Aihe: Paskimmat TV-mainokset
1 2 3 4 526 27 28 29 30122 123 124 125 126
Heissi
13.09.2005 00:50:22
Billy's Bootcamp! PARAS!
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
Enokkio - Enotionaalinen yhtye.
Juugeli
24.09.2005 22:40:39
Voi perkele, että on ärsyttävän epäselvä tuo uusi DNA-mainos. Varmaan parikymmentä kertaa nähnyt sen, enkä vieläkään tajua sitä. Siis mitä helvettiä ne tytöt tekee siinä?!!
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
enema
25.09.2005 00:01:00
Voi perkele, että on ärsyttävän epäselvä tuo uusi DNA-mainos. Varmaan parikymmentä kertaa nähnyt sen, enkä vieläkään tajua sitä. Siis mitä helvettiä ne tytöt tekee siinä?!!

Mä oon käsittäny että se tekstaa jonku biisin sanoja niille toisille. Oon varmaan käsittäny bäärin.
Eskimo ninja deathmetal
Kilgore Trout
25.09.2005 13:02:59 (muokattu 25.09.2005 13:03:20)

Ensinnäkin siinä tyttö lukee vinyylilevyn kannesta biisin sanoja. Vinyylilevy oli yleisin musiikkimedia vielä kaksikymmentä vuotta sitten. Sellainen muovinen kiekko.

Tämä samainen tyttö lähettää nuo lyriikat tekstarina kaverilleen, joka taas toistaa ne tytölle, joka kirjoittaa ne ylös. Hyvä mainos, kiitos haluttavien pissiksien.
Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee.
tähtivaeltaja
25.09.2005 13:05:29
kiitos haluttavien pissiksien.

Vanhana pedofiilinä komppaan paskalla kitaralla joka on epävireessä.
'Why do you necessarily have to be wrong just because a few million people think you are?' -Frank Zappa
Jäärä
26.09.2005 16:25:02 (muokattu 26.09.2005 16:25:29)
Hehe, eilen tuli mainos, jossa perhe oli ravintolassa, pihvejä ja kyljyksiä tilattiin ja joku nuorimies tilasi samassa seurueessa olevalle mummolle soppaa. Mummo kuitenkin tilasi pihvin ja loihe lausumaan: "Minulla on uudet hampaat!". Tms.

Tää on joku istutettavia hampaita mainostanut juttu. Kuvanlaatu oli suoraan 70-luvulta. Mummelin repliikki pudotti täysin. Siitä huolimatta erittäin huono mainos.

Edit: Vai oliko se edes mainos? Jos se oli joku pila vaan?
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä.
kk80
26.09.2005 18:38:41
Edit: Vai oliko se edes mainos? Jos se oli joku pila vaan?

Oli se kaupallinen tiedote. Suomen Keinojuuri Klinikka Oy tiedottaa uusista tuotteistaan. Kerrassaan mainio mainos.
NHR
26.09.2005 18:46:31

Voi perkele, että on ärsyttävän epäselvä tuo uusi DNA-mainos.

Mun mielestä se on just hauska. Paljon parempi kuin ne iänikuiset "Elämä on" -mainokset. Eikä musta ollenkaan epäselväkään.

Minkä biisin sanoja ne muuten mahtaa lukea siinä? Kauheesti tuntu olevan jotain beibe beibee ja "kiss my black ass" -juttua.
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Swan
26.09.2005 18:57:29
Mun mielestä se on just hauska. Paljon parempi kuin ne iänikuiset "Elämä on" -mainokset. Eikä musta ollenkaan epäselväkään.

Mitä se vanhempi herra siinä kysyy? En ole saanut suurta tolkkua, mutta veikkaisin jotain tuotteen hinnakkuuteen liittyvää.

"Mutsis on! Joku. Äijä. Kävi. Riehuu."
DOOOOO NOT WAAAAAAANT!!!11
>-)))> #26
Tori:
Ostetaan Total Guitarin numero 137
gandar
26.09.2005 19:00:30
Eikös tuo ole aika kallista tms.

"Dapl-juu?"
Ceci n'est pas une signature
sellisti
26.09.2005 23:00:39 (muokattu 26.09.2005 23:00:54)
"Dapl-juu?"

Eikse kysy et "dapl-wii"?
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Chrissie
26.09.2005 23:19:28
Minkä biisin sanoja ne muuten mahtaa lukea siinä? Kauheesti tuntu olevan jotain beibe beibee ja "kiss my black ass" -juttua.

En omista oikein minkäänlaista mielipidettä tästä mainoksesta, mutta off topikkina kerrottakoon miten pisti korvaan, kun MTV:ltä tuli sama ulos. Yllättäen siinä sitten kuului "kiss my piiiiiiiip". Olen aika varma siitä, että jopa sana "black" oli sensuroitu. Ei hyvää päivää...
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. "Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio
"They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language
ravage
27.09.2005 14:12:51
Eipä ole TV-mainos kyseessä, mutta meinasin hirttää itseni eilen kun Skeleton Key elokuvaa ennen tuli teatterissa H&M:n Romeo ja Julia mainos, joka kesti valehtelematta useamman minuutin. Jeebuz. Kaikkea ne keksii.
"What's on top of the world when you get there?" -Powerman 5000
ozz3
27.09.2005 15:58:02
Eipä ole TV-mainos kyseessä, mutta meinasin hirttää itseni eilen kun Skeleton Key elokuvaa ennen tuli teatterissa H&M:n Romeo ja Julia mainos, joka kesti valehtelematta useamman minuutin. Jeebuz. Kaikkea ne keksii.

Tuo on kyllä aivan turha ja paska. Vitutti suorastaan.
Be just and fear not| MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6
gandar
27.09.2005 17:47:42 (muokattu 27.09.2005 17:48:37)
Soulful denim jeans, hoho. Ei tummaihoinen mainospari tee niistä vielä kovinkaan souleja.

Eikse kysy et "dapl-wii"?

Saattaa muuten ollakin noin. En ole pitkään aikaan nähnyt, joten meni ulkomuistista.
Ceci n'est pas une signature
enema
27.09.2005 21:08:44 (muokattu 27.09.2005 21:09:23)

Meinasin sanoa ettei ollut mainos, mutta olihan se H&M mainos. Onneksi se ei ollut elokuvamainos.
Eskimo ninja deathmetal
AP
30.09.2005 11:23:11
Turun mainosalueen uusi voittaja: se Otavan mainos jossa täti astelee painotuotteen kanssa kuvaan ja aloittaa:
"Olen Laila Hirvisaari. Tuli tehtyä kirja. "

Katsokaa ja järkyttykää.
K100 #7 Ärlä #011
T.S. S L A Y E R
02.10.2005 17:30:55

En tiiä ketkä amatöörit on ollut asialla mutta siis eieieiei, ei kannata ihan kaikkiin mainosten tekijöihin luottaa.
Nimittäin ainakin Oulun alueella pyörivä jokin hammaslääkärimainos missä kuva heiluu minkä kerkiää ja mitä hölmömpiä leikkauksia ja mitä amatöörimäisimpää kuvaa.
Siis ihan näyttäisi siltä että 10-vuotiaille on annettu videokamera jolla sitten leikitään.
Aivan hirveätä himopaskaa mikä ei naurata huonoudellaan. Siis aivan jotain hirveätä. Kotivideoleikkilyt vois jättää tvstä pois. Aivan liian amatöörimaista.
Shitmanek
02.10.2005 20:47:44
Turun mainosalueen uusi voittaja: se Otavan mainos jossa täti astelee painotuotteen kanssa kuvaan ja aloittaa:
"Olen Laila Hirvisaari. Tuli tehtyä kirja. "

Katsokaa ja järkyttykää.

Kyllä katsoisin mutta kun meillä näkyy Mtv3 Tampereen alueelta. Ja ne mainokset vasta ovatkin kauheita, esimerkkinä joku Tapparan mainos:

"Valmentaja: Nyt pitää olla kauhee nälkä päällä kentällä (tai jotain tuohon suuntaan)
Pelaajat alkavat syödä niitä Saarioisten wrap-juttuja.
Valmentaja: Homma toimii...!

Miesääni: Tapparan peleissä tapahtuu... (jotain tuossa vielä oli)"

Toisessa mainoksen versiossa on joku saha sponsorina ja siinä pelaaja kantaa kentälle lautoja. Hirveää.
Isodee
02.10.2005 23:00:35
Jokereilla oli 90-luvun alussa kolmosella mainos missä kaksi tähtipelaajaa luisteli käsikynkkää ympyrää ja hoilotti että "Ännämtee geeässäm..." Tele oli silloin sponsori.

Hirveätä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)