85423321 16.10.2006 14:34:23 | |
---|
MTV:llä mainostetaan jotain tuotetta nimellä Sunsilk. Mainoksen spiikkaajalla on erikoinen puhetapa. |
Kirk_Hammett 16.10.2006 16:36:51 | |
---|
onkos niitä hyviäkin mainoksia muka olemassa? You know it's sad but true... |
-Prokitaristi- 17.10.2006 18:36:44 (muokattu 17.10.2006 18:36:59) | |
---|
Danone-mainos, jossa ne kersat marisee: -"Äitisaanksmä?" -"No joo-o!!" Sitten se taustalla kuuluu se "Nonnonnou!"-laulu ja sit se sanoo "Jejjejjea!!!" |
Chrissie 17.10.2006 18:53:20 | |
---|
MTV:llä mainostetaan jotain tuotetta nimellä Sunsilk. Mainoksen spiikkaajalla on erikoinen puhetapa. Älä nyt, tämä Kari Hietalahden spiikkaus on parasta koko mainoksessa. Menee kanssa hermo näitten sponsoreiden mainosteluun joka vitun ohjelman välissä. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
JPQ 22.10.2006 19:50:27 | |
---|
onkos niitä hyviäkin mainoksia muka olemassa? On ja paperilla esim. kameralehdessä olleet pentax mainokset vain ominaisuudet kameroista,et objektiiveista ja se on siinä. Yksi ällötys varsinkin suomenkielisten ääntensä takia on tämä Uncle Ben mainos jossa yksi sun toinen kysyy riittääkö mullekkin riisiä. Ainoa siisti on se pöytä siinä mainoksessa mutta muuten että voi yökkö. |
JPQ 22.10.2006 19:52:43 | |
---|
Kaikissa mainoksissa taitaa olla vitusti enämbi volaa ko itse ohjelmassa. Suunnattomasti kyrpii se. Saa olla raslaamassa kaukosäädintä joka välissä. Vittu. Mun tv sijoittelulla itse tveetä ja tosiaan kyllä ottaa päähän ja muutenkin se että ohjelmat ei tule ajallaan mutta mainokset mukamas silti pakko näyttää. Hankkisivat tuloja rehellisin konstein tv kanavat... (monet mainokset johtaa hyvin harhaanm) |
Planetist 22.10.2006 20:52:33 | |
---|
Mun tv sijoittelulla itse tveetä ja tosiaan kyllä ottaa päähän ja muutenkin se että ohjelmat ei tule ajallaan mutta mainokset mukamas silti pakko näyttää. Hankkisivat tuloja rehellisin konstein tv kanavat... (monet mainokset johtaa hyvin harhaanm) Mitäköhän nämä rehelliset konstit mahtaisivat olla? Sun pitää liata kätes vereen ja pitää sydämes puhtaana. |
ruuvimeisseli 22.10.2006 22:07:24 | |
---|
"MISSION IMPOSSIBLE KOLME, PARAS MISSION IMPOSSIBLE TÄHÄN MENNESSÄ" No ei tossa vielä mitään, mutta sitten vähän ajan päästä: "DVD:LLÄ EHKÄ JOPA PAREMPI!!!" ..sääh. |
sellisti 23.10.2006 00:21:42 | |
---|
Yksi ällötys varsinkin suomenkielisten ääntensä takia on tämä Uncle Ben mainos jossa yksi sun toinen kysyy riittääkö mullekkin riisiä. Ainoa siisti on se pöytä siinä mainoksessa mutta muuten että voi yökkö. Ylipäätään nuo ulkomaisten mainosten suomidubbaukset ovat luonnottomuudessaan ja keinotekoisuudessaan uskomattomia. Miten voidaankin saada muuten melko harmittomasta mainoksesta ihan järkyttävän raivostuttava pelkällä ääniraidalla. Ylieläytyviä, tekopirteitä, mukarentoja ja kaiken kaikkiaan "luonnollisen" äänensävyn tavoittelussa surkeasti epäonnistuvia yrityksiä. Enpä itse varmaan kykenisi parempaan, mutta ärsyttäviä silti. Samaa sarjaa ääniraidan puolesta ovat sitten nämä kotimaiset "aitoa haastattelutilannetta" esittävät Mobilat- ym. mainokset. "Spontaanit" kommentit eivät kuulosta miltään muulta kuin ulkoa opetellulta käsikirjoituspätkältä. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
south_of_heaven 23.10.2006 19:05:22 (muokattu 23.10.2006 19:05:40) | |
---|
Se joku Sunsilk-mainos, jossa puhutaan sillee gay-tyyliin (en nyt parempaakaan nimitystä keksi sille) Sillä ne myy, koska naiset luottavat homojen hiustenhoito-ohjeisiin. Raha siinä mainoksessa puhuu. itki south_of_heaven |
Hihhu 23.10.2006 19:14:58 (muokattu 23.10.2006 19:17:24) | |
---|
Se Riesen mainos. ''Seuraavaksi haluat kai yhden rieseneistäni?'' ''Joo-o!'' ''Ethän sinä ennen niistä pitänyt'' ''No siitä nyt on aikaa'' Aaaaaaarrgghhh!!!! Edit: Niin ja sitte se hemmetin Teboil mainos ku se akka sanoo: ''Luuletsä et tää on joku teboil?!'' AAAAAAAAARGH!! |
Fellow 23.10.2006 19:25:48 | |
---|
Mikä K-kauppa mainos onkaan, missä myyjät vievät ruokaa johonki autiolle saarelle joillekki Robinson Crusoeille. Se on hermoja raastava mainos kaikin puolin, mutta se, että K-kauppiaat antavat tuotteita ilmaiseksi huijaa verisesti. Tuommoinen pitäis kieltää lailla! Genret p*rseeseen |
south_of_heaven 23.10.2006 19:48:05 (muokattu 23.10.2006 19:48:22) | |
---|
Mikä K-kauppa mainos onkaan, missä myyjät vievät ruokaa johonki autiolle saarelle joillekki Robinson Crusoeille. Se on hermoja raastava mainos kaikin puolin, mutta se, että K-kauppiaat antavat tuotteita ilmaiseksi huijaa verisesti. Tuommoinen pitäis kieltää lailla! Ja sit se muija viel pahoinpitelee siinä sitä yhtä miesparkaa hymysuin itki south_of_heaven |
HaloOfFlies 23.10.2006 19:57:40 | |
---|
Kaikki Maikkarin viihdemusiikkimainokset, Patrizio Buanne, Helmut Lotti, Tapani Kansa ynnä muut. "Uskomatonta karismaa!". Niin just. Uskomatonta paskaa mieluummin. Ei ihme ettei Nelosta noiden mainosten näyttäminen kiinnosta... It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |
Lord Torment 23.10.2006 20:16:22 | |
---|
-Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa. -Niin käy joskus. ... |
south_of_heaven 23.10.2006 21:37:59 | |
---|
onkos niitä hyviäkin mainoksia muka olemassa? On, ulkomaisilla tv-kanavilla. itki south_of_heaven |
Jarkko G. 23.10.2006 22:08:39 | |
---|
-Söin vähän huonosti ja nyt turvottaa. -Niin käy joskus. ... Mammaa pieretti! Se on huumoria! Itselle kaikkien aikojen vastenmielisempänä/typerimpänä mainoksena on jäänyt mieleen sidemainos, joskus kauniilta alku 90-luvulta. Perhe lomalla ja teini tyttö kirjoittaa kirjettä poikaystävälleen. En nyt muista miksi ja miten mutta kuitenkin kirjoitti kirjeessä että "..isä luuli sitä laskuksi (sidettä siis) ja laittoi sen taskuunsa". Tarkat yksityiskohdat ovat yhtäkkiä muistista kadonneet, tyhmä se silti oli! "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
taikakameli 23.10.2006 22:50:30 | |
---|
Se joku Sunsilk-mainos, jossa puhutaan sillee gay-tyyliin (en nyt parempaakaan nimitystä keksi sille) Sillä ne myy, koska naiset luottavat homojen hiustenhoito-ohjeisiin. Raha siinä mainoksessa puhuu. Olin just aikeissa kirjoittaa tästä tänne. Voi vittu mulla hajoo maksa sen mainoksen kanssa. "Siis ihan selvä oranssi!" gaah Tosi powerin haltija, kaukosäätimen herra |
sellisti 23.10.2006 22:57:57 | |
---|
Kaikki Maikkarin viihdemusiikkimainokset, Patrizio Buanne, Helmut Lotti, Tapani Kansa ynnä muut. "Uskomatonta karismaa!". Niin just. Ei varsinaisesti liity telkkariin, mutta mainos kumminkin; on hupaisaa kun aikakauslehdissä mainostetaan näitä puolituntemattomien, jossain Syksyn Sävel -karsinnassa vilahtaneiden "tähtösten" debyyttilevyjä, ja jokaisen kohdalla lukee "sis. mm. hitit:" ja sitten jotain biisien nimiä. Siis vaikka kyseessä olisi kuka tahansa takahikiän Pirjo-Irmeli, joka jostain kumman syystä on saanut pykäistyä lätyn pihalle, niin mainoksen mukaan se sisältää hittejä. Joista/joita kukaan ei ole luonnollisesti koskaan kuullutkaan. On se hitin teko sitten helppoa. "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
HaloOfFlies 23.10.2006 23:39:33 (muokattu 23.10.2006 23:39:49) | |
---|
Ei varsinaisesti liity telkkariin, mutta mainos kumminkin; on hupaisaa kun aikakauslehdissä mainostetaan näitä puolituntemattomien, jossain Syksyn Sävel -karsinnassa vilahtaneiden "tähtösten" debyyttilevyjä, ja jokaisen kohdalla lukee "sis. mm. hitit:" ja sitten jotain biisien nimiä. Siis vaikka kyseessä olisi kuka tahansa takahikiän Pirjo-Irmeli, joka jostain kumman syystä on saanut pykäistyä lätyn pihalle, niin mainoksen mukaan se sisältää hittejä. Joista/joita kukaan ei ole luonnollisesti koskaan kuullutkaan. On se hitin teko sitten helppoa. Tästä tuli mieleeni Nelosella pyörivä Maybeen levyn mainos, jossa käsketään tsekkaamaan tuorein hittilevynsä, joka sisältää biisin jota ei mainoksessa mainittu nimeltä ja en tiedä onko radiossakaan soitettu. Hittialbumi? Miksei sitä sitten näy listoilla? It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5 |