime vuonnakaan. Ei muuta kuin vaiva kuntoon ja kohti uusia haasteita.

Viime kaudella Jarkko ei ennen syksyä isoja pisteitä tainnut napsia ylipäätään juuri mistään, joten nyt olisi hyvä tilaisuus parannella rankingia roimastikin menestymällä kevään ja kesän kisoissa. Toivotaan siis että hyvä tatsi jatkuu toipumisen jälkeenkin.
jra
17.01.2012 08:12:04
sellisti: Tuskin tuo mikään aivan akuutti hajoaminen oli, varmaan kellä tahansa olis paikat tiukoilla vastaavan urakan jälkeen kuin mitä Niemisellä Sydneyssä, jossa tuli 12 matsia 8 päivässä.

Ihmetyttää miksi Sydneyssä piti olla mukana myös nelinpelissä. Tietysti etukäteen ei voi tietää että molemmissa tulee täysi setti, mutta joka tapauksessa turhan kovalta ohjelmalta tuntui juuri ennen isoa turnausta. Ja vielä jos tiedossa oli että pientä vammaa on.
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
HaloOfFlies
17.01.2012 12:42:12 (muokattu 17.01.2012 12:43:08)

Eikö tälle voisi muuten perustaa oman ketjun otsikolla "Joko Jarkko reväyttää?", jossa seurattaisiin että milloin Nieminen joutuu sairastuvalle minkäkin vamman takia.
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
sellisti
17.01.2012 22:42:43
jra: Ihmetyttää miksi Sydneyssä piti olla mukana myös nelinpelissä. Tietysti etukäteen ei voi tietää että molemmissa tulee täysi setti, mutta joka tapauksessa turhan kovalta ohjelmalta tuntui juuri ennen isoa turnausta. Ja vielä jos tiedossa oli että pientä vammaa on.

Eikös Nieminen sanonut että Sydneyn viikon puolivälissä alkoi vatsalihaksissa tuntua oireita..? Että ei kai se sentään ennen turnausta ollut vielä tiedossa, päinvastoin Nieminenhän on joka paikassa hehkuttanut kuinka hyvä harjoituskausi on ollut kun on saanut olla ihan terveenä. Kyllähän tuossa kaksinpelifinaalissa pisti silmään että ei Nieminen kovin monta ykkössyöttöä "ihan täysiä" lyönyt vaan laittoi ehkä tavallista enemmän sellaista kierteistä venkuraa, mutta mikäs siinä kun se vastustajaan puri riittävästi. Saattoi kuitenkin olla ainakin osittain syynä tuo vatsavaiva.

Eihän se nyt tietysti järkevän miehen hommaa ole pelata 8 päivässä 12 matsia, mutta tämä taisi nyt kuitenkin olla aika poikkeustapaus.
JC
27.01.2012 15:37:18
Olipa melkoinen taistelu Djokovicin ja Murrayn välillä.
sellisti
28.01.2012 19:59:47
JC: Olipa melkoinen taistelu Djokovicin ja Murrayn välillä.

Harmi kun ei ehtinyt katsoa matsia Eurosportilta. Murraylle olisi toisaalta toivonut voittoa, mutta Djokovic on noista kahdesta kyllä se joka pystyy Nadalin voittamaan finaalissa. Murray oli viime keväänäkin se joka oli kaikkein lähimpänä katkaista Djokovicin voittoputken, ennen kuin Federer siinä vihdoin onnistui Roland Garrosilla. Nadal ei ollut lähelläkään. Toivottavasti tulee jälleen eeppinen finaali maailman ykkösen ja kakkosen välillä!
JC
02.02.2012 23:22:57
Jarkko pelasi itsensä Montpellierin turnauksen kolmannelle kierrokselle, jossa vastaan tulee Jarkolle hyvä tasomittari Gael Monfils.
sellisti
09.02.2012 17:43:38
Tulipa ikäviä uutisia Davis Cup -rintamalta; sekä Jarkko Nieminen että Harri Heliövaara joutuvat jättämään Hollanti-matsin avausottelut väliin. Niemistä vaivaa rannevamma ja Heliövaaraa flunssa. Perjantain kaksinpeleissä pelaavat näillä näkymin Timo Nieminen ja Juho Paukku. Toivotaan että ykköspari kuntoutuu jo lauantaiksi tai edes sunnuntaiksi, vaikka aika optimistiselta se vaikuttaa. Muussa tapauksessa voittoa Hollannista voi olla turha odottaa.
sellisti
16.02.2012 16:31:24
Jep, Hollanti sitten rökitti Suomen rumin lukemin... Nieminen näyttäisi kuitenkin olevan taas pelikunnossa, huomenna tulisi Rotterdamin turnauksen puolivälierässä vastaan eräs Roger Federer. Sveitsiläisellä on parhaat vuodet takanapäin ja Niemisellä taas vahva vaihe menossa, mutten silti jaksa ihan uskoa että voittoa Jarkolle irtoaisi kaksikon kolmannellatoistakaan kohtaamisella... Varmasti silti motivoi pelaajaa kuin pelaajaa aina päästä testaamaan kuntoaan Federeriä vastaan!
JC
16.02.2012 17:26:15
Toisen kierroksen voitto varmisti jo sen, että Jarkko kuittaa taas hieman lisää ATP-pisteitä. Viime vuonna tämä turnaus päättyi Jarkolta toisen kierroksen tappioon. Voitto Federeristä olisi kyllä pieni ihme.
author
16.02.2012 18:27:54
JC: Toisen kierroksen voitto varmisti jo sen, että Jarkko kuittaa taas hieman lisää ATP-pisteitä. Viime vuonna tämä turnaus päättyi Jarkolta toisen kierroksen tappioon. Voitto Federeristä olisi kyllä pieni ihme.

Hieno päänahka olis. Jos Jarkko voittais Federerin jollain ihmeellä tosiaan, vois se itseluottamus vihdoin päästä taitojen tasolle.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)