Aihe: Twin Peaks (SPOILEREITA)
1 2 3 4 519 20 21 22 23 24 25 26 27 28
sellisti
13.08.2007 20:04:41
Tykkäsin myös Log Lady -introista.

Öö, mitä nää on..? Jotain dvd-ekstroja? Ei tv:ssä muistaakseni tullut mitään tuollaisia.
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
tigrushka
14.08.2007 06:47:13
Öö, mitä nää on..? Jotain dvd-ekstroja? Ei tv:ssä muistaakseni tullut mitään tuollaisia.

Ehkä sitten dvd-ekstroja, kakkoskauden joka jaksolla on oma LL-intronsa, jonka voi joko katsoa tai olla katsomatta. Log Lady tarinoi jotain kryptistä ja jorinat liittyvät aina jollain lailla jakson teemaan.
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
Veepee
14.08.2007 13:20:30
Haluaako joku nyt kertoa, mihinkä koko eka tuotantokausi huipentu? Kuka murhasi Lauran ja löytykö kaikelle sekoilulle joku yhteinen selitys? Linkilläkin voi vinkata, mistä vois lukea tuon sarjan ratkaisun...

Ei, en aio hankkia sarjaa dvd:llä. Kolmesti olen sarjan telkusta katsonut, mutta en ikinä onnistunut näkemään loppujaksoa.
gravehill
14.08.2007 13:33:03

Lauran murhaaja paljastuu toisen näytäntökauden puolivälissä. Ratkaisu löytyy mm Wikipediasta.
http://www.chaosresearch.de
tigrushka
14.08.2007 15:02:19
Haluaako joku nyt kertoa, mihinkä koko eka tuotantokausi huipentu?

Dale Cooperin ampumiseen.

Ampuja selviää vasta tokan kauden loppupuolella.
Teuvo Loman Euroviisuihin-kerho#3
"Oikean rytmin kiinni saan, iskelmä alkaa kiinnostaa..."
Loijaa
20.08.2007 20:41:00 (muokattu 20.08.2007 20:42:14)

Ampuja selviää vasta tokan kauden loppupuolella.

SPOILER

Ensimmäisen kerran kun katsoin Cooperin ampumisjakson, niin enpä olisi uskonut Josieta syylliseksi. Tokkopa tekijätkään jaksoa tehdessään tiesivät, kuka sitä Cooperia ampui. Tuolla linjallahan koko sarjan tekeminen suurinpiirtein taisi edestyä. Lelandkin kuuli juuri ennen Lauran murhaaja paljastuu- jakson kuvasten alkamista, että hän tappoi tämän. :)
Heavy Metal Thunder
MV
20.08.2007 21:29:58
Lelandkin kuuli juuri ennen Lauran murhaaja paljastuu- jakson kuvasten alkamista, että hän tappoi tämän. :)

Taisi olla näyttelijällä kuitenkin aavistuksia tästä kun joutui Bobin kanssa vetelemään vähän ennen:)
The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher
gravehill
20.08.2007 22:16:10

Taisi olla näyttelijällä kuitenkin aavistuksia tästä kun joutui Bobin kanssa vetelemään vähän ennen:)

Mutta vain edellyttäen että kohtaukset on kuvattu edes suunnilleen siinä järjestyksessä kuin ne ovat itse sarjassa. Useimmitenhan näin ei ole.
http://www.chaosresearch.de
Kabanossi
20.08.2007 22:40:37 (muokattu 20.08.2007 22:41:08)
Mutta vain edellyttäen että kohtaukset on kuvattu edes suunnilleen siinä järjestyksessä kuin ne ovat itse sarjassa. Useimmitenhan näin ei ole.

Muistaakseni jossain haastattelussa mainittiin, että murhasta kuvattiin kaksi eri versiota. Toisessa murhaaja oli Leland ja toisessa Benjamin Horne. Ilmeisesti haluttiin pitää kaikkia loppuun asti epätietoisuudessa.
Olin Urpolla. Urpolla oli kisastudio.
juuso a
21.08.2007 13:12:31

Muistaakseni jossain haastattelussa mainittiin, että murhasta kuvattiin kaksi eri versiota. Toisessa murhaaja oli Leland ja toisessa Benjamin Horne. Ilmeisesti haluttiin pitää kaikkia loppuun asti epätietoisuudessa.

Tämä pitää paikkansa. Onneksi valitsivat sen minkä valitsivat.
The only way is up!
Veepee
21.08.2007 15:31:34
Mahtavaa!=) Eipä taideta nykyään enää tehdä tämänlaisia sarjoja, joissa käsikirjoittaja/sarjan moguli saa vapaat kädet toteuttaa itseään.

Nythän tuotantoyhtiöt vaativat vähintäänkin tähtitieteellisiä markkinatutkimuksia ennen kuin mistään uudesta sarjasta aletaan edes haaveilemaan...
ozz3
21.08.2007 17:17:03
Ostinpas tuossa sunnuntaina ykköskauden DVD:lle. Kyllä kelpaa rentoutua YO-lukujen lomassa, sarjan voima on TV-kierroksesta vielä noussut kun kuvan- ja äänenlaatu ovat oikealla tasollaan. Ja on se käsittämätöntä, millaisia kiksejä tästä saa toisella katsomiskerrallakin, vaikka loppuratkaisun tietääkin.

"Where we're from, the birds sing a pretty song, and there's always music in the air."
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Mesikehrääjä
21.08.2007 17:52:24
Mahtavaa!=) Eipä taideta nykyään enää tehdä tämänlaisia sarjoja, joissa käsikirjoittaja/sarjan moguli saa vapaat kädet toteuttaa itseään.

Nythän tuotantoyhtiöt vaativat vähintäänkin tähtitieteellisiä markkinatutkimuksia ennen kuin mistään uudesta sarjasta aletaan edes haaveilemaan...

Kyllähän Lynchiä ja Frostiakin painostettiin paljastamaan Palmerin murhaaja. He itse eivät olisi halunneet paljastaa murhaajaa koko sarjan aikana. Näin olen lukenut.
Chemo
20.12.2007 13:41:08

kunnon r2 dvd-julkaisua suomenkielisin tekstein pantataan ikuisuuksiin

Eipä nyt ihan ikuisuuksiin kuitenkaan: definitiivinen kultaboksi sisältää kaikki jaksot remasteroituina ja suomiteksteillä. Ja isolla liudalla bonuksia tietysti. Meitsiä semmoinen boksi odottelee pukinkontissa...
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Informaatiokameli
20.12.2007 14:41:23

Eipä nyt ihan ikuisuuksiin kuitenkaan: definitiivinen kultaboksi sisältää kaikki jaksot remasteroituina ja suomiteksteillä. Ja isolla liudalla bonuksia tietysti. Meitsiä semmoinen boksi odottelee pukinkontissa...

On kyllä mahtava paketti tuo. Upeaa katsoa sarjaa kunnon tekstityksillä ja kuvanlaadulla.
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
SuvantoJ-
20.12.2007 18:09:07
On kyllä tosiaan hieno paketti, tuli itse kopattua kaupasta julkaisupäivänä. Tähän asti katsomani ekstrat ovat olleet varsin laadukkaita, vaikkei noita nyt loppupeleissä niin hirveästi mukana ole.

Onko kellään muuten tullut mukana niitä postikortteja, jostain sain sellaisen käsityksen että varsinaisesti Suomeen tulleissa bokseissa niitä ei olisi, mutta että esimerkiksi Ruotsiin olisi ja CDONin kautta tilatuissa niitä olisi mukana?

Sitten vielä kun edes joskus tulisi Fire Walk with Mestä sellainen paketti, joka sisältäisi ne pari tuntia teatterilevitykseen päätynestä elokuvasta leikattua materiaalia. Tällainenhan on melkein jo kahdesti eri tahojen toimesta julkaistu, mutta jäänyt molemmilla kerroilla loppujen lopuksi ties mihin.
M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri"
Informaatiokameli
20.12.2007 18:39:30

Onko kellään muuten tullut mukana niitä postikortteja, jostain sain sellaisen käsityksen että varsinaisesti Suomeen tulleissa bokseissa niitä ei olisi, mutta että esimerkiksi Ruotsiin olisi ja CDONin kautta tilatuissa niitä olisi mukana?

Juu, postikortteja siellä oli mukana parisenkymmentä kappaletta. Noitahan on vissiin kaikkiaan joku kuutisenkymmentä erilaista. Kerää koko sarja! :P
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
sellisti
20.12.2007 20:57:52
On kyllä mahtava paketti tuo. Upeaa katsoa sarjaa kunnon tekstityksillä ja kuvanlaadulla.

Onko tekstitys siis eri luokkaa kuin esim. taannoin SubTV:llä, kun puolet puheesta piti itse kääntää..?
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
InYourFace90
25.12.2007 16:20:20
Jee sain tuon boxin joululahjaksi. Tänään alkaa katsominen.
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
sellisti
30.12.2007 23:45:20 (muokattu 30.12.2007 23:45:38)
Jee sain tuon boxin joululahjaksi.

Sama täällä, katsominen tosin ei ole alkanut vielä. Oli kyllä onnistunut lahja.
"Musiikki ei ole sitä mikä soi. Musiikki on sitä, miksi se mikä soi, soi niin kuin se soi silloin kun se soi." (Leif Segerstam) --- "Musiikki on kuin huumori. Toisille sitä ei kannata selittää, toisille ei tarvitse." (en muista kuka)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)