kk80 09.10.2006 12:16:10 | |
---|
Ärsyttävin juontaja on se Hah-hah-hauskojen Kotivideoiden juontaja Sampo vai mikä se on. Telkkari lentää pihalle aina kun se vilahtaa ruudussa. Mitenkäs tämä liittyy mainoksiin? Tietty tuleehan telkkariohjelmienkin mainoksia. Yleensä karsastan tekopirteitä tapauksia, mutta Sampo jotenkin sopii kotivideoiden juontajaksi -ainakin itse diggaan. Mutta itse aiheeseen: ei Microsoftin mainokset ole häirinneet ketään? Itse atk-ihmisenä näen punaista aina kun mikkisofta mainostaa jenkkityylisillä propagandapätkillään omia tuotteitaan: "näet lapsesi valmistuvan parhan arvosanoin, se auttaa meitä kehittämään entistä parempia ohjelmistoja" -aargh! Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Larry 10.10.2006 09:38:30 | |
---|
:D Suorastaan shokeraava -Hei äiti, millane päivä sulla oli? -Söin vähä huonosti...ja nyt turvottaa -No niin käy joskus, mut kokeies tätä! Mää oon kokeillu kaikkea, mut mua AKTIVIA auttaa!
Mä oon jokapäivä tän mainoksen nähtyäni miettinyt että oonkohan erilainen kun mua ei turvota huonosti syödyn ruoan jälkeen. Vittu kun pitää väkisin keksiä joku tilanne että saa tunkea kitusiinsa jotain vitun litkua jonka nimi saa pelkästään turvotuksen pääkoppaan Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Skebameizi 10.10.2006 14:01:07 | |
---|
Yksi mainos missä itse eivät sano mitään on myös hanurista: Olikohan se numeropalvelun mainos missä akka raplaa kämppänsä ovea mutta avain on poikki tms. www.neverend-hq.net |
Jeepster 10.10.2006 16:30:14 | |
---|
Se "I want to thank my -joku-yksityislääkäri?- and Finnish health care! Thank you!" Voi vittu.. Ain't no square in my corkscrew hair. |
Brother Michael 10.10.2006 17:08:08 (muokattu 10.10.2006 17:08:59) | |
---|
Ehkä sairain mainos ikinä on se Rennien mukavitunhauska pläjäys. Keski-iän ylittänyt nainen tulee kotiin: "Mooooo'oooiiiii" Miesääni vastaa: "No moi kulta" "Mä oonkin löytänyt uuden" "Täh" "Niinniin, sunki pitäis kokeilla" "HHÄÄÄÄH?!!?" Jotain mainoshöpinää. Ja koko paska sellaisella oikein helevetin tekopirteällä teennäisäänellä... Siis ei vittu. Ei vittusaatana mikä näitä vaivaa. MMMMMMiksi joku on saanut päähänsä, että tuollainen on hauskaa ?!?! NHGGGHhhhh !!! Siellä on joukko rupsahtaneita mainostoimiston henkilöitä hihitelleet tuolle "mulla on uusi" -idealle. "voi tämä on niin nuorekas ja hieno ja muodikas". Voi jumalauta mitä paskaa. One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar |
zuppermuhle 10.10.2006 18:18:10 | |
---|
Se "I want to thank my -joku-yksityislääkäri?- and Finnish health care! Thank you!" Voi vittu.. Taisi sanoa että apteekkari. Minusta tuo ei ole mitenkään paska mainos. M.A.C.H.O #18 "AI LAID!" |
sellisti 10.10.2006 20:51:27 (muokattu 10.10.2006 20:53:28) | |
---|
Eilen aamulla näin ehkä elämäni järkyttävimmän mainoksen, taisi olla maikkarilla. Laulutaiteilija Ilkka "Frederik" Sysimetsä käveli ruutuun hitaasti sivulta kuin James Bond ikään, käännähti sitten edelleen Bondia mukaillen sähäkästi kohti kameraa sormet tanassa kuin aseet, ja mörähti "seksikkäällä" äänellä: "Ehkä annan, ehkä en!" Sitten ruutuun tuli Superman-potenssinparannuspilleripakkauksen kuva, ja joku typerä mainosteksti tyyliin "tosimiehille". Tuota ei oikeastaan voi sanoa huonoksi, se oli jo niin camp että se oli oikeastaan aika hyvä. Paitsi jos se on tehty ns. tosissaan. Mutta nauratti kyllä. E. Ööh... mutta mihin "tosimiehet" tarvitsevat potenssinparannuspillereitä..? :D "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
zuppermuhle 10.10.2006 21:50:00 (muokattu 10.10.2006 21:50:18) | |
---|
E. Ööh... mutta mihin "tosimiehet" tarvitsevat potenssinparannuspillereitä..? :D Tosimiehetkin täyttävät joskus 80v E: Siis 60v M.A.C.H.O #18 "AI LAID!" |
pampukarhu 11.10.2006 16:21:41 | |
---|
Se hemmetin "caasha di maaama" maistuu aivan kuin italialaisessa pitseeriassa. No hay que pensar en pilotos muertos. |
Bilharzia 11.10.2006 16:27:50 | |
---|
En muuten kato telkkaria paitsi jos sieltä tulee jotain. |
Nazareth 11.10.2006 16:49:01 | |
---|
K-Raudan mainokset o aika puuduttavia. "Nyt tais tulla pläk out." "Whereof their mother daintily hath fed, eating the flesh that she herself hath bred." IMIK #27 AKKK#6 |
VoodooFish 11.10.2006 23:32:23 | |
---|
_Twixin uus mainos_ :EEE "Mmmmm!" "riks, raks ja poks" -korvat |
gasser 12.10.2006 03:59:15 | |
---|
_Twixin uus mainos_ :EEE "Mmmmm!" On siinä pari ihan nättiä.--- Köyhyys johtuu omaisuuden puutteesta |
Chips 12.10.2006 12:26:36 | |
---|
En tiedä tuleeko suomen kanavilta enkä nyt muista mitä tuotetta mainostettiin, mutta joku perus tv-perhe isä äiti kaksi lasta syö aamumurojansa ja piipittää lintujen äänillä. Mikä v*tun idea siinä on? - Piip iiiippipi iipipip? - Tsirp tsirp! - Kurrrrr.... - Piiiiiii ::):):) |
Kabanossi 13.10.2006 14:36:43 | |
---|
Se tanan Apu-lehden mainos missä äitiä ei nyt näy vähään aikaan. Sitten vielä se musiikki siinä mainoksessa. Voiko tästä huonompaa olla? EI! Paskaan voi astua jo kotipihalla.
V.U.K #14 |
ötzi 14.10.2006 21:18:56 | |
---|
-Taitaa tyttö tietää että seinän takana on patukkaa tarjolla Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna |
Horatius-87 15.10.2006 12:37:19 | |
---|
Se automainos, jossa se mies on menossa kuntosalille, mutta lähteekin sitten ajelemaan. Miten se menee: "Anna aikaa itsellesi"..? Siis ei näinä päivinä yllytetä ihmisiä ajelemaan ihan muuten vaan! Tervetuloa kasvihuone- ilmiö! Itseäni suunnattomasti ärsyttää myös nämä tv- ohjelmien sponsorien mainokset ennen ohjelmaa ja aina mainoskatkojen väleissä. Ne on ihan liian pitkiä (huimat 2 sekunttia) ja sitten kun niitä tulee joku 10 krt per ohjelma. Kun mainoskatkoilla tulee samaa mainosta kaksi. Argh! Kohta tulee pääsiäinen. Oletko jo valmistautunut? |
Lennu 15.10.2006 18:59:44 | |
---|
-Taitaa tyttö tietää että seinän takana on patukkaa tarjolla Entä se mäntysuopamainos, missä Vesku Loiri seisoo vedessä ja möykkää että "ja tässähän on koko meri huuhteluun!" G#maj Ab |
Blastbeat-Pete 16.10.2006 13:49:20 | |
---|
Hesburgerin mainos. Pällit tiskillä. "voinko ottaa pillimehun ja vaihtoehtosalaatin?" "Jos sä haluut" "Voinko ottaa miniporkkanat ja litran piimää?" "Jos sä haluut" Tunge ne miniporkkanat perseeseen! |
Jäärä 16.10.2006 14:05:01 | |
---|
Itseäni suunnattomasti ärsyttää myös nämä tv- ohjelmien sponsorien mainokset ennen ohjelmaa ja aina mainoskatkojen väleissä. Meinaa suoni katketa päässä joka kerta kun "Mainoskatko latautuu". Perkele. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |