dipshit 29.07.2009 03:40:55 | |
---|
Hipelius: Seitsemän? :D Aika nopeasti tahkosit, mulla meni 78h kun pääjuoni meni läpi. OT: Varmaan tarkoitti siis sitä että ekaa kertaa kun peliä testasi niin venähti sessio seitsentuntiseksi? Tai sitten ei. :) |
Hipelius 29.07.2009 10:59:15 | |
---|
Dipsetcityboy: OT: Varmaan tarkoitti siis sitä että ekaa kertaa kun peliä testasi niin venähti sessio seitsentuntiseksi? Tai sitten ei. :) Oho, silmä käteen. |
Larry 29.07.2009 11:09:58 | |
---|
Joo, itse tahkonut tota kolmosta reilu 70h ja loppua ei näy. Tosin oon tehnyt aikalailla sivutehtäviä + muuten vaan kuljeskellu pitkin maita. Plussaa pitää antaa noiden omien aseiden rakentelusta. "Railway Rifle" on ihan loistoase ! Tuon rakentamisen jälkeen on jääneet rynkyt ja sun muut perusaseet kämpän vaatekaappiin. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
itsy 29.07.2009 13:06:12 | |
---|
Itse olen nyt n.40h pelaillut, edellisen läpipeluun juoksin läpi 24 tunnissa (jackbauer hoho). Broken Steeliä pitäisi hommailla kun on leveleitä maksimi, kehtaisi myös vetää tuon pääjuonenkin läpi. Tuohan aktivoituu siis suoraan nykyiseen läpipeluuseen tuo BS? |
Ed_Guy 31.07.2009 16:23:24 | |
---|
Vois kyllä Fallout kolmasta taas. Tekis vaan jonkun kunnon mercin jolla ois tarkoitus vain tutkia ja raivata erämaan esteet tieltä väkivallalla |
Liver-Box 31.07.2009 18:59:21 | |
---|
Ed_Guy: Vois kyllä Fallout kolmasta taas. Tekis vaan jonkun kunnon mercin jolla ois tarkoitus vain tutkia ja raivata erämaan esteet tieltä väkivallalla Itsellä menossa nyt lisäreistä Point Lookout, vaikuttaa hyvälle. Kyllä tää on vaan kestävä peli, peli tunteja varmaa ziljoona ja vielä olisi Broken Steel pelaamatta. Tunnuksesi on pistetty jäähylle, joka on voimassa 26.04.2006 00:06 asti. Jäähyn syy: "kristityt o homoja ja bläkki parasta." Ei näin. |
Fintrollx 02.08.2009 16:35:56 | |
---|
Ed_Guy: Vois kyllä Fallout kolmasta taas. Tekis vaan jonkun kunnon mercin jolla ois tarkoitus vain tutkia ja raivata erämaan esteet tieltä väkivallalla Itse ajattelin, että vois taas alkaa tahkoo taas Fallout ykköstä ;) On muuten eeppinen peli... "You can't kill heavy metal" |
ydinjumala 05.08.2009 00:19:07 | |
---|
Tutkailin jonku aikaa sitten mitä kaikkee kamaa on tullu aikojen saatossa poltettua levyille, löyty Duke Nukem 3D atomic edition windows-porttaus. Muutaman kentän jo hakkasin läpi, nyt sit Doom 2:sta. Ja Fallout 2 on aivan asennusvalmiina kunhan sattus huvittamaan... Kaikille 10/10. No D2 ehkä 9 |
Rumpukapulat 06.08.2009 14:43:11 | |
---|
Fintrollx: Itse ajattelin, että vois taas alkaa tahkoo taas Fallout ykköstä ;) On muuten eeppinen peli... Tätä mieki mietin. Harmittaa vaan ko peli jumahtaa aina Gizmoon. Täysi asennuskaan ei onnistu tän takia.. CD:ssä taitaa olla naarmu. No, latasin pelin netistä, kai se on sallittua kun kuitenkin alkuperäisen omistan. Ennakkotilaus aikoinaan demon perusteella, joka ei antanut yhtään mitään kuvaa lopullisesta pelistä, mut kova se oli silti. Falloutin ohjekirja on myös mukavaa iltaluettavaa. |
Jormaz 09.08.2009 00:32:52 | |
---|
Monkey Islandit 1 & 2. Menihän nää nyt vähän turhan helposti vanhasta muistista, kakkosessa jumahdin hetkeksi kun en löytänyt yhtä tavaraa minkä kuitenkin tiesin tarviivani. 10/10, luonnollisesti. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Mordax 10.08.2009 11:32:54 | |
---|
Sain kesäisen projektin päätökseen viime viikolla, kun GTA San Andreasin viimeinen varsinainen tehtävä meni vihdoin viimein läpi. Kaiken maailman pikkujuttuja olisi vielä tehtävänä vaikka kuinka, mutta minulle riittää tarinan saaminen päätökseen. Kokemuksena peli oli kaikkien muiden GTA -pelien tavoin erittäin mukaansatempaava, ja pitkän aikaa poissa olollaan loistanut peli-innostus palasi ainakin hetkellisesti. Jossain välissä lienee pakko hommata se kehuttu GTA IV. 95/100 Peace |
LordWinter 13.08.2009 10:11:18 | |
---|
Final Fantasy IX Lyhyesti: Parempi kuin kasi, mutta huonompi kuin seiska. Tarkempaa analyysiä myöhemmin. 9+/10 Mikä helvetin perussävel? |
zorro 13.08.2009 13:47:14 | |
---|
LordWinter: Final Fantasy IX Lyhyesti: Parempi kuin kasi, mutta huonompi kuin seiska. Tarkempaa analyysiä myöhemmin. 9+/10 voiko sitä enää tarkemmin sanoa? saundi lähtee tukasta! |
valtse 15.08.2009 00:42:36 | |
---|
The Elder Scrolls III: Morrowind Main quest tuli hakattua lävitse. Seikkailemista ja muita tehtäviähän nyt voi sen jälkeen tietysti jatkaa vaikka maailman tappiin saakka. Tarkoitus olisikin päästä vielä ainakin Morag Tongin pomoksi (Thieves Guild ja House Hlaalu on jo hallussa). Sitten olisi lisäksi vielä molemmat lisäosatkin lähes korkkaamatta. Oikeestaan viimeksi World of Warcraft kolmisen vuotta sitten sai aikaan yhtä suurta koukuttavuutta johonkin peliin kuin tämä. Morrowind on melkoista timanttia vielä seitsemän vuoden ikäisenäkin. Harmi vain, etten yhtään aikaisemmin valaistunut. Periaatteessa ihan tarkkaa arviota aivan alkuperäisestä versiosta on melko vaikea antaa, koska itselläni on alusta asti ollut käytössä melko paljon peliä eri tavoin kehittäviä modeja. Main quest oli ihan sopivan pituinen, koska pelissä on niin järjettömän paljon tekemistä sen ulkopuolellakin. Juonikin oli loppujen lopuksi ihan kiinnostava, mutta ei alussa kovinkaan mukaansatempaava. Suurimmat kliseet oli onnistuttu ihan hyvin välttämään. Plussaa vielä nykyäänkin todella hienosta, isosta ja mielenkiintoisesta maailmasta, josta ei tekeminen varmasti vielä ainakaan kolmenkaan läpipeluukerran jälkeen lopu kesken. Lisäksi tunnelma oli upea koko pelin ajan. Myös todella vapaat kädet hahmonluonnin suhteen ansaitsevat erityisen huomion. Miinusta pelin yleisestä epävakaudesta ja bugisuudesta (osa ongelmista tosin saattoi johtua modeista). Pari kertaa meinasin jo lopettaa pelaamisen kokonaan kaatuilun ja sekoilun takia. Lisäksi tekoäly on joillain osa-alueilla todella heikko ja ärsyttävä. Main quest 8-/10 Peli muuten 9/10 As I'm stalked by the shadow of death's hand
My heathen pride is scarred across the land. |
Nuages 24.08.2009 19:11:31 (muokattu 24.08.2009 19:12:36) | |
---|
Olin vähän nostalgiatripillä ja pelasin erästä legendaa, arvosana tietysty 10/10. Kuka arvaa, vinkki avatarissa. :D "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Hipelius 24.08.2009 19:14:47 (muokattu 24.08.2009 19:15:18) | |
---|
Galder: Olin vähän nostalgiatripillä ja pelasin erästä legendaa, arvosana tietysty 10/10. Kuka arvaa, vinkki avatarissa. :D Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards? |
Nuages 24.08.2009 19:25:04 | |
---|
Hipelius: Leisure Suit Larry in the Land of the Lounge Lizards? Jep. Pojot sulle. :) Mahtava peli, taitaa olla itse asiassa ensimmäinen tietokonepeli, mitä olen koskaan pelannut. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu |
Hipelius 24.08.2009 19:30:54 | |
---|
Galder: Jep. Pojot sulle. :) Mahtava peli, taitaa olla itse asiassa ensimmäinen tietokonepeli, mitä olen koskaan pelannut. Heh, mulla taas LSL2. |
CountX 12.09.2009 23:50:53 | |
---|
valtse: The Elder Scrolls III: Morrowind Miinusta pelin yleisestä epävakaudesta ja bugisuudesta (osa ongelmista tosin saattoi johtua modeista). Pari kertaa meinasin jo lopettaa pelaamisen kokonaan kaatuilun ja sekoilun takia. Lisäksi tekoäly on joillain osa-alueilla todella heikko ja ärsyttävä.
Minä jätin kyseisen pelin kesken juuri jatkuvan kaatuilun takia. En yksinkertaisesti päässyt enää Vivecistä pois. Ihan sama mistä portista tai minkä muurin yli yrittää livistää, niin aina kaatuu. Nyt olen pelaamassa The Elder Scrolls IV: Oblivionia, joka on aivan timantti. Tosin tämäkin kaatuilee aika ajoin, varsinkin kun on päässyt pidemmälle ja tavaraa alkaa olla jemmassa siellä sun täällä aivan järjettömiä määriä. Minulla on pahana taipumuksena kantaa kotiin jokainen vähänkin arvokas esine. Myyn ne sitten pois kun merchantile- ja speechcraft-pisteet on riittävän ylhäällä. Ratsastaminen on myös hiukan ärsyttävää kun peli lataa yhtenään uutta aluetta, siis ihan muutaman sekunnin välein. Lisäksi parissa kaupungissa liikkuminen on yhtä tuskaa, kun peli takkuaa ja jumittaa vähän väliä, ei tosin yleensä kaadu. "You'll have to stand up to women. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
Mako 13.09.2009 01:15:21 (muokattu 13.09.2009 01:20:34) | |
---|
Ostin eilen aamulla yövuorosta päästyäni pelin Fight Night Round 4 (PS3). Ensikosketukseni tähän EA:n nyrkkeilypelien sarjaan, jos saman pelin demoversiota ei lasketa. Demo olikin niin vaikuttava, että peli oli pakko hankkia tahkottavaksi tässä syksyn odotettuja Fallout kolmosen DLC:tä, uutta FIFAa, Dante's Infernoa, Unchartedin jatkoa, Dragon's Age Originsia ja Assassin's Creedin jatkoa odotellessa. Oikeastaan ainoa nyrkkeilypeli jota olen IKINÄ paria tuntia enemmän pelannut on klassinen 4D Boxing (PC), ja tuostahan on kai kohta 20 vuotta.. EA:n muut urheilupelisarjat ovat tuttuja ja FIFA:t tahkottuna 90-luvulta asti. Yllättävän nopeasti peliin pääsi sisälle. Tysonilta nyt sain nekkuun, mutta aloitin sitten uramoodin (tässä pelissä se näköjään tunnetaan nimellä Legacy) luomalla kahjon punatukkaisen middleweight-irlantilaisnyrkkeilijän nimeltä O'Brien, jolla etenin ranking 30 joukkoon jo eilisiltana. Pari mukavaa tyrmäystäkin tuli vaikka aika varovaisesti joutuu näköjään pelaamaan ainakin alussa. Mattoa tuli halattua kahdesti näiden ensimmäisten parinkymmenen matsin aikana (toiseksi helpoimman vaikeustason otin etten purisi hampaita halki). Ennen kaikkea se nyt on vaan hupaisaa, kun kuulutetaan "OoooBrieeeeeen!!!1". Peli on grafiikaltaan vaikuttava ja pelimekaniikka on tosiaan helppo omaksua. Nyrkkeilystä en tiedä paskaakaan, mutta peli on ennen kaikkea viihdyttävä ja itselle tärkein seikka eli immersio on huipputasoa valmentajien mouhotessa tyriessäsi ja kasvavien yleisöjen mölistessä taustalla, kun saat pari kunnon iskua perille. Suosittelen urheilupeleistä pitäville ja annan pelille tässä vaiheessa 4/5. Jos jotain toivoisi lisää niin rpg-elementtejä, mutta niitähän toivon kaikkeen muutenkin, perverssi kun olen. Tarkistetaan arvosanaa tuonnempana, jos ja kun saan Amin Asikaiselta turpaan. Myös moninpeli tarkistamatta. Sparraajia? :--D "Think MacGyver, think!" -MacGyver |