sellisti 07.08.2005 00:01:34 | |
---|
Kylläpä osui Nightwishin biisivalinta nappiin. "Oh how I wish for soothing rain..." ja sitähän tuli, sadetta nimittäin. "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
ozz3 07.08.2005 00:09:39 | |
---|
Musta tuntuu, että me pilattiin nyt kerta heitolla ruotsalaisten maine. Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
Mimi 07.08.2005 00:10:53 | |
---|
Musta tuntuu, että me pilattiin nyt kerta heitolla ruotsalaisten maine. Ai, sekö mua naurattaakin. Tyypeillä ei edes ole viuluissa kieliä... "Mitä suotta, ei meitä kukaan kato niin läheltä kuitenkaan" Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... |
miscage 07.08.2005 00:12:25 | |
---|
Rednex oli wittu paras!!!!!!!! Kumpi ois vittumaisempi? a) Olla jouluna ilman joulukuusta vai b) Saada nuuttipukkireissulla jostain talosta appelsiineja?
Kuuntele Reflection Of Mind |
ozz3 07.08.2005 00:13:10 | |
---|
Rednex oli wittu paras!!!!!!!! Lähinnä säälittävin esitys koskaan XD Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
HaloOfFlies 07.08.2005 00:15:32 | |
---|
Nyt taas vaihteeksi ääni pois telkkarista. Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Mimi 07.08.2005 00:16:05 | |
---|
Älkää nyt helvetissä kertoko mulle että tuo voitti euroviisut tänävuonna?! On taas kyllä yksi sävellyksen ja sanoituksen mestariteos... Noh, mikä ettei jos tuo jonkun mielestä on oikeesti hyvä virsi... Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... |
HaloOfFlies 07.08.2005 00:41:19 | |
---|
Tuo Värttinän sinipaitainen misu saisi kyllä vinguttaa mua ihan koska tahansa.... Give the monkey a brain and he'll swear he's the center of the universe |
Härski 07.08.2005 00:58:06 | |
---|
Olipa turha "Spektaakkeli" koko paska. |
MV 07.08.2005 00:58:44 | |
---|
Kovetut bileet! "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Alpha 07.08.2005 01:01:37 | |
---|
Blanka on ollut mun suosikkini jo pitkään. *rrauh* Naisten korkeudessa on munkin suosikki...nimittäin Kajsa. Toinen on sitten tuo mainittu juoksentelija Szabo... |
MV 07.08.2005 01:05:13 | |
---|
Olipa turha "Spektaakkeli" koko paska. Jumaliste, jälleen kerran suora ja rehellinen kommentti yhtään hienostelematta ilmoille! + Itse kyllä pidin... "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Incarnation 07.08.2005 01:08:33 | |
---|
Apocalyptica oli fittu paras. "Wash away man, take him with the floods" RIP Dime |
Alpha 07.08.2005 01:10:25 | |
---|
Tarja oli valkoisissa ihan jees... |
Mimi 07.08.2005 01:22:55 | |
---|
Tarja oli valkoisissa ihan jees... Eikka oli mustissa ihan jees... Yksinäinen susi, yön hiljainen ratsastaja... |
tigrushka 07.08.2005 09:48:03 | |
---|
Eikka oli mustissa ihan jees... Komppaan. Oikealla miehellä musta hihaton t-paita on erittäin jees. I got stripes ^..^ |
tigrushka 07.08.2005 09:54:22 | |
---|
Pösilö, pösilömpi, Tapio Suominen. Jos olisi superlatiivin korkeampi aste, se olisi Hannu-Pekka Hänninen. I got stripes ^..^ |
Jani The Rock 07.08.2005 10:36:57 | |
---|
Jos olisi superlatiivin korkeampi aste, se olisi Hannu-Pekka Hänninen. Juurikin näin. Bubi Walleniukselle taas ei suomen kielestä edes löydy sopivaa adjektiivia. Ai perhana, jos Myllymäen Mauri olis selostamassa noita kisoja! Vaikka se nyt onkin jossittelua, kun hän on Nelosen palkkalistoilla mutta anyhow... Ei Mertarannastakaan oikein ole yleisurheiluselostajaksi. Älä lähesty minua, lakeija, haitari olalla. Bella Italia #1
MegaMan Club #002 - Quiff Man |
Eddie 07.08.2005 10:50:08 | |
---|
Ai perhana, jos Myllymäen Mauri olis selostamassa noita kisoja! Vaikka se nyt onkin jossittelua, kun hän on Nelosen palkkalistoilla mutta anyhow... Ei Mertarannastakaan oikein ole yleisurheiluselostajaksi. Hmm, Myllymäen Maurista muistuikin eräs juttu mieleen... En muista kenestä jenkkiläisestä pikajuoksijasta on kyse, mutta aina kun tämä sprintteri näkyy kuvissa, päivittelee Mauri aina kuinka tämä on aikamoinen patukka. Ja tämä on tapahtunut useassa eri lähetyksessä. Onko kukaan huomannut samaa? "Anaalileikit. Ei huono. Miellyttää älykköjä." Meet the Feebles |
FatSam 07.08.2005 11:44:51 (muokattu 07.08.2005 13:26:35) | |
---|
Manuela Bosco on myöskin makuuni Ulkomaisista suosikki on ehdottomasti, ulkourheilullisista syistä, Kaisa Berqvist. Jätkällä on samat suosikit! Voi perhana, Manuelalla pyrki juoksuhousut vähän vakoseen noissa sm-viesteissä, se oli kaunein näky koskaan. Kajsaa olen kannattanut myös varmaan uransa alkuajoista lähtien, sekä urheilullisista että ei-urheilullisista syistä. Carolina Kluft on myös ihan huippu, urheilijana siis. Ja onhan niitä paljon muitakin. En olisi uskonut vielä pari vuotta sitten amerikkalaisia yleisurheilijoita kannattavani, mutta noista juoksuveijareista, Shawn Crawfordista ja Justin Gatlinista kyllä pidin jo Ateenan olympialaisissa. Ja Adam Nelsonille kyllä tuon voiton soi. Niinkuin vissiin koko stadion kannustuksesta päätellen. Suomelta ihan jees alku kisoihin. Pöyhösellä olisi kyllä ollut hyvät mahikset 100m:n toisiin alkueriin huonosta tulostasosta johtuen. Takavuosien kunnossa välierätkin olisivat kutsuneet. E: Jelena Isinbajeva, tykkään. Nais bat. Joskus ilmestyy vuosituhannen thrash-levy. |