TheBlackestEye 15.09.2013 13:30:58 | |
---|
Valavuori kovasti elättelee toiveita, että Suomi pääsisi vielä villillä kortilla mukaan MM-kisoihin. Siinä vaan mukana tulee puolen miljoonan euron kustannukset, mutta eiköhän Aleksi jotain niidenkin varalle keksi. On kyllä melkonen seppä. |
LordWinter 15.09.2013 15:09:47 | |
---|
TheBlackestEye: Siinä vaan mukana tulee puolen miljoonan euron kustannukset, mutta eiköhän Aleksi jotain niidenkin varalle keksi. Kansallistalkoot pystyyn "Sit hypätään ilman suksia" -meiningillä. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Mika Kangas 15.09.2013 15:30:01 | |
---|
TheBlackestEye: Valavuori kovasti elättelee toiveita, että Suomi pääsisi vielä villillä kortilla mukaan MM-kisoihin. Siinä vaan mukana tulee puolen miljoonan euron kustannukset, mutta eiköhän Aleksi jotain niidenkin varalle keksi. On kyllä melkonen seppä. Onko tollanen villi kortti mahdollinen? Uusi juttu mulle. |
TheBlackestEye 16.09.2013 22:41:27 (muokattu 16.09.2013 22:42:00) | |
---|
Mika Kangas: Onko tollanen villi kortti mahdollinen? Uusi juttu mulle. Juu, muutama kisapaikka jaetaan villillä kortilla. Todennäköisesti yksi paikoista menee ainakin Kanadalle, sillä laji on siellä hyvässä nosteessa juuri nyt. Muut todennäköiset vaihtoehdot ovat isot markkina-alueet, kuten Venäjä ja Kiina. Hyvä eka puoliaika Suomelle kisaisäntää vastaan. Aivan eri itseluottamuksella penkkikin mukana kuin Espanjaa vastaan. |
Bluesmies 16.09.2013 22:45:02 (muokattu 16.09.2013 22:45:53) | |
---|
Sasu Salin on kyllä ollut huikea tässä turnauksessa. Ennen tätä peliä kakkoset 4/22 (18,2%), kolmoset 10/35 (28,6%) ja vaparit 3/7 (42,9%). Junnuliigassakaan ei pystytä tuohon. Edit: Tässä ottelussa tähän asti 0 pistettä ja about 5 ohiheittoa. |
LordWinter 16.09.2013 23:28:08 | |
---|
Bluesmies: Sasu Salin on kyllä ollut huikea tässä turnauksessa. Ennen tätä peliä kakkoset 4/22 (18,2%), kolmoset 10/35 (28,6%) ja vaparit 3/7 (42,9%). Junnuliigassakaan ei pystytä tuohon. Edit: Tässä ottelussa tähän asti 0 pistettä ja about 5 ohiheittoa. :-----D Selostajakin on huomannut Salinin edesottamukset. "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Vaihtovirta 16.09.2013 23:33:48 | |
---|
Eihän toi Salin saa ees noita kolmosia sisään..eiku.. |
TheBlackestEye 16.09.2013 23:34:16 | |
---|
Sasu hiljentää kotiyleisön ja Bluesmiehen. |
sticky fingers 16.09.2013 23:43:02 | |
---|
TheBlackestEye: Sasu hiljentää kotiyleisön ja Bluesmiehen. komeasti tiputteli tässä pelissä, mutta on tainnut tähän asti jännittää, sillä aiemmissa peleissä on kyllä tosiaan roiskinut enimmäkseen rautoihin... Harmi. ... |
Bluesmies 17.09.2013 15:46:30 | |
---|
TheBlackestEye: Sasu hiljentää kotiyleisön ja Bluesmiehen. Joo nyt VÄHÄN paransi sentään kahella vikalla neljänneksellä. Ensimmäinen ihan ok peli Sasulta. Muut pelit kammottavia. |
TheBlackestEye 06.10.2013 22:20:27 | |
---|
|
LordWinter 11.11.2013 19:20:22 | |
---|
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
LordWinter 31.01.2014 07:29:35 | |
---|
"Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
LordWinter 01.02.2014 13:30:03 | |
---|
No tuliha se kortti, mahtavata! "Joo, tunnelma menee siinä vaiheessa viimeistään pilalle kun kesken kiihkeän huuman joutuu laittamaan kondomia suojaksi, mulla menee suuriosa ajasta ja yleensä penis pääsee vähän lerpahtamaan ennenkuin olen saanut kivekset myös kondomin sisälle." -Rhesus |
Bluesmies 01.02.2014 14:43:46 | |
---|
LordWinter: No tuliha se kortti, mahtavata! Joo, helevetin hieno homma. |
HaloOfFlies 01.02.2014 16:21:33 | |
---|
LordWinter: No tuliha se kortti, mahtavata! Ja samalla myös automaattisesti seuraaviin EM-kisoihin. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Bluesmies 03.02.2014 20:22:44 | |
---|
SUOMI KOHTAA DREAM TEAMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Mika Kangas 03.02.2014 20:37:39 | |
---|
Bluesmies: SUOMI KOHTAA DREAM TEAMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jenkit kun voitetaan kulta on varma. |
sticky fingers 03.02.2014 20:52:44 | |
---|
Bluesmies: SUOMI KOHTAA DREAM TEAMIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! USAa lukuun ottamatta näyttää olevan aika helpohko lohko. Jatkopelimahikset jopa jollain tasolla hyvät. En asiaa ole seurannut kovin tarkkaan, mutta vähän ikävään sävyyn tuosta Suomen osallistumisesta kirjoitellaan, tai oikeammin siitä, että kisapaikka heltisi Rovion kisasponssisopimuksen myötä. Pelilliset näytöt tietnekin on olemassa nekin, mutta kuitenkin tuollainen rahalla ja sopimuksilla ostettu kisapaikka tuntuu vähän huteralta... "On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa |
Vaihtovirta 03.02.2014 22:58:06 | |
---|
sticky fingers: En asiaa ole seurannut kovin tarkkaan, mutta vähän ikävään sävyyn tuosta Suomen osallistumisesta kirjoitellaan, tai oikeammin siitä, että kisapaikka heltisi Rovion kisasponssisopimuksen myötä. Pelilliset näytöt tietnekin on olemassa nekin, mutta kuitenkin tuollainen rahalla ja sopimuksilla ostettu kisapaikka tuntuu vähän huteralta... Mitä ite oon ymmärtänyt niin ilman tota villikorttisydeemiä Suomi olis ansainnut kisapaikan jo em-kisasijotuksillakin, että sinänsä oikeeseen osoitteeseen tuli vaikka jonkun paikallisen Kalen saunaa taas kunnostetaakin 500k:lla.. Mutta Jenkit..voe pärse..Miracle on the Parket!!! |