Angra Mainyu 21.08.2016 13:27:30 | |
---|
Eipä kannata enää suomen osallistua olympialaisiin. Suotta osallistua jos ei ole mahdollisuutta mitalleille. |
Bonham 21.08.2016 13:43:37 | |
---|
Tossa hommassa pyörii todella isot rahat - kaikki liitot pamppuineen, lajivalmentajat, lajipäälliköt jne jne. Herraa riittää... eikä niitä kukaan pois potki, pesti vaan saattaa vaihtua. Eikä ne liksat ole pienimmästä päästä. Luultavasti sisäsiittoisempaa hommaa saa hakea. Menestyksellä ei siis ole niin väliä - paitsi urheilijoille, joita tietysti harmittaa, kun palo on kova. |
Bonham 21.08.2016 13:44:46 | |
---|
Bonham: Tossa hommassa pyörii todella isot rahat - kaikki liitot pamppuineen, lajivalmentajat, lajipäälliköt jne jne. Herraa riittää... eikä niitä kukaan pois potki, pesti vaan saattaa vaihtua. Eikä ne liksat ole pienimmästä päästä. Luultavasti sisäsiittoisempaa hommaa saa hakea. Menestyksellä ei siis ole niin väliä - paitsi urheilijoille, joita tietysti harmittaa, kun palo on kova. No tässä vähän pintaa: http://suomenkuvalehti.fi/jutut/kot … orsasi-kopioi-ja-petti-lupauksensa/ |
santakasa 21.08.2016 14:51:29 | |
---|
Kuinka monelta löytyy ala-asteelta mitali jostain lajista? Multa löytyy pituushypystä, juoksusta, turbokeihäästä ja kuulantyönnöstä, joten eiköhän me tehdä oma jengi ja pyritä Tokioon! Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Parasite 21.08.2016 15:06:32 | |
---|
santakasa: Kuinka monelta löytyy ala-asteelta mitali jostain lajista? Multa löytyy pituushypystä, juoksusta, turbokeihäästä ja kuulantyönnöstä, joten eiköhän me tehdä oma jengi ja pyritä Tokioon! Antaa mennä, haluan nähdä tämän. *popcornit* "Näin Suomen luonnonsuojeluliiton jäsenenä voin tuhota luontoa ihan niin paljon kuin haluan." -Kojones |
LordWinter 21.08.2016 15:08:04 | |
---|
santakasa: Kuinka monelta löytyy ala-asteelta mitali jostain lajista? Multa löytyy pituushypystä, juoksusta, turbokeihäästä ja kuulantyönnöstä, joten eiköhän me tehdä oma jengi ja pyritä Tokioon! Naisten keihästä heitin joskus vajaa 40 metriä, pitäisi varmaan kokeilla uudestaan youtuben kanssa. "kamala kampela" -haitaripartio |
evo 21.08.2016 15:18:20 (muokattu 21.08.2016 15:18:50) | |
---|
santakasa: Kuinka monelta löytyy ala-asteelta mitali jostain lajista? Multa löytyy pituushypystä, juoksusta, turbokeihäästä ja kuulantyönnöstä, joten eiköhän me tehdä oma jengi ja pyritä Tokioon! Pirkanmaan piirimestaruuksista pronssi 1000 metrillä. Korkean paikan leirille -> E: Ratinan Stadionilla juostu I drink and I know things. |
Funkånaut 21.08.2016 15:20:56 | |
---|
evo: E: Ratinan Stadionilla juostu Meikäkin on ja sen lisäksi luistellut Hakametsän jäällä. Juma, oon melkein jo atleetti. Plzenin yliopiston epävirallinen futsal-mestaruuskin löytyy vyöltä. Sen lisäksi olen pelannut Tsekin avoimen mestaruusturnauksen lopputurnauksessa rantajalitsua. Eli rantajalkapallo kisoihin ja M.net -joukkue voittamaan. Näin on marjat. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
evo 21.08.2016 15:21:59 | |
---|
Funkånaut: Meikäkin on ja sen lisäksi luistellut Hakametsän jäällä. Juma, oon melkein jo atleetti. Plzenin yliopiston epävirallinen futsal-mestaruuskin löytyy vyöltä. Sen lisäksi olen pelannut Tsekin avoimen mestaruusturnauksen lopputurnauksessa rantajalitsua. Eli rantajalkapallo kisoihin ja M.net -joukkue voittamaan. Näin on marjat. Miksi taas noin äkäinen? I drink and I know things. |
santakasa 21.08.2016 15:37:57 | |
---|
Niin ja löytyy hopeasija Kirkkonummen suofutisturnauksesta tältä kesältä! Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Funkånaut 21.08.2016 15:52:02 | |
---|
evo: Miksi taas noin äkäinen? En minä ole äkäinen. Mainitsin vain, että itsekin olen siellä juossut. "Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono |
Vaihtovirta 21.08.2016 15:56:35 | |
---|
Suunnistuksen koulujenvälisissä kolmanneksi viimeinen. Syytän kompassin puutetta, sekä paria matkalla pidettyä röökitaukoa. Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen! |
Sergei Fallinen 21.08.2016 15:59:00 | |
---|
Mulla on kunniakirja, joka todistaa mun saavuttaneen hyvän tuloksen jossain persukoulun yleisurheilukisassa. Mitaleille ei riittänyt sillä kertaa, mutta onneksi en myöskään asettanut virallista mitalitavoitetta. |
DM 21.08.2016 16:56:58 (muokattu 21.08.2016 16:57:31) | |
---|
Itse olin korkeushypyssä ensimmäisellä tai toisella luokalla suht hyvä. Jossain koulujen kisoissakin kilpailin, mutta se meni vähän ketuiksi kun unohdin hypätä viimeiset hypyt. Pituushyppy olisi ollut kivaa, mutta en koskaan oppinut kunnolla sitä tekniikkaa ja kun juoksuvoimaa ei ollut tarpeeksi ei perinteinen Marion Jones-tyylikään onnistunut. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Henri Henri Olavi 21.08.2016 17:15:14 | |
---|
Maastojuoksusta muutamat mitalit, futiksesta pari pyttyä ja mitaleita, lätkästä kaksi mitalia, suunnistuksesta yksi mitali ja salibandystä yksi mitali. Uinnin primusmaisteri olen myös. Hitto miten aktiivinen urheilija sitä oli vielä vuoteen 1995 saakka, ei uskoisi jos nykypäivän version minusta tuntee. Tosin tulee nykyäänkin vielä kalliokiipeiltyä vähän ja juostua vähän. Ja toki talvella höntsälätkää ulkojäillä ja kajakointia kesällä. ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio |
järjestyssäännöt 21.08.2016 17:38:08 | |
---|
"Olemme tyytyväisiä, jos joukkue huokuu hyvää energiaa" |
Scrobble 21.08.2016 18:29:30 | |
---|
Ihan hyvä, ettei menestystä tule. Jos Suomessa huomattaisiin nyt, että näin tyhmän, huonon ja pienen maan kannattaa vaan suosiolla luovuttaa koko olympialaisten ja yleisurheilun suhteen ja keskittää resurssit lajeihin, jotka kiinnostaa muitakin kuin yli 50-vuotiaita. Kaikki resurssit joukkuelajeihin vaan, jotka sentään ovat viihdyttäviä muullakin tasolla, kun sen suomalaisurheilijan sokean kannustamisen suhteen. Eihän joku helvetin pyöräily, purjehdus tai pitkän matkan juoksulajit ole kenenkään mielestä oikeasti viihdyttäviä. |
Tympee Huttunen 21.08.2016 19:59:54 | |
---|
Mitäs tässä oli suunnitelmia koululiikuntaa? Kaikki Pelaa-mentaliteetillä joku mainitsi sijoituksien yms poistamisen. Kai kohta maalien laskeminenkin lopetetaan:) |
Vaihtovirta 21.08.2016 20:44:24 | |
---|
Scrobble: Ihan hyvä, ettei menestystä tule. Jos Suomessa huomattaisiin nyt, että näin tyhmän, huonon ja pienen maan kannattaa vaan suosiolla luovuttaa koko olympialaisten ja yleisurheilun suhteen ja keskittää resurssit lajeihin, jotka kiinnostaa muitakin kuin yli 50-vuotiaita. Kaikki resurssit joukkuelajeihin vaan, jotka sentään ovat viihdyttäviä muullakin tasolla, kun sen suomalaisurheilijan sokean kannustamisen suhteen. Eihän joku helvetin pyöräily, purjehdus tai pitkän matkan juoksulajit ole kenenkään mielestä oikeasti viihdyttäviä. Ja silti Tour de France on yksi maailman suosituimmista urheilutapahtumista. Ja ihan kivasti noille suurimmille maratoneille riittää osallistujia. Kaikki jääkiekkomailat tulee polttaa ja pistää lapset juoksemaan ylämäkeen. Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen! |
Kimmo72 21.08.2016 21:02:18 (muokattu 21.08.2016 21:02:41) | |
---|
Nää oli kyllä iham paskat olympialaiset kaikin puolin. Suomi oli paska, televisiointi oli paskaa, Rio on paska; rikoksia, kolareita, vesigate, paska yleisö... Uskon että japsit klaaraa homman paremmin, kuten Lontoo teki. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |