dead-ed 20.04.2007 13:07:55 | |
---|
Olishan se ihan jees, jos Dallas lähtisi kesälomille ja Jere Lehtinen tulisi joukkueeseen. Urheilulehden mukaan Lehtinen olisi valmis liittymään joukkueeseen, jos Texasin pojat nyt putoaisivat. Tulisihan sieltä mahdollisesti vielä pari muuta suomalaista vahvistukseksi. Hagman, Miettinen ja J. Jokinen...which would be nice. Näillä miehillä voisi jo haaveilla peräti mitalista. ;) |
HaloOfFlies 20.04.2007 13:08:48 (muokattu 20.04.2007 13:10:04) | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 20.04.2007 13:09:28 (muokattu 20.04.2007 13:09:39) | |
---|
Tuplat. Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |
sellisti 20.04.2007 15:33:53 | |
---|
Yle taitaa näyttää lauantaina uusintana legendaarisen 95-loppuottelun.. se oli hieno peli jos mikä, vaikka maalit muistaa unissaankin Mistä löysit tuollaisen tiedon..? "Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami |
Veikko 20.04.2007 15:47:29 | |
---|
Yle taitaa näyttää lauantaina uusintana legendaarisen 95-loppuottelun.. se oli hieno peli jos mikä, vaikka maalit muistaa unissaankin Eikös toi peli tule sitten siltä uudelta Yle Extra kanavalta, mikä tulee Yle 24 -kanavan tilalle kiekkokisojen aattona. tshiiih... klup-klup-klup... aaaah... |
dead-ed 20.04.2007 16:28:19 | |
---|
Itse en usko että Jussi Jokinen tulee kun mies on loukkaantuneena tällä hetkellä. No sori. :D Tämän siitä saa kun ei seuraa Änäriä 24/7. Nummelinin Petu ja Mikko Koivu olisivat kyllä sitä kaivattua vahvistusta joukkueeseen. Tuntuisi joukkue vain vahvistuvan mitä lähemmäs kisoja mennään... |
Jag 20.04.2007 16:31:29 | |
---|
Ruutu ois kyllä tervetullut lisä joukkueeseen.... Tiedä vaan että missä kunnossa mies on. Esim. viime yönä peliaikaa 5min... ja penaltyä 4min. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Anonymous-jazz 20.04.2007 17:04:50 | |
---|
Oli näköjään Salmelainen ottanyt vähän nöyremmän asenteen kuin viime-keväänä jolloin hän olisi halunnut päästä suoraan MM-kisoihin sm-liigan pistepörsin voittonsa ansiosta ilman MM-leiriä. Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
eewo 20.04.2007 17:47:17 | |
---|
Pahus! Tajusinpa juuri, että olen Kreikassa melkein kaikki, paitsi alkusarjan pelit. Eipä taida olla mahdollisuuksia nähdä jääkiekkoa siellä Välimeren rannalla... D'oh! "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." -Bleeding Gums Murphy |
Jag 20.04.2007 17:48:14 | |
---|
Pahus! Tajusinpa juuri, että olen Kreikassa melkein kaikki, paitsi alkusarjan pelit. Eipä taida olla mahdollisuuksia nähdä jääkiekkoa siellä Välimeren rannalla... D'oh! no eiköhän sieltä jotain suomibaareja löydy jossa lätkä näkyy "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Osmo 20.04.2007 18:38:14 | |
---|
Pahus! Tajusinpa juuri, että olen Kreikassa melkein kaikki, paitsi alkusarjan pelit. Eipä taida olla mahdollisuuksia nähdä jääkiekkoa siellä Välimeren rannalla... D'oh! Ja eiköhän siellä oo jotain muutakin tekemistä kun istua suomibaarissa seuraamassa lätkää? Ens vuonna uudet kisat. Pixies. |
DJKaaos 20.04.2007 18:55:09 | |
---|
Olishan se ihan jees, jos Dallas lähtisi kesälomille ja Jere Lehtinen tulisi joukkueeseen. Olisi todella jees, mutta en ikinä usko, että Lehtinen tulee joukkueeseen. Minä olen minä. |
Keppis 20.04.2007 19:38:45 (muokattu 20.04.2007 19:38:52) | |
---|
Taasko ne kisat tuola naapurissa on. Onni vie inspiraation.
http://www.myspace.com/fobiayhtye |
dead-ed 21.04.2007 00:50:14 | |
---|
Olisi todella jees, mutta en ikinä usko, että Lehtinen tulee joukkueeseen. Näin luin "luotettavasta" lähteestä, eli perjantaina ilmestyneestä Urheilulehdestä. ;) Kohentaisi huomattavasti joukkueen menestysmahdollisuuksia mielestäni, jos siis mukaan tulisi. |
Cocktus 21.04.2007 11:10:35 | |
---|
Argh, toivottavasti Suomi on mitalipeleissä niin meikäläinenkin ehtisi nähdä jonkun matsin. En usko että Intiassa seurataan lätkää kovinkaan tiiviisti. Oh, you ironic pop-rock fuck,
don't you fuck with metal! |
Jag 21.04.2007 14:55:52 | |
---|
Näin luin "luotettavasta" lähteestä, eli perjantaina ilmestyneestä Urheilulehdestä. ;) Kohentaisi huomattavasti joukkueen menestysmahdollisuuksia mielestäni, jos siis mukaan tulisi. Ois kyllä kova jos ykkösketju ois taas Peltonen-Koivu-Lehtinen.... :) "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Qsysi 21.04.2007 15:37:23 | |
---|
Ois kyllä kova jos ykkösketju ois taas Peltonen-Koivu-Lehtinen.... :) Vähäsen väärä koivu vaan, mutta kai sekin sitten Hupusta käy :) I reject your reality and substitute my own! |
Anonymous-jazz 21.04.2007 19:59:00 | |
---|
Kyllä on taas leijonilta tuttua täysin munatona ylivoimapeliä 0 laukausta kohtia maalia koko 2 min. aikana. Voi ristus jo sama jatkuu vielä Moskovassa. Kustavilainen tilaa olutta rahtina ja kysyy myyjältä: "Milloin olut on kustavissa?" |
DJKaaos 21.04.2007 21:40:42 | |
---|
Ois kyllä kova jos ykkösketju ois taas Peltonen-Koivu-Lehtinen.... :) Lehtistä emme tule näkemään kisoissa, se on 100% varma asia. Aina löytyy joku vamma tai perhesyy, mikä estää hänen kisansa. Eli tämän pelaajan kohdalla tarkoittaa aika pitkälle sitä, että ei kiinnosta. Pelaaja, joka on voittanut Stanley cupin ja jo maailmanmestaruuden, tuskin kovin korkealle noteeraa näitä pilipalikisoja nykyään. Minä olen minä. |
HaloOfFlies 21.04.2007 22:20:44 | |
---|
Valmistauduttiin viikko tähän peliin, ja sitten kaikki on viidessä minuutissa ohi, kun Napoleon ratsastaa paikalle. S.M.A.K.-jäsen #5 |