![]() 06.09.2005 15:47:14 | |
---|---|
Mää olen multikoukussa tuohon peliin. Olen vielä sen tyylinen pelaaja, että en vain juokse vaan nuuskin nurkat ja teen kaikki tehtävät mitä eteen tulee joten, well, pelaamista vielä riittää vaikka olenkin Morowia jo hakannut aivan ns. vitusti. Tajutonta... Rupeaa vain olemaan aika kovan luokan äijä vaikken enää ole seurannut millä tasolla mennään. Kamaa on niin perkeleesti ja vielä suht kovaa sellaista. Lisää! LISÄÄ! Main questia en ole hirveästi jaksanut vääntää. Kohta pitäisi käydä hakemassa tauti ja lähteä Tel Fyriin josta saankin kätevän aasinsillan ... Kun Corpus on parannettu, onko Divyath Fyrillä enää mitään funktiota Morrowindissä ? Nim. Daedric setti kiiluu silmissä vaikken mielellään viattomia niittaa. | |
![]() 06.09.2005 17:59:50 | |
Kun Corpus on parannettu, onko Divyath Fyrillä enää mitään funktiota Morrowindissä ? Nim. Daedric setti kiiluu silmissä vaikken mielellään viattomia niittaa. Kyllä hemmoa tarvitaan joissain muissakin questeissa. Hänen arkuissaan tosin on myös kivoja kamoja, ainakin Scourge ja yksi light armor siellä vaatekaapissa. | |
![]() 06.09.2005 21:07:09 | |
Kyllä hemmoa tarvitaan joissain muissakin questeissa. Hänen arkuissaan tosin on myös kivoja kamoja, ainakin Scourge ja yksi light armor siellä vaatekaapissa. Pitääpä joskus hakea myöhemmin, ei pidä ahnehtia kun tuli Daedric Crescentkin mukaan... | |
![]() 07.09.2005 16:20:01 | |
Hohhoi pitäs aloittaa pelaamaan taas... ajattelin tehdä samurain kertokaapa taistelevatko tr00 samurait armorit päällä vai ilman armoreita? THV-Klubi #27 | |
![]() 07.09.2005 16:28:59 | |
Hohhoi pitäs aloittaa pelaamaan taas... ajattelin tehdä samurain kertokaapa taistelevatko tr00 samurait armorit päällä vai ilman armoreita? Troo samurai etsii jostain käsiinsä puisen yoroin ja kolistelee menemään. =) On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä. | |
![]() 08.09.2005 04:09:01 | |
On kyllä yks parhaita pelejä ikinä, itse pidän siitä vapaudesta ja maailman laajuudesta. Vähän ku Grand Theft Auto Keski-Maassa :D Harmittavia vaan noi bugit ja muuten vaan huonosti kirjoitetut/toteutetut tehtäväsysteemit. Ekaa kertaa kun pelasin joskus muinoin, eksyin Erabenimson-leiriin ja otinpa sitten väärinkäsityksen seurauksena erään hepun hengiltä. Myöhemmin palatessani pääjuonen tehtävien merkeissä leiriin, ei kukaan edes suostunut puhumaan kanssani. Jäi sitten siihen se peli. Äijä oli 40+ levelillä ja kampetta oli vaikka muille jakaa, mutta pääjuonta ei enää voinut päästä läpi. Piti vähän aikaa pitää taukoa, ennen kuin jaksoi alkaa peliä uudestaan vääntämään. Nyt oon aika pitkällä jo uuden hahmon kanssa, mut ärsyttää kyllä kun pitää varoa jatkuvasti näitä umpikujia. Vastaavia virheitä löytyy aika paljon, tosin vähemmän vaarallisia sen pääjuonen kannalta. Silti kyllä aivan loistava peli, ihan omaa luokkaansa. Ain't It Fun? | |
![]() 09.09.2005 17:34:50 | |
On kyllä yks parhaita pelejä ikinä, itse pidän siitä vapaudesta ja maailman laajuudesta. Vähän ku Grand Theft Auto Keski-Maassa :D Harmittavia vaan noi bugit ja muuten vaan huonosti kirjoitetut/toteutetut tehtäväsysteemit. Ekaa kertaa kun pelasin joskus muinoin, eksyin Erabenimson-leiriin ja otinpa sitten väärinkäsityksen seurauksena erään hepun hengiltä. Myöhemmin palatessani pääjuonen tehtävien merkeissä leiriin, ei kukaan edes suostunut puhumaan kanssani. Jäi sitten siihen se peli. Äijä oli 40+ levelillä ja kampetta oli vaikka muille jakaa, mutta pääjuonta ei enää voinut päästä läpi. Piti vähän aikaa pitää taukoa, ennen kuin jaksoi alkaa peliä uudestaan vääntämään. Nyt oon aika pitkällä jo uuden hahmon kanssa, mut ärsyttää kyllä kun pitää varoa jatkuvasti näitä umpikujia. Vastaavia virheitä löytyy aika paljon, tosin vähemmän vaarallisia sen pääjuonen kannalta. Silti kyllä aivan loistava peli, ihan omaa luokkaansa. Itseasiassa pääjuonen pääsee läpi tekemättä yhtäkään siihen kuuluvaa tehtävää... hymiö THV-Klubi #27 | |
![]() 09.09.2005 20:15:23 | |
Nyt oon aika pitkällä jo uuden hahmon kanssa, mut ärsyttää kyllä kun pitää varoa jatkuvasti näitä umpikujia. Jos tapat pääjuonen kannalta tärkeän henkilön ruutuun kyllä tulee viesti siitä. | |
![]() 09.09.2005 20:39:50 | |
Jos tapat pääjuonen kannalta tärkeän henkilön ruutuun kyllä tulee viesti siitä. Olet oikeassa, mutta jos tappaa tärkeän henkilön kaverin, voi tärkeän henkilön kanssa tulla ongelmia. Paitsi jos osaa Calm humanoidin taikoa. | |
![]() 09.09.2005 21:16:41 | |
Jos tapat pääjuonen kannalta tärkeän henkilön ruutuun kyllä tulee viesti siitä. Nii jos se hahmo liittyy suoraan siihen juoneen... mä tapoin jonkun ihan random-kyläläisen ja sen jälkeen ne tärkeet tyypit siellä kylässä (WiseWoman ja päällikkö yms.) ei enää suostunu puhumaan mulle. Ain't It Fun? | |
![]() 09.09.2005 21:20:49 | |
Itseasiassa pääjuonen pääsee läpi tekemättä yhtäkään siihen kuuluvaa tehtävää... hymiö Joo, oon nähny jonkun videon, missä tyyppi veti pelin läpi 14min. :D Ain't It Fun? | |
![]() 09.09.2005 21:37:02 | |
Joo, oon nähny jonkun videon, missä tyyppi veti pelin läpi 14min. :D http://speeddemosarchive.com/Morrowind.html Tosiaan, aika mielenkiintoinen pätkä :D | |
![]() 10.09.2005 00:00:32 | |
Se oli vain se Mage's Guildin pomo, joka ei oikein pidä aloittelevista maageista. Ei se ole oikea tehtävä... Tosin kääpiöiden katoaminen muistaakseni selviää pelin aikana. Olikohan se se ainoa hengissä oleva kääpiö jossain luolassa, joka selitti asian. Tosin taisin siinä vaiheessa olla jo arch-mage niin en sitten koskaan saanut selville että voiko tuota selvittää. Ah, näemmä voi: http://www.uesp.net/morrow/quest/mw_mages.shtml#dwemerdisappear Assume the position! | |
![]() 12.09.2005 13:29:32 (muokattu 12.09.2005 13:33:48) | |
Hei mä pelaan sitä! Mun tyyppi heittää vaan loitsuja, tosi paska miekan kanssa. Mut tarviin apua!, olen mennyt kaikki Pilgrims path paikat paitsi sen Vivecin temppelin alla olevan. Oon kyllä löytänyt sen alttarin ja mulla on se hopeamiekka mutta ei siellä oo ketään tyyppiä kenelle se pitäis antaa. Enkä tiedä millai sen vesiseinän saa avattua. Ja siellä pitäis kuulemma olla jotain daedric vihollisia. paskat. siellä on pelkkiä rottia. Eli miten sen saa ratkastua. Ja sitten siellä Vivecin "kuussa" piti olla joku tyyppi vangittuna jolta piti saada jotain tietoja mutta en löytänyt sitä ja tapoin ne kaikki. psk. No kyllä se siitä. EDIIT: Niin ja miten ne Camonna Tong tyypit saa tappelemaan mun kanssa. kun ne pitäis tappaa, mutta kun ne ei tappele! Ja jos aloittaa riidan niin tulee sakot.. Mikä on muuten suurin rahamäärä mikä sulla on ollut?. mul on joku piskuset 25tuhatta.. Romantikkoitkijät#23
A mänskadaduu wada mänskadaduu. | |
![]() 12.09.2005 14:53:30 | |
Mut tarviin apua!, olen mennyt kaikki Pilgrims path paikat paitsi sen Vivecin temppelin alla olevan. Oon kyllä löytänyt sen alttarin ja mulla on se hopeamiekka mutta ei siellä oo ketään tyyppiä kenelle se pitäis antaa. Enkä tiedä millai sen vesiseinän saa avattua. Ja siellä pitäis kuulemma olla jotain daedric vihollisia. paskat. siellä on pelkkiä rottia. Eli miten sen saa ratkastua. Huku veteen. Mää keksin tähän joskus jotain hienoo. | |
![]() 12.09.2005 15:12:12 | |
EDIIT: Niin ja miten ne Camonna Tong tyypit saa tappelemaan mun kanssa. kun ne pitäis tappaa, mutta kun ne ei tappele! Ja jos aloittaa riidan niin tulee sakot.. Pistät sieltä jostain keskusteluvalikon yläpäästä notta "Taunt", vaatii puhemiehen taitoa mutta siinähän sitä voi treenata. Vaatii muutaman onnistuneen herjan peräjälkeen että kaveri vetää herneet nenään. Mikä on muuten suurin rahamäärä mikä sulla on ollut?. mul on joku piskuset 25tuhatta.. Muutama sata tuhatta ja esineitä talossa yli 60 miljoonan arvosta. | |
![]() 12.09.2005 16:37:06 | |
EDIIT: Niin ja miten ne Camonna Tong tyypit saa tappelemaan mun kanssa. kun ne pitäis tappaa, mutta kun ne ei tappele! Ja jos aloittaa riidan niin tulee sakot Mutta muistaakseni kun menet hakemaan palkkiota tuosta tehtävästä niin se tehtävän antanut herra hoitaa nuo sakot. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 | |
![]() 12.09.2005 18:58:58 | |
Mutta muistaakseni kun menet hakemaan palkkiota tuosta tehtävästä niin se tehtävän antanut herra hoitaa nuo sakot. Joo, ei haittaa vaikka tulis millaset sakot, se äijä siellä linnakkeessa hoitaa ne. Sen äijän luo pääseminen voikin olla sitten hankalaa, kun ne sotilaat juoksee perässä. Itse käytin jotain näkymättömyyshommaa ja juoksin vaan niin pirun lujaa. Ain't It Fun? | |
![]() 12.09.2005 21:30:51 (muokattu 12.09.2005 21:33:38) | |
Mikä on muuten suurin rahamäärä mikä sulla on ollut?. mul on joku piskuset 25tuhatta.. Käteistä muutama sata tuhatta ja lähes kaikki arvokkaimmat tavarat joitain Daedric ruineista saatavien questien palkkioita lukuunottamatta. Ja tietysti aivan järjettömästi kaikkea "tavallista" kamaa. Joo, ei haittaa vaikka tulis millaset sakot, se äijä siellä linnakkeessa hoitaa ne. Sen äijän luo pääseminen voikin olla sitten hankalaa, kun ne sotilaat juoksee perässä. Itse käytin jotain näkymättömyyshommaa ja juoksin vaan niin pirun lujaa. Mark+Recall auttaa :) Eissääh, varmaan joka toinen viesti tässä ketjussa minun kirjoittamani :| | |
![]() 12.09.2005 23:10:49 | |
Btw, sit jos on sellasta muutaman tonnin arvosta kampetta millä ei tee mitään ja haluis myydä, kannattaa ottaa siltä kauppiaalta vaikka vaihdossa jotain, jos ei sillä rahat riitä. Ite otan vaikka nuolia tai jotain heittotähtiä tjsp, joilla voi sitten vaikka rottia heitellä. Niitä taikalitkuja kannatta myös ottaa, tai vaikka Repair-kamppeita, jos niitä käyttää. Ain't It Fun? | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)