mike tapping 25.08.2021 21:25:27 | |
---|
"Somevaikuttajan "never heard of her" syytökset liittyivät vuosien taakse." Jotenkin tässä paistaa semmoinen syöpä, että jos "somevaikuttajalla" on vähän niinku ideat loppu niin keksitään sitten jotain tällaista. Jos mitään ei ole oikeasti tapahtunut niin tuolle pitäisi vaan sanoa että get over it and stop crying your heart out. |
Alfons Åberg 26.08.2021 07:31:33 (muokattu 26.08.2021 07:32:39) | |
---|
mike tapping: "Somevaikuttajan "never heard of her" syytökset liittyivät vuosien taakse." Jotenkin tässä paistaa semmoinen syöpä, että jos "somevaikuttajalla" on vähän niinku ideat loppu niin keksitään sitten jotain tällaista. Jos mitään ei ole oikeasti tapahtunut niin tuolle pitäisi vaan sanoa että get over it and stop crying your heart out. Juuri näin. Kun huomataan, että pelkkä omassa some-kuplassa keikistely ei vielä lyö leiville, niin keksitään tällainen. Saa Avusta ja Seurasta vähän vaaterahaa ja Maria Veitolaltakin muutaman satasen. Ei mitään sympatioita näille. Sille on ihan syy, miksi nämä neverheardit eivät tee rikosilmoitusta, silloinhan pitäisi puhua totta ja olla näyttöä. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
sormunen 26.08.2021 22:17:07 | |
---|
Presidentti: Juuri näin. Kun huomataan, että pelkkä omassa some-kuplassa keikistely ei vielä lyö leiville, niin keksitään tällainen. Saa Avusta ja Seurasta vähän vaaterahaa ja Maria Veitolaltakin muutaman satasen. Ei mitään sympatioita näille. Sille on ihan syy, miksi nämä neverheardit eivät tee rikosilmoitusta, silloinhan pitäisi puhua totta ja olla näyttöä. Luin ton Hedbergin haastattelun ja sen enempää en tiedä ko insidentistä. Se tosiaan tässä ketjussa on käynyt ilmi, että Hedberg ei ole tehnyt rikosilmoitusta. Sitä en hiffannut, että Hedberg on taloudellisesti noin ohkaisilla, mitä kuvailit. Ei uskoisi, sillä mun käsittääkseni hänen ja muutaman muun "koomikon" itseään heikompien solvaaminen, ihmis- ja eritoten naisviha ja kaikenlainen muu ala-arvoinen visvailu on tuottanut ainakin lööpppien mukaan hyvää tiliä. Mihinkähän ne fyrkat on pistetty? |
Hannubal 26.08.2021 23:07:52 | |
---|
sormunen: Luin ton Hedbergin haastattelun ja sen enempää en tiedä ko insidentistä. Se tosiaan tässä ketjussa on käynyt ilmi, että Hedberg ei ole tehnyt rikosilmoitusta. Sitä en hiffannut, että Hedberg on taloudellisesti noin ohkaisilla, mitä kuvailit. Ei uskoisi, sillä mun käsittääkseni hänen ja muutaman muun "koomikon" itseään heikompien solvaaminen, ihmis- ja eritoten naisviha ja kaikenlainen muu ala-arvoinen visvailu on tuottanut ainakin lööpppien mukaan hyvää tiliä. Mihinkähän ne fyrkat on pistetty? Tuossa viitattiin kaiketi Miisasiin, ja hänen tienaamiinsa rahoihin pelkällä somejulkisuudella. Sami on käsittääkseni ihan varakas bisnesmies, jolla on oma yritys Hedberg Entertainment Oy, ja paljon työntekijöitä alaisinaan. Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
Alfons Åberg 27.08.2021 07:07:26 (muokattu 27.08.2021 07:09:31) | |
---|
Hannubal: Tuossa viitattiin kaiketi Miisasiin, ja hänen tienaamiinsa rahoihin pelkällä somejulkisuudella. Juuri näin. Kyllä, viittasin tähän neverheard-somettajaan. Eli jos ei ole rikosilmoitusta tehty, maalitus seis ja keksii oman liikeidean. Sami on käsittääkseni ihan varakas bisnesmies, jolla on oma yritys Hedberg Entertainment Oy, ja paljon työntekijöitä alaisinaan. En nyt pikagoogletuksella jaksanut etsiä tuoreempaa, mutta ihan hyvin on pyyhkinyt. Vuonna 2015 Hedberg tienasi muhkeat 486 064 euroa ja siihen päälle hän sai vielä pääomatuloja 29 189 euroa. Yhteensä Hedbergin tulot vuonna 2015 olivat siis yli puoli miljoonaa, 515 253. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
Hetfield 27.08.2021 07:25:37 | |
---|
Vaikken nyt sinänsä koomikkona välitäkään, niin onhan mies duunia paiskinut ihan huolella. Alright, alright, alright! |
Alfons Åberg 27.08.2021 07:27:36 | |
---|
Hetfield: Vaikken nyt sinänsä koomikkona välitäkään, niin onhan mies duunia paiskinut ihan huolella. En välitä minäkään hänen tuotannostaan, mutta ihan selvästi olen Samin puolella tässä asiassa. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
zekeode 27.08.2021 08:27:24 | |
---|
Mua kiusattiin koko yläaste useamman kymmenen ihmisen toimesta, jokainen päivä oli silkkaa helvettiä, että koko kiusaaminen sanana on vähättelevä. Mutta onko mulla tästä mitään todisteita? Ei ole. Sulla ei ole mitään ihmisarvoa, jos ei ole todisteita. Voittaja on se joka saa kaikki puolelleen. Tervetuloa Some-oikeudenkäynteihin. |
Alfons Åberg 27.08.2021 08:50:43 | |
---|
zekeode: Mua kiusattiin koko yläaste useamman kymmenen ihmisen toimesta, jokainen päivä oli silkkaa helvettiä, että koko kiusaaminen sanana on vähättelevä. Mutta onko mulla tästä mitään todisteita? Ei ole. Sulla ei ole mitään ihmisarvoa, jos ei ole todisteita. Voittaja on se joka saa kaikki puolelleen. Tervetuloa Some-oikeudenkäynteihin. Juuri näin. Oikeusvaltion periaatteisiin kuuluu se, että syyttävä osapuoli hankkii näytön. Somelynkkauksissa ei näyttöä tarvita, riittää kun saa sen oman kuplansa puolelleen. Vielä kun joku toimittaja komppaa tyyliin kuvaillen objektia "ei vastannut yhteydenottoihin" tai jos on vastannut ja kiistänyt tai kertonut kuulevansa asiasta ensimmäistä kertaa, puhelinkeskustelu literoidaan lehteen käyttämällä säilyttäen puhekieliset erityispiirteet. Tehokeino, jota käytetään yleensä väärien ihmisten mustamaalaukseen. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
sormunen 27.08.2021 19:46:39 (muokattu 27.08.2021 19:48:59) | |
---|
Hannubal: Tuossa viitattiin kaiketi Miisasiin, ja hänen tienaamiinsa rahoihin pelkällä somejulkisuudella. Presidentti: Juuri näin. Kyllä, viittasin tähän neverheard-somettajaan. Eli jos ei ole rikosilmoitusta tehty, maalitus seis ja keksii oman liikeidean. Presidentti: Juuri näin. Oikeusvaltion periaatteisiin kuuluu se, että syyttävä osapuoli hankkii näytön. Somelynkkauksissa ei näyttöä tarvita, riittää kun saa sen oman kuplansa puolelleen. Vielä kun joku toimittaja komppaa tyyliin kuvaillen objektia "ei vastannut yhteydenottoihin" tai jos on vastannut ja kiistänyt tai kertonut kuulevansa asiasta ensimmäistä kertaa, puhelinkeskustelu literoidaan lehteen käyttämällä säilyttäen puhekieliset erityispiirteet. Tehokeino, jota käytetään yleensä väärien ihmisten mustamaalaukseen. Mä en edelleenkään tiedä, mistä on kyse muuten kuin, että Hedberg hankki Iltalehdessä julkisuutta kertomalla, kuinka hyvä ihminen hän on. Kuka siis on tää Miisas, joka on neverheard, joka tienaa samaan aikaan somejulkisuudella(?)? Mistä keisistä on kyse? Presidentillä on myös sen verran sumeilematonta syyttämistä, että kiva olisi, jos saisi pöytään myös jotain evidenssiä. PS EDIT: Hetfield: Vaikken nyt sinänsä koomikkona välitäkään, niin onhan mies duunia paiskinut ihan huolella. Ja? Liittyykö jotenkin tähän keissiin? |
LordWinter 27.08.2021 19:58:20 | |
---|
sormunen: sillä mun käsittääkseni hänen ja muutaman muun "koomikon" itseään heikompien solvaaminen, ihmis- ja eritoten naisviha ja kaikenlainen muu ala-arvoinen visvailu on tuottanut ainakin lööpppien mukaan hyvää tiliä. Tämä saisi kyllä loppua. Naiset, suomenruotsalaiset ja insinöörit ovat vuosien ajan kohdanneet Samin vitseissä suoranaista rasismia. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Henri Henri Olavi 27.08.2021 20:00:43 | |
---|
Milloin Samilta on tullut vitsi? En ole koskaan törmännyt. Je suis 190221 |
Funkånaut 27.08.2021 20:42:09 | |
---|
Henri Henri Olavi: Milloin Samilta on tullut vitsi? En ole koskaan törmännyt. Sami on Suomen hauskin koomikko. Kyllä kansa tietää. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Danko 27.08.2021 20:46:27 | |
---|
Funkånaut: Sami on Suomen hauskin koomikko. Kyllä kansa tietää. Ja varmuuden vuoksi kannattaa copyright claimata parodiatkin https://youtu.be/-fn7VrFNGGw "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
Henri Henri Olavi 27.08.2021 21:41:15 (muokattu 27.08.2021 21:41:42) | |
---|
Funkånaut: Sami on Suomen hauskin koomikko. Kyllä kansa tietää. Sami toimi siinä suomalaisessa versiossa Konttorista. Kansa ei tosin tiennyt ja siitä ei tehty toista kautta. Se oli kuitenkin parempi kuin se jenkkiversio. Je suis 190221 |
Hetfield 27.08.2021 22:01:19 | |
---|
sormunen: Ja? Liittyykö jotenkin tähän keissiin? Kunhan totesin tohon tienaamiseen liittyen. Alright, alright, alright! |
sormunen 27.08.2021 23:30:15 | |
---|
LordWinter: Tämä saisi kyllä loppua. Naiset, suomenruotsalaiset ja insinöörit ovat vuosien ajan kohdanneet Samin vitseissä suoranaista rasismia. Kysyn sulta, että miten? |
LordWinter 28.08.2021 10:54:55 | |
---|
sormunen: Kysyn sulta, että miten? Pitäisi kriminalisoida vitsit eri ihmis- ja ammattiryhmistä. Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Michi 28.08.2021 11:08:51 | |
---|
-Rise From Ruins- |
Alfons Åberg 28.08.2021 13:47:02 (muokattu 28.08.2021 13:48:52) | |
---|
Michi: Eikös tässä ollut kyseessä tämä Miisa Nuorgam, ei tubettaja Miisas? Esmes https://www.iltalehti.fi/viihdeuuti … 7ab1f99-b62a-4ead-a03b-26c7c5cafb00 https://fi.wikipedia.org/wiki/Miisa_Nuorgam Kiitos, tässä se sormusen kyselemä evidenssi. Ahdistelusta syyttäminen Twitterissä on raukkamaista, jos ei ole rikosilmoitusta tehty. Ihan selvää on, että tällä on tarkoitus tehdä vahinkoa toisen liiketoiminnalle ja saada itselle massia julkisuuden kautta. Se oma kupla ostaa kaiken, todisteet on sivuseikka, niitä ei tarvita. Jos olisi jotain näyttöä, kai tämä olisi rikosilmoituksen tehnyt? Eikö? Olen täysin Samin puolella riippumatta siitä onko tämä hauska vai ei. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |