mathias 01.03.2004 03:33:29 | |
---|
en katsokaan, mutta mietin mikä siinä sinua kiinnostaa? No onhan tuo elokuva-alan suurimpia tapahtumia. Ja vaikkakaan ei noilla oscareilla nyt sinänsä niin suurta merkitystä ole, onhan se ihan mukava katsoa kelle ne menevät. Stratocasteri on siedettävä kitara, mutta ei hyvä. -J. Hynynen- |
gheisari 01.03.2004 03:38:25 | |
---|
No onhan tuo elokuva-alan suurimpia tapahtumia. Ja vaikkakaan ei noilla oscareilla nyt sinänsä niin suurta merkitystä ole, onhan se ihan mukava katsoa kelle ne menevät. no joo. vois melkein mennä katsomaan. |
gheisari 01.03.2004 03:47:32 | |
---|
hyi vittu mikä cheese fest! vihaan billy crystalia. |
Deg 01.03.2004 08:54:54 | |
---|
Miksi? Miksi se sai niin monta? Sexual Chocolate, Baby!! |
Iso D 01.03.2004 09:08:09 | |
---|
Eikös se Donner voittanut? Eikös ne parhaan elokuvan palkinnot jaeta nimenomaan tuottajille (tai ainakin se kuuluu myös niille)? |
jPekka 01.03.2004 09:33:50 | |
---|
Eihän se itse voittanut, nouti vain pystin Ingmarin puolesta Kyllä Jörkka voitti. Parhaan elokuvan ja parhaan ulkomaisen elokuvan palkinnothan jaetaan elokuvan _tuottajille_, ei ohjaajille. Jörkka oli leffan (yksi) tuottaja, Ingmar ohjaaja. 86 % tämän lauseen ensi kertaa lukeneista yrittää nuolaista omaa kyynärpäätään. |
Juugeli 01.03.2004 10:05:58 | |
---|
Minkä vitun tähden Lotr-perkele kaappasi melkein kaikki Oscarit? I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) IHKK #3 |
leka 01.03.2004 10:18:03 | |
---|
Kyllä Jörkka voitti. Parhaan elokuvan ja parhaan ulkomaisen elokuvan palkinnothan jaetaan elokuvan _tuottajille_, ei ohjaajille. Jörkka oli leffan (yksi) tuottaja, Ingmar ohjaaja. oukei, olin siis väärässä yleistäminen on aina väärin |
Humma 01.03.2004 10:30:34 | |
---|
No just...lotr tuli ja nappas 11 oscaria...wöää.. Ootteko miettiny miks tummaihoset on niin hyviä juoksukilpailuissa ja miks valkoihoset ammunnassa... |
Blasphemer 01.03.2004 10:38:16 | |
---|
olihan se return of the king hyvä elokuva...kyllä se mielestäni täysin ansaitsi nuo pystit |
Käyttäjätunnus 01.03.2004 12:43:41 (muokattu 03.03.2004 14:47:59) | |
---|
Joo-o...saatanan kaverit ku ei tullukaan nii en viittiny yksin kattoa...siis ei mua se itse gaala niin hirveesti kiinnostanu mut porukalla ois ollu kiva kattoo.Tosin sitä helvetin Peter Jacksonia muita LOTR tyyppejä olis varmaa joka kolmas sekunti joutunu kattoon.Katsoin ekan tunnin ja niitä mainoskatkoja tuli varmaan 8 tai 9...joku roti!No ehkä ens vuonna sitten katson. EDIT: Poistin osan kun aivan typerää tekstiähän se oli.Ei pitäisi vaahdota niin paljoa asiasta josta oikeastaan tiedä hirveästi mitään. "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" -Albert Einstein |
jannu 01.03.2004 14:50:53 | |
---|
Pahus, nukahdin ja jäi näkemättä. Oli vähän turhan ilmeinen mestari kisoissa mun mielestä. Onneksi Lost In Translation sai edes yhden pystin. Se on hieno raina. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Bonham 01.03.2004 14:52:05 | |
---|
Pahus, nukahdin ja jäi näkemättä. Oli vähän turhan ilmeinen mestari kisoissa mun mielestä. Onneksi Lost In Translation sai edes yhden pystin. Se on hieno raina. Tunnin jaksoin katella liveä... oli muuten tasan yhtä paljon mainoskatkoja kuin varsinaista ohjelmaa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Jormaz 01.03.2004 15:14:15 | |
---|
Mä kattelin jonnekin viiteen asti aamulla. Eipä tossa mitään muuta loistokasta ollut kuin Billy Crystal. Se äijä osaa hommansa. Back to the 80's |
Salaud 01.03.2004 16:01:10 | |
---|
Mä sain katottua koko paskan läpi. Onneksi ne mainoskatkot vähenivät sen red carpet osuuden jälkeen. Se oli kyllä aivan naurettavaa. Onneksi ei sentään Suomessa olla vielä tuollaisissa mainosmäärissä. Why does it hurt when I pee? |
HenkkaWH 01.03.2004 16:38:31 | |
---|
Höh, olisin toivonut Sean Penniltä jotain purevaa poliittista kommenttia, mutta ei tullutkaan. Noh palkinto meni luultavasti oikealle miehelle. Olisivat saaneet muillekkin jakaa niitä pystejä kuin LOTR:lle. Life's a bitch and then you die. |
MacGyver 01.03.2004 16:39:09 | |
---|
Minäkin sitten katsoin koko tilaisuuden. Nukuin edeltävänä iltana klo 21:00 - 00:50 ja sitten tilaisuuden jälkeen johonkin kahteentoista. Ihan hyvä tapa viettää lomapäivä(yö) intistä. Olihan se hieman kyseenalaista, että TSH:KP voitti kaikki sarjat, joissa se oli ehdolla, mutta minkäs teet. Ilmeisesti elokuvan pitää olla eeppinen, tylsä ja helvetin kallis voittaakseen 11 Oscaria. No, olihan leffalla sentään tuotantoarvot kohdallaan, ja ainakin tekniset Oscarit se todella ansaitsi. Show oli muutenkin poikkeuksellisen viihdyttävä, ainakin viime- ja toissavuotisia viihdyttävämpi. Muista en juuri voi sanoa, kun en ole nähnyt. Varsinkin se alun leffakollaasi ja Billy Crystalin laulut olivat hauskoja. Varmaan ensi vuonnakin katson gaalan suorana. -MacGyver |
vexu 01.03.2004 19:35:03 | |
---|
Kyllähän tuo tuli kokonaan katsottua kun ei muutakaan keksinyt ja sen jälkeen kerkesi peräti 4h nukkua ennen kuin piti nousta. Ehkä ennalta-arvattavimmat palkinnot koskaan. Ei yhtään yllätystä koko joukossa, paitsi jotkut lyhyt leffat joista ei ollut mitään pohjatietoa itsellä muutenkaan ja LOTR:ROTK otti samalla sitte palkinnot muidenkin osien puolesta vaikka yhtenä osana ei noita kaikkia olisikaan ansainnut. Etukäteen tuli 14/24 palkintoa arvattua oikein ja jos olisi LOTRiin luottanut enemmän niin olisi melkein loputkin arvannut. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
jPekka 01.03.2004 20:59:36 | |
---|
Höh, olisin toivonut Sean Penniltä jotain purevaa poliittista kommenttia, mutta ei tullutkaan. No, kyllähän tuo letkautti sivulausessa niistä olemattomista irakilaisista joukkotuhoaseista. 86 % tämän lauseen ensi kertaa lukeneista yrittää nuolaista omaa kyynärpäätään. |
Mark-Ken 01.03.2004 22:23:25 | |
---|
Miksi helvetissä täällä haukutaan Lord of the Ringsiä? |