Dirty Hero 15.03.2009 22:55:54 | |
---|
"Huom! Olet kirjoittamassa yli 561 päivää vanhaan ketjuun!" ->Nostetaas pari vuotta vanha ketju... Top Gear jatkui eilen pitkän tauon jälkeen maikkarilla. Esittävät kymmenennen tuotantokauden jaksoja joka lauantai 16:55. Kausi alkaa parilla spesiaalijaksolla. Eilen esitetyssä jaksossa ajettiin vanhoilla romuilla afrikan halki, oli ihan hyvä jakso. Viikon päästä tulee joku pohjoisnapa-spesiaali, lisää tuolta: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto … at/top_gear/jaksot_tuotantokausi_10 Mielestäni ehdottomasti yksi parhaita ohjelmia, hienoa että jatkuu taas tällä tavallisella maikkarilla. Nämä nyt maikkarilla esitettävät jaksot on taidettu esittää MTV3 MAX:illa jo pari vuotta sitten, mutta ei tuo minua haittaa.. |
mungiisi 15.03.2009 23:00:52 | |
---|
Dirty Hero: "Huom! Olet kirjoittamassa yli 561 päivää vanhaan ketjuun!" ->Nostetaas pari vuotta vanha ketju... Top Gear jatkui eilen pitkän tauon jälkeen maikkarilla. Esittävät kymmenennen tuotantokauden jaksoja joka lauantai 16:55. Kausi alkaa parilla spesiaalijaksolla. Eilen esitetyssä jaksossa ajettiin vanhoilla romuilla afrikan halki, oli ihan hyvä jakso. Viikon päästä tulee joku pohjoisnapa-spesiaali, lisää tuolta: http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto … at/top_gear/jaksot_tuotantokausi_10 Mielestäni ehdottomasti yksi parhaita ohjelmia, hienoa että jatkuu taas tällä tavallisella maikkarilla. Nämä nyt maikkarilla esitettävät jaksot on taidettu esittää MTV3 MAX:illa jo pari vuotta sitten, mutta ei tuo minua haittaa.. Todella hienoa että alkaa tulemaan tuolla normi-maikkarin kanavalla. MAXin voisi hankkia vain juurikin tämän ohjelma takia. On tullut seurattua Fifth Gearia nyt, kun se tulee Jimiltä mutta pitää ruveta seuraamaan tätäkin. Ajoneuvoshan tuli tuolla ohjelma paikalla, mutta nyt sen loputtua tulee onneksi lisää autoilua. On myös varsin pätevä ohjelma tuo Ajoneuvos, toivottavasti lisää on tulossa myöhemmin. |
MaD PiAnIsT 15.03.2009 23:02:09 (muokattu 15.03.2009 23:02:25) | |
---|
Ihan jees kun tulee ilmaiskanavilta. Ite odotan jo 13 kautta mikä alkaa kesäkuussa briteissä. Kaikki jaksot jo tullu katottua mitä uutta sarjaa on tehty:/ Mutta loistosarja on:) Autofaneille oivallinen ja yhtä hyvä myös niille jotka eivät muuten autoista välitä. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Chrissie 16.03.2009 01:04:27 | |
---|
Minusta tämä on maanmainio viihdesarja. Varsinkin, kun tuumii, että harvemmin naiset autoista kertovia ohjelmia katselevat. Upeita autoja, hassunhauskaa viihdettä ja asiansa osaavia (?) juontajia niin mikäs siinä on katsellessa. Maxilta on tullut seurattua joka maanantai :) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
CanYouStayStill 16.03.2009 13:09:42 | |
---|
Ai piru tuli lauantaina "ilmaiskanavalta"? No nyt meni ohi, mutta perkuleen viihdyttävä ohjelma ja todellakin siitä harvinainen, että tätä katsoo myös muijani. Sen on siis pakko olla hyvä. Hienoa, että tulee taas. (ei siis ole Maxia...) |
Lennu 16.03.2009 14:12:41 | |
---|
Yks lemppareita on kyllä edelleenkin se asuntovaunujakso. Hitto mä nauroin vatsa kipeenä alusta loppuun asti. Mahtava tempo, mahtava leikkaus, mahtavaa läppää, kaikki toimi ihan täydellisesti. |
MaD PiAnIsT 16.03.2009 14:14:13 | |
---|
Ite tykkäsin kans pirusti Vietnam spesiaalista. Ei hitto, meni jo melkein överiksi välillä. Varsinkin se amerikan väreissä oleva Honda Monkey jonka mukana soi Born in the U.S.A:D Kukaan ei sitten sillä joutunut ajamaan:/ "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
TommiTomminen 16.03.2009 14:44:06 | |
---|
MaD PiAnIsT: Ite tykkäsin kans pirusti Vietnam spesiaalista. Ei hitto, meni jo melkein överiksi välillä. Varsinkin se amerikan väreissä oleva Honda Monkey jonka mukana soi Born in the U.S.A:D Kukaan ei sitten sillä joutunut ajamaan:/ Onko tämä edes tullut televisiosta? Turpaan Vaan! |
MaD PiAnIsT 16.03.2009 15:54:42 | |
---|
TommiTomminen: Onko tämä edes tullut televisiosta? Ei ole Suomessa vielä tuota näytetty. Vika jakso kaudelta 12. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
sartzan 16.03.2009 20:34:30 | |
---|
Lennu: Yks lemppareita on kyllä edelleenkin se asuntovaunujakso. Hitto mä nauroin vatsa kipeenä alusta loppuun asti. Mahtava tempo, mahtava leikkaus, mahtavaa läppää, kaikki toimi ihan täydellisesti. Eräs ajokortiton naispuolinen ystäväni kertoi vastaavanlaisesta kokemuksesta sen jakson kohdalla, jossa rakensivat ne amfibiautot (vai mitäs ne on jotka kulkee maalla ja vedessä). Ei kuulemma koskaan ennen yöllä (taisi olla myöhäisillan ohjelmapaikalla silloin) ollut nauranut tv-ohjelmalle niin kovaa. Ja kyllähän tuo on auto-ohjelmien kirkkainta kärkeä, itsekin yllätyin positiivisesti kun souvvi taas jatkui, kerkesin jo kaivata ohjelmaa. Tässä jaksossa koin syvää ja aitoa tyrmistystä "Oliverin" upottua afrikkalaiseen jorpakkoon, mutta vastapainoksi myös voitonriemua kadetinrutjakkeen selvittyä ainoana maaliin ehjänä. Fifth gearia olen katsellut ajoittain, mutta hieman pitkästyttävää siinä on tuo ratapainotteisuus: "Tässä meillä nyt on ferrari, ja nyt vahdataan sitten seuraavat 6 minsaa kun Tif 'Sultan of Slide' Needle menee kylki edellä radalla." "Oh my dog...
Oh Long John...
Oh Long Johnson...
Oh Don Piano...
Why I eyes ya...
All the live long day." -kissa |
Estranged 16.03.2009 20:43:38 | |
---|
sartzan: Fifth gearia olen katsellut ajoittain, mutta hieman pitkästyttävää siinä on tuo ratapainotteisuus: "Tässä meillä nyt on ferrari, ja nyt vahdataan sitten seuraavat 6 minsaa kun Tif 'Sultan of Slide' Needle menee kylki edellä radalla." Jep, Fifth Gear on aika skebeliä. Top Gear on aivan loistava ohjelma, vaikka en sinänsä ole autoihmisiä muuten kuin että "onhan ne jotkut hienoja", mutta en tajua sinänsä autoista yhtään mitään. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone: http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=787 |
MaD PiAnIsT 16.03.2009 21:02:58 | |
---|
Tässä jaksossa koin syvää ja aitoa tyrmistystä "Oliverin" upottua afrikkalaiseen jorpakkoon, mutta vastapainoksi myös voitonriemua kadetinrutjakkeen selvittyä ainoana maaliin ehjänä. Oliver tulee vielä studioonkin käymään, ei hätää:) On se kyllä aika symppis kadetti. "Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa |
Hetfield 16.03.2009 21:16:02 | |
---|
Maxilta on tullut innolla katseltua, viihdyttävää kamaa. Monipuolisuudesta ja erikoisjaksoista plussaa. I quit the band... Now I just play with myself. |
Ondine 16.03.2009 21:17:56 | |
---|
Olen kulttuurialalla työskentelevä naishenkilö ja omistan kaksi dvd:tä Top Gearia. Hitsi kun joskus jossain Anttilan alekasassa oli joku isompi boksi, mutta se meni sitten sivu suun. |
Roger 17.03.2009 19:21:02 | |
---|
"Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
Closure 18.03.2009 19:25:57 | |
---|
Ondine: Olen kulttuurialalla työskentelevä naishenkilö ja omistan kaksi dvd:tä Top Gearia. Hitsi kun joskus jossain Anttilan alekasassa oli joku isompi boksi, mutta se meni sitten sivu suun. Minä olen sosiaalialalla työskentelevä mieshenkilö. Omistan tietokoneen ja internetin. Hitsi kun tv-sarjat tulevat niin pahasti myöhässä hyllyihin ja silloinkin sikahintaan. Mä ainakin arvostan suuresti kovia tiedemiehiä, jotka ei tajua ihmissuhteista mitään, laittaa laastaria rillien väliin ja nauraa pelottavalla tavalla omille vitseilleen. -Hjunnila |
Ondine 19.03.2009 23:12:04 | |
---|
Hitsin hitsi! Onneksi on edes ne pari dvd:tä. Toivottavasti sarja jatkuu pitkään. Se suomalainen ajoneuvostyyppi on onneton Jeremy Clarkson-wannabe. |
Kalamazoo 19.03.2009 23:34:04 (muokattu 20.03.2009 00:19:22) | |
---|
Tyyppien poikamainen innostus näihin erinäisiin projekteihin, kuten siihen kun herrat yrittivät saada jotain kauppakassia avaruuteen, on kyllä ihailtavaa. Tiedemiehet uurastivat teknologian parissa ties kuinka kauan ja lopulta rotisko kiinnitettiin ihan vaikuttavan näköiseen rakettiin, joka sitten laukaistiin menemään... No eihän se yllättäen kovin korkealle lentänyt, vaan alkoi kaartaa uhkaavasti kohti tannerta juontajien katsellessa tapahtumaa epäuskoisena (luulivat varmaan oikeasti saavansa trabanttinsa maatakiertävälle radalle), prosedyyrin päättyessä komeaan räjähdykseen. |
bastardo 20.03.2009 16:10:16 | |
---|
Top Gear kannattaa kyllä katsoa jotain ihan muuta kautta kuin maikkarin kanavilta, sillä noita jaksoja on leikattu todella rankalla kädellä, jotta loistava sarja on saatu vastaamaan maikkarin sysipaskoja laatuvaatimuksia. "If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins |
CanYouStayStill 21.03.2009 21:14:48 | |
---|
bastardo: Top Gear kannattaa kyllä katsoa jotain ihan muuta kautta kuin maikkarin kanavilta, sillä noita jaksoja on leikattu todella rankalla kädellä, jotta loistava sarja on saatu vastaamaan maikkarin sysipaskoja laatuvaatimuksia. Pistäs vähän vinkkiä mikä on se paras reitti sitten? Olin vähän pettynyt tähän pohjoisnapa-jaksoon. Ei ollut niin hyvä kuin olin odottanut. |