Aihe: House
1 2 3 4 5 614 15 16 17 18
Jkob
06.10.2006 20:06:12
Näinkö tein? No perkele. HOUSE KUOLEE! Siinä spoilia. Vaiko huijausta? HAHA!

Ällös tosissas missään nimesä ota :)
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
Chrissie
12.10.2006 22:01:28
Hmm.. pienen pieni muutos tapahtumaketjussa, mutta silti niin samanlaista, niin samanlaista. Harmittavaa. Loistava sarja siitäkin huolimatta.

Mutta mutta, mielenkiintoista seurata tuollaista "vauva sairastaa"-jaksoa, kun on hedelmällisessä iässä oleva nainen ja kellokin ilmeisesti tikittää. Piru, kun piti vääntää itkua melkein joka käänteessä. Lopulta siihen auttoi se, että kuorin satsumaa hyvin hyvin tarkkaan... Voi voi.
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
aikavaikea
13.10.2006 09:25:30
Hmm.. pienen pieni muutos tapahtumaketjussa, mutta silti niin samanlaista, niin samanlaista. Harmittavaa. Loistava sarja siitäkin huolimatta.

Minulla jäi tuo eilen katsomatta kun kinastelin lasten kanssa ja menin kiukkuisena möksönä sänkyyn lukemaan kirjaa. Mullehan tulee kohta televisiovapaan keskiviikon lisäksi myös vapaa torstai kun Lostista olen jo luopunut, eikä tämänkään väliinjääminen isommin harmita.

Se riitely kyllä harmittaa. Lapsellista hommaa kun nelikymppinen ukko kinaa 13-vuotiaan tytön kanssa ja molemmat argumentoi ihan yhtä nerokkaasti. Anteeksi off-topicointi, olisi kai ärsytysketjuun pitänyt avautua. Tai, no voisiko tohtori House auttaa?
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight

Osta täältä levyjä!
lethus1
13.10.2006 12:19:20
Eka siisoni nähty. Kaavahan on joka jaksossa luonnollisestikin melko samanlainen. Mystinen sairaus - CSI toimintaa - Paraneeko vai ei ? Joo-ei-joo, loppu. Eipä siinä, tuo melkein rupesi jossain vaiheessa kautta jäämään taka-alalle tuo itse sairauden selvittely, joka sinällään toimii meikäläiselle sellaisenaan, mutta parasta sarjassa on hahmot ja niiden kautta tapahtuma tarinankerronta sarjan, ei vain yhden jakson, puitteissa. Minä tykkäsin yllättävänkin paljon.
Vompatti.
Mika Antero
13.10.2006 13:26:08 (muokattu 13.10.2006 13:27:53)
Lapsellista hommaa kun nelikymppinen ukko kinaa 13-vuotiaan tytön kanssa ja molemmat argumentoi ihan yhtä nerokkaasti. Anteeksi off-topicointi, olisi kai ärsytysketjuun pitänyt avautua. Tai, no voisiko tohtori House auttaa?

Hehheh. Luulisin, että vielä lapsellisempaa on, kun melkein nelikymppinen ukko väittelee kaksivuotiaan tytön kanssa ja molemmat argumentoivat ihan yhtä nerokkaasti... Hävettää ihan.

Niin joo House. Harvinaisen mielenkiintoinen sairaalasarja, olen jopa katsonut vissiin joka jakson. Älyttömästi näitä intubointisarjoja nykyisin on, mutta onhan noissa oma mielenkiintonsa. House on symppis äijä. Eilen tosin piti välillä käännellä kanavaa, kun ei huvita katsella sairaita vauvoja...
Hakki
16.10.2006 18:13:27
Kyllähän tuo House on aivan mahtava sarja. Olen tässä sitä tuijotellut kiinnostuneesti ja vaikka en lääkärisarjoista yleensä koskaan ole välittänyt niin Gregory Housen hahmossa on jotain niin käsittämättömän hienoa että sarjaan jää koukkuun. Ja sarjassa käsiteltävät sairaudet on aina jotain ihan ufoja joten mielenkiintokin säilyy kivasti kun aina ei vaan paikata ampumahaavoja ja haljenneita kalloja. Myös hahmokehitys ja muuta vastaavat ovat onnistuneita. Sniif, olen nössö mutta nautin tästä laadukkaasta draamasarjasta kyllä aivan kympillä.
while(true) {play(metal);}
Chrissie
26.10.2006 21:37:20
No huhhuh. Pientä rajaa dramatisoinnillekin. Kuka oikeasti oksentaa litroittain verta ja vielä selviää siitä sen ihmeempiä tapahtumatta?
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
MV
26.10.2006 21:59:57 (muokattu 26.10.2006 22:00:17)
Justiin tässä mietiskelin, että alkaa käymään tylsäksi kun joka jakso etenee saman kaavan mukaan eikä tuota Housen loistavaa persoonaa tuoda tarpeeksi esiin mutta tämä jakso oli todella hyvä.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
lethus1
27.10.2006 08:37:57
Jonkun muun sarjan kohdallahan paljon jauhettiin siitä, miten epärealistinen se on. Kun ei kellekkään voi oikeasti KOKO AJAN tapahtua noin ihmeellsiä juttuja. Housen kohdallehan tulee joka jaksossa aivan ufoja sairauksia.

Miksi tylsistä, perusjutuista tai -päivistä tehtäisiin jaksoja ? Niitä varmasti on enemmän kuin erikoisia tapauksia, mutta se kaikki rutiini ja peruskaura jää näyttämättä. Jack Bauer ja 24 on tästä tietenkin poikkeus...

Jos minun elämästäni tehtäisiin sarja, niin tässä tapauksessa näytettäisiiin perus duunipäivää ja himassa sohvalla löhöämistä. Jos minun elämästäni tehtäisiin sarja kuten sarjoja nykyään tehdään, näytettäisiin merkittäviä/tapahtumarikkaita hetkiä.

"Ei se KOKOAJAN voi säätää kännissä!!"
Vompatti.
wavelength
27.10.2006 09:48:43

Eilen oli muuten harvinaisen hyvä ajoitus mainoskatkolla. Mamma oksentaa litratolkulla verta, minkä jälkeen tulee varsinaista mainostunnaria edeltävä energiajuomamainos. Mahtoi mainoksen tilaaja kiittää onnistuneesta mielikuvien luomisesta...
Qsysi
27.10.2006 12:46:02
No huhhuh. Pientä rajaa dramatisoinnillekin. Kuka oikeasti oksentaa litroittain verta ja vielä selviää siitä sen ihmeempiä tapahtumatta?

Mmm, naiset? ;)
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
Chrissie
27.10.2006 20:52:19 (muokattu 27.10.2006 20:52:34)
Mmm, naiset? ;)

Ottaen huomioon, että naiset vuotavat korkeintaan desin pari per kuu, niin kyllä pari litraa on hiukka dramaattisempi juttu.
NHR
28.10.2006 10:36:25

Ottaen huomioon, että naiset vuotavat korkeintaan desin pari per kuu, niin kyllä pari litraa on hiukka dramaattisempi juttu.

Eipä sitä verta varmaan vatsalaukkuunkaan tartte juur desiä enempää vuotaa, että koko oksennus punaselta näyttää. Vaikka saattohan toi kohtaus silti vähän ylidramatisoitu tietysti ollakin...
"Truth is stranger than fiction, because fiction has to make sense." - Mark Twain
Chrissie
28.10.2006 12:51:27
Eipä sitä verta varmaan vatsalaukkuunkaan tartte juur desiä enempää vuotaa, että koko oksennus punaselta näyttää. Vaikka saattohan toi kohtaus silti vähän ylidramatisoitu tietysti ollakin...

Tietääkseni vatsalaukkuun vuotava veri muuttuu nopsaan mustaksi. Joko sillä on ollut laukussa jumalaton määrä vettä/mehua, johon on sekoittunut verta ja se on tullut heti ulos. Tai sitten dramatisointia.

Tai mistäpä minä mitään tiedän. Eiköhän tämä jo tästä riitä :)
Chips
08.11.2006 16:40:49
Komealla lespalla House soitti uusimmassa jaksossa.
MV
08.11.2006 16:43:06 (muokattu 08.11.2006 16:43:20)
Komealla lespalla House soitti uusimmassa jaksossa.

Eihän? Vai oletko näitä jenkki-seuraajia mitä? Tai sitten olin itse kännissä.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Chips
08.11.2006 18:38:14
Eihän? Vai oletko näitä jenkki-seuraajia mitä? Tai sitten olin itse kännissä.

Joo jenkki-seuraaja olen.
MV
30.11.2006 18:16:45
Luulisin, että hyvä jakso tulossa:

Vieroituksessa. Kun House luopuu särkylääkkeestään, hänestä tulee ärtyisämpi, ja työelämän riskitkin kasvavat.

www.telkku.com
mugena
30.11.2006 22:28:07
Ihan mukiinmenevä jakso. Nämä mainoskatkojen paikat ovat kyllä ihan parhautta. Kaveri pasko pari litraa verta sänkyynsä ja heti perään "Ohjelman tarjoaa Nektar-terveysjuoma":D Antaa kivoja mielleyhtymiä ja varmasti mainostajankin mieleen.
Joe Pine (60's talk show host who sported a wooden leg) "So, with your long hair, I guess that makes you a woman." Frank Zappa's response "So with your wooden leg, I guess that makes you a table."
zuppermuhle
30.11.2006 22:52:40
Katsoinpa taas Housen ja tykkäsin kyllä tästäkin jaksosta. Mitenköhän House raukka pärjäisi ilman mömmöjään.
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)