Funkånaut 14.03.2021 18:31:40 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ai noinko nuori? Näyttää vanhemmalta. Nelikymppinen, joka koittaa pukeutua kuin kaksikymppinen, näyttää entistäkin vanhemmalta. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
dipshit 17.03.2021 12:21:37 | |
---|
Sami Hedberg on maailman hauskin koomikko |
Vaihtovirta 17.03.2021 12:29:59 | |
---|
dipshit: Sami Hedberg on maailman hauskin koomikko Eipäs ole ku Ismo Leikola! Mitenköhän Hedberin naaman vääntelyt ja hassut ääntelyt toimisivat enkun kielellä..? Kyllä väittäisin, että sekin olisi hulvattoman heh heh:tä! Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Henri Henri Olavi 17.03.2021 21:44:25 | |
---|
dipshit: Sami Hedberg on maailman hauskin koomikko Mut Jaajo Linnonmaa on maailman hauskin kädellinen. Je suis 190221 |
RockFanatic 19.03.2021 09:46:39 (muokattu 19.03.2021 09:59:02) | |
---|
Katsoin eilen Hedbergin uusimman DVD:n (Kokovartalomies 5). Mielessäni pyöri seuraavat viisi sanaa: Kuka vittu tälle enää nauraa? "Mä oon nyt viime aikoina käyttäny tota Woltin kotiinkuljetuspalvelua, tilaillu sieltä vähän chicken wingsejä ja jalopeno popperseja mömmömmömmömmöm... sitten mun vatsalaukku on ollu silleen että "voi paska... ohutsuoliiiii?" Ja ohutsuoli on ollu silleen "mitä nyt?" "Hedberg tilas taas wingsejä ja popperseja ja kaheksan aurajuustodippiä nönnönnönnön mömmömmömmöm slurps kviik hirnau..." "Voi perkele." "NIMENOMAAN!" "Paksusuoliiiii?... Pitää olla varovainen, paksusuoli on ollu vähän ärtyneellä päällä viime aikoina hehhehhehheh röh *hassu ilme*" Vittu mitä säälittävää rahastusta. Toimii nykyään yhtä hyvin (huonosti) kerrottuna ja kirjoitettuna. |
Lunnu 19.03.2021 10:58:31 | |
---|
RockFanatic: Katsoin eilen Hedbergin uusimman DVD:n (Kokovartalomies 5). Mielessäni pyöri seuraavat viisi sanaa: Kuka vittu tälle enää nauraa? "Mä oon nyt viime aikoina käyttäny tota Woltin kotiinkuljetuspalvelua, tilaillu sieltä vähän chicken wingsejä ja jalopeno popperseja mömmömmömmömmöm... sitten mun vatsalaukku on ollu silleen että "voi paska... ohutsuoliiiii?" Ja ohutsuoli on ollu silleen "mitä nyt?" "Hedberg tilas taas wingsejä ja popperseja ja kaheksan aurajuustodippiä nönnönnönnön mömmömmömmöm slurps kviik hirnau..." "Voi perkele." "NIMENOMAAN!" "Paksusuoliiiii?... Pitää olla varovainen, paksusuoli on ollu vähän ärtyneellä päällä viime aikoina hehhehhehheh röh *hassu ilme*" Vittu mitä säälittävää rahastusta. Toimii nykyään yhtä hyvin (huonosti) kerrottuna ja kirjoitettuna. En o ko esitystä nähnyt/kuullut mutta saattaa olla että tuo ylläoleva transkriptio hauskuuttaa enemmän ;-) Nostalgy is not what it used to be |
LordWinter 19.03.2021 11:37:30 (muokattu 19.03.2021 11:37:58) | |
---|
Lunnu: En o ko esitystä nähnyt/kuullut mutta saattaa olla että tuo ylläoleva transkriptio hauskuuttaa enemmän ;-) Itsekin hauskuutuin jo tuosta. Ainoa stand up -koomikko maailmassa, jonka jutut hauskuuttavat kirjoittamana, ja vielä jonkun muun kirjoittamana. |
Hargon 22.03.2021 10:20:32 (muokattu 22.03.2021 10:20:46) | |
---|
Hedbergin komiikka: Mies käveli kadulla: klonk, klonk, klonk. Nainen tuli vastaan: klink, klink, klink. Siinä ne sitten kävelivät: klink, klonk, klink, klonk. No terrrrrve!! Klink, klonk, klink, klonk. Ja keski-ikäiset naiset nauravat yleisössä vedet silmissä ja miettivät "noinhan se just ON!". Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
Hannubal 22.03.2021 19:45:14 | |
---|
Hargon: Hedbergin komiikka: Mies käveli kadulla: klonk, klonk, klonk. Nainen tuli vastaan: klink, klink, klink. Siinä ne sitten kävelivät: klink, klonk, klink, klonk. No terrrrrve!! Klink, klonk, klink, klonk. Ja keski-ikäiset naiset nauravat yleisössä vedet silmissä ja miettivät "noinhan se just ON!". Ja väliin muutamat eläinimitaatiot. Sit siihen tuli talitintti, ja mulla on kauhea krapula. Korvan juureen tuli laulamaan "TITITYY! TITITYY!" Aaaargh! Otapa tintti siitä leivän muru ja pidä se nokka kii, mutta eiiii, jatkaa vaan siinä korvan juuressa "TITITYY! TITITYY!" Kyllä kansa nauraa. Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
elon arska 22.03.2021 20:21:10 | |
---|
Täällähän ollaan jumalauta aivan liekeissä kuningas Hedbergin jalanjäljissä! My friend asked me if I wanted a frozen banana. I said 'No, but I want a regular banana later, so... yes!' -Mitch Hedberg |
Alfons Åberg 23.03.2021 09:52:40 | |
---|
LordWinter: Ainoa stand up -koomikko maailmassa, jonka jutut hauskuuttavat kirjoittamana, ja vielä jonkun muun kirjoittamana. Itse heppuhan ei ole yhtään hauska. Vai ... https://i.imgur.com/nXfj2Ub.jpg Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |
RockFanatic 23.03.2021 21:25:32 (muokattu 23.03.2021 21:26:00) | |
---|
|
Vaihtovirta 23.03.2021 23:00:00 | |
---|
RockFanatic: Uutta Hedbergiä Nelosen Stand Up! -ohjelmasta. Yllätyin itsekin siitä, että pari kertaa jopa naurahdin. https://youtu.be/aLUgEgOdNDY Pari minuuttia pystyi katsomaan ja kyllä oli niin hauskaa, että meinas tulla kuset, paskat sekä oksennus housuun... Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Kefiiri 24.03.2021 08:32:37 (muokattu 24.03.2021 08:33:27) | |
---|
Vaihtovirta: Pari minuuttia pystyi katsomaan ja kyllä oli niin hauskaa, että meinas tulla kuset, paskat sekä oksennus housuun... Katsoin osan ja jos tuosta itsetyytyväisestä olemuksesta pääsee yli, niin olihan siinä ihan ideaa. Naurahtelin välillä. Tyypin olemus on hyvä varoittava esimerkki, olen itsekin vähän samanlainen, se on ärsyttävää. En ole musiikin asiantuntija. |
Traditional 24.03.2021 10:35:27 | |
---|
RockFanatic: Uutta Hedbergiä Nelosen Stand Up! -ohjelmasta. Yllätyin itsekin siitä, että pari kertaa jopa naurahdin. https://youtu.be/aLUgEgOdNDY Toi oli hyvä toi instagram ne menee vaa aivoihin sillee hölbölbölbölbölb karlos... karloses kaar koot ty faiö just half kilomiitter pifoor end of the last lek. thei känit... thei känit ranit enimoor. |
RockFanatic 24.03.2021 10:48:01 (muokattu 24.03.2021 10:53:30) | |
---|
ja jos tuosta itsetyytyväisestä olemuksesta pääsee yli Jännä juttu tuo, että vaikuttaa esiintyessään välillä hieman itseään täynnä olevalta, mutta olen tavannut äijän pariin otteeseen lavan ulkopuolella ja on muuten niin kaukana millään tasolla ylimielisestä kuin olla voi. Erittäin rento, rempseä ja mukava ukko, hyvin "tavallisen" oloinen. Vielä kun pääsisi myös esiintyjänä takaisin vanhalle tasolleen, niin mikäpä tuota olisi katsoessa/kuunnellessa. Esimerkiksi Kokovartalomies-DVD:t 1-3 ovat absoluuttista kultaa tähän nykymeininkiin verrattuna. |
Vaihtovirta 24.03.2021 18:44:01 | |
---|
Vaikka olen koko ikäni (since a kid) ollut ylhäällä jo kukonlaulun aikaan (early morning cock) , on nyt parannettava vielä siitäkin!! |
Henri Henri Olavi 24.03.2021 18:59:57 (muokattu 24.03.2021 19:00:58) | |
---|
E: Paremmalle paikalle Je suis 190221 |
LordWinter 25.08.2021 13:25:51 | |
---|
Olen ammatiltani graafikko ja 3D-mallintaja. Olen ohjelmoinut oman piirto-ohjelmani, koska muissa piirto-ohjelmissa oli liian kankea käyttöliittymä omiin tarkoituksiini. Eli kun avaudut minulle niin on vähän kuin ameeba alkaisi puhumaan jumalolennolle. |
Alfons Åberg 25.08.2021 15:07:54 (muokattu 25.08.2021 15:13:28) | |
---|
LordWinter: Sami jyrähtää maalittamisesta https://www.iltalehti.fi/viihdeuuti … 0d7cebe-c5e7-4ae6-ba09-2b9f892c4628 Kyllähän tuo ihan aiheesta sanoo. Jotenkin se vaan on raukkamaista maalittaa somessa, vaikkei mitään rikosilmoitustakaan olisi tehty. Some ei ole mikään tuomioistuin, mutta ihmisten tyhmyyden vuoksi vahinkoa kyllä syntyy, eikä väitteen esittäjän tarvitse puhua edes totta. Karhuryhmä ei tietenkään myllää kämppää twiitin perusteella, mutta liiketoiminnalle yms. vahinko on varma kun riittävän vakavia syytöksiä esittää. Jälkiruuaksi pari Rennietä ja iso tuoppi Samarinia |