carnation 06.04.2022 06:31:16 | |
---|
M4ss3 m/: Attack on Titanin uusin kausi katsottu. Olipahan tykitystä. Tykkään kyllä tosta japsien ei-mustavalkoisesta ajattelumaailmasta, että vihollinen ei aina välttämättä ole vihollinen. Toisaalta oli kyllä pari hahmoa joiden olisi toivonut kuolevan verisesti, kun taas pari hyvää hahmoa tapettiin. Tekivät vain melko ohraisesti, että venyttävät ja vanuttavat vielä ensi vuoteen saakka lopullista finaalia, vaikka vuodesta 2020 asti on hypetetty, että juu juu final season on :D "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
M4ss3 m/ 06.04.2022 10:52:03 | |
---|
carnation: Tekivät vain melko ohraisesti, että venyttävät ja vanuttavat vielä ensi vuoteen saakka lopullista finaalia, vaikka vuodesta 2020 asti on hypetetty, että juu juu final season on :D No kieltämättä vähän harmittaa, että ei saatu vielä(kään) päätökseen tätä sarjaa, mutta hyvää kannattaa odottaa. :) Kommunistien.net |
Brian May jr. 06.04.2022 17:40:51 | |
---|
carnation: Tekivät vain melko ohraisesti, että venyttävät ja vanuttavat vielä ensi vuoteen saakka lopullista finaalia, vaikka vuodesta 2020 asti on hypetetty, että juu juu final season on :D Eisssss mitä touhua! Itsekin luulin tämän TODELLAKIN olevan se vihoviimeinen, ja mielestäni pitikin olla! Tuollainen venyttäminen tappaa laadun ennen pitkää. Vettä! |
lapio 08.04.2022 10:15:12 | |
---|
Isoin ongelma näin pitkällä aikavälillä syntyneen animen katsomisessa on se, ettei muista enää hevonhelvettiä mitä edellisellä kertaa tapahtui, kun se tauon jälkeen jatkuu. |
LordWinter 08.04.2022 11:44:05 | |
---|
Päättivät lennosta ettei ookaa viimenen kausi vai miten? lapio: Isoin ongelma näin pitkällä aikavälillä syntyneen animen katsomisessa on se, ettei muista enää hevonhelvettiä mitä edellisellä kertaa tapahtui, kun se tauon jälkeen jatkuu. Tää on kyllä paha, katsoin nuo viimeisimmät kaudet viime vuonna kuuden vuoden tauon jälkeen kun aina lykkäsin kolmannen kauden katsomista. Lähes tulkoon kaikki oli unohtunut joten oli pakko katsoa koko homma alusta asti. Nyt pitää kyllä yrittää katsoa noi uusimmat pikimiten kun vielä on asiat muistissa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
lapio 08.04.2022 15:23:27 | |
---|
Sepä se taitaa olla, kun ei noille animeille ole varmaan kauhean tiukkaa ja selvää julkaisuaikataulua tai jenkkisarjojen kaltaisia seasoneita. Seuraaminen on sitten aina pitkissä kantimissa. Jonkun One Piecen nyt jaksaa lukea mangana viikottain ja pysyy muistissa missä mennään. Mutta kun tuokin on alkanut 90-luvulla niin muistaako niitä alkupään lähtökohtiakaan enää oikeasti niin hyvin. Olen tässä miettinyt, että katsoisi animen ajan tasalle, mutta huhuh mikä urakka, kun jäi Whole cake islandin lopputaisteluun sen katselu. Taitaa olla satakunta jaksoa jo tullut siihen päälle? |
Brian May jr. 08.04.2022 19:29:22 | |
---|
lapio: Jonkun One Piecen nyt jaksaa lukea mangana viikottain ja pysyy muistissa missä mennään. Mutta kun tuokin on alkanut 90-luvulla niin muistaako niitä alkupään lähtökohtiakaan enää oikeasti niin hyvin. Olen tässä miettinyt, että katsoisi animen ajan tasalle, mutta huhuh mikä urakka, kun jäi Whole cake islandin lopputaisteluun sen katselu. Taitaa olla satakunta jaksoa jo tullut siihen päälle? Ja näissä One Piecen kaltaisissa pitkäaikaisissa "massatuotannoissa" tuppaa aina olemaan se ongelma, että filleriä tulee joka väliin. Ei sitä vain jaksa. Mangahan on pysynyt käsittämättömän korkealentoisena suunnilleen koko olemassaolonsa, mistä täytyy olla kiitollinen. Näistä kultasuoneen toden teolla iskeneistä mangoista, jotka ovat vaikuttaneet mangan/animen kansainväliseen suosioon ratkaisevalla tavalla - Naruto, OP ja Bleach - vaikuttaisi siltä, että OP on se, jonka suhteen oli jotakuinkin selkeä suunnitelma alusta lähtien. Itse en niin pitkälle muista, mutta keskustelupalstoilta luen jatkuvasti, että tiettyjä viime viikkojen lukujenkin tapahtumia ennakoitiin jo parikymmentä vuotta takaperin. Se on työetiikkaa se! Vettä! |
LordWinter 08.04.2022 22:16:27 | |
---|
One Piecen kanssa olen tasapainoillut viikkojulkaisun, animetahdin ja suomijulkaisun välillä, mutta nyt mennyt pitkään suomitahdissa. Luin viime vuonna koko homman alusta nykypisteeseen ja ongelma asioiden unohtamisen suhteen oli päinvastainen, eka puolisko oli todella hyvässä muistissa, mutta esim. jälkikolmanneksesta oli unohtunut vaikka ja mitä, ihan todella merkittäviä tapahtumia. Ekaa puoliskoa tuli joskus uudelleenluettua yhteen pötköön, sitten kun japanitahti otettiin kiinni niin tätä ei ole voinut tehdä. Olisi varmaan pitänyt välillä uudelleenlukea jälkipuoliskosta nykyhetkeen mutta olen sen verran autisti ettei voi aloittaa keskeltä. Suosittelen kyllä alustalukua, kiinnostaa taas jotenkin uudella tavalla mitä jatkossa on luvassa. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
lapio 16.08.2023 09:04:40 | |
---|
Kohtahan tuo One piecen live action tulee. Oda itse on ilmeisesti aika aktiivisesti puuhastellut tuon parissa Netflixin kanssa. Hieman pelonsekaisin fiiliksin tuota odottelen kyllä. Mutta pakko se on vihakatsoa. Cowboy bebopin live action jäi kyllä kesken. Oli sen verran saastetta, vaikka näennäisesti ihan teknisesti hyvin tehty. |
Ed_Guy 17.08.2023 09:12:17 | |
---|
Vinland saga oli ihan jepa. Jospa siihen joskus kolmas kausi tulee. En jaksa. |
carnation 25.12.2024 00:28:17 | |
---|
Attack on Titania katselen uudelleen, melko lahjakkaasti olen unohtanut jo tiettyjä juonikuvioita ja hahmoja, etenkin Reiner/Bertholt/Annie-kuvio parin ekan kauden ajalta ja sen nyanssit oli melko törkeästi pyyhkiytynyt mielestä. Mutta kuinka upeasti sekin pohjustetaan, ennen kuin todella isketään pökköä pesään. Parin viimeisen kauden tarinankerronnalle teki paljon hallaa se, kuinka pitkälle ajalle se venytettiin eri taukoineen. Tarinaahan kyllä oli kerrottavaksi, mutta jotenkin tuo tauotus oli aivan täyttä hevonpaskaa. Nyt menen jo neloskauden puolivälissä kun Zeke on paljastanut korttinsa ja Eren jälleen kerran ottaa yhteen Reinerin kanssa, on tämä aivan mahtavaa kerrontaa. Voi pojat. Välillä tulee suvantoja ja välillä taas monen jakson mittaisia tykityksiä. Ja onko kovempaa animehahmoa, kuin Levi Ackerman? No ehkä Hopeanuolen Benizakura, mutta aika vähästä jää kiinni. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
lapio 20.01.2025 09:11:23 | |
---|
lapio: Kohtahan tuo One piecen live action tulee. Oda itse on ilmeisesti aika aktiivisesti puuhastellut tuon parissa Netflixin kanssa. Hieman pelonsekaisin fiiliksin tuota odottelen kyllä. Mutta pakko se on vihakatsoa. Niin eihän tämä kovin häävi ollut sitten. |