Aihe: Urheilun mykistävimmät suoritukset
1 2 3 4 5 611 12 13 14 15
Jormaz
27.05.2006 01:53:33
Jaa a, mykistävää todellakin, hakkaa itseään puolta pienempiä? Idea?

Et taida olla ihan kärryillä.
In Goth We Trust!
The 666 Club #4 Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta
DJKaaos
27.05.2006 10:44:13
Et taida olla ihan kärryillä.

en ole en.
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin.
Veikko
27.05.2006 14:48:38
Karelinhan vielä laittoi ne vastustajat silleen hellästi selälleen, ettei vaan satu. Nosti vaan vähän ja mies nousi. Ei tarvinnut paljon vääntää ja puhkua. Se oli kyllä harvinaisen totaalista ylivoimaa.

Yhden ottelunhan Karelin hävisi, taisi olla uransa viimeinen. Runoilevan Siperian karhun olkapää oli muistaakseni pahasti hajalla, siksi häviö.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
Black Star
27.05.2006 14:57:45 (muokattu 27.05.2006 14:58:01)

Yhden ottelunhan Karelin hävisi, taisi olla uransa viimeinen. Runoilevan Siperian karhun olkapää oli muistaakseni pahasti hajalla, siksi häviö.

"...jäi hopealle vuonna 2000 kärsittyään loppuottelussa historiallisen tappion (pistein 1-0) amerikkalaiselle Rulon Gardnerille. Tätä ennen Karelin ei ollut hävinnyt kahteentoista vuoteen otteluakaan, ja oli paininut kuusi vuotta ilman, että vastustaja oli saanut pistettäkään."

Tappiosta huolimatta painin Wayne Gretzky.
Veikko
27.05.2006 15:18:14
Karelin oli herttasen näköinen jos se joutu mattoon. Toinen väänsi ihan tosissaan ja Karelinilla oli kasvoilla sellainen rauhallinen hymy.
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
riimu
27.05.2006 15:27:53
Karelin oli herttasen näköinen jos se joutu mattoon. Toinen väänsi ihan tosissaan ja Karelinilla oli kasvoilla sellainen rauhallinen hymy.

Jooh. Välillähän se suorastaan naureskeli, kun karjut sitä yritti matosta vyöryttää.
Don't ask me about Grim Fandango!
tigrushka
27.05.2006 15:37:18 (muokattu 27.05.2006 17:48:24)

Karelinin kourat olivat uskomattoman kokoiset! Hesarin kuukausiliitteessä oli kerran piirretyt ääriviivat joiden sisälle sai sitten sovittaa omaa kätöstään... Muistaakseni herran käsivarret olivat myös harvinaisen pitkät.
"Wovon man nicht lesen kann, darüber muss man schreiben."
Bonesaw
27.05.2006 16:15:46 (muokattu 27.05.2006 16:15:51)
Entäs tämä, Nikolai Valuev: http://www.wbaeurope.com/Boxeadores/valuev_julio2004.JPG

Paska tulee housuun katsojallakin ja näköjään vastustajalla etenkin (eka video), jätkähän on ihan hirviömäinen.
http://www.youtube.com/watch?v=dTwS0buW2ss&search=valuev
http://www.youtube.com/watch?v=HDZ7IYlRKNE&search=valuev

Voi olla pikkasen orpo olo,kun astuu Valuevin kanssa samaan kehään. Aivan hirveän kokoinen.
-|-|-
Hiku
28.05.2006 00:38:23
http://www.youtube.com/watch?v=_Th7GLjN1DE&search=floorball

Pakkohan se tää heppu on mainita. Keksi 90-luvun lopulla veivata palloa ilmassa ja nykyään monet pelaajat harjottelee samaa kikkaa. Ja onhan Janne muutenkin aivan legenda sälli.
"Einstein" sanoi Steve Vai ja tilutti vain. V.U.K #24
Roger
29.05.2006 01:57:55

Carlos Sainzin keskeytys 300 metriä ennen maalia RAC-rallissa vuonna 1998. Sainz olisi maaliin ajaessaan voittanut maailmanmestaruuden, mutta keskeytyksen myötä mestaruus meni Tommi Mäkiselle.

Mäkistä oltiin haastattelemassa televisioon kun hän sai puhelun Sainzin keskeytyksestä...
"Mitä?? no pelihän on sillä selvä... eikö ne jaksa työntää..."
Life is what happens to you while you're busy making other plans. - John Lennon
Leper Messiah
29.05.2006 17:22:51 (muokattu 29.05.2006 17:23:35)
PUNAKONE!

Jos siitä nyt vähän erottelis..

1. Troikka. 70-luvun kuninkaat, Mihailov - Petrov - Harlamov.

2. Troikan manttelinperijät, Krutov-Larionov-Makarov. 80-luvun kuninkaat. Tähän vielä puolustajiksi Fetisov-Kasatonov.

3. Vladislav Tretjak. Maalivahti molempien ketjujen aikana, maailman kaikkien aikojen paras.

Edellä mainitut kaksi ketjua ovat todennäköisesti maailman kaikkien aikojen kaksi parasta hyökkäysketjua, niidenlaisia tuskin enää koskaan tullaan näkemään. Tosin se johtuunee siitä, että 80-luvun lopulla Larionov, Fetisov ja Makarov vaativat valmentaja Viktor Tihonovilta mahdollisuutta pelata ulkomailla ja avasivat väylän Venäläisen jääkiekkoilun ja NHL:n välille. Tätä ennen Neuvostopelaajat joutuivat elämään 11 kuukautta vuodesta harjoitusleirillä.

Sitten hienointa, mitä koripallolle on ikinä tapahtunut: Harlem Globetrotters. Aivan mahdottomia edelläkävijöitä lajissa ja veivät lajin maailmalle.
Sillä hetkellä kun Leper Messiahkin alkoi puhua noilla ufotermeillä, en enää ymmärtänyt jotain tästä maailmasta. Luulin että se on kova rangga kalja hevi mies, kuten esim. Vasara ja MeArtist, mutta ei. -saha
Punttisika #3 Runkku monsteri #4
Artist
03.06.2006 20:40:44
Yksi urheilun mykistävimmistä suorituksista on kyllä Alex Zanardin paluu kilparadoille vaikean vammautumisen (mies menetti kilpailussa tapahtuneessa onnettomuudessa molemmat jalkansa) jälkeen.
"The call to arms was never true, I'm medicated...how are you?"
Bonesaw
03.06.2006 23:58:49
03.06.2006

Amin Asikainen voitti nyrkkeilyn keskisarjan Euroopan Mestaruuden!
"Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen."
anttipi
04.06.2006 00:08:08

Henkilökohtaisesti mykistävin ja merkityksellisin on ollut Keken maailmanmestaruus vuonna 1982. Viikset kunniaan!
"Oh, it's so neat to beat your meat while sitting on the toilet seat - Isn't life divine, Funiculì, funiculà.
sellisti
04.06.2006 00:34:28
03.06.2006

Amin Asikainen voitti nyrkkeilyn keskisarjan Euroopan Mestaruuden!

Ja tv-kooste MTV3:lta alkaa juuri nyt.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
Bonesaw
04.06.2006 11:41:30 (muokattu 04.06.2006 11:41:40)
Ja tv-kooste MTV3:lta alkaa juuri nyt.

Damn. Sori,jos spoilasin. En muistanut,että se näkyy koosteena vielä kolmoselta.
"Wahia pitää polkee sellai et mitkä fiilikset on nii sitä rataa... toimii ainakin mulla... se luo hyvin tunnelmaa... suosittelen."
Jamminen
04.06.2006 14:39:40
"...jäi hopealle vuonna 2000 kärsittyään loppuottelussa historiallisen tappion (pistein 1-0) amerikkalaiselle Rulon Gardnerille. Tätä ennen Karelin ei ollut hävinnyt kahteentoista vuoteen otteluakaan, ja oli paininut kuusi vuotta ilman, että vastustaja oli saanut pistettäkään."

Tappiosta huolimatta painin Wayne Gretzky.

Minulle jäi tästä ottelusta hieman paha maku suuhun, sillä Amerikkalainenhan sai (kotikisoissaan) pisteensä jostain ihan käsittämättömästä... Muistaakseni Karelin yritti itse jotain, ja se piste tuli siitä. Damn, oli lähellä ettei ura olisi päättynyt täydellisesti.
Maybe nothing matters anyway...
Jag
04.06.2006 14:58:56

Mäkistä oltiin haastattelemassa televisioon kun hän sai puhelun Sainzin keskeytyksestä...
"Mitä?? no pelihän on sillä selvä... eikö ne jaksa työntää..."

tämä on kyllä ihan legenda pätkä. Tommi on juuri lähdössä lentokentälle. Haastattelija puhuu, että "homma alkaa nyt olemaan selvä...mitkäs on tunnelmat" tai jtn. vastaavaa.

sitten Tommin puhelin soi. "Mitääh....mitääh... Carlozi keskeytti 400metriä ennen maalia... No sittehän minä oon maailmanmestari..."
"Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä kuuluu." - P.Walli
riimu
04.06.2006 19:02:25
tämä on kyllä ihan legenda pätkä. Tommi on juuri lähdössä lentokentälle. Haastattelija puhuu, että "homma alkaa nyt olemaan selvä...mitkäs on tunnelmat" tai jtn. vastaavaa.

sitten Tommin puhelin soi. "Mitääh....mitääh... Carlozi keskeytti 400metriä ennen maalia... No sittehän minä oon maailmanmestari..."

Jooh. Haastattelija just tais kysyä tyyliin "Miltä nyt tuntuu kun hopiaa tuli?". :)
Don't ask me about Grim Fandango!
DJKaaos
04.06.2006 20:05:02 (muokattu 04.06.2006 20:10:14)
Imolan GP-viikonloppu 1994. Kolme pahaa ulosajoa, tuloksena kaksi kuollutta kuljettajaa ja Barrichellon lievä loukkaantuminen. :´(

http://www.youtube.com/watch?v=0-lM_kLFXhU&search=ayrton%20senna

http://www.youtube.com/watch?v=iYf1wDCIsIo&search=ratzenberger
Mustalaisten triathlon? Juostaan uimahallille ja tullaan pyörällä takaisin.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)