Jormaz 29.07.2005 00:25:18 | |
---|
Tästä oli muuten maininta päivän Ilta~Sodomissa. Jonkun kanavan edustaja totesi ettei kyseisiin aikoihin ole taloudellisesti mahdollista näyttää esim. elokuvia koska mainosaika ei mene kaupaksi, mikä on täysin ymmärrettävää. Noi ohjelmat on perseestä mutta samaten ovat ihmiset jotka niihin rahansa tuhlaavat. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
HaloOfFlies 29.07.2005 17:39:23 | |
---|
Nähtäväksi jää, että onnistuuko tuo lakko maanantaina. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Planetist 29.07.2005 17:46:35 | |
---|
Nähtäväksi jää, että onnistuuko tuo lakko maanantaina. Ei onnistu. |
-septimisti- 29.07.2005 20:07:02 | |
---|
Vai että on elokuvia mahdotonta näyttää, no ehkä mutta se on täysin häränkakkaa etteikö JOTAIN järkevää voisi näyttää aamupäivisinkin. Avasin tänään töllön tuossa päivällä. Ykköseltä tuli Yle24, kakkoselta tuli joku mobiilipeli jonka taustalla soi radi..YleX, kolmoselta tuli kanssa joku mobiilipeli ja neloselta tais tulla ostostelkkua. Urheilukanavalta tuli chattia. Selasin listaa eteenpäin: tampereella näyttää näkyvän kaksi jonkinlaista paikallisteeveetä. Toinen näytti jonkinlaista 'teknologia tänään'-dokumenttia ja toisessa höpisi joku kauppahallin mummo tms jostain pipareista. Jos paikallistelkkareilla on varaa pyörittää päivisin jonkinlaista järjellistä sisältöä kanavillaan, niin kyllä on ylelläkin. YLE on tuottanut (ja siis voi näyttää niitä ilman mitään veloituksia) niin suuren määrän kaikenlaista ohjelmaa leffoista dokkareihin ja sarjoihin, että kyllä sieltä jumalauta pitäisi löytyä jotan esitettävää. YLE:n tehtävä kuitenkin on palvella katselijoitaan. Jos järjestättäisiin kansanäänestys asian tiimoilta tulos taitaisi olla melkoisen selvä. "Olisiko sun mielestä ihan okei, jos yle alkaisi näyttää päivisin uutisruudun ja idioottipelien/chattien tilalla uusintoja vanhoista ohjelmistaan? Se ei vaikuttaisi lupamaksuihin eikä muuhun ohjelmistoon" Miksi näin ei sitten tehdä? Olisi hauska kuulla vastaus ylen taholta. Veikkaisin että syynä on jonkinlainen "ei me olla ennenkään mitään päivisin näytetty" pysähtyneisyys. Sen pituinen avautuminen tällä kertaa. |
Kampela77 29.07.2005 20:32:51 | |
---|
Antakaa vain tyhmien syytää rahaa chatteihin, niin kanavilla on enemmän rahaa ostaa kunnon ohjelmia. |
Deep Shadow 29.07.2005 21:05:31 | |
---|
Miksi näin ei sitten tehdä? Olisi hauska kuulla vastaus ylen taholta. Veikkaisin että syynä on jonkinlainen "ei me olla ennenkään mitään päivisin näytetty" pysähtyneisyys. Tuli vain mieleen, että kannattaisi varmaan sieltä Yleltä kysäistä... "Televisio on kulttuurin vappunenä" -A.W. Yrjänä
Bella Italia #15 |
konehes 29.07.2005 21:27:33 | |
---|
Ei onnistu. Höpö höpö. Kaikki chatit lopetetaan välittömästi. |
Jag 30.07.2005 01:00:01 | |
---|
nii noista säteistä sen verran et yle kyl rokkaa soittamal äxää taustal..Toha ei tosiaankaa mitää ilmasta touhua ole..Vaan eikös siitä mee erilasisia teosto yms. kuluja ku teevees musaa soitetaa.Eikös just noiden maksujen takia yle lopettanu oman nettiradionsa. Joskus tulee ite lyötyä olkkarist semmonen chatti taustalle ja tekstikanava päälle. Kätevä radio txt-TV yhistelmä... "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Kimmo72 30.07.2005 16:46:36 | |
---|
"Olisiko sun mielestä ihan okei, jos yle alkaisi näyttää päivisin uutisruudun ja idioottipelien/chattien tilalla uusintoja vanhoista ohjelmistaan? Se ei vaikuttaisi lupamaksuihin eikä muuhun ohjelmistoon" Kuten aiemmin sanoin, uusintoja ei voi näyttää ihan tuosta vain. Niihin vaaditaan esitysoikeudet, joita ei välttämättä ole. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.SSK#1 |
Shitmanek 30.07.2005 16:55:30 | |
---|
Avasin tänään töllön tuossa päivällä. Ykköseltä tuli Yle24, kakkoselta tuli joku mobiilipeli jonka taustalla soi radi..YleX, kolmoselta tuli kanssa joku mobiilipeli ja neloselta tais tulla ostostelkkua. Urheilukanavalta tuli chattia. Selasin listaa eteenpäin: tampereella näyttää näkyvän kaksi jonkinlaista paikallisteeveetä. Toinen näytti jonkinlaista 'teknologia tänään'-dokumenttia ja toisessa höpisi joku kauppahallin mummo tms jostain pipareista. Mutta Subtv näyttikin tänään vanhoja Star Trekkejä! Muutenkin ovat alkaneet näyttää enemmän vanhoja sarjoja tuossa iltapäivien ratoksi, lämmittää kovasti nuoremmankin katsojan, kuten itseni, mieltä. Nuo ovat poikkeuksetta parempia kuin useimmat nykyiset tositv-sarjat jotka eivät kiinnosta yhtään. |
moottorisaha 30.07.2005 18:13:18 | |
---|
Katsottiin kerran jotain kaapelin kautta näkyvän paikallistelevision tv-chattia (ei Kajaani-TV, kuulema Kuopion kai?), jossa juontajat pitivät yllä kisaa, jossa kysyttiin "Kuinka paljon Allu (toinen juontajista) käytti viime viikonloppuna rahaa baarissa?", palkintona prepaid-liittymä. Koko chattiin lähetti viestejä lähinnä muutama satunnainen henkilö. Yksi äijä pisti koko ajan summassa vastauksia, ja kun oikeaa vastausta ei tuntunut löytyvän, alkoi laittaa niitä järjestelmällisesti aina jostain paristasadasta alaspäin. Koko chatin viestianti koostui yhdessä vaiheessa vain kyseisen herran vastauksista: "150e, 149e, 148e, 147e" jne. allekkain. Kyllä se sitten lopulta siihen oikeaan vastaukseen päätyi. Allu siis oli käyttänyt baarissa rahaa vain narikkamaksun verran, eli onko se nyt jotain pari euroa. Tulipahan prepaid-liittymä erittäin halvaksi! Hoho! "Roll with it, or get rolled over motherfucker!" - Dimebag Darrell 1966-2004 R.I.P. |
sellisti 31.07.2005 00:27:48 | |
---|
Tiettyyn aikaan päivästä kun avaa tv:n ja alkaa kanavasurffailun niin NELJÄLLÄ peräkkäisellä kanavalla (tv2, mtv3, nelonen, subtv) saattaa olla menossa joko chatti, deitti, mobiilipeli tai tietokilpailu. Kyllä meinaa aina silloin tippa tulla linssiin. Ja sitten nämä juonnetut sananarvausohjelmat ovat itsestään saatanasta. "Mikä urheiluun liittyvä sana?" Ja pari kirjainta on jätetty pois: OLYM_IALAI_ET. Palkintona 1000 euroa. Ja juontajatäti lukee paperista vielä vihjeitä mikä ehtii, ikään kuin tehtävä olisi ylitsepääsemättömän vaikea ilman. Varmaan tonne jotkut hulluna soittelee, todetakseen vaan kantapään kautta että taas kusetettiin. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
vantage 31.07.2005 03:20:29 | |
---|
J: OLYM_IALAI_ET. Palkintona 1000 euroa. Ja juontajatäti lukee paperista vielä vihjeitä mikä ehtii, ikään kuin tehtävä olisi ylitsepääsemättömän vaikea ilman. Varmaan tonne jotkut hulluna soittelee, todetakseen vaan kantapään kautta että taas kusetettiin. Aamen. Well...
IHKK #5 |
JCM 31.07.2005 11:07:37 | |
---|
Varmaan tohon lakkoon osallistuu kaikki ne YH-äidit ja teinit, jotka eniten niitä viestejä sinne lähettelee. Mä oon KOKO ajan chat- lakossa mutta ei se ketään hyödytä. Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
Jani The Rock 31.07.2005 11:12:38 | |
---|
Mä oon KOKO ajan chat- lakossa mutta ei se ketään hyödytä. Perkele, mun täytyy tunnustaa että olen lähettänyt MTV3:n chattiin kolme (3) viestiä. Silloin kun se oli ihan uus juttu. Yhdessä sanoin että Jimi Pääkallo pitäis pistää kylmäksi, toisessa että pienet tissit on söpöt ja kolmannen sisältöä en muista. Oliskohan se ollut jotain tyyliin "armeijajätkät on _____________" (lisää valinnainen haukkumasana tähän). Kyllä kannatti. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Tuomas 31.07.2005 11:15:55 | |
---|
Perkele, mun täytyy tunnustaa että olen lähettänyt MTV3:n chattiin kolme (3) viestiä. Minä olen lähettänyt yhden. SubTV:n eläinorkesteriin. Ohjelma oli niin absurdi ja olo sunnuntai-aamupäivällä niin heikonpirteä, että oli pakko laittaa noiden pikkueläinten hoilattavaksi seuraava pätkä Jaristoteleen herkkää lyriikkaa: "Viitalan Pasilta karkasi lapamatovyyhti kesken seurojen 'luonnoton juotikas' parkasi Moilasenkin pappa, samassa pyörtyen Nyyhkivät hurskaasti, purskahtivat ylistäen herraa" "No voi hitsi, mitä pelleilyä." -Fortune
~ Ajatusten Tenava ja lyriikoiden Mätäjoki ~ Ajassa Irrallaan
MegaMan Club #007 - Drunk Man |
Antsa 31.07.2005 13:37:19 | |
---|
Blossom, Isojen poikien leikit, Alf ja Jyrki takaisin MTV3:n iltapäiväohjelmistoon. |
Jormaz 31.07.2005 22:06:26 | |
---|
Perkele, mun täytyy tunnustaa että olen lähettänyt MTV3:n chattiin kolme (3) viestiä. Silloin kun se oli ihan uus juttu. Yhdessä sanoin että Jimi Pääkallo pitäis pistää kylmäksi, toisessa että pienet tissit on söpöt ja kolmannen sisältöä en muista. Oliskohan se ollut jotain tyyliin "armeijajätkät on _____________" (lisää valinnainen haukkumasana tähän). Kyllä kannatti. Mun viestini oli: "Mikko Alatalo on sodomiitti" Ekalla kerralla meni läpi tuollaisenaan mutta tokalla kerralla luki vain nimi. Kännissä kaikki on hauskaa. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Janus 31.07.2005 22:13:07 (muokattu 31.07.2005 22:19:41) | |
---|
Mun viestini oli: "Mikko Alatalo on sodomiitti" Ekalla kerralla meni läpi tuollaisenaan mutta tokalla kerralla luki vain nimi. Kännissä kaikki on hauskaa. http://tv.dojo.fi/suski/suski_bukkake.jpg EDIT: tiedän, wanha!1!!!!!!1!! mutta osuva. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
"Mitä vaikeampi tilanne on, sitä helpommin siitä selviää. Se on asennekysymys." -Ola Elo |
Jormaz 31.07.2005 22:25:07 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4