Vaihtovirta 26.05.2019 21:33:52 | |
---|
Ei voi mitään. Kanada on tullut pelaamaan jääkiekkoa. |
Vessajono 26.05.2019 21:33:59 | |
---|
Bullitt: Ei tätä vielä ole edes hävitty. Nitrot olis tarpeen. Järvi olis tarpeen. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
Tuomoo 26.05.2019 21:34:09 | |
---|
|
tomaattiorava 26.05.2019 21:35:14 | |
---|
toi nurse on ihan jäätävä mulkku |
AP 26.05.2019 21:36:01 | |
---|
tomaattiorava: toi nurse on ihan jäätävä mulkku Kieltämättä tämä tuli mieleen itsellekin. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Tympee Huttunen 26.05.2019 21:38:28 | |
---|
Vaihtovirta: Ei voi mitään. Kanada on tullut pelaamaan jääkiekkoa. Näin se on. Suomi on ollut koko ajan jyrän alla. Tätä menoa tulee karut lukemat. Toisaalta nopeasti se peli myös kääntyy. |
Vaihtovirta 26.05.2019 21:42:30 | |
---|
Joo on noi tuomarit kyllä sokeita molempiin suuntiin..Poikkarilla kanukkia naamaan tuomarin eessä..ei mitn.. |
Tuomoo 26.05.2019 21:45:11 | |
---|
Jääkiekko on ehkä kaikin puolin maailman eniten EHK-urheilulaji, jossa sekä pelaajat että fanit ovat jotenkin kujalla. Ei esim. tulisi mieleenkään että vaikkapa formulakisoissa kisan päätyttyä kakkonen kävelisi ykkösen eteen ja päästäisi turpiin. Tai että golffaajat huitoisivat toisiaan rautaseiskoilla dunkkuun kierroksen jälkeen. Mutta jääkiekossa tuota jotenkin pidetään pelaajien puolelta ihan normaalina, kun käydään vähän ottamassa senkkaa nenästä, ja osa faneistakin on sitä mieltä että tuo kuuluu lajiin. |
Pop Corn 26.05.2019 21:47:00 | |
---|
Torniojaws: Kyllä kanukit perinteisesti vetävät kovaa, mutta jäähyily riippuu sitten tuomarilinjasta. Jos ovat tarkkoja, niin istuvat paljon. NHL:ssä saa pleijjareissa pelata kovempaa kuin IIHF:n turnauksissa ja se voi pelaajilta unohtua. Siinä on Suomen sauma. Kyllähän tuomarilinja näissä viimeisissä peleissä on ollut että juuri mitään ei vihelletä. Se toimii jos pelaajat pelaa hyvää peliä eikä aleta sikailemaan. Niinku nyt valitettavasti näyttää että sikailuksihan tämä menee. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
AP 26.05.2019 21:48:04 | |
---|
Tuomoo: Jääkiekko on ehkä kaikin puolin maailman eniten EHK-urheilulaji, jossa sekä pelaajat että fanit ovat jotenkin kujalla. Ei esim. tulisi mieleenkään että vaikkapa formulakisoissa kisan päätyttyä kakkonen kävelisi ykkösen eteen ja päästäisi turpiin. Tai että golffaajat huitoisivat toisiaan rautaseiskoilla dunkkuun kierroksen jälkeen. Mutta jääkiekossa tuota jotenkin pidetään pelaajien puolelta ihan normaalina, kun käydään vähän ottamassa senkkaa nenästä, ja osa faneistakin on sitä mieltä että tuo kuuluu lajiin. On se näinkin. Ja kanukit kyllä virnistelemällä oikein ruokkivat sitä, että vastustajalla kärähtäisi päre. "Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura |
Hetfield 26.05.2019 21:56:31 | |
---|
Sais nyt maalin vaan. Muutama sellanen paikka Suomellakin oli. Kanukeille ei tarvii paljon apuja antaa, hurjalla päällä ovat tosiaan. Alright, alright, alright! |
Sjömanni 26.05.2019 21:58:31 | |
---|
AP: On se näinkin. Ja kanukit kyllä virnistelemällä oikein ruokkivat sitä, että vastustajalla kärähtäisi päre. Rottailussa vaan usein käypi niin, että liiska läpsähtää. Anttilan niitti ei kyllä ollut jäähyn paikka, prkl. "Pelolla odotan sitä päivää, jolloin Venäjällä tehdään löytö hyljättyjen hanureiden hautausmaasta. Sillä siellähän niitä hanureita varmimmin on, sen ydinkäyttöisten sukellusveneiden hautausmaan vieressä." - Kyllikki |
tomaattiorava 26.05.2019 21:59:04 | |
---|
AP: On se näinkin. Ja kanukit kyllä virnistelemällä oikein ruokkivat sitä, että vastustajalla kärähtäisi päre. Alusta asti ja joka paikassa. Nyt pitäis tasottaa ja vittuilla sitte takasi ni niillä kiehuu yli |
Pop Corn 26.05.2019 22:00:45 | |
---|
Pop Corn: Kyllähän tuomarilinja näissä viimeisissä peleissä on ollut että juuri mitään ei vihelletä. Se toimii jos pelaajat pelaa hyvää peliä eikä aleta sikailemaan. Niinku nyt valitettavasti näyttää että sikailuksihan tämä menee. Ja se onkin sitten taas tosi ikävää, kun peli ratkeaa viheltämättömään rikkeeseen, josta toinen saa selvän edun, ja ehkä ratkaisevan maalin tehdyksi. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Anonymous-jazz 26.05.2019 22:01:14 | |
---|
Kyllä se tori vielä aukee "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Alfons Åberg 26.05.2019 22:03:28 | |
---|
Anonymous-jazz: Kyllä se tori vielä aukee Suihkulähteeseen on jo Björn Borgin kalsongit varattu. "Kysyt nyt dataa kaverilta, joka luulee että jenkeissä kaikki asuu omakotitalossa koska Yksin kotonassakin se poika asu."
-elon arska |
Pop Corn 26.05.2019 22:05:15 | |
---|
Presidentti: Suihkulähteeseen on jo Björn Borgin kalsongit varattu. Mulla The other danish Guyt. "Mä olen ihan vakuuttunut, että undergroundia on edelleen, mutta koska se on undergroundia, sitä ei ole missään näkyvillä." -Pedro |
Vessajono 26.05.2019 22:06:50 | |
---|
Pop Corn: Mulla The other danish Guyt. Mulla on jotkut Lidlin Maailman Parhaat Kalsarit, joissa on perseessä reikä. Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä. |
-Spade- 26.05.2019 22:07:57 | |
---|
Ohan se varma. |
LordWinter 26.05.2019 22:09:15 | |
---|
|