ravensoul 13.06.2007 23:37:07 | |
---|
Ho, sainpas SS2:n toimimaan. Tosin se vaati lopulta sen, että piti päivityksen jälkeen etsiä 2.3 version nocd fixi, jossa on mukana Win2k fiksaus, ku ilman compatability modea kopiosuoja kaato pelin heti käynnistäessä ja 98-compatibility mode kaato sitte ku yritti alottaa varsinaista pelaamista. Tämä ihan vaan tiedoksi vain jos on saman ongelman kans painivia kohtalotovereita. "Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3 |
Jormaz 13.06.2007 23:52:23 | |
---|
Oho, olipas hauska tuo Mount & Blade demo. Jäi melkein kaipaamaan lisää. Inhottaa tollaset avauskoodit, perkeles. Joo tuli levelit täyteen jo pelkällä areenalla blääh. Hölmö demo. Summer is coming, fat boys are happy |
Deino 14.06.2007 12:50:46 (muokattu 14.06.2007 12:50:54) | |
---|
Joo tuli levelit täyteen jo pelkällä areenalla blääh. Hölmö demo. Mitä helvettiä? Ainakaan siinä versiossa mitä minä kokeilin oli MAHDOTONTA päästä täysiin leveleihin, edes koodeilla. Pidemmällä peliä expiä tarvitsee niin paljon, että se vaatisi 24/7 + kymmeniä vuosia sitoutumista. |
He_Man 14.06.2007 12:52:07 | |
---|
Joo tuli levelit täyteen jo pelkällä areenalla blääh. Hölmö demo. Ne areenat oli muutenkin persiistä. Aina saa kouraansa joko jouskarin tai keihään joilla ei ton kokosella areenalla tee mitään. Harmittaa, kun noinkin loistava taistelusystemi menee hukkaan tommosessa täysin surkeassa maailmassa. kaikki kaupungit ja dialogit samanlaisia, eli yhtä huonoja. Ei mitään fiilistä. Aluksi tuntuu hyvältä, mutta pelkkä taistelu alkaa varmasti jossain vaiheessa puuduttamaan. Pitää pelissä muutakin olla!! Minulla on VOIMAA!!! |
Deino 14.06.2007 12:54:07 | |
---|
Pitää pelissä muutakin olla!! Ladatkaa se StoryMod! |
Jormaz 14.06.2007 13:38:56 | |
---|
Mitä helvettiä? Ainakaan siinä versiossa mitä minä kokeilin oli MAHDOTONTA päästä täysiin leveleihin, edes koodeilla. Pidemmällä peliä expiä tarvitsee niin paljon, että se vaatisi 24/7 + kymmeniä vuosia sitoutumista. Ehdin areenatienesteillä ostaa jonkinlaista haarniskaa ja miekan ja siinä tulikin jo sitten raja vastaan. Vähän jäi toivomaan että olisi voinut pään lyödä irti kovassa vauhdissa hevosen selästä. En mä tosta kyllä lähtis maksamaan, tylsältä vaikutti, mutta taistelussa oli jotain meininkiä. Summer is coming, fat boys are happy |
wavelength 14.06.2007 16:31:10 | |
---|
Oiskos noita Diablon tapaisia kellään mielessä? Throne of Darkness on japanilaiseen mytologiaan pohjautuva hack & slash -"roolipeli", jossa ohjataan yhden hahmon sijasta korkeintaan nelihenkistä samurairyhmää, jonka kokoonpanoa voi aina tarpeen mukaan vaihdella. Itselleni tuo ainakin kolahtaa kohtuullisen kovaa. |
cortti 14.06.2007 17:02:58 (muokattu 14.06.2007 17:03:50) | |
---|
Meikäläiseltä löytyy Mount& Blade. Kannattaa ostaa jos jäi kaipaamaan lisää. Ostaminen on vaivatonta ja turvallista, koodin saa heti, eikä mitään ongelmia tullut. Edit: Ja jos joltain löytyy Arcanumia/ kopiota niin voisin ostaa. Once a man, like the sea I raged,
Once a woman, like the earth I gave. |
He_Man 14.06.2007 19:32:10 | |
---|
Ehdin areenatienesteillä ostaa jonkinlaista haarniskaa ja miekan ja siinä tulikin jo sitten raja vastaan. Vähän jäi toivomaan että olisi voinut pään lyödä irti kovassa vauhdissa hevosen selästä. En mä tosta kyllä lähtis maksamaan, tylsältä vaikutti, mutta taistelussa oli jotain meininkiä. Jees. Muuten loistava taistelutsydeemi, mutta massa jäi vähän puuttumaan. Uudempi pelimoottori ja räsynukke efektit niin avot. Kun Ritari laukkaa täysillä päin jalkamiestä, hevonen EI pysähdy, oikeesti. Ja äänet vois olla pikkusen hiotumpia. Pelissä on kuitenkin ainekset vaikka mihin. Minulla on VOIMAA!!! |
Jormaz 14.06.2007 19:53:07 | |
---|
Vasta ihan lopussa tajusin että hiiren heiluttelu vaikuttaa siihen mimmonen lyönti tulee, luulin siihen asti että tulee ihan randomina. Ihan mukava ominaisuus. Summer is coming, fat boys are happy |
He_Man 14.06.2007 20:00:17 | |
---|
Vasta ihan lopussa tajusin että hiiren heiluttelu vaikuttaa siihen mimmonen lyönti tulee, luulin siihen asti että tulee ihan randomina. Ihan mukava ominaisuus. Hoho, tosiaan aika käytännöllinen. Se on kylä itseasiassa aika erikoinen se systeemi, mutta optioissa kai oli jotain vaihtoehtoja tolle hiirenliikuttelulle. :) Minulla on VOIMAA!!! |
Definhel 14.06.2007 20:18:27 | |
---|
Snes-peli E.V.O.: Seach For Eden on konsoliroolipelien aatelia. Älyttömän koukuttavaa menoa, vaikka koko peli on saman "pure eläintä ja syö kinkku"-kaavan toistoa. Tarkoitus on siis kehittää elukasta kovempi elukka syömällä muita eliöitä. Bassists of the world, unite! |
SARJE 14.06.2007 21:00:45 | |
---|
pelaa prunee"1 |
Heartwood 14.06.2007 21:55:56 | |
---|
Oiskos noita Diablon tapaisia kellään mielessä? Uudemmista yrittäjistä Titan Quest täytyy mainita. En nyt uskalla paremmaksi sanoa, kun olen vain pikaisesti kokeillut, mutta kyllä samalla tasolla mennään. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
juuso a 14.06.2007 22:14:39 | |
---|
Uudemmista yrittäjistä Titan Quest täytyy mainita. En nyt uskalla paremmaksi sanoa, kun olen vain pikaisesti kokeillut, mutta kyllä samalla tasolla mennään. Tätä oon muuten ettinytkin. Joskus luin arvostelun, mutta en sitten kirveelläkään muistanut missä lehdessä se oli.+ |
Dropped C 14.06.2007 22:43:20 (muokattu 14.06.2007 22:45:26) | |
---|
Dungeon Master Java: http://www.cs.pitt.edu/~alandale/dmjava/ Oman seikkailun (helevetin vaikee) lisäksi tähän saa alkuperäisen Dungeon Masterin ja Chaos Strikes Back:n mokkuloina. EOB:it löytyy kans, mutta ne joutuu toki pelaamaan DM:n systeemillä. Peli on sitäpaitsi täysin ilmainen. Neverwinter Nights 2:n perusseikkailu oli todella hyvää kauraa 1:seen verrattuna (tosin ehkä hieman liian lyhyt). Tätä voin suositella uusista kaupallisista peleistä. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
Heartwood 14.06.2007 22:43:26 | |
---|
Tätä oon muuten ettinytkin. Joskus luin arvostelun, mutta en sitten kirveelläkään muistanut missä lehdessä se oli.+ Pelit-lehden viime vuoden syyskuun numerossa näkyy arvostelu olevan kun lunttasin. Eipä olisi muuten hirveän pahan hintainen enää, 11,95e CDONissa. Tilaisin jos vaan kone jaksaisi pyörittää. http://www.cdon.com/main.phtml?prod … 83&navroot=905&page=product "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
jp8000 14.06.2007 22:52:37 | |
---|
Dungeon Master Java: http://www.cs.pitt.edu/~alandale/dmjava/ Oman seikkailun (helevetin vaikee) lisäksi tähän saa alkuperäisen Dungeon Masterin ja Chaos Strikes Back:n mokkuloina. EOB:it löytyy kans, mutta ne joutuu toki pelaamaan DM:n systeemillä. Peli on sitäpaitsi täysin ilmainen. Neverwinter Nights 2:n perusseikkailu oli todella hyvää kauraa 1:seen verrattuna (tosin ehkä hieman liian lyhyt). Tätä voin suositella uusista kaupallisista peleistä. Oletko pelannu eob2:n läpi? Ite jäin siniseen meduusa-kerrokseen, eikä oo tullu pelattua sen jälkeen tuota peliä (On muuten paljon vaikeampi kuin esim Chaos strikes back) |
Dropped C 14.06.2007 23:14:54 | |
---|
Olen sen kyllä joskus Amigalla vuonna 93... En muista hirveesti siis, loppumömmö muuttui velhosta lohikäärmeksi ennen kun kuoli. Kokeileppa tuota DM Javan vakiseikkailua, siinä on haastetta tyydyttämään hieman vaativamman pelurin toiveet. "Legendaarinen Gibson / EPI kitaran arvo nousee vaan" - Kolmisointu. |
lethus1 16.06.2007 11:43:56 | |
---|
Oletko pelannu eob2:n läpi? Ite jäin siniseen meduusa-kerrokseen, eikä oo tullu pelattua sen jälkeen tuota peliä (On muuten paljon vaikeampi kuin esim Chaos strikes back) Aaah, EOB2 on aivan suurhelmi! Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |