Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 525 26 27 28 2949 50 51 52 53
ten
23.09.2009 04:47:56
this1sux: Tuona vuonna saivat myöskin BB:ltä arvoituksen ratkaistavaksi (2 porttia, 2 vartijaa, toinen valehtelee tjsp) ja tämän pähkäily oli riemukasta seurattavaa.

Vaadin luotipähkinää!!!
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
DJKaaos
23.09.2009 11:12:32
this1sux:
Ollin tapaisia tyyppejä BB on kaivannut, mutta ei oo löytynyt. Silloin tekivät jotain kiinnostavaa ilman viinaakin.

2009 on kyllä ylivoimaisesti paskin kausi. Miten edes voi olla näin paskaa ja yksitoikkoista.

Olennaisin osa tuntuu olevan nyt tämä vitun homoteema. Kaikki on niin vitun homoa, niiiin vitun homon homoa. Repee kohta kallo tämän homohypetyksen kanssa.
Minä olen minä.
Alpha
23.09.2009 13:47:23
Harharhar...jollain tapaa kokisin tyydytystä, jos laittaisivat hallin remonttiin ja asukit joutuisivat viettämään armeija/leirielämää tehtäväalueella...viikko olis poikaa.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli … +-talon+rakennusluvat/1135249511068
Börje
23.09.2009 13:58:23
Muakin ihmetyttää kyllä BB:n tuotantotiimin ideaköyhyys, epäluovuus ja huonous. Siis mitä vittua! Vähänki aikaa miettii niin sinne keksis vaikka mitä mielenkiintoista. Ja siellä on sentään jumalauta töissä ihmisiä, joiden tehtävä on ideoida sinne juttuja.

Tuottaja1: -ÖÖ, mitä keksis.. hei tiiän, laitetaan kaks eri puolta, slummi ja paratiisi.
Tuottaja2: -Nooh, se on kyllä ollut jo Amerikan, Brittien, Italian ja Kambozean versioissa... ja Suomessakin toissa kaudella.
Tuottaja1: -Tehtään se silti, mitäs muuta keksitään... .... ...Tööö.
Tuottaja2: -Tööö
Tuottaja1: -Töö
Tuottaja2: -Annetaan niille viinaa?
Tuottaja1: -Joo.
You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
aivokuolio
23.09.2009 14:14:41
On kyllä ainakin toistaseksi ollu ankein BB Finland. Todella tylsää sakkia.
Alpha
23.09.2009 14:18:28 (muokattu 23.09.2009 14:21:10)
Saisivat tosiaan lopettaa tuon slummin ja paratiisin ja ottaa edellisten kausien viikkotehtävät käyttöön. Päällikkökilpailutkin perseestä. Slummi tekee ja muut sliibaa.

Koko porukalla "yhteenpuhallusta" toivoisin...ja käsikirjoittajalle sekä tuottajalle kenkää, jos ei tehtävät parane. Nyt sulattelevat ja hakkaavat pasnaksi jotain hemmetin jääkuutioita joissa ruokaa ja juomaa...
Deep Shadow
23.09.2009 14:21:11
Eilen vähän aikaa katsoin lähetystä niin oikeastaan melkein sen koko ajan näytettiin kun jengi mätti vettä vuotavasta astiasta. :D Jos joku kyylää samaa veden mättöä 24/7 kautta, niin tylsäksi voi käydä. Alkaakohan olla jo aika mennyt ohi tästäkin showsta...

Edelleen olen sitä mieltä, että BB vois hieman eri tavalla toteutettuna olla älyttömän mielenkiintoinen "ihmiskoe", mutta sääli, että tämmöisen hutun tavoitteena on vaan isot katsojaluvut mainoskanavalle. Siihen tuntuu riittävän viina ja seksi. :D
"Hiljaisuuden jälkeen kukaan ei halunnut enää nauraa"
DJKaaos
23.09.2009 16:00:28
Kuten todettua, jako slummiin ja paratiisiin on todella huono idea. Mitä nämä paratiisilaiset tekevät siellä paratiisissa? Eivät mitään, eivät ainakaan sellaista mikä kiinnostaisi edes vähää. Kerran viikossa taitaa olla joku päällikkökilpailu. Slummilaisetkaan eivät tee oikeastaan mitään, paitsi eilisessä jaksossa kauhoivat vettä 5 tuntia tankkiin. Mielenkiintoista. Viikkotehtävät takaisin ja aika saatanan nopeasti. Yksikään viikkotehtävä ei ole ollut niin tylsän typerää kuin tämä slummi-paratiisi -paska.

Vituttaa muutenkin tuo ilmapiiri ja tietty tyhjäpää-käyttäytyminen tuolla talossa: uusi asukas kun tulee taloon, niin ensimmäinen kysymys on "ootsä homo vai hetero vai bi vai mikä sä oot??? hihihihih". Miten vitussa jotain ihmistä voi kiinnostaa tuollainen, kun tapaa jonkun ihmisen ekan kerran.
Minä olen minä.
Jormaz
23.09.2009 16:48:14
Miettikääs muutenkin kotimaisen viihteen tasoa. Nää BB-kaudet on kuin Aku Louhimiehen elokuvat. Sama jengi tekee samalla kaavalla vuodesta toiseen. Kai ton tuotannon persereikien mielestä on vitun hyvää viihdettä kun jengi makailee sohvalla ja rapsuttelee toistensa napoja. Olis jo korkea aika vaihtaa käsikirjoittajia, siellä se Sami Aaltonenkin on vuodesta toiseen ja tässä on tulos.

Ihan oikeassa olivat kun sanoivat että tää kausi on mullistava. Tää on mullistavan saatanan huono. Tää on jopa BB-mittarilla perkeleen huono.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Alpha
23.09.2009 17:06:28
Ihan oikeassa olivat kun sanoivat että tää kausi on mullistava. Tää on mullistavan saatanan huono. Tää on jopa BB-mittarilla perkeleen huono.

Tuijan häätö oli kaikista suurin munaus. Siinä oli henkilö, joka aiheutti konflikteja. Tuijan olisin mielelläni pitänyt talossa ja vaihdossa olisin antanut Ragnarin...
Rhapa
23.09.2009 17:42:00
Jormaz: Miettikääs muutenkin kotimaisen viihteen tasoa. Nää BB-kaudet on kuin Aku Louhimiehen elokuvat. Sama jengi tekee samalla kaavalla vuodesta toiseen. Kai ton tuotannon persereikien mielestä on vitun hyvää viihdettä kun jengi makailee sohvalla ja rapsuttelee toistensa napoja. Olis jo korkea aika vaihtaa käsikirjoittajia, siellä se Sami Aaltonenkin on vuodesta toiseen ja tässä on tulos.

Puhut asiaa. On käsittämätöntä miten tästä konseptista ei saada irti tämän enempää. Hieman ihmetystä aiheuttaa myöskin miehinen edustus tuolla kämpässä. "Joo, hehheh. homoja. hihhih". Vittu tällaista paskaa oikeast kukaan käsikirjoita. Joku känni-ilta parin ääliön kesken ja viikon ideat on siinä. Helvetin köyhää menoa.
cautta carvaisten civesten!
VolmariKuulapää
23.09.2009 18:31:09

Mitenköhän mahtaa slummilaisten naamat venähtää norsunvitulle, jos eivät saakkaan nimeämisoikeutta. Ovat alkuviikosta jo sopineet, ketä äänestävät. No, isoveli teilasi aikeet porauttamalla reikiä vesiastiaan, ja pinta laski selvästi viivan alle. Nämä pölvästit eivät vaan sitä "tajunneet". Muutenkin tuon tehtävän jälkeen ovat uudet tehtävät olleet elintarvikkeiden hankintaa, joten kymppi vetoa, että slummille ei tällä viikolla nimeämisoikeutta heru.
Paska basisti - jyrkkä ei sooloille.
masterhat
23.09.2009 20:48:50
Jormaz: Miettikääs muutenkin kotimaisen viihteen tasoa. Nää BB-kaudet on kuin Aku Louhimiehen elokuvat. Sama jengi tekee samalla kaavalla vuodesta toiseen. Kai ton tuotannon persereikien mielestä on vitun hyvää viihdettä kun jengi makailee sohvalla ja rapsuttelee toistensa napoja. Olis jo korkea aika vaihtaa käsikirjoittajia, siellä se Sami Aaltonenkin on vuodesta toiseen ja tässä on tulos.

levottomat kyl koskettaa mua, mut tää bb touhu ei.

loistavasti muotoilit, tää kausi on mullistavan saatanan huono!!

plussa!
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Baraka
24.09.2009 13:21:06
KooAa
24.09.2009 14:01:29
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
LordWinter
24.09.2009 14:14:27 (muokattu 24.09.2009 14:14:37)
KooAa: Ykkösuutinen maailmalla.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2009092410302958_vi.shtml

-_____-

BB-Henna sais kyllä kadota julkisuudesta, iäksi.
Mikä helvetin perussävel?
Lesko
24.09.2009 14:20:01
LordWinter: -_____-

BB-Henna sais kyllä kadota julkisuudesta, iäksi.

Älä ny. Sehän kasvattaa pimppikarvojakin ja kaikkee.
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
Alpha
24.09.2009 20:13:18
No nyt on kaksi äänestyksessä... Ragnar ja Kätlin. Itse ainakin toivon Raksun lähtevän meneen. Olenko ainoa?
CountX
24.09.2009 21:34:55
Alpha: No nyt on kaksi äänestyksessä... Ragnar ja Kätlin. Itse ainakin toivon Raksun lähtevän meneen. Olenko ainoa?

Joo, Raksu lähtee. Vähän turhan valju kaveri.

Olin ihan varma että Esa J on äänestyksessä, mutta ei. Eikö ne saatana uskalla antaa sille toopelle ääniä vai mikä maksaa?
Ihme touhua.
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Alpha
24.09.2009 21:49:27
CountX: Joo, Raksu lähtee. Vähän turhan valju kaveri.

Olin ihan varma että Esa J on äänestyksessä, mutta ei. Eikö ne saatana uskalla antaa sille toopelle ääniä vai mikä maksaa?
Ihme touhua.

Jesa on taas ollu niin vittuuntunu ja "raivona" peekoosta tulonsa jälkeen ettei edes Aso uskaltanu mennä samaan aikaan pihalle.

Ei tuosta klipistäkään oikein selvinny tuo asia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)